Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

League of Legends

Polecane posty

I co sądzicie o trinity dla shyvany? Według mnie spisuje się przepięknie,jeszcze frozen malet i adc za dużych szans nie ma.

Shyvana potrzebuje lifesteal, a w zaproponowanym przez Ciebie buildzie na niego miejsca nie będzie bo buduje się na niej max 2 itemy ofensywne. Idealnym przedmiotem dla niej jest Blade of the Ruined King, a jeśli jakimś cudem u przeciwnika nie ma żadnego tanka to można w zamian zbudować Hydrę. BotRK jest idealny do starć z tankami, a do jego active świetnie się sprawuje gdy trzeba gonić cel - jeśli zbudujemy także Randuin's Omen to mamy łącznie 5 sekund spowolnienia do dyspozycji. Trinity Force to przedmiot ekskluzywny dla Shyvany, tylko wtedy gdy jest nażarta można zbudować to jako szósty item, gdyż samo budowanie elementów składowych TF jest dla niej mało efektywne. Shyvana to przede wszystkim tank, jest od sączenia a nie zadawania obrażeń, a więc lepszym drugim przedmiotem ofensywnym będzie na niej moim zdaniem Zephyr: MS, AS, CDR, Tenacity to dla niej fajne staty. Jeśli w obozie wroga przeważa AP to można pokusić się o niszowy Wit's End, który fajnie sprawdza się w teamfightach dokładając obrażenia magiczne, zwiększając odporność na nie u nas i zmniejszając u przeciwnika. Oczywiście jeśli idziemy w Zephyr to odpuszamy Buty Mercury'ego, coby nie dublować pasywu. Swoje dołoży Sunfire Cape i Spirit Visage. W zasadzie ciężko być oryginalnym w jej itemizacji...

Jeśli zaś chodzi o jej powszechność to nie dziwię się, że wypadła z obiegu - na topie większość popularnych obecnie picków przestawia ją jak chce, wystarczy kite'ować ją z dystansu i uważać na poziom rage. Buffy są już rzekomo w drodze - i dobrze, bo to jeden z moich ulubionych czempionów, a teraz strasznie ciężko się nią gra...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc "wojna" trwa nadal :D Nie powiem, zabawnie.

A co do nowych itemów na junglę, to kurde twitch może wrócić. 50% AA + 40 Magic DMG na AA, nieźle.

Aha, i Riot wywalił tenacity z Golema, bo 80% tank junglerów, budowała Mercury jako buty, które dawały tenacity, a teraz znowu wsadzili tą statystykę do itemu dla tanków. Why?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sleeske. Hmm, masz rację, ale ja nią ostatnio każdy mecz latam najedzony jak świnia :D. I mój build wyglądałby tak że 2 itemy ofensywne to właśnie botrk(jak dla mnie obowiązkowy item dla niej niezależnie od tego jak gra się toczy) i trniity, składane jako ostatni/przedostatni item, lecz phage leci w early game bo ona niesamowicie go wykorzystuje przy gankach jak i na lini. Buty też ostatnio u prawie każdego daje te z stałym bonusem do speeda, a buildy miałem różne w zależności od gry ale masz je tutaj:

http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/pl/#match-details/EUN1/1026980651/203003456?tab=builds

http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/pl/#match-details/EUN1/1026350399/203003456?tab=builds

http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/pl/#match-details/EUN1/1026073552/203003456?tab=builds

http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/pl/#match-details/EUN1/1026169062/203003456?tab=builds

uważam iż są ona naprawdę dobre bo i grać mi się grało niesamowicie fajnie. I problemów z doganianiem wrogów nie miałem. Miło widziane wszelkie uwagi itp.

I potwierdzam, shyvana która wbiła się w środek teamfightu, w late game, to kosa niesamowita, a z botrkiem i maletem, uziemia adc/carry wręcz podręcznikowo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie zagrałem na nowym SR. Cóż, J4 grając po stronie czerwonej może bez problemu użyć E+Q i nie dostając nawet raz od turreta przelecieć przez ścianę do blue buffa w taki sposób, że nie obserwując go uważnie nawet nie zauważymy takiego manewru. Ciekawe czy to zamierzone, czy po prostu model ściany jest inny niż się wydaje, zwłaszcza że J4 w tą ścianę przed skokiem jakby wszedł tj. przenikał przez model ściany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 gierki na nowym SR rozegrałem i na razie większych zmian albo problemów nie odczuwałem (może poza odczuciami wizualnymi ale to raczej zrozumiałe ;) ). Chociaż trochę przeszkadza to że można "dalej" wyjechać kamerą za mapę niż w starym SR.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta wersja SR jest moim zdaniem szara i mdła, poprzednia była żywsza (zieleń dżungli) i bardziej wrazista. No ale jak większość uważa ją za krok do przodu ze względu na design i optymalizację to nie pogadamy. Awatary champów dostosowali do nowego SR i są też brzydsze i mdlejsze.Ogólnie uważam obecne zmiany graficzne za wsteczne i niesmaczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam się podobają. Są dynamiczne i dobrze odwzorowują ducha danego championa. No i w końcu zaczęli wykorzystywać przestrzeń, bo śmieszyło mnie trochę, jak postać była "przyczepiona" do prawej krawędzi artu, a reszta była pusta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...