zadymek Napisano Styczeń 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2015 Noc Kruka to techniczny bubel, to i nie ma się czemu dziwić- chyba nawet patcha do tego nie było.Co do Gothic'a, to konkretnie interesują mnie dwa problemy: z obsługą gry myszą i ze znikającymi modelami przedmiotów w plecaku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devius Napisano Styczeń 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2015 @UpZe znikającymi teksturami w ekwipunku też miałem problem, na dobrą sprawę mi to nie przeszkadzało, wystarczyło chyba ekwipunek otworzyć jeszcze raz i działało. Możliwe też, że po prostu ekwipunek "nachodził" na jakąś inną teksturę, stąd takie problemy.Szkoda, że dopiero teraz dowiedziałem się o edycji rozszerzonej z nowymi questami i tak dalej, z chęcią bym pograł, ale w grudniu przechodziłem Gothica od nowa i nie chciałoby mi się przechodzić tego od nowa po tak krótkim czasie, nawet jeśli są nowe questy i frakcje. To nie Skyrim. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atomek999 Napisano Styczeń 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2015 Ta, co dodaje ten mod? Jeżeli zmienia gre na lepsze to nie zawacham się pobrać . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sttark Napisano Styczeń 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2015 Ogólnie rzecz biorąc:Gothic Edycja Rozszerzona to dość duża modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym czego nie dokończyli twórcy gry, oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, kopać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii. Ponadto rozbudowane zostały wątki fabularne z podstawowej wersji gry. Jako Bezimienny będziemy mieli możliwość stawić opór tyranom takim jak Gomez czy Ryżowy Książę. Znudzeni klasycznym podziałem na trzy gildie poczują nieco świeżości w Obozie Bandytów. Bandyci to grupa osób, która postanowiła zignorować plany Magów, polecenia Magnatów i odrzuciła wiarę w Śniącego. Ci ludzie to wyrzutki z różnych obozów dla których liczy się przetrwanie, a nie ideały... Co zawiera wersja 1.4 (lista uproszczona):ponad setkę zadań pobocznych i głównychnową gildię: Bandytamożliwość zostania Kretem lub Kopaczemnowe sposoby przyjęcia do obozów możliwość zostania Guruciekawe miejsca w kolonii: obóz łowców orków, myśliwych, Strażników Starej Kopalniwiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnięzadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i innenowe tekstury otoczenianowe tekstury menu i interfejsuumiejętność alchemii i warzenie miksturumiejętność górnictwa i wydobycia rudy i złotagotowanienowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaskipalenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnejusprawnione smażenie mięsa na patelni (kilka sztuk na raz)Carnage Graphic PatchBalans w wersji 1.4:system bossów: Podczas rozgrywki spotkamy mocniejszych przeciwników, którzy na poszczególnych etapach gry dadzą nam się we znaki. Po pokonaniu takiego przeciwnika bohater otrzyma doświadczenie oraz bonus do jednego z trzech atrybutów (to do jakiego będzie ustalane zależnie od metody walki: mag otrzyma punkt many, wojownik siły, a łucznik zręczności)zmniejszone poziomy potworów:Po pokonaniu podstawowych przeciwników, bohater otrzyma znacznie mniej punktów doświadczenia. Ilość doświadczenia za potwory nie przekroczy 200 pkt.zmniejszone wartości obronne pancerzyzwiększone wymagania broni, część broni będzie nawet wymagać dwóch atrybutówznacząco wzrosły ceny magicznych zwojówmasakrycznie zwiększone ceny amuletów i pierścieni Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Styczeń 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2015 Skoro jesteśmy w kwestii modów - po Returning i Global Mod szykuję się kolejny duży dodatek od fanów. Modyfikacja zwie się Oddyssey i zaoferuję nam 4 krainy do zwiedzenia, tj. Woga, Khorinis, Vengard oraz Varant. Więcej informacji o Odyseji znajdziecie na http://themodders.org/index.php?topic=23421.0. Zaznaczę, że grupa GothicRecoveryTeam zaczęła pracę nad lokalizacją, a roboty mają sporo, ponieważ modyfikacja oferuję ponad 200 godzin grania. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atomek999 Napisano Styczeń 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2015 Grałem w dwójke z Returningiem, i powiem że był nawet, nawet. Co do tej edycji rozszerzonej. Dużo ona zajmuje? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki970 Napisano Styczeń 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2015 Malutko, trzeba pobrać tylko 113 MB. Mało, a ile funu w grze i nowości Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Styczeń 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2015 Pobrałbym to, ale na początku listopada skończyłem jedynkę i na razie nie mam ochoty w nią znowu grać.Ale na pewno sprawdzę Oddysey jak tylko wyjdzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xazy Napisano Styczeń 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2015 (edytowany) Cóż, ta wersja 1.4 wygląda naprawdę zachęcająco, i może znajdę czas w tym roku by ją wypróbować.Daje znacznie więcej możliwości na zarabianie rudy, lecz jednocześnie utrudnia nam grę przez wstawienie dodatkowych bossów, czy zmniejszenie ilości punktów doświadczenia za potwory. Może i ma to ręce i nogi. Edytowano Styczeń 19, 2015 przez Xazy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cmb Napisano Styczeń 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2015 Ten 1.4 ma dubbing czy jak w CM i QP do g3 jedynie teksty pisane? I ogólnie czy tam dużo bugów, bo czytałem trochę na ich forum to parę wymienili ale zapewne jest więcej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Styczeń 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2015 Na youtube pojawił się pierwszy gameplay z wersji rozszerzonej - są tylko teksty pisane. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Styczeń 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2015 Moim zdaniem to dobrze. Albo robi się dubbing profesjonalny(nie mówię o aktorach) albo w ogóle, a wątpię, aby twórcy mieli możliwość dobrego nagrania dźwięków. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atomek999 Napisano Styczeń 20, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2015 Tak, bo jeżeli miałbym słuchać głosów "aktorów" na poziomie "Dlaczego ja?" to wolę już czytać ściany tekstu . Gdyby jednak moderzy mieli możliwość profesjonalnego nagrania... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Styczeń 20, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2015 Kiedyś słyszałem dubbing z Mrocznych Tajemnic. Normalnie jak żule pod sklepem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirrin Napisano Styczeń 20, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2015 W takim razie interesuje mnie, co sądzicie o dubbingu z modyfikacji Złote Wrota do G2NK? Nie jestem zbyt wymagający w kwestii nagrań dialogowych, ale wydaje mi się, że w owej modyfikacji było kilka dobrze zagranych postaci. Pomijając aktorów, którzy ewidentnie dysponowali słabej jakości mikrofonami, jak na przykład osoba wcielająca się w Bezimiennego - niestety. (Choć i do tego przyzwyczaiłem się po pewnym czasie.) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xazy Napisano Styczeń 21, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2015 (edytowany) W takim razie interesuje mnie, co sądzicie o dubbingu z modyfikacji Złote Wrota do G2NK?Nie był zupełnie beznadziejny, ale jak wspomniałeś, nie dysponowali odpowiednim sprzętem by zrobić z tego coś dobrego.Lecz jak słucham "profesjonalnego" polskiego dubbingu, to czasami mam wrażenie że to czy mówi aktor czy kompletny amator, nie ma żadnego znaczenia.W każdym razie, zgadzam się że dobrze zrobili twórcy że postawili ścianę tekstu, zamiast bawić się w nagrania.Nie wiem jak wy, ale zły dubbing potrafi mi zepsuć zabawę, i trudno mi się do niego przyzwyczaić. Edytowano Styczeń 21, 2015 przez Xazy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Styczeń 21, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2015 Akurat dubbing w Złotych Wrotach stał na wysokim poziomie, mi że nie wszystkie głosy do siebie pasowały, ale robili go fani, więc wyszło bardzo dobrze. Ciekawe, jak będzie w przypadku drugiej części. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joneleth Napisano Styczeń 28, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2015 Przechodzę sobie właśnie sagę Gothic, dzisiaj zakończyłem dwójeczkę wraz z dodatkiem. Następna w kolejności jest trójka, tylko mam tutaj mały dylemat... Trzecią część przeszedłem raptem raz, jakieś 5 lat temu i był to czas, kiedy tzw. Edycji Rozszerzonej jeszcze nie było - grałem wtedy bodaj na CP 1.6. Nie wiem natomiast co zrobić teraz. Chcę trójkę przejść kanonicznie, aby kontynuować historię w Zmierzchu Bogów i Arcanii (wiem, odważne przedsięwzięcie ), dlatego zastanawiam się czy doinstalować do trójki Quest Packa i Content Moda wraz z Konsekwencjami, czy jednak pozostać przy czystym, maksymalnie upatchowanym Gothicu 3.Oba rozwiązania mają swoje zalety, gra z modyfikacjami - wiadomo, więcej zabawy, z drugiej strony w G3 bardzo dawno nie grałem i go nie pamiętam, więc nie wiem czy będę potrafił dodatkowy content docenić, no i też zastanawiam się, czy wszystko będzie pasowało do Zmierzchu Bogów.Innymi słowy - czy Edycja Rozszerzona na tyle poprawia grę, że można się odejść bez modyfikacji, czy jednak QP wraz z CM na tyle wzbogaca grę, że naprawdę warto je zainstalować?Swoją drogą, grał ktoś w Konsekwencje? Czytałem na dwóch forach, że podobno dodaje czwarte zakończenie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Styczeń 28, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2015 W Gothic 3 nie ma żadne czwartego zakończenia, a co do edycji rozszerzonej w wersji 1.75 warto zaznaczyć, że zawiera ona zarówno QuestPacka i Content Moda. Pierwszy dodatek wprowadza nowe zadania, drugi dodaję pewne zbroje, jak np. zbroję strażnika świątynnego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommygun2 Napisano Styczeń 28, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2015 Piranha Bytes uznali Arcanię i Zmierzch Bugów za części niekanoniczne, więc na twoim miejscu nie zawracałbym sobie nimi głowy.Co do modyfikacji stanowczo polecam. Są uzupełnione pewne zaginione wątki z Gothic II. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joneleth Napisano Styczeń 28, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2015 (edytowany) @goliatNo nie do końca, Edycja Rozszerzona to po prostu ładna nazwa Community Patcha 1.7x. Quest Pack i Content Mod to co innego.Co do zakończeń - wiem, że w czystym Gothic 3 nie ma czwartego zakończenia, natomiast znalazłem pewne tropy świadczące o tym, że istnieje takowe w modzie Konsekwencje 2.02 i - co ciekawe - kończy się ponoć intrem Risena. Niestety informacji o nim znalazłem w internecie tyle co kot napłakał, stąd pytanie. @Tommygun2Hah, o opinii Piranii nie słyszałem, dzięki. Edytowano Styczeń 28, 2015 przez Joneleth Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roberto171 Napisano Styczeń 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2015 Za mną chodzi od dłuższego czasu kolejne powtórzenie Gothica. Jedynkę sobie jednak chyba odpuszczę i polecę z G2.Jednak nigdy nie grałem z żadnymi modami/questami itd. Są jakieś, które dodają nowy content, który można wykonywać równolegle z główną historią? Np. nowi npc w Khorinis itd. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joneleth Napisano Styczeń 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2015 Kiedy ja sobie odświeżałem sagę i szukałem informacji na ten temat, to wpadły mi w oko dwa mody - Returning i Global Mod, oba dodają sporo nowej zawartości. Wydaje się, że to takie dwa największe. Osobiście zdecydowałem się jednak na zagranie w czystą grę, obawiałem się powtórki z Mrocznych Tajemnic (fajne, dużo nowych zadań, ale klimat uleciał hen, daleko). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Styczeń 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2015 @JonelethPrzecież napisałem w poprzednim poście, że edycja rozszerzona zawiera quest pack i content mod, a że to oddzielne twory wiem nie od dziś. W każdym razie, jak pobierałem wersję cyfrową z cdp.pl to gra zawierała oba wspomniane dodatki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommygun2 Napisano Styczeń 30, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2015 Pamiętacie taki mod do jedynki o nazwie "Dicurric"? Warto w niego zagrać? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...