Skocz do zawartości
Gość Razomak

Dark Souls (seria)

Polecane posty

All aboard ozzyosbourne.gif

Dobra, do premiery został nam lekko ponad miesiąc i jakoś tak wczoraj pękło embargo na nowe informacje dotyczące gry. A to same dobre informacje!

Najpierw w

filmie pojawiają się informacje o funkcji voice chatu między graczami działającymi wspólnie (czyli bluzganie przeciwników odpada) do którego będzie potrzebny pierścień. A skoro o pierścieniach - twórcy nareszcie przypomnieli sobie, że postacie z gier rzeczywiście mają komplet palców i można tam założyć więcej niż 2 pierścienie, w przypadku DSII możemy założyć aż 4. Moje podejrzenie jest takie, że ten zabieg ma na celu ułatwić trochę pvp do którego pewnie też pewnie będzie trzeba zakładać jakieś błyskotki (way of blue i bell keepers działające chyba na tej samej zasadzie co strażnicy lasu w DS).

Gdzieś też mi się obiło o uszy/oczy że będzie coś w rodzaju hubu takiego jak w Demon's Souls, tyle że świat mamy otwarty. Wszystko zapowiada się na idealne połączenie Demon's i Dark Souls - hype.

Po prostu nieco bardziej miasteczkowy odpowiednik Firelink Shrine.

No i jest jeszcze kilka zapowiedzi, np. z Destructoida, Gamesradar i Playstation Blog. Generalnie ta podobna treść, ale co kto lubi, kilka smaczków się znajdzie. Podejrzewam, że więcej zapowiedzi w drodze.

Edit:

W

filmie prezentującym japońską edycję kolekcjonerską (lucky bastards) możemy posłuchać motywu muzycznego z Majula, czyli hubowego odpowiedniaka Firelink Shrine.

Edit2:

Kolejne podobieństwo do Demon's Souls jest takie, że podobno awansować na kolejne poziomy można tylko u "Maiden in Green", a nie jak ostatnio przy ognisku. Touch the demon inside me.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Shaker

To nie jest Black Armour Edition tylko zwykłe wydanie w plastikowym pudełku, tyle że z koszulką. Pisałem do supportu muve.pl w tej sprawie, i taką dostałem odpowiedź. Długo szukałem BA Edition, pisałem maile, ale żaden z większych sklepów internetowych w Polsce nie ma tej wersji.

Bo Black Armour to nie to samo co kolekcjonerka, żeby nie było. Black Armour to wersja w metalowym pudełku, z soundtrackiem na CD. Większość pre-orderów na świecie oferuje takie właśnie wydanie, później będzie niedostępne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka(kilkanaście) stron temu była o tym dyskusja.. Tak się ludzie napalili na edycję black armour a polski wydawca graczy zwyczajnie olał. Zwłaszcza, że zamówienie koszulki z logiem Dark Souls kosztuje bagatela 30 zł... A steelbox jednak jest wyjątkowy. Grunt, że nie ma żadnych cyfrowych bonusów pre-orderowych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę świeżych informacji. Link. (Mały spoiler?)

Armor sets can give you certain bonuses, such as item discovery

Yes, yes, yes! Na to po cichutku liczyłem. Mam nadzieję, że trafią się sety, które będą dawały bardziej przydatne bonusy. Większe obrażenia, większa obrona itp. W moim guście bardziej by leżały walki w ładnych full setach, a nie w czasami kuriozalnych strojach. Ale to tylko taki tam myk estetyczny smile_prosty.gif.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszeliście, że podobno przeciwnicy mają się nie respawnować więcej niż 15 razy? Ma to zapobiec farmieniu dusz i ułatwianiu sobie w ten sposób rozgrywki. Tutaj macie link do filmu:http://m.youtube.com/watch?v=Q_iJXztTYUc Dla mnie są to niepokojące newsy, co jeśli zginie się i straci dusze które będą niemożliwe do pozyskania ponownie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaCreep

Dusze z normalnych przeciwników są tak nikłe(według newsów, które otrzymaliśmy od osób, które grały już w pełną wersję w TwitchHQ przez godzinę), że nie ma to praktycznie znaczenia. Jestem pewien, że jest to w odpowiedni sposób zbalansowane. Tak przy okazji :

Według tych samych relacji można zwiększyć poziom trudności w danej lokacji poprzez spalanie czegoś w ognisku. Nie wiadomo jakie ma dokładnie efekty, no ale zawsze coś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Fakt. Teraz zbieranie duszy znowu bardziej przypomina DeS'a. Nie wspominając o wydawaniu ich tylko w jednym miejscu. No ale za to mamy teleportację pomiędzy KAŻDYM ogniskiem.

@Edit: i będzie można ponownie rozlokować punkty umiejętności. Co akurat dla mnie jest troszkę dziwne, jak na tą serię gier.

Edytowano przez ShadowNinja
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ShadowNinja

A dla mnie nie. Widzę w respecu umiejętności po prostu pewne udogodnienie, które twórcy powinni stosować częściej. Ostatnio grałem w Dragon's Dogma - znudziła mi się jedna klasa więc zmieniłem na zupełnie inną i już, tyle. Tylko zmiana ekwipunku i niedogodności związane z ponownym zdobywaniem niektórych bardziej rozbudowanych umiejętności. W Dark Souls powinno być moim zdaniem podobnie, bo jedyne co można przez to stracić to trochę upierdliwości związanych z tworzeniem nowej postaci i graniem od początku. Kiedy np. na NG++++ nagle mi się znudzi mój ciężkozbrojny woj nie będzie problemu go przerobić na maga.

Myślę, zresztą, że taki respec w DS będzie całkiem kosztowny biorąc pod uwagę jak seria traktuje rozsądek i uwagę. Skopałeś podnoszenie poziomu? Płać dużo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony niepokoi fakt, że teraz klasy, którymi zaczynało się trudniej, ludzie mogą olać do czasu znalezienia odpowiednich itemów/spelli i wtedy się respecować. Mi się np ciężko grało na starcie magiem - teraz można zrobić warka, a potem go przebranżowić. Nie lubię tego :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Prawda. Gra straci trochę sens by przechodzić ją ponownie. Nazwijcie mnie dziwakiem, ale mi się podobało bycie zmuszanym do ponownego przejścia gry, kiedy chciałem mieć nową postać. Sprawiło to, że bardzo dużo czasu spędziłem przy tym tytule. I w swój specyficzny sposób było to "uczciwe" wobec graczy, celujących w inny typy postaci. Chcesz postać pod PvP? Męcz się z potworami. Chcesz jechać wszystkie potwory? O, popatrz! Inwazje to prawdziwi gracze!

Dopiero teraz zdałem sobie sprawę jak przemyślane to było.

Teraz to już nie będzie tak cool confused_prosty.gif.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jesiennej promocji na Steam kupiłem Dark Souls. Grę zaczynałem dwa razy: raz - online, ale miałem zbyt duże spadki fps; dwa - offline. Aktualnie gram właśnie offline. Właśnie pokonałem Demona Taurusa. Mam pytanie - wiem, że bossowie nie odradzają się po odpoczynku przy ognisku, ale jak się sprawa ma z dużymi przeciwnikami jak np. Czarny Rycerz?

EDIT: Jeszcze coś. Gram rycerzem (wcześniej wojownikiem) i noszenie pancerzy podczas walki z bossami się opłaca? Co więksi "szefowie" pewnie pokonają mnie dwoma ciosami więc czy warto dodatkowo spowalniać postać?

Edytowano przez Kirrin
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już nie będzie tak cool confused_prosty.gif.

Narzekanie dla samego narzekania. Nikt nie zabrania przecież tworzyć postaci od nowa. Przypomina mi to sarkanie na fast travel w Oblivionie/Skyrimie, które też przecież nie było obligatoryjne. No, ale "jak będzie w grze to będę korzystał". Wniosek z tego był taki, że ludzie chcieli usunięcia tej opcji, żeby ich nie kusiło. Co z tego, że innym się podobała, bo eliminowała niepotrzebny backtracking i była pożytecznym dodatkiem do gry...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak się sprawa ma z dużymi przeciwnikami jak np. Czarny Rycerz?

Minibossowie w rodzaju rycerzy się nie odradzają. Zazwyczaj łatwo się zorientować, bo ich śmierci towarzyszy specyficzny, odmienny dźwięk.

EDIT: Jeszcze coś. Gram rycerzem (wcześniej wojownikiem) i noszenie pancerzy podczas walki z bossami się opłaca? Co więksi "szefowie" pewnie pokonają mnie dwoma ciosami więc czy warto dodatkowo spowalniać postać?

Inwestuj w duże bronie, ciężkie pancerze i tarcze o wysokiej stabilności - będziesz mógł blokować tarczą ataki bossów i nawet zostanie ci wytrzymałości. Generalnie mobilni herosi mają lepiej z jednymi bossami, a "stalowe ściany" z innymi, z grubsza wybór sprowadza się do osobistych preferencji.

Edytowano przez Rankin
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT: Jeszcze coś. Gram rycerzem (wcześniej wojownikiem) i noszenie pancerzy podczas walki z bossami się opłaca? Co więksi "szefowie" pewnie pokonają mnie dwoma ciosami więc czy warto dodatkowo spowalniać postać?

Właśnie jednym dużym plusem jaki mają ciężko opancerzone postacie o którym czasem się zapomina to fakt że nie zachwiejesz się lub nie przewrócisz jak taki boss cię trafi, a to potrafi być bardzo przydatne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kawalorn

Dokładniej chodzi tu o stabilność, bo samo ,,torso" np. od zbroi Havela ma mniej, niż 50 stabilności, a to nie tak dużo(Claymore już powoduje zachwianie). Najlepiej na pierwsze PvE dobrać tak zbroję, by miała dużą stabilność i obronę, a do tego by suma wagi pozwalała średni przewrót.

Edytowano przez Shaker
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...