Hekke Napisano Kwiecień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2012 w dzienniku w opisie postaci masz opisana Shani. tylko nie wiem jak to wyglada jak nie masz zaimportowanej gry z czesci 1. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zodiak Napisano Kwiecień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2012 @Up - a nie uważasz, że gdybyś od początku miał świetny miecz i mnóstwo kasy to było by to bez sensu? Moim zdaniem twórcy dobrze to zrobili, w ten sposób dostajemy drobny smaczek z poprzedniej części, ale chcę nam się zdobywać nowe uzbrojenie, gdyby okazało się że przez połowę gry nie mogę znaleźć nic lepszego mocno bym się zawiódł - jaki sens wtedy chodzić/szukać/kupować, kiedy i tak nic nie przewyższy naszego starego ekwipunku. Osobiście nienawidzę w grach RPG, kiedy moja postać jest na maksa rozwinięta i wiem że nie znajdę już dla niej lepszych itemów - tracę wtedy w pewnym sensie ochotę do gry, gdyż rozgrywka ubożeje o jeden z podstawowych aspektów tego gatunku, jakim jest rozbudowa i ulepszanie swego podopiecznego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Kwiecień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2012 @Zodiak Owszem, fajnie, że dostaliśmy choć drobne smaczki z pierwszego Wieśka, ale powiedzmy sobie szczerze - podarowanie graczowi broni, które w jedynce są wręcz epickie, mają świetne staty, własne imiona itp. by w dwójce na potrzeby balansu przegrywać z byle żelastwem znalezionym w błocie, to niezbyt logiczny krok. A przynajmniej mnie ten dysonans uwierał. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zodiak Napisano Kwiecień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2012 (edytowany) @RIP - To jak proponowałbyś rozwiązać ten problem? Może jakoś umiejętnie wpleść jakoś te przedmioty w wydarzenia, w późniejszych fazach gry (np. ktoś kto przechowywał dla nas dany miecz zwraca nam go, kiedy go spotykamy). Sam na początku się zdziwiłem gdy zobaczyłem że staty tych "epickich" przedmiotów niewiele przewyższają te podstawowe, ale było to dla mnie zrozumiałe. Najbardziej boli słabość "legendarnej" zbroi kruka, którą przewyższa byle jaka wzmocniona kurtka, dobrze gdyby właśnie pojawiła się później, wprowadzić jakiś dodatkowy wątek z nią związany. Jutro testy, a ja tracę czas na dusputy o Wiedźminie Edytowano Kwiecień 23, 2012 przez Zodiak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Kwiecień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2012 No właśnie - zrobić jakiegoś questa/wprowadzić przyjaciela, który nam to przechował/znalazł...nie mam pojęcia, bo nie jestem projektantem, a i czasu na myślenie pół minuty, ale oddanie graczowi tych przedmiotów do dyspozycji trochę później dałoby na pewno większą radochę z ich posiadania i niespodziewanego odzyskania, niż podarowanie już na początku, by były zwykłym crapiszczem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Kwiecień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2012 (edytowany) Stare uzbrojenie można by dać np. tylko podczas ataku na zamek. A kiedy trafiamy do lochów tracimy nasz epicki sprzęt, by we Flotsam wylądować w podstawowym wyposażeniu. Może to sprawiłoby też, że samouczek byłby łatwiejszy (miałem z nim więcej problemów niż w 2 albo 3 akcie). Edytowano Kwiecień 23, 2012 przez chuunin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zodiak Napisano Kwiecień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2012 Ja mówię właśnie o sytuacji kiedy tego importu dokonamy, bez tego ta postać mogła dać by nam, w tym wypadku jakiś inny, nowy miecz/zbroje, o lekko zaniżonych statystykach, w stosunku do tych z jedynki. Pomysł chuunin'a też jest godny zastosowania. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malva Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 A gdyby zamiast importu daliby nam możliwość rozpoczęcia rozgrywki z trzema różnymi stanami umysłu? Neutralny, za ludźmi, za nieludźmi? Z czego co wiem to w W2 jesteśmy głównie nastawieni na ludzi. Owszem to także były by smaczki, ale można by je rozwinąć. Jako neutralni dłużej musielibyśmy rozwijać zaufanie wybranej frakcji. Za ludźmi bylibyśmy wrogami tych drugich, uratowalibyśmy Adę itp. Z nieludźmi odwrotnie. Można by się nawet pokusić o inne questy dla każdej ścieżki i to nie tylko, głównie, w drugim akcie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dekameron Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 @up czy ty w ogóle grałeś/aś w W2 .. ? przecież są zupełnie inne questy dla różnych ścieżek, cały drugi akt jest inny dla ścieżki Roche'a (ludzie) i inny dla Iorwetha (elfy) .. ...................... siedzę w pierwszym akcie. wciąż na mrocznym. fajnie. niby nie jest trudno, ale jak dałem sie zaskoczyć utopcowi na bagnach to chlast i po mnie. Ten poziom nie tyle co frustruje poziomem trudności, ile wymaga większego skupienia i przygotowania do walk, przy poprzednim przechodzeniu nie korzystałem w ogóle z petard i pułapek, teraz są zbawienne momentami, czuję, że gra jest 'pełniejsza'. Fajnie, podoba mi się to, bo zazwyczaj poziom 'trudny' w grach oznacza wyśrubowanych przegiętych przeciwników i celność (fps) jak u cyborgów, tutaj wszystko jest ok, i dobra taktyka daje świetne rezultaty. Tylko kasy coś mało, ciężej jakoś mi uzbierać niż jak grałem na normalnym, zwłaszcza że dodatkowe przedmioty (np. zestaw świętokradcy) też kosztują PS., Nie grałem jeszcze w Skyrim, ale póki co (na full detalach) to jest najładniejszy erpeg ever ! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malva Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 @Up Grałam. W obie części I napisałam, że różnorodność questów dzięki takim decyzjom można by rozszerzyć na CAŁĄ grę, a nie tylko na DRUGI akt, no i w sumie część trzeciego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zodiak Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 @Up - ten pomysł nie mógł by wejść w życie, za duże rozgałęzienie questów i zbyt wiele możliwości, wykonanie czegoś takiego jest praktycznie niemożliwe. Nie wiadomo też co z ludźmi, którzy nie mieli importów z 1. Sam zastanawiam się jak twórcy rozwiążą to w Wiedźminie 3, kiedy w dwójce mogliśmy dokonać tak wiele ważnych wyborów, i jak to się przełoży na świat gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 SPOILERY! Następnym razem powywalam posty niezasołonięte. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hekke Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 sprawe zbroi kruka i miecza z czesci 1 mozna bylo rozwiazac na dwa sposoby. wiedzmin traci te przedmioty gdy jest zamkniety w lochach i podczas ucieczki ich nie odzyskuje albo tak jak to jest zrobione czyli sa duzo lepsze miecze i zbroje. ten sposob rozwiazania sprawy bardziej mi odpowiada, poniewaz moge sobie zdobywac nowe itemki a nie znowu podazac za tymi z jedynki bo sa najlepsze. bardziej dziwny dla mnie jest fakt, ze wiedzmin nic nie wie o potworach. kurde w 1 czesci wybilo sie ich troche a on znowu zapomnial? znowu ma sie o nich uczyc? zrozumial bym jak by w 2 byly same nowe potwory i o nich moze nic nie wiedziec ale z niektorymi spotkalismy sie juz. troche to dziwne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthas023 Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 @dekameron Jeżeli chcesz, żeby poziom Mroczny był dosyć wymagający przez wszystkie trzy akty, radziłbym Ci zrezygnować z robienia zestawu świętokradcy (pozostałych dwóch też). Z własnego doświadczenia wiem, że zdobycie, którego kolwiek z nich zabija poziom trudności (chyba, że nazywa się to poziomem "Mrocznym", tylko dla tego, że ekran staje się szary, gdy używasz tych setów). Przed zdobyciem setu do walk trzeba sie było jakoś przygotować (eliksiry, pułapki..), po zdobyciu, wpadałem wszędzie na berserkera, przyjmując wszystko na klatę i siekając aż padło... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikBanys Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 Słuchajcie ziomki, potrzebuje rady. Na jaką platforme kupić Wiedźmina 2, na PC czy Xboxa? Oczywiście na Xboxie jest lepsza grafika, lepszy gameplay i ogólnie gra jest lepsza ale za to wersja PC oferuje ekskluzywnie ściąganie 10 GB patcha. Czekam na odpowiedzi. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 @DominikBanys - Co? Na PC jest lepsza grafika, gameplay jest dostosowany właśnie do tej wersji, a te 10GB dodatków to jest Edycja Rozszerzona, którą dostajesz także na X360. Jeśli masz kompa który uciągnie wieśka na średnich i wyżej, to będziesz miał taką samą/lepszą grafikę niż na X0, a także lepiej dostosowany gameplay. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akron Napisano Maj 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2012 Siemka, mam problem. Otóż jestem w akcie III, chcę sobie zrobić miecz, którego receptę otrzymujemy z questu "Zaszyfrowany Manuskrypt, lecz nie posiadam piór harpii. Czy można je gdzieś wydropić lub kupić w akcie 3? Proszę o pomoc . Pozdrawiam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elesshar Napisano Maj 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2012 Musisz wrócić się do lokacji z której przyszedłeś wraz z Rochem/Iorwethem i tak będą te pióra. Można też harpie spotkać w samym mieście. Idziemy tam gdzie jest Mocarny Numa, idziemy troszkę dalej i tam powinny być harpie. Zaraz może znajdę filmik to go tu umieszczę, by Ci to bardzie zobrazować. SPOILERY~! - Bethezer Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1897 Napisano Maj 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2012 Ja mam z kolei inny problemik - gdzie jest ten dumnie zapowiadany las w okolicach Loc Muine? Bo przed momentem przeszedłem Wieśka 2 bodajże po raz piąty, a żadnego lasu nie znalazłem (strona Iorwetha jak coś). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danmcrea Napisano Maj 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2012 [ciach] Z tego co się orientuje las o którym mówisz pojawia się po stronie Roche'a, więc czeka Cię 6 przejście gry Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1897 Napisano Maj 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2012 [ciach] Hm, kurde . Ale nic to, za miesiąc/dwa podejdę do W2 kolejny raz. I zrobię to z przyjemnością, takie gry po prostu warto przechodzić wielokrotnie. Po ukończeniu ER już nie mam wątpliwość co do mojej prywatnej oceny - dycha się należy jak buda psu, pomimo kilku wcale nie takich małych wad. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Maj 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2012 Na litość Boską... zapoznajcie się w końcu, ludzie, z zasadami cytowania postów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pankamilek Napisano Maj 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 6, 2012 Cóż jak na razie sprzedaż TW2 nie zachwyca. Mówiło się o milionie - dwóch egzemplarzy a wychodzi na to, że będzie podobnie jak na PC lub gorzej. Mam nadzieję, że tak czy owak REDania zarobiła na TW2 tyle, by spokojnie móc pracować nad TW3 i nie musieć wydawać gry niedokończonej na jedną platformę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crunchips Napisano Maj 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2012 To można wyjść z Loc Muine? Tam jest LAS!? Co uważacie żeby CD-RED już nie męczyło Geralta (3 część o nim spoko 4 już odpada) i powiedzmy pod koniec 3 przyjął jakiegoś chłopaka i zrobił go na wiedźmina tylko bez mutacji? Bo co kto by chciał oprócz mnie grać Geraltem, który ma z +70 lub +80 na karku i ledwo daje sobie radę z utopcami? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmm101 Napisano Maj 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2012 @Crunchips Geralt w momencie rozpoczęcia sagi ma 93 lata -.- Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...