Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Qn`ik

Warhammer 40.000: Dawn of War (seria)

Polecane posty

Obawiam się że nie. Na pewno jest stand-alonem, podejrzewam jednak że nie masz dostępu do kampanii z podstawki nie posiadając jej. Dodatkowo, nie ma się dostępu do starych 4 ras w multi (pozostaje chaos) oraz brak dostępu do podstawowych bohaterów w Ostatniej Linii Obrony (zostają Tyrant Roju i Czarnoksiężnik Chaosu, ale nie jestem pewny).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nekronami to każdy potrafi grać ;). Spam NW i FO + "attack move" zazwyczaj wystarcza. W przypadku tej rasy największy problem stanowi rozkręcenie ekonomii, bo jak już generatory ruszą pełną parą a prędkość produkcji osiągnie 100%, to przeciwnik grającego Nekronami może co najwyżej napisać "gg".

Lewis

Singla do multi w DC nie ma co porównywać, jakbyś nie zauważył, to na średnim poziomie trudności jednostki gracza mają dwa razy więcej HP, niż te sterowane przez AI (być może na wysokim wszystko jest jak w muti - nie sprawdzałem :)).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nekronami to każdy potrafi grać ;). Spam NW i FO + "attack move"

Bullshit. Sam build order u nekronów jest najprostszy, jednak micro-najtrudniejsze. Są niesamowicie wolni przez co w t1 łatwo ich stracić. A jak się ich straci to po grze gdyż buduję się one w tempie żółwia. Co więcej mają oni niewielką przewage siłową tylko w t1 i ewentualnie t4 -w t2 i t3 są żałośnie słabi. Generalnie nekroni to NAJSŁABSZA rasa- i zdania prawdopodobnie nigdy nie zmienie. (Bym zapomniał wyjątkiem potwierdzającym regułe jest mecz ig vs nec - w 99% meczach ig zostaje zmiażdżone bez żadnych problemów).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wysokim poziomie już wszystkie jednostki mają tyle samo życia, ile w multi. Osobiście raczej nie będę grać na b. wysokim, gdyż... komp pobiera więcej rekwizycji ode mnie(jak to sprawdzić? Po prostu od razu po rozpoczęciu zakończyć grę, a w tabeli będzie pokazany pobór rekwizycji. Jeśli gracz ma wtedy 8, to bot 9).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś się orientuje , niech mi powie : jak to jest z tym Dark Crusade w 2010 roku? Gra ktoś jeszcze czy może wszyscy grają w ,,dwójkę"? Bo znów chcę epickich bitew z Korsarzami Landa , Avatarami i masą jednostek... *ociera łzy*. Byłbym wdzięcznhy za info.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą właśnie grałem taki pojedynek.:) Eldar i Tau vs. Eldar i Tau. Avatara odradzałem 4 razy, mój przeciwnik 5. Knarloki też musiały ponownie włazić na pole bitwy. Ogniste pryzmaty na czołgi Tau, Avatar vs. Avatar, Pająki Spaczni na Ogniste Smoki, Banshee na Kroot. Pięknie było. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to bardziej wolałem w jedynkę grać (ulubiona rasa TAU oczywiście), potem kupiłem sobie dwójkę i teraz gram w nią przez neta (Eldarzy, czekamy na Tau). Coraz bardziej zacząłem się interesować Warharmerrem 40,000. Postanowiłem grać w grę figurkową. Obecnie jeżdżę na turnieje. Naprawdę fajna wszystkim polecam:)

Zobaczcie jak to zwykła gra potrafi ludzi wciągnąć ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś się orientuje , niech mi powie : jak to jest z tym Dark Crusade w 2010 roku? Gra ktoś jeszcze czy może wszyscy grają w ,,dwójkę"? Bo znów chcę epickich bitew z Korsarzami Landa , Avatarami i masą jednostek... *ociera łzy*. Byłbym wdzięcznhy za info.

Na necie dalej masa osób gra. Średnio serwer odwiedza od 40 do 100 osób, a gier jest od 3 (w godzinach naprawdę pogańskich) po 20 niekiedy. Więc jest w czym wybierać a gra żyje sobie dobrze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumuję sobie wszystkie rasy w Dark Crusade:

Eldarzy - moim zdaniem najciekawsza rasa. Nie stawia na brutalną siłę, lecz na taktykę. W pojedynkach 1v1 raczej niezbyt dobra, ale za to w 2v2(jeśli się zgra z kompanem) wręcz wymiata.

Orkowie - niesłusznie uznawane przez mało ogranych za słabą rasę. W rzeczywistości po "rozkręceniu" się bitwy, gdy dochodzą burszuje, rożgniatacz, megapancerni burszuje, herszt i szaber czołg są bardzo potężni. Niestety, trudno ich do końca opanować...

Chaos - silna rasa w pojedynkach 1v1. Moim zdaniem JESZCZE trudniej ich okiełznać niż orków. Posiadają silną piechotę, troszkę gorsze maszyny i słabe demony(w porównaniu z Avatarem taki Krwiopijca to nic).

Kosmiczni Marines - najpotężniejsza rasa w kosmosie. Dobrzy dowódcy, silna piechota i rewelacyjne maszyny z Drednotem na czele. Cud, miód i orzeszki.

Tau - niestety, za mało nimi grałem, więc się nie wypowiem.

Gwardia Imperialna - dobra tylko w ostatniej fazie. Wcześniej praktycznie bezużyteczna(Gwardziści są na poziomie kultystów...). Dopiero gdy dochodzą czołgi i ciężka piechota robi się ciekawiej.

Nekroni - całkiem silna armia, ale tylko na początku. Niezbyt mocne maszyny i ciężka piechota praktycznie na poziomie Wojowników Nekronów. Bardzo pomaga im infiltracja Monolitu i sam Monolit.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumuję sobie wszystkie rasy w Dark Crusade:

Kosmiczni Marines - najpotężniejsza rasa w kosmosie. Dobrzy dowódcy, silna piechota i rewelacyjne maszyny z Drednotem na czele. Cud, miód i orzeszki.

Ehhhhh... Wydaje mi się że chaos jest lepszą nacją...

Gwardia Imperialna - dobra tylko w ostatniej fazie. Wcześniej praktycznie bezużyteczna(Gwardziści są na poziomie kultystów...). Dopiero gdy dochodzą czołgi i ciężka piechota robi się ciekawiej.

Widać że zbytnio jako ig nie grałeś. Ich gwardziści są zdecydowanie lepsi od kultystów...Trzeba jednak:

a) pamiętać o mini dowódcach

b) zrobić odpowiednią ilość gwardzistów

P.S. A możę po prostu rozegralibyśmy 2 mecze między sobą? Raz ig (ja) vs sm (ty) i drugi raz ja ch ty sm ??? Musiałbym jednak jeszcze zainstalować dc bo nie mam go na dysku...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewis

Tau to tacy jakby trochę Eldarzy - delikatni, o solidnej sile ognia, z niewyróżniającym się melee. No i z dwom ścieżkami rozwoju - albo wybierasz Hammerheady (rzecz oczywista - kruche jak szkło ;)) i pancerze Crisis albo zaawansowane upgrade'y (zaawansowana metalurgia i celowniki optyczne), oczywiście to tak w dużym uproszczeniu :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewis

Tau to tacy jakby trochę Eldarzy

Równie dobrze można napisać :"Gwardia imperialna to tacy jakby orkowie. Liczni, tani, ich pierwsze jednostki w hq służą również do walki a nie tylko do zajmowania terenu".

Tau ma zdecydowanie większy nacisk na zasięg, a nie na szybkość (w przeciwnieństwie do eldarów). BTW wydaje mi się że eldar jest zdecydowanie silniejszy od tau (oczywiście jeżeli umie się nim grać, osobiście kompletnie nie umiem grać eldarami :dry: ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...