Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Qn`ik

Warhammer 40.000: Dawn of War (seria)

Polecane posty

Grałem w DoW-a II... ale [beeep]! Normalnie nie wierzę, że to robił Relic. Poczekalnia sieciowa, w której nawet nie da się gadać z innymi graczami, założone 4 gry na krzyż. A sama gra - też do [beeep]. Generatory plazmowy budowane wokół punktów strategicznych? Co za bzdura! Jak dla mnie to się ta gra powinna nazywać Company of War.

Nie przesadzajmy ;)

Jeśli już coś ma być "[beeep]", to tylko Windows Live. I tylko to. Bo przeżyję pewną awaryjność samej gry. Przeżyję wymagania. Ale szlag mnie trafia przy WL.

A co do samej gry:

Poczekalnia sieciowa - 4 gry na krzyż? Masz na myśli "tryby", czy ilość rozgrywanych gier? Bo jeśli to drugie, to jesteś w błędzie - to, że pokazało 3-4 nie znaczy, że to są wszystkie. To są te z najlepszym i najbliższym połączeniem. Generatory plazmowe jako "źródło energii" dla "Węzłów Energetycznych"... Czy to nie logiczne?

IMO gra wiele zyskała na obecnym systemie - walka jest jeszcze bardziej dynamiczna. I tylko czasami za krótka., ale... Ale przy dobrym pingu i dobrym zespole gra się wyśmienicie. Nie ma to jak zmasowany atak Tyranidów :D.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem w dwójką, ale grałem w jedynkę.Jest ona bradzo dynamiczna, bo wrogowie dosyć szybko wysyłają żołnierzy w twoją stronę, a jeśli ktoś gra na najtrudniejszym to bez sojusznika ciężko wytrwać.:)Chociaż gra fajna.Najlepsi są chyba nekrosi i gwardia imperialna.Dobrze dowodzona taka armia to pewne zwycięstwo.Oczywiście jeśli ktoś jest dosyć cierpliwy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szweider -> Zagrałeś już, czy dalej opierasz się na opiniach znajomych? Bowiem ja, który grałem w obie części, śmiem twierdzić, że dwójka jest znacznie bardziej dynamiczna od jedynki, gdzie dochodziło budowanie bazy i zbieranie oddziałów :rolleyes:

Ostatnio jednak dojrzałem jeden poważny mankament dwójki - brak w nim systemu morale, który w jedynce sprawiał się nieźle. Można było załatwić wroga raptorami z miotaczami ognia, którzy najpierw łamali dziadom morale, a potem wykańczali w walce wręcz.

Najlepsi są chyba nekrosi i gwardia imperialna

Ciekawe zestawienie, bo frakcje te różnią się jak ogień i woda ;) Ale popieram, że gwardia rządzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż jak dla mnie jedynka była fajna, zwłaszcza po zmodowaniu i przybliżeniu w ten sposób do realiów Warhammera znanego z bitewniaka i książek. Znowu pewne uproszczenia (oddziały taktycznie z nawet 5 broniami ciężkimi/specjalnymi, brak marines chaosu dedykowanych wszystkim bogom, brak Autarcha u Eldarów itp.) zostały dokonane na rzecz dynamiki, balansu i grywalności... Cóż, fanowski mod dowiódł, ze jednak można to pogodzić - nie pierwszy raz i nie tylko w DoW... Tak, czy tak, dla mnie pozycja, która stale gości na moim dysku.

Jeśli chodzi o dwójkę. Czytałem różne opinie, widziałem gameplaye i... Nie kupię. Mimo upływu lat graficznie goorsza od Company of Heroes, ale to nie ważne. Bardziej rażą mnie niezgodności z fluffem większe niż w oryginalnym DoW - oddziały taktyczne marines po 3 osoby + sierżant? Sierżant dewastatorów z ciężką bronią? Wolne żarty - tym bardziej, że możliwości modowania są mniejsze niż w oryginale (niby narzedzia mają być wypuszczone ale jak do tej pory nie dopatrzyłem się ich, a trochę od premiery minęło). Możecie mówić, że się czepiam, ale dla mnie takie "drobnostki" potrafią całkowicie zniszczyć grywalność - nawet jeśli gameplay byłby dopracowany jak diabli, nie potrafiłbym się przy czymś takim dobrze bawić. Do całości dochodzi podobno kiepski single player i nadrabiający to świetny multi (co dla mnie nie ma znaczenia, bo w strategie tego typu w multiplayerze grać nie lubię). Starczy dodać, że gierka cierpi podobno na syndrom "przymusu patchowego" sprawia, że nie dorwę jej, chyba, że pojawi się w taniej serii i skończą wyłazić dodatki - nie mam zamiaru kupować zdegradowanego klona Company of Heroes, nie wiedząc ile gigabajtów dodatków i patchy mnie czeka...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szweider -> Zagrałeś już, czy dalej opierasz się na opiniach znajomych?

Zagrałem już

Bowiem ja, który grałem w obie części, śmiem twierdzić, że dwójka jest znacznie bardziej dynamiczna od jedynki, gdzie dochodziło budowanie bazy i zbieranie oddziałów rolleyes.gif

A ja,który również grałem w obie części,śmiem twierdzić,że dwójka to zwykła zabawa w berka,która wieje nudą w porównaniu do jedynki,gdzie były mniejsze możliwości...

i jest brzydsza.

Ostatnio jednak dojrzałem jeden poważny mankament dwójki - brak w nim systemu morale, który w jedynce sprawiał się nieźle.

Morale to Rotrot Button-ty decydujesz,kiedy pęka twój "oddział"

Można było załatwić wroga raptorami z miotaczami ognia, którzy najpierw łamali dziadom morale, a potem wykańczali w walce wręcz.

Lul.Rapty służą do harrasowania na początku-a złamany oddział otrzymuje buff do biegania,i jeśli nie zawrócisz rapt,to zostaną wystrzelane.

Najlepsi są chyba nekrosi i gwardia imperialna

W Bugstormie?Jeśli tak,to po nerfie Nekronomii i jednostek Necroni dostali solidnego kopa w blaszany tyłek.IG jednak może zrobić dużo(podziękowania dla Rerica,i tak balans lepszy niż w DC).

Morale w pewnym stopniu jest - niektóre bronie potrafią przygwoździć wroga do ziemi (głównie mowa tu o ciężkich bolterach i odpowiednikach), co z kolei powoduje zwiększenie obrażeń otrzymywanych przez dany oddział.

Odpada.Spróbuj strzelać i biegać,gdy 40 milionów pocisków lata koło ciebie.

Możecie mówić, że się czepiam, ale dla mnie takie "drobnostki" potrafią całkowicie zniszczyć grywalność - nawet jeśli gameplay byłby dopracowany jak diabli, nie potrafiłbym się przy czymś takim dobrze bawić.

Jako ciekawostkę dla ciebie podam,że Reric częściowo olał fizykę,by się skupić na (uwaga.nadchodzi) jakości gameplay'a :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanie odnośnie fabuły serii DoW. W dwójce w paru dialogach wspominają o walce o Kronusa z Dark Crusade i o system Kaurava z Soul Storm. O ile łatwo wywnioskować z tych dialogów że Space Marines wygrali walkę o Kronusa to o systemie Kaurava mówią tylko tyle że "to nigdy nie powinno się stać". Zna ktoś jakieś bardziej dogłębne szczegóły? Jestem bardzo tego ciekaw.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, najwyraźniej nie tylko przegrali, ale ponieśli przy tym poważne straty - inaczej nie byliby tak małomówni w tej sprawie...

Niestety, ponieważ są tacy małomówni, trudno się czegokolwiek konkretnego dowiedzieć. Dość rzec, że kapitan Boreale najwyraźniej się nie sprawdził, a 10. kompania została bardzo poważnie uszczuplona...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 2 tygodnie temu zakupiłem w serii platynowa kolekcja Uniwersum WH 40k. po sieci grałem dopiero kilka rund, jakby ktoś chciał ze mną zagrać to niech pisze na xfire nick :Soutstat.

Ciekawostka: Wiecie, że ma wyjść film w uniwersum Wh 40k? "Ultramarines"

http://ultramarinesthemovie.com/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tactical Marines są najbardziej uniwersalni zależnie od tego jaki im później dasz ekwipunek mogą być albo przeciw pojazdom albo dobrzy przeciw piechocie. Assault Marines walczą z wręcz i są wyposażeni w plecaki odrzutowe co pozwala im przeskoczyć na pozycję strzelców i w sekundę ich wyeleminować. Devastator Marines są wyposażeni (a dokładnie 1 z 3) w ciężkie boltery zadające masowe obrażenia piechocie oraz przygważdża ją co sprawia że jednostki poruszają się powoli, niestety rozstawienie broni długo zajmuje a obszar w jakim oddział może strzelać jest ograniczony. Scout Marine są zwiadowcami mogą stać się niewidzialni i zajść wroga od tyłu. Wyposażając ich w snajperki lub strzelby można ich dostosować do walki na duży bądź mały dystans. To chyba tyle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych figurek (bo po co komu JEDEN space marine, którego jeszcze trzeba posklejać i pomalować?)

Te edycje specjalne zapewniają dostęp w kampanii do specjalnego uzbrojenia dla bohatera danej klasy - choć jakie to konkretnie wyposażenie ma być, to już powiedzieć nie dam rady, bo jakoś nigdy u siebie nie uświadczyłem... albo nie odróżniłem od normalnych. Zresztą teraz po nowych łatkach tyle się tego unikalnego złomu namnożyło, że trudno zliczyć, co było kiedy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś może stronę, z której można pobrać demko DoWII? Szukałem, ale znalazłem same nieoficjalne strony, z których wolałbym nie korzystać.

A Necronami rozwaliłem GI w pył(dwa oddziały nieśmiertelny, jeden pariasów i jeden żołnierzy nekronów), a mieli 5 Leman Russ, 4 Basiliski i Baneblada. Chociaż, grałem z botem...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnośnie modyfikacji do pierwszej części.

Interesuje się gwardią imperialną, i słyszałem że jest modyfikacja o nazwie "Steel Legion", czy orientuje się ktoś czy jest pełna wersja ? no i czy są jakieś inne o gwardii ? z góry dzięki za odpowiedź.

Co do samej serii, Posiadam pierwszą część z każdym dodatkiem, nie mniej jednak najlepszą kampanie ma Winter Assault, ukończyłem póki co gwardią imperialną, ale spróbuje eldarami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spriggs - grałem w steel legion, całkiem fajny modzik dodający bodajże gwardię imperialną pochodzącą z marsa, która ma w ofercie duużo czołgów ;) ale osobiście polecam wszystkim lights of the warp - multum dodanych jednostek, podniesione limity na jednostki i pojazdy, nowe mapki etc. - po prostu raj dla lubiących epickie starcia :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ugryyy- LotW to chyba najlepszy mod do DoW'a. Nie dość, że limit jednostek i pojazdów został podniesiony do 200 to większość ras uzyskała nowe jednostki (Tylko Nekroni i Tau są bez nowych na dzielni). Jedyną wadą jest według mnie, brak tłumaczenia np. Gram Chaosem, kilkam na ten budynek z Krwiopijcą, widzę 'Niszczycieli' a obok 'Chaos Terminators' (Tak Tak!).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...