Kirrin Napisano Wrzesień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2014 @Kafar, chyba chodziło Ci o ten mod. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Wrzesień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2014 Mod pobrany, szczęka na glebie, gra odkrywana prawie na nowo. Tropikalny Skyrim: tego właśnie mi było trzeba. Zostawiam w spokoju Morrowind i zaczynam nową rozgrywkę. Tym razem pasowałoby coś redgardzkiego. Może szaman Redgard? W każdym razie ktoś wykonał doskonałą robotę. Wprawdzie czasem gubi mi tekstury, ale ogólne wrażenie jest niesamowite. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KafarPL Napisano Wrzesień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2014 Ja, znalazłem chwilę po napisaniu posta. Nie Santus, to nie Moonpath tylko właśnie Tropical Skyrim Ultimate RPG Experience to kolekcja modów w warsztacie Skyrima. 221 modów zebranych do kupy. Różne różniaste. Craftowanie szat, dodatkowe itemy (cała masa), Bank Skyrim (pożyczki i inwestycje), nowe potwory, lepsze AI, zmieniony system walki i ogólnie dużo dużo więcej, także różnorakich pomniejszych usprawnień (np quest markery dla crimson nirnroot czy jak się ta roślinka zwała )Generalnie Tropical Skyrima wgrałem i teraz chcę wgrać Ulti. Tyle że kiedyś był taki myk że mody musiały być odpalane w takiej kolejności jak były podane w kolekcji. Ale najnowsza wersja tej kolekcji ma mody podane po prostu A-Z. Zadałem pytanie w komentach o jakiś load order ale na razie nikt nie odpowiedziałGeneralnie nie będę brał całej kolekcji bo jest tam sporo modów graficznych których a) nie chcę, b) i tak by kolidowały z Tropical Skyrim . Ale wszelaki stuff bonusowy mam zamiar wgrać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cmb Napisano Wrzesień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2014 Mody nie kolidują ze Skyrimem i Steamem? Bo też bym sobie pomodował, długo nie grałem i nabrałem ochoty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KafarPL Napisano Wrzesień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2014 Co masz przez to na myśli ? Skyrim ma obsługę warsztatu gdzie masz pierdyliardy modów. Jak mają ze sobą kolidować ? http://steamcommunity.com/workshop/browse/?appid=72850 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cmb Napisano Wrzesień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2014 Wiesz ja nie siedzę na ogół w grach, kupię coś od święta, w Skyrima nie grałem już długi czas i po prostu pytam czy jakieś "fanowskie" mody nie są traktowane jako jakieś ingerencje w grę przez co się ona nie włączy, dlatego za wczasu pytam Skoro nie ma problemu to trzeba odświeżyć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Wrzesień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2014 @UP - TESy od czasów Morrowinda mają pełne wsparcie modów. Oficjalny edytor, kiedyś Construction set, w Skyrimie znany jako Creation Kit, oficjalna wiki Creation Kita, włączanie modów bezpośrednio przez Launcher, a w Skyrimie jeszcze integracja ze Steamowym Warsztatem (Workshop). Mody są wręcz podporą PCtowych TESów, a sami twórcy przed premierą Skyrimia wspominali, że w niektórych kwestiach wzorowali się na znanych modach z poprzednich części. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KafarPL Napisano Wrzesień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2014 Odpaliłem dzisiaj Tropical Skyrima...Nie skończyło się do za dobrze W budynku - spoksik, gra działa. Wyszedłem na dwór...matko, mam może z 10 fpsów a i tak już poobniżałem opcje na minimum . Jak się gapię w ziemię to jest ok, ale mając na ekranie horyzont to po prostu kapotaKtoś coś może jakieś rady ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maridok Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 Ja mam pytanie. Chcę stworzyć skrytobójczą łuczniczkę (prawdopodobnie będzie parać się jakąś magią iluzji). Lekki pancerz, sztylety. Czy niezbędne jest wbijanie kowalstwa? Wiadomo pancerz musi być coraz lepsi, bo przeciwnicy coraz mocniejsi, ale czy lepsze pancerze można potem kupić, zlecić komuś stworzenie czy Skyrim to gra "chcesz czy nie musisz być kowalem by przejść. Amen"? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xazy Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 Jak przechodziłam Skyrima pierwszy raz, to nawet małym palcem nie tknęłam kowalstwa. Umiejętność ulepszania pancerza jest przydatna, ale nie niezbędna by sobie radzić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KafarPL Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 @maridok - heh, moją pierwszą postacią (i w zasadzie do wczoraj jedyną) była właśnie łuczniczka Powiem tak - na początku jest ciężko. Herszt bandytów z dwuręczną bronią wali jak tir. Sztylety są kiepskie, przynajmniej w moim odczuciu. Ja poszedłem całkowicie w Łucznictwo oraz Lekki pancerz, skradanie, otwieranie zamków. Magii na początku używałem ale później poszła w odstawkę. Przy rozwiniętym łucznictwie i dobrym łuku można już zdejmować standardowych wrogów jedną strzałą z ataku z ukrycia.W kowalstwo też poszedłem właśnie na możliwość ulepszania pancerza. Niezbędna może i nie jest ale wygląda na to że jednak nie mając kowalstwa jest ciężko właśnie przez to że nie da się towaru ulepszać.Wracając do mojego problemuWygląda na to że CDA dało starą wersję moda na płytę. Nie pomyślałem o tym bo dodali go w numerze z tego roku a ostatni update do moda był w roku 2013. Ale patrzę na "pacz noty" - wolf pelt changed into raptor pelt. Huehue, a u mnie jest wolf pelt więc wygląda na to że to jest stara wersja. A w nowej wersji jest notka że poprawiono problemy z FPS'ami podczas burz piaskowychNo właśnie - mod mi działa cacy tylko okazało się że to podczas burz mam taki pokaz slajdów Zara pobiorę nową wersję i mam nadzieję że będzie cacy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maridok Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 (edytowany) A propos modów. Wielu zna pewnie immersive hud. Czy mając zainstalowanego tego moda trzeba odpalać grę przez SKKE czy normalnie przez launcher? I konieczna jest aktualizacja 1.9 do działania immersive hud (bo do skke jest niezbędna)? Edytowano Wrzesień 9, 2014 przez maridok Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 @UP - w opisie moda jest podany w wymaganiach SKSE, więc tak, trzeba za każdym razem odpalać przez skse_launcher.exe. Nie wiem skąd pytanie o aktualizację, bo mając oryginał Steam sam aktualizuje gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maridok Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 (edytowany) U mnie steam od dawna niczego nie aktualizuje. Zakupionych gier też nie pobiera (w zasadzie dwóch) i gram tylko w te co kupiłem zanim się popsuł. Chyba reinstal musiałbym zrobić, ale jakoś mi się nie chce. Poza tym nie spieszy mi się do uaktualnienia skyrima, bo podobno nowa łatka bardziej szkodzi niż pomaga.A tak z innej beczki. Zna ktoś dobrego moda zmieniającego animację biegu, chodzenia itd? Moja elfka z łukiem biega jak małpolud.I druga sprawa jeśli chodzi o mody. Jak uruchomić lampę którą nakłada się na pas? Kupuję lampion, olej. Wszystko mam w ekwipunku. Zakładam lampę i zupełnie nic się nie dzieje. Czy lampę z olejem jakoś się łączy? Edytowano Wrzesień 9, 2014 przez maridok Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 (edytowany) Przydałby się link o jaki mod chodzi. Zapewne Wearable Lanterns? Mod wymaga najnowszej wersji Skyrima, SKSE i SkyUI, spełniasz te wymagania?Co do animacji, to wejdź na Nexusa w kategorię Animations i wybierz którąś. Zwróć tylko uwagę na wymagania, bo animacje mogą potrzebować np. konkretnego szkieletu albo moda FNIS. Edytowano Wrzesień 9, 2014 przez Minamir Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maridok Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 Zaktualizowałem skyrim manualnie, chociaż broniłem się przed łatką 1.9. Nic się na szczęście nie zepsuło. SKSE jest i SkyUi również. Latarnie w grze występują, jest ksiażka, oleje. Zakładam i nic. Na nexusie patrzyłem większość to jakieś pojedyncze albo immersyjne (np. głębszy oddech). Sądziłem, że ktoś zna jakąś konkretną która podmienia jakąś część animacji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koval321 Napisano Wrzesień 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2014 Juz od roku probuje sie zarejestrowac na NEXUS mody, w czym problem? Bez modyfikacji Skyrim jest do bani, to jak pizza bez keczupu wg mnie calkowicie niegrywalne, cale te Bethesda jest jakies niedorobione wypuszczaja gry zrobione do połowy, gracze sami dorabiaja ta druga częśc. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 Jaki problem występuje? Z twojego narzekania niewiele wynika. Przedstaw na czysto, co nie gra, jakie błędy występują. Na pewno pomożemy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maridok Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 Spróbuj się zarejestrować na innym mailu kolego. W skyrim brakuje mi tylko jednego co było znakomite w pierwszej części Two worlds. Jazda konno. Różne tempa. Nie trzeba było trzymać kierunkowego klawisza do przodu by jechać. Wystarczyło delikatnie pociągnąć za lice (wcisnąć "w"), by koń ruszył. Aby przyspieszyć, wystarczyło wcisnąć jeszcze raz i sekundę przytrzymać. Tych prędkości było z 5 czy 6. W Skyrim natomiast są 3. Wolno, szybciej i sprintem, które przechodza z jednej do drugiej bardzo niepłynnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Wrzesień 12, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2014 Z tego co już udało mi się obczaić odnośnie modów to do Tropical Skyrim polecam to: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24543/? Dodatkowo zauważyłem, że instalacja Unoficial Skyrim Patch jakby poprawia płynność gry, ale są problemy z wchłanianiem smoczych dusz. Bez tego nieoficjalnego patcha wchłanianie działa normalnie i możemy pomykać po jungli jako normalny Dragonborn Predator. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perun Napisano Wrzesień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 14, 2014 Pytanie do posiadaczy Dawnguarda. Wziąłem się właśnie za ten dodatek i jest dla mnie jedna niejasna rzecz. Czy misje poboczne, które podejmujemy od Obrońców Świtu, są powtarzalne/losowe? Co prawda wykonujemy je w innych lokacjach, ale dotyczą tego samego. Czy wraz z postępami MQ pojawiają się nowe(nie miałem jeszcze zadania Wzmocnienie Szeregów)? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KafarPL Napisano Wrzesień 15, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2014 Ja też zacząłem Dawnguarda ale nic absolutnie nie mogę powiedzieć bo dosłownie go dopiero zacząłem . Jestem gdzieś w momencie jak składa się raport do obrońców po uwolnieniu tej wampirzycy z tego sarkofagu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Wrzesień 15, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2014 Czy misje poboczne, które podejmujemy od Obrońców Świtu, są powtarzalne/losowe? Co prawda wykonujemy je w innych lokacjach, ale dotyczą tego samego.Te są losowe/powtarzalne. Od każdego zleceniodawcy dostajesz po prostu inny typ zadań. One są po to żebyś mógł się pobawić w łowcę wampirów. Po drugiej stronie jest coś podobnego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perun Napisano Wrzesień 15, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2014 @Up Ja też jestem dokładnie na tym samym etapie. Postanowiłem porzucić wątek główny i zająć się zadaniami pobocznymi. Zastanawia mnie tylko kwestia wspomniana w moim poście wyżej. Nie wiem czy tak powinno być i obawiam się, że może to być jakiś bug.Swoją drogą zbroje Obrońców Świtu bardzo mi się podobają. Nie są przekombinowane i właśnie prostata jest moim zdaniem jest atutem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KafarPL Napisano Wrzesień 15, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2014 Hmm..to tu są na tym etapie zadania poboczne ? W sumie nie gadałem z nikim innym w tym forcie oprócz tych ludzi od głównego questu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...