TimeX Napisano Sierpień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2014 @k0mp0tSkyrim nie rozróżnia "cichego zabójstwa" od pokonania kogoś w otwartej walce. Skyrim rozróżnia, mówiąc bardzo ogólnikowo, system cyferek. Nie bierze od uwagę systemu anatomii ani nic w tym rodzaju. Jedyne co bierze pod uwagę, to modyfikatory cyferek. Atak z ukrycia to jeden z nich, ale nie licz na dobranie cyferek pod anatomię. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0mp0t Napisano Sierpień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2014 @UPMiałem na myśli zabójstwo od tyłu sztyletem, które uruchamia animację podcinania gardła, widziałem takie na youtubie, ale sam jakoś nie umiem ich przeprowadzić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mysquff Napisano Sierpień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2014 (edytowany) @k0mp0t - Na pomoc przychodzą mody .Sneak ToolsThroat SlittingWhenever you:- are sneaking and- have a dagger or one-handed sword drawn and- activate an NPC you are standing behindyou will attempt to slit the NPC's throat instead of pickpocketing. If succesfull, this will result in a guarantueed kill and an animation of you slitting the NPC's throat. If the throat slit is not succesfull, the target will react just as if you had attacked him, but your attack will fail.Whether a throat slit is succesful or not depends on the difference in level between the player and the target, the player?s Sneak and One Handed Skills, the target?s Sneak Skill, whether the target is aware of the player, whether the target is in combat, whether the target is wearing any helm and if he is, what type of helm that is.If you enabled the menu pop-ups through the MCM menu or dialogue with Horstar (see further down), there will be a confirmation menu first which asks you whether you wish to slit throat or pickpocket.By default, you will not get the option to slit the throat of an essential NPC. This option can be changed through the MCM menu or dialogue with Horstar as well, but throat slits on essential NPCs WILL result in deaths and therefore might possibly break quests which require the NPC to be alive.Możesz zabić każdego NPC-a (poza tymi związanymi z questami) jednym ciosem od tyłu. Trzeba się zakraść niepostrzeżenie, wyciągnąć ostrą broń i kliknąć E. Dodatkowo istnieją też takie akcje jak zabijanie śpiących postaci i ogłuszanie (pięściami lub buławą). Mod dodaje też masę różnych akcesoriów dla skrytobójców i złodziei, które niestety mi się nie podobają - nie używam ich, więc tylko zajmują miejsce w ekranie kowalstwa. Ale sprawdź sam.More Real sneak attacks on humanoidsLet's imagine situation like that: you're sneaking to frail Necromancer to slit his throat. But you can't! Fail! And he's killing you. Doesn't sound familiar?That mod eliminates situation of this kind. No more fail sneak attacks with daggers, sword, clubs and fists.What this mod changes:All weapons sneak attacks damage multipliers except bows for this:Daggers - 255xOne-handed weapons - 102xTwo-handed weapons - 255xFists - 255xMod autorstwa największego eksperta od modów na forum - TimeXa. Po odblokowywaniu odpowiedniego perka (wymagane 50 punktów w Skradaniu) każdy atak z ukrycia na humanoidzie (NPC + np. draugry) zadaje kilkaset razy więcej obrażeń - praktycznie zabija każdego.Porównanie z Sneak Tools (subiektywne):+ działa nie tylko na NPC-ów, ale też humanoidalne rasy - np. draugry, dremory, falmerów+ jest czystszy (nie zawiera zbędnych bajerów w stylu strzał odwracających uwagę, podpalających ziemię i maski pozwalającej na niezdobywanie rozgłosu (bounty)+ nie wykonuje animacji (dzięki czemu można np. szybko zabić dwie znajdujące się blisko siebie osoby)- nie wykonuje animacji (bo ona jednak fajnie wygląda Idealnym modem byłby dla mnie mod TimeXa z animacją pocięcia gardła pod "E" i atakiem bez animacji pod LPM/PPM. Poza tym fajnie by było móc zabijać natychmiastowo, trafiając bronią dystansową w głowę postaci nienoszącej hełmu.Osobiście korzystam teraz z obu modów . Edytowano Sierpień 14, 2014 przez Mysquff Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0mp0t Napisano Sierpień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2014 @UPMam rozumieć, że bez modów nie da się podciąć gardła? Jeśli tak, to na razie będę musiał obejść się smakiem, bo przy pierwszym przechodzeniu zawsze gram na czysto, bez żadnych modyfikacji.A co powiecie o tych skillach dla łucznika, w co warto zainwestować oprócz skradania, łucznictwa, lekkiego pancerza i alchemii? Widziałem, że w wielu poradnikach zalecają, aby wspomóc się jakąś dziedziną magii (zaklinanie/przywołanie/iluzja), ale nie wiem czy to dobry pomysł bez jednoczesnego inwestowania w manę... Osobiście zastanawiam się nad kowalstwem, retoryką i kradzieżą kieszonkową, ale nie wiem czy to dobry kierunek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mysquff Napisano Sierpień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2014 @UPMam rozumieć, że bez modów nie da się podciąć gardła? Jeśli tak, to na razie będę musiał obejść się smakiem, bo przy pierwszym przechodzeniu zawsze gram na czysto, bez żadnych modyfikacji.Rozumiem, też tak robię. Chyba da się bez modów, ale jest to mało prawdopodobne. Nie wiem dokładnie, jakie jest procentowe prawdopodobieństwo wystąpienia animacji i jakie czynniki na nie wpływają, ale kilka razy zdarzyło mi się, że podciąłem gardło albo chociaż wbiłem sztylet w plecy. Poza tym wątpię, aby twórca Sneak Tools stworzył własną animację, najpewniej wykorzystał już istniejącą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0mp0t Napisano Sierpień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2014 @UPPal licho tę animację, dziwi mnie tylko dlaczego nie da się zabić od tyłu szeregowego bandziora... czasem po prostu lepiej byłoby użyć sztyletu niż bawić się w strzalanie z łuku. Coś mi się wydaje, że trzeba się wpierw nauczyć ostrza zabójcy, a dopiero potem bawić się w sztyletowanie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Sierpień 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2014 Panowie... animacja podcięcia gardła, jak i każda inna, jest wpisana w kod gry. Po prostu, raz "wejdzie", a raz nie. Czysty przypadek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Sierpień 15, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2014 Co do braku animacji poderżnięcia gardła, jest na to sposób. The Dance of Death. Aczkolwiek, z powodu ograniczeń Skyrima, nawet ten mod nie jest 100% pewnikiem że animacja nastąpi. Zależy to od kilku czynników. Jakich? Ciężko mi powiedzieć. Tak czy inaczej, z powodu braku animacji, nie zobaczymy jej jak cel siedzi np. na krześle lub śpi. Co najwyżej można doświadczyć abominacji w stylu: zabijamy animacją stojący cel który przed chwilą np. spał/siedział. Uroki lenistwa Bethesdy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Sierpień 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 18, 2014 Jeśli w Dance of the Death ustawi się "killmove chance" na 100%, to animacja pojawia się... nie za każdym razem. Może w przyszłych wersjach moda twórca udoskonali tę funkcję. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0mp0t Napisano Sierpień 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 18, 2014 Wyjaśniła się kwestia nieszczęsnego zabójstwa od tyłu, wystarczyło wykupić umiejętność ostrza zabójcy, wyposażyć się w sztylet i zajść cel od tyłu. Animacja nie zawsze się pojawia, ale liczy się skuteczność. Wbrew temu co piszą w internetach, nie potrzeba wcale dwóch sztyletów, a zabójstwa można wykonywać dzierżąc tarczę w drugiej ręce. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Sierpień 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 18, 2014 Nie trzeba mieć żadnych perków. Trzeba mieć zwykłe szczęście, by móc podziwiać animację. Już na pierwszym poziomie postaci można wykonać zabójstwo, przy którym, zostanie uruchomiona animacja. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Sierpień 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 19, 2014 A na co wam ta animacja? Co do zadawanych obrażeń przy atakach z zaskoczenia to polecam pakować w alchemię, kowalstwo i zaklinanie. Obojętnie czym gramy. Dzięki temu gdy już miałem alchemię na 100 mogłem narobić mikstur z premią do kowalstwa i zaklinania (oczywiście założyłem wcześniej znalezione rzeczy dające premię do alchemii), po czym zakląłem sobie fartuch kowala, rękawice, naszyjnik i pierścień tak, że dawały mi po 40% premii do kowalstwa (wypiłem wcześniej miksturę z premią do zaklinania), założyłem ten set, wypiłem przygotowaną wcześniej miksturę kowalstwa i ulepszyłem sobie zwykły krasnoludzki miecz tak, że miał jakieś 300 obrażeń. Potem zakląłem go i miał dodatkowe 105 obrażeń od porażenia. Z wykupionym perkiem jego damage przy atakach z zaskoczenia rósł 6 razy. Jest moc? 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arlekin Napisano Sierpień 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2014 Mam pytanie. Jest pełno modów które poprawiają grafikę w Skyrimie a czy są mody które pogarszają jej wygląd poprawiając tym samym płynność gry? I jak dużego wzrostu płynności można się spodziewać? Bo na moim laptopie skyrim lekko zwalnia i pomyślałem że z takim modem jeśli istnieje to działał by już dobrze Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sttark Napisano Sierpień 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2014 (edytowany) O tak..nie mogę się doczekać, aż to wyjdzie. W takiego Morrowinda z wielką chęcią zagram. wygląda po prostu przepięknie. Edytowano Sierpień 21, 2014 przez Stillborn nie zamieszczamy filmików, tylko linki do nich [Stillborn] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Sierpień 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2014 Wreszcie to przejdę, bo po tylu latach Morrowind jest po prostu... Brzydki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sttark Napisano Sierpień 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2014 Dokładnie. Sama gra jest pewnie naprawdę niezła, ale animacje oraz styl graficzny strasznie się zestarzał. Dlatego właśnie liczę na te mody upiększające grę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perun Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 (edytowany) Przegrałem w Skyrima już ponad sto godzin i gra wcale mi nie nudzi. Mam za sobą już wątek towarzyszy i pytanie: czy oprócz misji otrzymywanych od towarzyszy mamy jakieś inne korzyści? W Obku o ile mnie pamięć nie myli co jakiś czas dostawaliśmy wypłatę lub jakieś przedmioty. Do tej pory nie uświadczyłem jakiś koszmarnych błędów, ale teraz pojawił się uciążliwy. Uniemożliwia mi przyjmowanie kolejnych zadań związanych z poszukiwaniem krzyków. Cały czas zlecają mi nauczenie krzyku w Punkcie Zawietrznym i tu rodzi się kolejne pytanie. Czy ten błąd nie stanie na przeszkodzi w nauce wszystkich krzyków? A może ktoś z Was zna rozwiązanie?Teraz bawię się w zaklinanie. W poprzednich odsłonach jakoś nie przywiązywałem zbyt dużej uwagi do tej umiejętności. Chyba zacznę eksperymentować jak Santus. Edytowano Sierpień 21, 2014 przez Perun Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 To już nie eksperyment. Te 3 umiejętności rozwijam na każdym możliwym typie postaci niezależnie od tego czy będę strzelał z łuku, walczył bronią oburęczną, magią, bronią jednoręczną, chodził w lekkich pancerzach, ciężkich czy w ogóle bez zbroi. To się opłaca każdej postaci. Wyobraźcie sobie takiego skrytobójcę z deadrycznymi łukiem i sztyletem. Ma kowalstwo, zaklinanie i alchemię na 100. Jaką moc musi mieć ta broń po mądrych ulepszeniach? Albo dodatkowe po 100 punktów magii na diademie, naszyjniku i rękawicach dla maga (tyle jest maksymalnie po użyciu do zaklinania czarnego klejnotu duszy i mocnego, czyli przygotowanego przez nas na przypakowanej alchemii z przedmiotami dającymi premię do niej, eliksiru zaklinania). To się nie opłaca? Dodatkowo można oczywiście mocno zakląć jakąś szatę żeby dawała nam premię jakie potrzebujemy. Polecam rozwijać kowalstwo tworząc pierścienie i naszyjniki, a potem zaklinać je byle jakimi zaklęciami przy użyciu słabych klejnotów dusz aż rozwiniemy zaklinanie do 100. Przy rozwijaniu alchemii polecam zostawić sobie na koniec tworzenie eliksirów kowalstwa i zaklinania oszczędzając te składniki z premią do nich (będą silniejsze). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sttark Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Z tego co wiem, nauczenie się wszystkich krzyków chyba nie jest możliwe, ale nie dysponuje jakimiś konkretnymi informacjami na ten temat. Polecał bym liczyć na kogoś innego. A co do Towarzyszy..to nie. Jedyne co zyskujesz to możliwość transformacji, a reszta świata ma to gdzieś. Ot, strażnik coś powie od czasu do czasu XD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Czemu niemożliwe? Przecież smoki respią się ciągle. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perun Napisano Sierpień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2014 Smoki się respią się ciągle, ale duszy ze smoków przy Ścianach Mocy nie pozyskamy. U mnie pojawił się bug z punktem zawietrznym i kiedy się tam nie przeniosę to po pokonaniu gadziny wchłaniam duszę normalnie. Potwierdźcie, to co zawarte jest w spoilerze bez szczegółowego opisu fabuły. Czy tych krzyków uczymy się w ciągu wątku głównego? 1. Czyste Niebiosa 2. Wezwanie Smoka Raczej możemy się nauczyć wszystkich krzyków, bo o ile mnie pamięć nie myli jest za to osiągnięcie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Sierpień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2014 Smoki się respią się ciągle, ale duszy ze smoków przy Ścianach Mocy nie pozyskamy.Odradzające się smoki w konkretnych punktach, które nie dają już więcej dusz, to bug. Naprawia go Unofficial Skyrim Patch. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perun Napisano Sierpień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2014 Właśnie unofficial.. Wydawało mi się, że to był celowy zabieg twórców, aby uniknąć farmienia dusz. Przenosimy się do danej lokacji, w której wiemy, że smok się znajduje i mamy duszę. Za łatwo.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Sierpień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2014 Nie ma achivementa za wszystkie krzyki. Jest za nauczenie się 3 słów jednego krzyku i za naukę 20 krzyków(chyba liczy tu pojedyncze słowa mocy albo jakiś bug jest) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perun Napisano Sierpień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2014 Nie odblokowałem tego osiągnięcia, ale na Steamie widnieje takie osiągnięcie "Mistrz Thu'um". W opisie jest napisane naucz się 20 Smoczych Krzyków. W świecie Skyrim istnieje maksymalnie 20 krzyków i na każdy krzyk składają się 3 słowa. Nie wiem czy odnosi się to do czystego Skyrim czy też do DLC. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.