SynSasiada Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 Ok, dzięki za info. Mam nadzieje, że textury też poprawia - to wskakiwanie na kamienie i chodzenie po stromych zboczach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 Obejrzalem filmik z mozliwosciami tego moda i mi szczeka opadla. Trzeba przyznac, ze chlopaki niezle sie postarali i mocno podrasowali grafike Morrowinda. Cos mi sie zdaje, ze niedlugo bede musial odswiezyc sobie ten tytul, oczywiscie z modem Morrowind Overhaul. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SynSasiada Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 Posiadam Morrowind złota edycja, w wersji polskiej - będzie działać na niej Oglądałem screeny i doszedłem do wniosku, że ten mod jest lepszy - roślinność jest, tak się wyrażę mniej tropikalna Jutro z rana biorę się za robotę i udaję się w wspaniały świat MORROWIND! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diabolos Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 (edytowany) Ja posiadam Złotą Edycję (Ekstra Klasyka) i ten mod działał bez problemu ... no może z drobnymi problemami ale działał W każdym razie różnica kolosalna. Instalacja moda razem z poprawkami jest trochę czasochłonna ale efekt końcowy w pełni rekompensuje oczekiwanie i niedogodności związane z instalacją. (Tak w ogóle to też się kiedyś dowiedziałem o tym modzie dzięki Murezorowi , za co jestem Mu wdzięczny ) Edytowano Czerwiec 10, 2011 przez Diabolos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekpk19 Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 Ja od poniedziałku pocinam w Obliviona. Choć gra ma 5 lat na karku, to gra mi się świetnie. Przyłączyłem się do gildii wojowników i zabójców(?)- tu mam upozorować śmiertelny wypadek. Powalczyłem już trochę na arenie, powłóczyłem się na koniu po świecie, a teraz zbieram złoto, żeby kupić sobie dom. Mam już wygrane 10 godzin i liczę na fajną rozgrywkę przez kolejne kilkadziesiąt. I w końcu wiem, co niektórzy mieli na myśli nazywając Fallouta 3 jednym wielkim modem do Obliviona Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diabolos Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 Ja od poniedziałku pocinam w Obliviona. Choć gra ma 5 lat na karku, to gra mi się świetnie. Przyłączyłem się do gildii wojowników i zabójców(?)- tu mam upozorować śmiertelny wypadek. Ja wczoraj wgrałem sobie starego save'a na którym mam 23 poziom i ponad 64 godziny grania . Dalej zajmę się eksploracją odsuwając wątek główny na bok. Rozgrywka trochę ułatwiona bo przez ten czas uzbierałem tyle kasy i artefaktów ,że przeciwnicy to żadne wyzwanie , no może oprócz wampirów, które potrafią uprzykrzyć życie bohaterowi ( spadki statystyk po ugryzieniu itd). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 Morrowind Overhauld działa na polskiej wersji? Świetnie, w wolnej chwili wgram moją kopię zapasową i zerknę na całą rzecz. Co do markera: w F3 strasznie klimat niszczy. Na takiej zasadzie, że po co mam iść dalej, skoro strzałka pokazuje mi ten budynek? Przecież tam i tak nic nie ma i w ogóle. Z drugiej strony, zdaję sobie sprawę, jak pomocne byłoby to dla ludzi mających niewiele czasu i jak bardzo przybliżyło to dla nich grę, więc życzyłbym sobie takiego rozwiązania w każdym TESie, z możliwością jego wyłączenia. A co do dzienikka... niby coś dodatki pozmieniały, jakieś kategorie się pojawiły. Ale dalej tekst był na stronach. Wystarczyłoby zrobić zwykłą listę z nazwami zadań, szczegóły wyświetlane po kliknięciu na nazwę, wszystko dostępne w jakiejś ramce, którą wystarczyłoby przewinąć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 (edytowany) Posiadam Morrowind złota edycja, w wersji polskiej - będzie działać na niej Tak, ale po pobraniu należy skonwertować modyfikacje wchodzę w skład tej kompilacji za pomocą tego programu (instrukcja obsługi znajduje się w pliku tekstowym), a następnie zrekompilować skrypty. Obejrzałem właśnie dłuższą wersję gameplay'u z The Elder Scrolls V: Skyrim i muszę przyznać, że zrobił na mnie całkiem pozytywne wrażenie. Zademonstrowano m.in. jak działa system dialogowy, zaprezentowano model jazdy konnej oraz wygląd interfejsu; pomimo iż komentarze przedstawiających zagłuszyły słowa aktora podkładającego głos pod jedną z postaci, przez co nie mogłem ocenić tego aspektu, sam sposób przedstawienia rozmów jest dużo lepszy niż w Oblivionie, chociaż wygląda też na to, iż same kwestie dialogowe nie będą specjalnie rozbudowane i ponownie ograniczą się do najbardziej podstawowych zagadnień (plotki/czy mogę w czymś pomóc/pokaż mi swoje towary). Model jazdy konnej wygląda nieźle, chociaż walka w tym trybie nadal jest niemożliwa, zaś interfejs wygląda na intuicyjny i ergonomiczny (poza tym ? świetnie prezentuje się również ze względów estetycznych: trójwymiarowa mapa świata oraz przedmioty w ekwipunku, stylizowany na rozgwieżdżony nieboskłon ekran umiejętności etc.) ? wyraźnie widać, że był on tworzony pod konsole (podobnie zresztą jak Skyrim w ogóle; wersja PC będzie portem z konsol), ale w tym wypadku nie jest to wada. O innych ważnych aspektach pisałem już wcześniej ? póki co jest dobrze... A co do sposobu odnajdywania danych lokacji, to najbardziej optymalnym rozwiązaniem byłoby dla mnie orientacyjne wyznaczanie na mapie obszaru (najlepiej skorelowane w panelu z konkretnymi zadaniami, aby poszczególne oznaczenia się na siebie nie "nakładały") przez zleceniodawców, do którego mielibyśmy się udać w celu odnalezienia danego miejsca, przedmiotu, postaci etc. Edytowano Czerwiec 11, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SynSasiada Napisano Czerwiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2011 (edytowany) Mam problem, utknąłem w pewnym punkcie. Link do filmiku jak zainstalować moda: http://www.youtube.com/watch?v=409C4kWjzjg Do 3 min wszystko mi idzie jak po maśle, lecz nie wyświetla mi się MGSO options, lecz uruchamia mi się AnimKit Setup. Więc instaluj go - nie w folderze Morrowinda. Następnie próbuję włączyć MGSO options - wyświetla mi się komunikat: To run this application, you must install on of the following versions of the .NET Framework: v.4.0.30319 Contact your application publisher for instructions about obtatining the appropriate version of the .NET Framework. Więc ściągnąłem .NET Framework v.4 (link jest w deskrypcji filmu), zainstalowałem i nic. Zdenerwowany pobrałem v.2 i otrzymałem taki oto komunikat: Setup cannot continue becouse this version of the .NET Framework is incompatible with a previously instaled one. For more information, see http://support.microsoft.com/support/kb/ar...s/q312/5/00.asp Pomocy! Poradźcie coś! EDIT: Obliviona już przeszedłem, bardzo mi się podobał ok, po ponownym uruchomieniu PCta działa. Edytowano Czerwiec 10, 2011 przez SynSasiada Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SynSasiada Napisano Czerwiec 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2011 Jakie pluginy musze teraz przekonwertowac? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Czerwiec 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2011 (edytowany) Wszystkie o rozszerzeniu typu .esp. Pliki typu .esm należy zamienić na .esp (za pomocą tego programu), następnie skonwertować i zrekompilować skrypty, a na końcu z powrotem przywrócić format .esm. Jedyny wyjątek to plik "Morrowind Patch v1.6.5", który przeznaczony jest wyłącznie dla angielskiej wersji gry, więc nie należy go konwertować ani aktywować. Edytowano Czerwiec 12, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti Napisano Czerwiec 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2011 muszę przyznać, że zrobił na mnie całkiem pozytywne wrażenie. Również jestem pozytywnie nastawiony po obejrzeniu tego filmu. Martwi mnie jedno - płynność gry. Na moje oko to tak na filmiku wyciągają z 25-30 FPS, a jednak to jest za mało jak na RPG z ujęcia pierwszoosobowego. Mam nadzieję, że optymalizacja będzie stać na wysokim poziomie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpharadious Napisano Czerwiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 12, 2011 Po obejrzeniu gameplayu Skirima zacząłem się zastanawiać jakie skille ostatecznie dostaniemy. Można walczyć dwoma broniami naraz - czy pojawi się jakiś skill w związku z tym? Będzie można blokować w takim przypadku? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiOx Napisano Czerwiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 12, 2011 (edytowany) @UP No na filmie (i tym poprzednim) to faktycznie wygląda jakby nie umiał blokować bez tarczy (niezaleznie czy miał 1 czy 2 bronie). Pożyjemy, zobaczymy. Martwi mnie tylko upierdliwosć wybierania przedmiotów / czarów do danej ręki. Jak ja lubię miec dużo zarówno jednych jak i drugich to się pewnie często-gęsto naszukam... Ale juz ekwipunek = brawo, mi się podoba. A zwłaszcza pozycję którą tam dojrzałem: "ulubione" - mam nadzieję, ze to będzie to co myślę, ze jest Edytowano Czerwiec 12, 2011 przez LiOx Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t.U.r. Napisano Czerwiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 12, 2011 Ubolewam nad postępująca każualizacją i idiotyzacją serii. Oblivion był przykładem jak można zmarnować dobrą grę, a wnioskując po zapowiedziach, Skyrim poczyni milowy krok w kierunku zrujnowania dobrego imienia serii. A wszystko przez nadmierną miłość do kasy i masakryczne uproszczenia, żeby jak największa ilość noobów kupiła tę grę. Szkoda że Bethesda zapomina o starych fanach którzy znali i lubili TES na długo przed sukcesem Obliviona. Być może Skyrim okaże się fajnym slasherem z elementami rpg - bo gry, z której usunięto współczynniki tak by każdy bezmyślny noob mógł ją ogarnąć, nie nazwałbym erpegiem. Szkoda że świetna kiedyś seria kończy w ten sposób... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 12, 2011 A wszystko przez nadmierną miłość do kasy i masakryczne uproszczeniaNa pieniądzach świat stoi, z ich to powodu, nie z żadnego poczucia misji, obowiązku czy miłości do graczy deweloper tworzy swoje gry. żeby jak największa ilość noobów kupiła tę gręTo znaczy, kogo? Ludzi chcących pograć w dobry tytuł, który nie będzie zbyt skomplikowany, a jednocześnie dość widowiskowy i dający opcje personalizacji swojego bohatera? Nie masz przypadkiem na myśli graczy każualowych? Szkoda że Bethesda zapomina o starych fanach którzy znali i lubili TES na długo przed sukcesem Obliviona.Uwierz mi, gdyby starych fanów było znacznie więcej od nowych i potencjalnie nowych, Beth nigdy nie zaczęłaby upraszczać serii TES. Być może Skyrim okaże się fajnym slasherem z elementami rpg - bo gry, z której usunięto współczynniki tak by każdy bezmyślny noob mógł ją ogarnąć, nie nazwałbym erpegiem. Szkoda że świetna kiedyś seria kończy w ten sposób...Takie emocjonalne podejście do sprawy krwi Ci napsuje, nic więcej. Tego typu praktyki twórców zaczniesz doceniać, gdy będziesz miał mało czasu na granie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Czerwiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 12, 2011 A moze Bethesda specjalnie upraszcza swoje gry wlasnie z mysla o starych fanach swiata Tamriel, weteranach Areny i Daggerfala. Kiedy gralem w te tytuly bylem jeszcze uczniem i mialem duuuuuzo wolnego czasu, zeby sie przez nie przegryzac i rozpracowywac w 100%. Teraz lat mam jakby wiecej i duzo wiecej jest tez obowiazkow, natomiast czasu wolnego na granie mam obecnie sporo mniej. A takich graczy jak ja jest wiecej. Inna sprawa, ze mlodzi gracze nie maja obecnie nawet mozliwosci poznac staroszkolnych, hardkorowych i skomplikowanych jak na dzisiejsze czasy tytulow i przyzwyczaic sie do ich mechaniki i stopnia trudnosci. Podejrzewam, ze szybko by sie odbili od takiego Baldur's Gate czy Planescape Torment. Zreszta fakt, ze w Stanach i na zachodzie Europy wiekszosc graczy to konsolowcy, nie sprzyja tworzeniu gier, w ktore na konsoli grac by bylo raczej malo wygodnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Czerwiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 12, 2011 Być może Skyrim okaże się fajnym slasherem z elementami rpg - bo gry, z której usunięto współczynniki tak by każdy bezmyślny noob mógł ją ogarnąć, nie nazwałbym erpegiem. Szkoda że świetna kiedyś seria kończy w ten sposób... Taa... Już widzę jak "nooby" i "każuale" lgną do rozbudowanej, wielkiej gry, wymagającej dużego wkładu czasowego, nastawionej też w dużej mierze na eksplorację i zastanawiających się nad wyborem odpowiednich perków... Może przestańmy wszędzie wciskać słowo "każual", co? Bo do takich gier to po prostu nie pasuje. Skyrim pod względem rozwoju postaci przypomina Fallout: New Vegas. Jeżeli to jest gra dla niedzielnych graczy, to ja jestem królowa Elżbieta. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 12, 2011 Skyrim pod względem rozwoju postaci przypomina Fallout: New VegasTego jeszcze nie wiemy. Chyba, że coś mnie ominęło? Jeżeli to jest gra dla niedzielnych graczy, to ja jestem królowa Elżbieta.Od września do czerwca - teraz od października do czerwca - przez blisko 6 dni w tygodniu jestem niedzielnym graczem. Gram na niskich stopniach trudności, nigdy nie zadaję sobie trudu, by walczyć z przeciwnikiem, który zabija mnie mrugnięciem, a mimo to grałem w F:NV z przyjemnością. Jak to się mogło stać? A no tak, że F:NV bazuje na mechanice F3, a jej wpływ na grę został tak mocno ograniczony, że na dobrą sprawę liczyły się tylko dwie umiejętności. W produkcji Obsidianu mamy niewiele więcej główkowania. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonne Napisano Czerwiec 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2011 Bardzo fajnie zapowiada się udźwiękowienie w TES V. W ostatnim filmiku muzyka podczas walki i eksploracji była klimatyczna i chociażby dźwięk pojawiający się przy odkryciu nowej lokacji też był niezły (a były to nordyckie ruiny z trailera - kto jeszcze sądził, że NIE pojawią się one w grze..?). No i w końcu: w pełni grywalny tryb pracy kamery zza pleców bohatera, chociaż nie jestem pewien co do strzelania z łuku, bo w chwili przybliżenia kamera przełącza się na pierwszą osobę, a powinno być raczej coś w stylu zooma z nowego Hunted: The Demon's Forge. No, ale cóż; Bethesda chyba nigdy nie zrozumie, że spora część graczy nie lubi mieć na ekranie tylko rąk swoich postaci i nie widzieć nawet ich nóg... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Czerwiec 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2011 Na szczescie jestem poza ta spora czescia graczy. W produkcjach Bethesdy wole widziec tylko rece mojego bohatera. Po prostu gry z serii TES nigdy nie stawialy na trzecioosobowa widowiskowosc i finezje walki, przez co widok TPP byl tylko dodatkiem. Owszem, sa gry RPG czy akcji, ktore od samego poczatku zostaly stworzone z mysla o widoku TPP i tym, by wycisnac z niego jak najwiecej przez implementowanie naturalnych i plynnych ruchow postaci w kazdej sytuacji (jak np. Wiesiek czy Assassin's Creed), ale gry Bethesdy do nich nie naleza, a gracz ma sie w nie wczuwac grajac przede wszystkim w FPP. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2011 @Tesu Jak dla mnie, wrażenie ciała znane choćby z serii Thief, mocno podrasowałoby klimat nowego TESa. Tego mi zawsze w grach brakowało, zwłaszcza w strzelaninach, ale i w RPGach raczyłbym je widzieć. W końcu, jeżeli FPP, to pełną gębą. Z tym, że TESy nie są przeznaczone dla TPP, mogę się zgodzić. Trybu tego używałem tylko po to, by popatrzeć na moją postać. W FPP wędrówki po bezdrożach szybciej mijają, widzi się więcej przedmiotów... i, oczywiście, jest bardziej klimatycznie:) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wskrzeszacz Napisano Czerwiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2011 A Oblivion to co? Przecież jest równie świetny co Morrowind. Gigantycznie rozbudowany ze świetną (BOSKĄ) fabułą. A tak w ogóle to nie chcielibyście zobaczyć Obliviona w CD-Action? Hę - co wy na to? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpharadious Napisano Czerwiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2011 @UP Ohoho! Kolego! Masz cojones! Nie wiem czy to sarkazm, czy mówisz szczerze, ale zakładam to drugie i zgadzam się z tobą. Sam wyciągnąłem tyle przyjemności z grania w "Obka", co z grania w "Morka". Problem polega na tym, że na każdym forum, "topiku" o TESie znajdziesz "elementy uwstecznione", które nie mogą pojąć, że komuś Oblivion może się podobać tak samo jak Morrowind. To co? Flamewar za 3,2,1 ... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Czerwiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2011 Juz podpalam moj miotacz plomieni i kieruje go w wasza strone... A tak na powaznie, to rzeczywiscie, Oblivion moze sie podobac. Zwlaszcza jesli nie bedzie sie na niego patrzec przez pryzmat (i tak duzo lepszego ) Morrowinda. Kazdy ma swoje upodobania, jednak chociaz w Obliviona gralo mi sie calkiem dobrze, to jednak wole swiat przedstawiony w Morrowindzie, glownie dzieki jego wiekszej roznorodnosci okolicznosci przyrody i architektury. Co do fabuly - obie gry maja swoje plusy i minusy. W Morku podobala mi sie czesc jednoczenia rodow/plemion i motyw spaczenia, ale walka finalowa byla rozczarowujaca. W Obku z kolei swietne bylo zawiazanie akcji w wiezieniu i poszukiwania nastepcy tronu, ale final takze mnie rozczarowal. Obie gry sa podobne w pewnych kwestiach, a jednoczesnie obie sie roznia w innych. Grunt zeby sie w nie przyjemnie gralo i by Skyrim tez dostarczyl niezlej rozrywki wszystkim fanom (i nie tylko im) swiata Tamriel. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.