Paguł

Forumowicze
  • Zawartość

    1146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Paguł

  • Tytuł
    Tramwaj z Bombaju

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja
  1. Ktoś, coś, kiedyś?
  2. Moze. Opis jest ciekawy. Attyla to strategia, nie da sie wypuscic konkretnego dodatku do takiej gry bez dobrego pomyslu (jak pierwsze duze dlc). Kiedys, gdy juz bede mial czas, kupie to nowe dlc. Jedyne, co mnie moze przed tym powstrzymac, to recenzje wytykajace tragiczne bledy optymalizacyjne, a takich sie nie spodziewam. Co do warhammera. Gry z serii tw maja wystarczajaco wiele zawartosci, by spedzic przy nich setki godzin. Dlc to albo niepotrzebne jednostki, albo ciekawe i w zadnym razie niewymagane do grania kampanie. Niech wydaja biblion dlc. Mysle, ze wiekszosc osob, ktore je bedzie posiadac, bedzie je miec z wydawanych pozniej edycji goty.
  3. Tryb hardkor to tryb, w którym raz na jakis czas trzeba pic i jesc. Mozliwe, ze spac rowniez. Nie pamietam. Przez pierwsze kilka godzin jest to jakies urozmaicenie. Zaden problem, bo przeszukujac lokacje i tak sie natrafia na prowiant. Ot, jest sens uzywania rzeczy, ktore normalnie poszlyby na sprzedaz. NV dzial sie na pustyni, gdzie zaimplementowanie potrzeby picia mialo sens. Jezeli w F4 tego trybu nie ma, to nawet lepiej. Pewnie Beth skupila sie jak zawsze na lokacjach i ekwipunku, taka dodatkowa mechanika nie pasowalaby do reszty gry. Cos jak mody do Skyrima, w ktorych czuje sie zimno (lol).
  4. Co do polecenia DS2. DS2 to gra o chodzeniu na krawędzi przepaści, z której próbują cię zepchnąć biliony mobów. Jeżeli dotrzesz do końca lawy, rozpadliny, krawędzi lub pomostu, umrzesz od miecza bossa, który przeciął powietrze 15 metrów obok ciebie. Z jednego DS2 wywiązał się znakomicie. Jest to trochę trudna gra. Z powodu zwalonych hitboxów, nieskończonej ilości mobów i wszechobecnych dziur (jest chyba jedna lokacja bez przepaści, ta prowadząca do rozdroża przed twierdzą Aldii) i wybuchających przeciwników. Obowiązkowo na mostach nad przepaścią. Teraz zrobili SotFS, który daje jeszcze więcej przeciwników. Pewnie też usuwa kilka barierek, co by było łatwiej spaść w przepaść.
  5. ...naprawdę? Myślałeś, że przytaczam przykład karty, która będzie ciągnąć grę w 3 klatkach na sekundę - ale za to na max detalach! ...naprawdę? Żadnych ścin, żadnych wiech, żadnego bsodu. No ale nie grałeś, na pewno wiesz lepiej ;(* Wyższe wymagania redux to kiepskie światło. Nic więcej.* gdybyś grał, nie napisałbyś tamtego postu.
  6. Bzdura. Nawet 8800 gts uciągnie ją w dobrych detalach. Generalnie to jest inna i jest to jej największy problem. Każdy film porównujący grafikę tych gier to pokaże: zrobiło się tak jasno, że 2033 jest ładniejsze i bardziej klimatyczne od 2033 redux.
  7. DS2 nie dorasta do pięt DS1. Ma więcej zawartości: broni, zaklęć, lokacji, dlc, bossów, jest dłuższa i zdecydowanie bardziej przyjazna (reset punktów umiejętności, możesz grać kim chcesz) i ma stabilny tryb online.
  8. Jest w ds2 jakiś trudny boss? Taki, który choćby zbliżał się poziomem do tych z jedynki? W dwójce na NG+++ niektórzy mocno uderzają, ale są strasznie wolni i przez to banalni do ubicia.
  9. Allegro się kłania. http://allegro.pl/listing/listing.php?string=dark+souls+2+season&search_scope=
  10. Mogę ci dać mój. Dusz paledraków mam dostatek. Jaki masz poziom?
  11. Znerfiony Avelyn doda balansu do pvp. Wcześniej w 60% przypadków ginąłem od lagstabów z 10 metrów, a w 20% od LagVelyn. Btw zassaliście tę łatkę? Ile waży?
  12. Zmiana wymagań. Niech to będzie gra, w której naprawia się swoje otoczenie/budynek, abstrahując już od lodu. W NWN2 była np. Warownia na Rozstajach. Ciągle szukam moda, który by jakoś rozbudował jej wątek. W Divinity 2 była twierdza, ale jej rozbudowa została sprowadzona do kilku kliknięć na krzyż. Coś podobnego ponoć będzie w nowym Dragon Age. Niekoniecznie odbudowa/rozbudowa/ulepszenie musi być dodatkiem do gry rpg (jak w NWN2). W Asasynach też fajnie to zrobiono.
  13. Szukam gry, w której można odmrażać. Najlepiej otoczenie, najlepiej coś podobnego do Cryostasis. Niekoniecznie horror.
  14. Wszyscy jesteście w błędzie. Gracze z NG łączą się tylko z NG, NG+ łączy się z NG+ i wyżej. Soul Memory ogranicza inwazje, nie ma wpływu na przyzywanie do pomocy. Na to i na to ma wpływ poziom postaci.
  15. Nowy epizod jest jeszcze gorszy od poprzednich z sezonu drugiego, który do tej pory dzielnie trzymał się dna. Teraz Telltale zaczęło kopać głębiej i koncertowo skopało wszystko, co się dało skopać. Epizod 3 nie ma żadnej zalety. Jest krótki, kompletnie bezsensowny, a słabe do tej pory postacie stały się jeszcze słabsze. Odniesień do poprzednich wydarzeń nie ma żadnych, a jak już są, trwają dwie sekundy. Dialogi, nawet aktorzy je czytający, motywy postaci i wiarygodność: wszystko ssie. Wszystko. Odcinek to seria zdarzeń, które z jakiejś przyczyny się dzieją, a jak już przestaną się dziać, nic po nich nie pozostanie. Wszyscy obecni bohaterowie zachowują się, jakby natychmiast zapominali o przeszłości. Do tej pory cały sezon drugi to tragedia względem sezonu pierwszego. Każdy kolejny epizod pogarsza sprawę.