Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Heh gra genialna ale co chwile battlelog rzuca mi pod nogi kłody bylebym tylko nie mógł zagrać. Tym razem próbuje zalogować się na niego i wyskakuje mi, że żeby moc sie połączyć muszę kupić grę. Ok ok spoko tylko do cholery mam ją kupioną i nawet zagralem 50 pare godzin . FAQ tez genialnie mi pomogło cytuje "Possible Errors

"This account is not allowed to log in"

"User account is not allowed to log in"

If you are receiving an error stating you can't log in to Battlelog, try playing the multi-player or co-op campaign. This should fix the error." Ok miło fajnie ale jak niby mam zagrac co - opa i multiplayera nie mogac polaczyc sie z battle logiem ? ????

A właczajac sie do dyskusji. Według mnie niech kazdy sobie wyskakuje kiedy chce i jak chce. To jest tylko gra i gra się w nią dla frajdy nikt nie mowil ze na polu bitwy beda potomkowie Zawiszy Czarnego. Kazdy gra na siebie/swoja druzyne i ja to rozumiem. I potrafie sie cieszyc nawet z tych 100 punktow za unieruchomienie bo samo pokonanie wrogiego pojazdu daje frajde.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam ze czuje sie w tym momencie jak thompson po walce z pudzianem. Dostalem bana na 3 dni za nieprawidłowe zdjecie na battlelogu. Juz prezentuje :

http://www.gravatar.com/avatar/2f9d688a745...lefield.com%252

Nie wiem ktory punkt regulaminu złamałem bo nie chce teraz mi sie tego czekac ale ostrzegam was uzytkownicy battleloga: Nie wrzucajcie avatarow z niczym co przypomina dziecko/alkohol(albo oba nara)z albo zostaniecie ukarani jak ja .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem, że tylko u mnie zamiast wzrostu wydajności nastąpił jej spadek. Co prawda nie tak drastyczny, ale wcześniej automatycznie ustawiona gra w 1080p na wysokich działała w 35+ FPS, co i tak zmieniłem na średnie - dało mi to 55+ FPS'ów. Teraz po patchu, na średnich detalach (czyli tak jak miałem ustawione niemal od samego początku), zdarza się, że wszystko spada do 35 - 40 FPS'ów. Spadek nie jest diametralny, ale DICE zamiast ulepszać działanie gry tylko je pogarsza?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam, da się tą grę ustawić inaczej niż na 1080p? Osobiście, mam ustawione wszystko na ultra (oprócz 2 rzeczy, bynajmniej cieni i czegoś tam jeszcze), 2x MSAA, 16x AA i jest tak, jak było przed patchem. Gra chodzi płynnie (chociaż nie wiem ile fps, w grze nie da się sprawdzić a na oko trudno ocenić), i tak samo jak przed patche, gra lubi sobie czasami "chrupnąć", zazwyczaj w ważnym momencie, np. podczas lecenia śmigłowcem tuż nad ziemią czy jak mamy już kogoś na celowniku, a on nas.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wszyscy, którzy zauważyli znaczne spadki wydajności, posiadają karty Nvidii ? (I to nie jest próba wywołania flame'u)

Ja zauważyłem, że po magicznej opcji w CCC -> AMD OverDrive -> Enable Graphic Overdrive (wcześniej ją wyłączyłem), opcja ta pozwoliła mi się wyzbyć lagów graficznych w większości. Jednak CPU zdeczka trochę słaby w porównaniu z GPU (Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz niepodkręcany w parze z Radeonem HD 5850, aż żal patrzeć, jak się ta karta u mnie marnuje :( )

Prosiłbym o opinie osób, które zaznaczyły tę opcję u Siebie -> wam to również pomaga?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zadnej roznicy w szybkosci dzialania BF3 po patchu nie zauwazylem, chociaz gram na najwyzszych ustawieniach graficznych. Inna sprawa, ze mam zainstalowane najnowsze sterowniki nVidii, a w kompie siedza dwa fabrycznie podkrecone GTX 580 i procek i7 podkrecony do 5GHz, wiec wciaz mam spory zasob mocy? Kumpel sie skarzyl, ze po patchu gra od czasu do czasu mu sie sypie i wyrzuca do pulpitu, ale jak dotad czegos takiego tez nie doswiadczylem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po skończeniu medyka i wsparcia zabrałem sie za recona. Doczłapałem sie jakoś do MAVA. Pomysłałem sobie , że wyprobuje ta noobska taktyke za lataniem tym gadzecikiem po metrze 32v32 i rozlatywaniem ludzi. Efekt? staty 51:0, 14 baretek za wsparcie obserwacyjne i masa innych. Oczywiscie nie udało by mi sie to gdyby nie kolega rzucajacy mi ammo co chwile ale mam nadzieje, że to osłabią. Nie chce zeby tu się posypały na mnie wrzuty, ze jestem noobem , wiec od razu tłumacze, ze chcialem odpocząc od normalnej gry i jednoczasnie obczaic co to takiego . Mam nadzieje ze wprowadza iz, nie wiem, moze np wlecenie w kogos nie zabija od razu a zebiera tak z 50 % i juz by bylo ok

Nie posiadam BF3 i nie wiem jak to tam dziala, ale czy jestes w stanie porownac ten samolocik do tego z BFBC2? Tam akurat jest kiepski. Karabinek calkowicie nie przydatny, rakiety :wub:, to bedzie moja pierwsza platyna.

Czy jestes noobem? Nie sadze. Takim czyms trzeba umiec grac. Jak ktos bezmyslnie lata i nic nie robi, to jest noob.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ema

Granie MAVEM moze byc uznane za noobskie ale IMO tylko na metro conquest 32v32. Juz tlumacze ci dlaczego. Mapa ta wyglada tak ze jest only infantry. Jedna druzyna stoi na gorze ruchomych schodow i leje rpgami/tubami itd w dol Przeciwna druzyna robi to samo tyle ze celuje do gory. I tu jest szansa zginac. NAtomiast ja rozstawiam sie z tym we wzglednie bezpiecznym miejscu. obok lezy kolega broniacy mnie przed smiercia i rzucajacy amunicje. Odpalam sobie MAVA i lece na wrogie pozycje (latanie jest latwiutkie) . Wyszukuje grupek po 3-4 ludzi i wlatuje w nie. zawsze 2 lub 3 zginie. Tak po 10 przelotach mam staty z 30:0 + mase baretek Wsparcie OBserwacyjne/Wybawicie/Msciciel/Skutecznosc w Walce(3 pierwsze rownowaznosc w expie 2 fragow ta ostatnia 5) No i jezeli z 41 na 42 lvl potrzeba 60k expa A ja jedna taka mapa nie wystawiajac sie nawet na najmniejsze niebezpieczenstwo wbijam 44k expa to jest cos nie tak. Uznalem ze odblokuje dog tag (po prawej stronie) dla MAVA i rzucam to w cholere bo jest to troche nudne. No ale to dopiero od srody poniewaz dostalem bana za avatar. (PRzerobione w photoshopie 2-3 letnie dziecko trzymajace napoj alkoholowyw rekach) . Cytujac Thompsona " It`s a ****** joke!

jest to ten obrazek http://funnynetblog.files.wordpress.com/2011/01/smieszne.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego ustrojstwa nie mam (ba! nawet SOFLAM'u nie odblokowałem), ale w ogóle CQ Metro na 64 graczy jest idealnym nabijaczem punktów i unlock'ów. Jedna runda na 1k ticketów dała mi około 25 tysięcy punktów. ;D Co prawda był to mój rekord, ale spokojnie 13 tysięcy łapie się na jedną rundę. Dzięki temu w jeden dzień nabiłem 5 poziomów, odblokowałem AEK-971 i unlocki aż po IRNV. Teraz brakuje mi już dosłownie kilku punktów do AN-94 i ruszam na inne serwery. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieee te latadła są żałosne. Przywalisz w ścianę = zero kontroli, przywalisz w niewidzialny sufit w metrze/bazarze i tych innych durnych mapach = zero kontroli, przywalisz lekko w podłogę = możesz popatrzeć w niebo. Pojazd mechanika to też parodia. Nie wiem co za idiota to wymyślił. Jeśli już DICE tworzy grę, która ma być chociaż trochę realistyczna to skopali sprawę. Kto widział, żeby w realu robot saperski nie mógł podjechać pod krawężnik i robił by spiny zamiast lekko się obracać. Cóż... czekamy na patcha... :/

@DOWN:Dobra w tym masz jakieś założenie z tym podnoszeniem. Ale bawią się w jakieś super animacje przeskakiwania nad murkiem (co tylko przeszkadza imo) a czegoś takiego nie mogli zrobić dobrze?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto widział, żeby w realu reanimować gościa, który przyjął na klatę 20 pocisków/dostał z RPG w łeb/dostał z pocisku czołgowego w łeb/ został rozjechany przez samochód/zginął w inny wymyślny sposób, a tych w BFie jest wiele. Kto widział, żeby naprawiać pojazd spawarką. Ta gra w większości udaje realizm. A że jako jeden z nielicznych tytułów na rynku posiada grafikę godną 2007 roku, a nie 2002(wiadomo, o kim mowa), to udaje się jej to całkiem nieźle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A że jako jeden z nielicznych tytułów na rynku posiada grafikę godną 2007 roku

Frosbite 2, to jeden z najlepszych silników, jakie teraz mamy w grach (nawet nie chodzi o zniszczalność otoczenia, a o generowanie nieskończonej ilości źródeł światła).

Nieee te latadła są żałosne. Przywalisz w ścianę = zero kontroli, przywalisz w niewidzialny sufit w metrze/bazarze i tych innych durnych mapach = zero kontroli, przywalisz lekko w podłogę = możesz popatrzeć w niebo. Pojazd mechanika to też parodia. Nie wiem co za idiota to wymyślił. Jeśli już DICE tworzy grę, która ma być chociaż trochę realistyczna to skopali sprawę. Kto widział, żeby w realu robot saperski nie mógł podjechać pod krawężnik i robił by spiny zamiast lekko się obracać. Cóż... czekamy na patcha... confused_prosty.gif

Ja próbowałem trochę grać pojazdem mechanika, to bez, ciągłej zmiany kamery się nie da. obrócisz lekko kamerę, a pojazd już jedzie w tą, a patrzy w tą. Z mavem nie miałem jeszcze styczności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Frosbite 2, może generować wielkie ilości źródeł światła (praktycznie nieskończone przy dobrym użyciu), co jest wielkim krokiem w przód, i wyprzedza o dużo inne silniki (np.CryEngine). Mało ludzi niestety zwraca na to uwagę (bo na pierwszy rzut oka, tego się nie da ot tak zobaczyć, chyba, że mapa metro/damavand peak, gdzie bardzo dobrze to widać, i wygląda to przepięknie). Teraz, jak tak piszę o silniku, to przypomniało mi się genialne zdanie "że silnik, jak i oprawa graficzna, nie różnią się zbytnio w obu grach (bf3 i mw3)".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą te nieskończone ilości źródeł światła są lekkim przegięciem:)

Może inaczej, silnik pozwala dodać tyle świateł ile dusza zapragnie, ale tylko tyle na ile pozwoli Ci maszyna na której tworzysz grę. Czyli silnik nie ogranicza ilości świateł, tylko maszyna, a co za tym idzie sinik faktycznie pozwala sam w sobie generować nieskończoną ilość świateł.

Jak by nie było jedynym silnikiem który teraz potrafi dorównać Frostbite 2 to CryEngine 2 i 3, tyle tylko że w dziedzinie generowania świateł są cholernie dalego za Frostbite'm ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak a propos świateł to może być to niezła zasłona bo na mapie "Bazar(jakiś tam)" leżą na ziemi takie lampy i jak się za tym człowiek schowa to go żadna noktowizja nie dostrzeże ale snajper jak się przypatrzy już tak:D Co do świateł podoba mi się to że każdą lampę można rozwalić co jest realistyczne:D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oświetlenia to jest naprawdę świetne, ale niestety jest też poważny zgrzyt, bo z tego co się zorientowałem tylko słońce nie tylko oświetla ale i powoduje rzucanie cienia, zaś reszta czyli latarki, eksplozje tylko rozświetlają otoczenie, ale cienia nie powodują. Co ciekawe, nawet własnego cienia nie widzimy.

bf01c5161838122.gif 820dbf161838126.gif 42db18161838130.gif

844075161838132.gif c73a9f161838136.gif

Na screenach nie ma mojego guna, bo akurat takiego buga miałem. Podobnie jak znikające czasem oznaczenia wszystkiego

8ca67d161839107.jpg e5714f161839114.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ktos chce latac mavem to mam małą poradę. Na mapach otwartych jak firestorm/caspian itd leccie mocno w gore a w zadna przeszkode nie traficie. Natomiast na mapach bardziej zamknietych np bazar/metro ja przestudiowalem troche uklad korytarzy i przejsc i wyuczylem sie 3 najbardziej zaludnionych tras na kazda mape . Pocwiczylem 2 3 dni oblatywania tych tras MAVEM i skutkuje to 44k punktow na metro i 37k punktow na bazarze . Mam rowniez takie male spostrzezenie ze wlecenie we wrogie plecy raczej nie zabija (raczej bo czasami jednak tak :0), i ja praktycznie nie uzywam myszki , jest to totalnie bez sensu przy czulosci kamery w MAVIE.

Tylko błagam nie stosujcie tego maniakalnie bo gra zamieni sie nam w MECH WARS czy cos w tym stylu

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Wybacz, ale czytając, nasuwa się aż na usta "cool story bro". 44000 punktów (44k) to bynajmniej 440 zabić MAVEM. Już, nawet pomijając fakt, że gra zazwyczaj kończy się na 500 punktach (tzn. wynika, że ty głównie wygrywasz grę), i zakładając, że gra ma 1000 punktów, i tak jest to raczej nie możliwe. Chyba, że grasz na serwerach, gdzie ludzie stoją i nic nie robią, przez całą grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie 440 zabić, ponieważ nie liczysz dodatkowych punktów jak "wybawienie", "mściciel", "rzeźnik zatrzymany", "asysta", etc. a to też generuje sporo punkcików - no i baretki podsumowujące rundę również mogą dodać nawet 10k punktów, więc 44k są do zrobienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...