Jump to content

Dedexus

Forumowicze
  • Content Count

    1,057
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Neutralna

About Dedexus

  • Rank
    Skalny Troll

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  1. Dzięki wielkie wszystkim za odpowiedzi . Wystawiłem moją kilka dni temu za 450 złotych (co było ceną i tak niższą od "konkurencji") i do dziś nie sprzedałem. Zastanawiam się faktycznie nad zejściem do 300 złotych.
  2. Koledzy fachowcy, jak sprawa wygląda z kolekcjonerką Diablo III? Bo widzę na allegro i e-bayu, że są aukcje po 450-600 złotych, ale nie jestem pewien, czy ktokolwiek za taką cenę ją w ogóle kupuję. Pytam się, bo potrzebuję szybko funduszy, a akurat mam ową kolekcjonerkę na stanie (z wykorzystanym kodem, ale same elementy kolekcjonerskie w stanie idealnym).
  3. Dzięki wielkie za odpowiedzi Panowie Sam jeszcze waham się co do sprzedaży, ale teraz chociaż wiem na czym stoję.
  4. Mam pytanie do kolegów "po fachu". Ile ewentualnie mógłbym dostać za kolekcjonerkę Diablo III i Risena w stanie idealnym (powiedziałbym, że jak nówka, tylko nie zafoliowane)? Bo straciłem rachubę, jeśli chodzi o ceny.
  5. Zbiórka zakończona. Nie dość, że wsparłem projekt, to jeszcze wzbogaciłem się przy okazyjnie o Wasteland 2 (które skutecznie zapełni okres oczekiwań). Teraz tylko zaczekać do 2015 i zobaczyć, jaki będzie produkt końcowych tych 4 milionów z hakiem. Jedyne, co mi się nie podoba, to dostęp do bety i alphy, który zaczynał się bodajże od 80 dolarów (beta) i 200 dolarów (alpha). Każdy kto wspiera grę sumą większą niż 25 dolarów, powinien mieć jednak możliwość przetestowania jej chociażby w becie. Z drugiej strony, nawet nie wiem czy bym chciał. Torment (tak jak jego doskonale znany poprzednik) będzie opierał się głównie na historii, którą należy poznać od początku do końca, a nie w wybranych fragmentach (myślę, że zepsuło by to trochę zabawę).
  6. @Wuwu: Ta metoda traci już na swoim zastosowaniu w Men of War, w zasadzie w klasycznych "Solders'ach" też. Twój komentarz skłonił mnie do pewnej refleksji. Albo, to tylko moje dziwne przeczucie, albo Faces of War zostało po prostu zbudowane pod taktykę "atak-odwrót" i tak w kółko. W S:HoWW II, czy MoW misje w większości są tak sprytnie skonstruowane, że taka taktyka po prostu nie działa. Tutaj musimy obronić danej pozycji, tutaj musimy wjechać czołgiem do szopy, żeby ochronić go przed ostrzałem z powietrza, tutaj znowu co innego. Po prostu, nie mamy nieskończonej ilości czasu i miejsca na manewry "zaczepkowe" przez cały czas. W FoW tylko one chyba działały, cała reszta kończyła się bolesnym przekonaniem jak ta gra cię nienawidzi.
  7. Tak, pływający kuter torpedowy w tej misji...pamiętam, że w końcu opracowałem sposób na jego zdobycie i później było już bez problemowo. Do czasu, w którym przez przypadek wysadziłem cały mój oddział niecelnym strzałem z baterii obronnej (pocisk trafił w mur oddalony 20 cm od lufy). W dodatku nie miałem wtedy zapisu, bo szło, kolokwialnie mówiąc, lajtowo więc uznały, że taki nie jest potrzebny. Oh tak, ta gra nie wybacza błędów...żadnych...nigdy. Wiem, że takie pytanie powinienem kierować do działu "gramy w sieci", ale mam nadzieję, że to jeszcze jakoś "przejdzie". Otóż, czy macie MoW: Assault Squad? Chętnie bym sobie zagrał z kimś, kto ma jakieś doświadczenie w serii jakaś partyjkę co-op, lecz nie chce się pchać w żadne clan warsy, tudzież profesjonalny gaming (a jak tak patrzę, to stety niestety, zależnie jak patrząc, tak wygląda scena wieloosobowa, najnowszego i najlepszego do tego trybu, Men of War). Jeśli był by ktoś chętny, to szczegóły ustali się w odpowiednim dziale, tudzież na PW.
  8. Jako, że temat został odkopany z nicości, to i może ja dorzucę swoje trzy grosze. "Soldiers'ów", kupiłem chyba na jakiejś wyprzedaży, tudzież w kiosku, nie jestem już sobie w stanie przypomnieć, gdzie to było. Mniejsza o to, pamiętam za to doskonale, jak bardzo w to "wsiąknąłem". Była to moje pierwsza gra z tej serii (o ile można nazwać to serią, bo seria jako taka, w dosłownym znaczeniu tego słowa to to nie jest. Jest to bardziej pewne "uniwersum" opierające wszystkie swoje gry, na tej samej mechanice i zbliżonym interfejsie) więc na początku był ból, dużo bólu. W zasadzie też dużo save'ów. Jakby tak na to spojrzeć, to są dwie z trzech rzeczy, które głównie z tej gry zapamiętałem. Ból i koszmarna ilość zapisów. Trzecia rzecz, to niezmierna satysfakcja (i zabawa, jednak jedno pokrywa się w tym przypadku z drugim, tak też, policzyłem to jako jeden) z każdej rzeczy, którą wyszła mi idealnie. A w tej grze było to trudne, naprawdę trudne, bo gra robiła wszystko, aby cię wgnieść w ziemie i odesłać z płaczem (w tej, lub odwrotnej kolejności). Z misji, w rzeczy samej, nie pamiętam wiele. Oczywiście, jakbym wrócił do gry, to pewnie wszystko błyskawicznie by mi się przypomniało (w końcu tyle razy to powtarzałem, że nie da się tego zapomnieć). Jedyna rzecz, którą jestem sobie w stanie przypomnieć nawet obudzony o 3 w nocy, to misja Brytyjczyków z latarnią. Co do Men of War, to zgodzę się, wspaniała seria. Jednak już nie tak wymagające i bardziej skupiająca się mimo wszystko na makro, a nie mikro zarządzaniu.
  9. Dedexus

    SimCity

    Co do Eurpoy Wschód 4 to nie polecam. Ten serwer jest masakrycznie obciążony. Straciłem na nim już 2 miasto, wczytywania są niewspółmiernie długie w porównaniu z innymi serwerami, w dodatku serwer ma problemy z traceniem pakietów. Straciłem bodajże na nim już 2 miasto (po prostu się nie wczytuję) i nie jestem odosobnionym przypadkiem. Proponuje się przenieść na zachód, ponoć serwery są lepsze. Jeśli nie na zachód, to chociaż na wschód 1/2/3. "Czwórkę" i "Piątkę" radze omijać, jeśli nie chcecie, tak ja, stracić całego miasta po kilku godzinach gry.
  10. Dedexus

    SimCity

    Proponuje, aby jedna osoba założyła region (czy tam świat, zależy jak to Maxis nazwał), a reszta do niego dołączy. Mamy już jakiś region? Nie chce wprowadzać żadnego internetowego komunizmu, ale może by wstępnie ustalić specjalizacje miast? Bardzo by to pomogło w ustawieniu się i wybraniu terenu pod zabudowę (np. miasto z dużą ilością nadwyżki energii otaczały by miasta nastawione na turystykę, czy kulturę).
  11. Dedexus

    SimCity

    Do piątku powinienem mieć swoją kopię SimCity. Mamy 16 miejsc, więc powinno dla każdego starczyć. Nie wiem jak to będzie wyglądać, ale czy na pewno wystarczy jedno miejsce na jedną osobę? Ew. ktoś by chciał zając dwa? Origin-Dedexus
  12. Tak z czystej ciekawości zapytam, czy powstaje już jakaś "Cd-Actionowa Metropolia"? Bo jak wiadomo, gra została stworzona z nastawieniem na współpracę, tak też, jestem całkiem pewien, że grono zorganizowanych osób, lepiej by sobie poradziło w grupie, niż pojedyncze jednostki .
  13. Może mi ktoś powiedzieć, która wersja produktu z Media Markt posiada Steelbook? Bo są dwie, obie po 119 złotych, a opis produktu nie jest pełny.
  14. Kickstarter jak dla mnie coraz bardziej przypomina narzędzie do wykonywania pre-purchase, niż faktyczny crewdfounding. To co wyrabia się z Star Citizen przechodzi ludzkie pojęcia. Co chwila deweloperzy publikują jakieś informacje...zazwyczaj o swoich DLC...o przepraszam, o "nagrodach" które dostaniesz jak dasz im jeszcze trochę pieniążków. Żeby być na bieżąco z informacjami o postępie produkcji trzeba subskrybować biuletyn, od jakiegoś miesiąca nie dowiedziałem się niczego nowego o postępie prac. Jeśli to ma być ten idealny system "gracz-deweloper", to ja dziękuje, bo bliżej temu do "gracz-dowolna wielka korporacja". Co do WMD i projektu CARS, to już wcześniej się nim interesowałem, ale nie wykonałem żadnej dotacji dla twórców. Może wreszcie czas to zmieniać, bo sama gra wygląda naprawdę"zacnie", a jeśli to wszystko co tu napisałeś to prawda, a nie puste superlatywy, to naprawdę warto .
  15. Witam, otóż świeżo po formacie (który miałem około miesiąc temu) postanowiłem z powrotem zainstalować Battlefielda. Pobieranie i instalacja odbyła się bez żadnych problemów, gorzej z samą grą. Po próbnie dołączenia do jakiegoś serwera, po około 40 sekundach gry wyskakuje komunikat: "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'DEDEXUS' (for 0 minutes) ... No Packet Flow". Wcześniej nie miałem takiego problemu. Zacznę od tego co próbowałem robić. Próbowałem wyłączyć firewall i antywirusa, próbowałem przeinstalować PunkBustera (trzy razy) i nie odniosłem żadnego skutku. Co ważne, przy wybraniu opcji "Install/Re-Install PunkBuster Service" pojawia się następujący komunikat: "Failed to copy the file 'D: \ Origin \ Battlefield 3 \ pbsvc.exe" is C: \ Windows \ System32 \ pbsvc.exe "(error 5: access denied)". Może ktoś napotkał się już na taki problem i zna jego rozwiązanie?
×
×
  • Create New...