Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

World of WarCraft+dodatki

Polecane posty

Aspect of the viper było jedną z niewielu rzeczy, które sprawiały, że hunter był coś wart...

A oni śmieli to tak zepsuć?! 50% mniej obrażeń i marnowanie amunicji, by szybciej mana się ładowała!!!

Scatter shot przesunięty do survival!!!

... i jeszcze wiele innych...

*cry*

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohoho to widze że musze się cieszyć że drzewka magowego jakoś strasznie nie "popsuli" :P Przez te nowe talenty mam rozterki hehe cz zrobić znów fire czy wrócić do frost... eeeeeeh. A swoją drogą czy ktoś z Was słyszał coś o tym że teraz jakaś łatwiejsza ma być ewentualna zmina builda?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla warriora podoba mi sie nowy talent bustujący charge dzięki któremu można go używać bez wględu na stance i czy znajdujemy się w czasie walki czy nie. Nie moge tego niestety sprawdzić bo mój realm jest offline i cały czas wyświetla mi error retrieving character list jak i wszystkim moim znajomym więc pozostaje czekać aż Blizzard coś z tym zrobi. Blizzard mógł przedłużyć maintenance time i zrobić wszystko do porządku a tak tylko upgradują info window.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzieliście Co z Palkami Zrobili ? dzisiaj byłem światkiem jak Pala retri w secie PVP któregho juz dawno w sklepach nie ma za honor (chodzi o sklepy z Champions Hall) dzieki nowym skillom i zmienionym drzewku w 4 ruchach gnębił kazdego maga xD ja jestem healerem palkiem co ma 400+ resi i jak od niego jednego hita dostalem to bylem - 7 000 HP xD widac poprawili DPSa palków i to znacznie, pytanie tylko czy nie przegieli

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, słyszałem, ludzie strasznie na to narzekają :). Brat ma paladyna i dzisiaj będziemy testować retri pala w boju :). Ja na razie miałem problemy z ustawieniem sobie talentów, bo drzewko jest już na level 80, a ciężko zaplanować, gdzie potem te 10 punktów wstawić. Przykładowo - czy w Feral warto od razu iść do Berserkera kosztem bardzo przydatnych talentów z dołu Restoration? Ja uznałem, że lepiej mieć 10% większe obrażenia o Master Shapeshiftera, a brak Berserkera i innych jakoś przeboleje. Zresztą pewnie i tak się jakoś te talenty do premiery dodatku zmienią, więc i tak będziemy kombinować od nowa :).
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jako że wyszedł nowy patch i sporo się zminiło poztanowiłem pokąbinować z buildami - od razu uprzedzam że w WoW gram od około 1,5 miesiąca więc za dużo nie wiem ale wyszło mi coś takiego - nie ma być to jakiś hardkorowy build ale taki do zabawy... oto on http://www.wowhead.com/?talent=fhe0oxx0bZ0xAdgbZeMcdcMz - proszę o uczciwy osąd

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się rogalem nie grałem ale lepiej się wyspecjalizuj a potem mieszaj w innych drzewkach na zdrowie ci to wyjdzie. Uff wreszcie troche pograłem i zaobserwowałem u mojego prot. warriora poważny wzrost mocy i generowanego threata. Nowe talenty są wypas dla mnie i mojego kumpla retrodina. Daily dla SSO to istne szaleństwo we 2 miażdżyliśmy wszystko na naszej drodze a jak pózniej dołączył się destro lock to już była masakra. Stabilnośc serverów słaba a jak tam nowe talenty dla waszych klas i spec. ? Ja jestem zadowolony pala także chciałbym poznać wasze opinie szczególnie feedback do titan gripa dla fury warriora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie wzmocnili prot warriora a shock wave wymiata :) największy błąd blizzarda to połączenie bonus spell cośtam u magów i bonus spell healing (czy jak sie to nazywa)w jedną statystykę spell power teraz magowie biegają w sprzęcie do leczenia i odwrotnie a o jeden item walczą 3 klasy, porażka. Odnośnie wzmocnienia postaci to przegieli z pala i warlockiem i ta formą demona 600% armora to przesada mam nadzieje że szybko to naprawią i zbalansowanie klas będzie trochę lepsze

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wzmocnienia postaci to przegieli z pala i warlockiem i ta formą demona 600% armora to przesada mam nadzieje że szybko to naprawią i zbalansowanie klas będzie trochę lepsze

Nie pojmuje mentalności ludzi... Warlock został znacznie "znerfiony" przez blizzarda, zabrano mu kilka zalet jakchoćby Paranoia u Felhuntera, obniżono część bonusów wynikających z buffów, a ludzie mimo wszystko narzekają. Warlock wreszcie dostał możliwość skutecznej obrony przeciwko Warriorom i Rougom a ludzie mają to za złe... bo warlock stał się w niektórych sytuacjach lepszy od nich, mimo iż Metamorphosis umożliwia przeistoczenie się w Demona co kilka minut wyłacznie na 30 sec to stwarza to powód do narzekań... a co ja mam powiedzieć na Cloak of Shadows Rouga, Bańke Palladyna, czy HoTy Druida? Rozumiem, że to już nie stanowi problemu, bo tylko Warlocka należy "znerfić"...

Każda klasa ma umiejętność, która w pewnych sytuacjach wydaje się zbyt potężna... może poporostu zamiast narzekać, nauczymy się wykorzystywać optymalnie własne umiejetności i poszukać rozwiązania na nurtujący nas problem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro postać ma się sama leczyć, a w dodatku nie może to być paladyn, to zostaje druid, priest i shaman. Druid i shaman to hybrydy, a priest to klasa stworzona stricte do healowania i wspierania drużyny. Jasne, można być shadow, ale holy priest jest dużo chętniej brany do instancji. W każdym razie - jeśli chcesz też sobie ponawalać, to musisz wybrać między druidem a shamanem. Druid jest najbardziej wszechstronną klasą w grze, może być healerem/casterem/dpsem/tankiem, wszystko zależy od buildu i itemków. Shaman nie ma już tak szerokiego wyboru, bo nie może tankować (nosi mailową zbroję). Jak już sobie wybierzesz klasę, to ew. pomożemy dobrać talenty :).

A kwestia "które klasy ucierpią najbardziej" jest nierozstrzygalna, bo i tak każdy powie, że najbardziej znerfili jego postać :). Wszystko też musi się dotrzeć w akcji, hotfixy i większe patche jeszcze sporo namieszają, zanim wszystkie skille, talenty itd. będą ostateczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na mojego prota warriora nie psiocze dobrze zbustowali go na pve i tak ma być. W pvp jest jeszcze cieńszy ale to przecierz nie ten spec. Duuuuży threat nowe AoE i fajne graficzne efekty podczas walki. Przesadzeni pala i warlockowie? Ale teraz wszystkie klasy są silniejsze bawiłem się w duele przed Orgrimmarem (15 z rzędu przegranych lol) i widziałem rózne rezultaty pojedynków chociaz pala i lock mieli przewagę ale i tak wszystkich pawnował druid :P A z obserwacji wynika że najbardziej słaby w pvp jest teraz warrior dostaje od każdego niezależnie od spec. ( Tak przynajmniej było w jeden na jeden).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na swojego warra też nie narzekam bo threat buduje sie praktycznie sam thunder clap wreszcie działa na wszystkich, sweet :) na pvp chodze dla zabawy ale jak widzę że lock w formie demona glebi huntera mającego 10,5k życia i maga 8,7K mimo że oni do niego kroją to trochę jest niepoważne tak samo jak denny pala który bez swojej bańki byłby przekąską dla warra czy mele shamana a teraz jest odwrotnie, ciekaw jak by ludzie zareagowali gdyby warrior dostał 300% armona i 200% dodge'a

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300% armor mnie by odpowiadało :D 50k armor plus insane dodge rating czyli pochłaniasz 85-90% obrażeń a reszty unikasz :D no ale warrior zawsze był mięsem na pvp jeśli szło 1 on 1 lecz przy odpowiednim wsparciu był niezrównanym melee dps a teraz retri pala spokojnie go przebija i jego nowe AoE miażdży takie jest życie w WoW nigdy nie było balansu więc trzeba się z tym pogodzić. Ale za to na pve jest o niebo łatwiej wreszcie tankowanie to dobra zabawa a nie praca. A co myślicie o achievments, dla mnie nieco dziwne że częśc działa wstecz a część nie ale dobry dodatek by umilić grę zawsze jak nie masz nic do roboty to możesz odwiedzić miejsca/instancje w których nie byłeś i podbić sobie punkty. Nowa profesja jest fajna (mam 375 mining/blacksmithing to nie zmieniałem) glyphy są naprawde spoko, np major glyph dla warriora który powoduje iz po użyciu revenge hs nie kosztuje rage points po prostu miodzio dla tanka, Nie mogę się doczekać epickich odpowiedników. No i wreszcie coś się ruszyło z world pvp, dzięki achievments za zabicie bossów przeciwnej frakcji co chwile są ataki na miasta lub zbierają się grupy by robić to samo, biorą tanków !!! :D Dla mnie patch i zmiany są na plus wprowadziły sporo życia w grę która prawdopodobnie spotka swój koniec za rok lub dwa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blisko dwa miesiące temu postanowiłem przerwać grę w World of Warcraft. Niestety, w konfrontacji ze zbliżającą się premierą Wrath of the Lich King moje postanowienia poniosły żałosną porażkę. Obecnie przygotowuję się już do rozpoczęcia gry Rycerzem Śmierci - czy ktoś wśród tu obecnych również rozważa poważną grę nową klasą? Czy zdecydowaliście się już jak rozplanujecie własne talenty i na czym będziecie się koncetrować?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, perfekcyjnie zdaję sobie z tego sprawę. Będzie to sytuacja bardzo podobna do zaistniałej po ukazaniu się The Burning Crusade, prawdopodobnie o większym natężeniu. Wydaje mi się jednak, że znakomita większość graczy zrezygnuje z kontynuowania gry Rycerzem Śmierci i powróci do swoich głównych postaci, będzie to miało bowiem charakter wypróbowania nowej klasy i zapoznania się z rzekomą jedną z bardziej epickich historii w całym World of Warcraft.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...