Skocz do zawartości
Gość kabura

Deus Ex (seria)

Polecane posty

Może to smęcenie, ale mi się w ogóle nie podoba koncept dawania XP za zabijanie/pokonywanie wrogów. Po prostu narzuca to pewien styl gry, w którym nie wiem czy się odnajdę (bo ja najbardziej lubiłem się bawić w hacking i zabijać wrogów szybkimi atakami, skradanie IMHO było mało satysfakcjonujące i z uwagi na brak jakiejkolwiek pomocy zwyczajnie trudne i żmudne). Jakoś wolę przyznawanie XP za questy i znajdowanie sekretnych wejść ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Klekotsanem. Myślę, że przyznawanie punktów doświadczenia, w skrócie; za wrogów, też w pewien sposób wymusza styl gry. Graczy "polujących na expy" (a ja się do nich zaliczam), zmusza to i tak do zabijania. Powiedzmy sobie szczerze; co z tego, że ogłuszenie będzie dawało więcej doświadczenia? I tak nie będzie się dało większości wrogów obezwładnić. Pozostałych trzeba będzie zabić. Ciekawe czy przy tym, nie zdarzą się jakieś bugi. Np. gdy ogłuszony wróg zostanie obudzony, my go zabijemy- i w ten sposób dostaniemy podwójne expy. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://uk.xbox360.ign.com/articles/115/1151786p2.html

Artykuł nt. konsekwencji decyzji w Deus Ex: Human Revolution. Uwaga, zawiera spoilery dotyczące przebiegu - zdaje się - pierwszej "poważnej" misji.

I tak, dalej zapowiada się nieziemsko. Nawet bardziej. W skrócie, znaczenie dla przebiegu scenariusza mogą mieć takie elementy jak liczba rozmów w danej lokacji z postaciami (gra odbierze to jako marudzenie w danym miejscu, podczas gdy trzeba się spieszyć - podobny patent był zastosowany w Mass Effect 2, ale tylko raz, pod koniec gry), kolejność wykonywania czynności i przemierzania lokacji (te są odpowiednio dla gry mającej Deus Ex w nazwie nieliniowe). Niektóre augi potrafią uprościć misję, dając nam przedwcześnie informacje na temat celów - ale ruszenie prosto do nich może mieć swoje nieprzyjemne konsekwencje. Finałowy dialog w misji jest w dość ciekawy sposób skonstruowany (żeby nie spoilerować - negocjacje połączone z manipulacją w wykonaniu Jensena, a stawką jest życie ludzkie) i może zostać zakończony na kilka sposobów.

Jeśli szumne zapowiedzi będą choć w połowie prawdą, Human Revolution ma tytuł RPG roku ode mnie w kieszeni. Niezależnie od formy, w jakiej będzie konkurencja. Staram się nie przesadzać z oczekiwaniami, bo to wygląda po prostu zbyt pięknie, żeby było prawdziwe - ale jak tu zachować spokój, skoro każdy kolejny kontakt dziennikarzy z grą wydaje się potwierdzać, że to będzie produkcja równie boska, co pierwowzór?

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest za piękne :blink:

Reputacja budowana na akcjach i wyborach postaci, a nie na kilku kluczowych dialogach? Masa opcji jak rozegrać daną sytuację? Umożliwienie rozegrania gry po swojemu? Powrót rozwoju postaci?

To jest za piękne :icon_smile:

Jak tak dalej pójdzie, to nowy Deus z pewnością wyląduje w moim koszyku tuż po premierze. Panowie, chyba mamy w końcu godnego następcę jedynki ;) Trzymam kciuki, by autorzy nie zrobili nas w bambuko. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dostaniemy fantastyczny produkt ;] Ah, walić spoilery, musiałem po prostu przeczytać artykuł i zobaczyć jak prezentuje się nieliniowość i możliwość wyboru... okazuje się, że wyśmienicie ^_^ Coraz większa szansa na to, że zapowiedzi nie są czczymi obietnicami a naprawdę znajdują się w grze co wróży jej sukces... oby. Cóż, dla mnie to i tak must have :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, ja wolę się nie rozczarować, nie będę sobie jeszcze hype'u zwiększać kolejnymi artykułami :P

Mam tylko nadzieję, że naprawdę gra da mi możliwość przejścia misji tak jak ja chcę i którędy chcę, jak w pierwszym DE. Największą frajdę sprawiało mi... omijanie przeciwników. Do tego hackowanie + otwieranie zamków i trochę charyzmy. Zobaczymy jak będzie, w każdym razie - poczekam na opinie graczy, choćby tu, na FA.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutny must have. Ja czekam na ujawnienie daty premiery, bo przeczytałem, że mają zrobić to w tym tygodniu. Dziś cisza, więc zostało 6 dni oczekiwania. Wszystkie ślady wskazują, że to nie może się nie udać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wszędzie pisało, że premiera ma być w okolicach kwietnia :(. Teraz mnie załamałeś tym. Ja już przygotowałem kasę dla Steama, albo innych, a tu taki news :(. Oby się mylili, bo w innym wypadku będę musiał zacząć pisać magisterkę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwietniowa data to były tylko spekulacje.Zresztą nikt przy zdrowych zmysłach na początku marca nie zapowie takiego hitu na kwiecień bo to ledwie miesiąc różnicy.nawet nie byłoby kiedy przeprowadzić kampanii reklamowej.Jak dla mnie data 26.08.11 jest pewna na 98%.dodam tylko że wystarczy wejść na micromania.fr żeby sobie uświadomić że nie jest to żart.zwłaszcza że odliczanie do ogłoszenia tego newsa trwało od tyg. A australijska data premiery to 25.08.11.

Edytowano przez yupik
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sierpień mi pasuje. Jakby DXHR wyszedł w kwietniu, to bym klnąc jak szewc musiał zrezygnować z pre-ordera, bo najzwyczajniej w świecie obawiałbym się, że gra pogrąży moją maturę. : ) Tak to przez wakacje sobie zarobię kasę i odłożę na xboksowe Augmented Edition.

No i podczas wakacji nie ma za wielu hitów. A wiosna jest groźna nawet dla tak mocnego tytułu, jak nowy Deus Ex - konkurencja jest mordercza. Sierpień to mniejsze szanse, że gra zostanie przeoczona.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.moddb.com/games/deus-ex-3/news/...on-release-date

Sierpień potwierdzony ;] Chciało by się szybciej, ale oczekiwania fanów to jedno a zabójcza konkurencja na rynku to drugie a pewnie nikt by nie chciał, żeby zysku z odsłony były mierne, bo mam nadzieję na sequele za parę lat wykonane nadal na świetnym poziomie tak jak - oby - teraz. Nawet na DLC się nie obrażę choć tutaj cena/jakość się wita :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oh boy, oh boy. Premiera jak dla mnie w idealnym czasie. Środek wakacji czasu kupa. Nic innego, co by mnie specjalnie interesowało nie wychodzi, więc kasa też będzie. W przypadku premiery w okolicach kwiecień-maj, jak to wcześniej prorokowano, byłoby nieciekawie. Raz, że Portal 2 i Wiedźmin wychodzą mniej więcej w tym czasie, dwa, że to już taki okres silnie pachnący sesją, więc i uczyć by się wypadało. A tak, mamy kolejną, po Starcraft'cie 2, prześwietną, wakacyjną premierę. Osom.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=rnDEH0CmW_c...player_embedded

Gameplay z PAX, na którym pokazano hakowanie. Działa w sumie podobnie do DX1.

Co mnie ubodło, to podświetlanie interaktywnych przedmiotów. Zupełna pomyłka, pasuje do formuły Deus Eksa jak pięść do nosa. Mam nadzieję, że będzie się dało tę opcję wyłączyć.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie takie podświetlanie pasuje :P Każdy gra jak chce, niektórzy wolą kombinować na własną rękę, inni nie, ale zauważcie, że np. wejście do szybu wentylacyjnego schowanego za kartonem podświetliło się dopiero jak tenże Jensen wziął i rzucił (albo ja źle widziałem). Również obstawiałbym, że to ułatwienie dla najniższych poziomów trudności co jest IMO OK ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że podświetlają się tylko obiekty będące w centrum ekranu, ale niezależnie od dzielącej nas odległości? Nie słyszałem nic o możliwości wyłączenia tego.

Swoją drogą, video interview na Gamespocie: CLICK Nic nowego ani ciekawego, ale przyjemnie się słucha. Jakże mnie cieszy kiedy twórcy mówią "tak, super, gierkę mamy gotową ale jeszcze nie wypuszczamy po trzeba się bugami zająć i żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik". Pozdrowienia dla Segi od fanów Alpha Protocol.

Edytowano przez Dabu47
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podświetlanie było też przecież obecne i w Deus Ex 1, i to równie jaskrawe, jak na zamieszczonym filmiku, ba, z magicznie wyczarowanymi wartościami wytrzymałości/hakowania/łamania zamku. Jedyna różnica jest taka, że w DE1 przedmiot trzeba wskazać celownikiem, a tu podświetlanie zdaje się występować po krótkim skanie (jak wyszedł zza rogu, jedna ze skrzynek podświetliła się później niż druga).

I w wersjach konsolowych takie rozwiązanie ma sens, ciągłe przeglądanie okolicy po deuseksowemu w poszukiwaniu rzeczy do ruszenia za pomocą pada mogłoby, delikatnie mówiąc, wkurzać.

Działa w sumie podobnie do DX1.

Mam nadzieję, że nawigacja po menu hakowania nie będzie tak upierdliwa, jak w Deus Ex.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, było. Co prawda na tyle dyskretne, że w ogóle o tych "ramkach" nie pamiętałem (musiałem włączyć na chwilę grę żeby sprawdzić, o czym mówisz), mimo iż w DX grałem niedawno. W takim wypadku niesmak mi przechodzi, chociaż dalej uważam, że kolorystyka i wyrazistość tych skanów są zbyt... nachalne?

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cdaction.pl/news/18149

Kolejny, tym razem dłuższy gameplay przedstawiający pierwszą część z jednej z pierwszych misji w grze pokazanych jak można przejść na trzy różne sposoby ;] Co prawda lekko można się obawiać, że z wymienionych czterech filarów (combat, stealth, social... i... o matko, już zapomniałem ;p) właśnie te dwa pierwsze są najważniejsze, ale zapowiedzi do tej pory wskazywały, że część rzeczy można przegadać. Raz jeszcze z trailera nie widzę przestarzałej grafiki (a zresztą wodotryski nie są najważniejsze ;]) tylko naprawdę świetnie zrealizowaną kolorystykę ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest bez szału ale prezentuje sie bardzo dobrze.Co do kolorystyki to mnie również sie ona bardzo podoba.To coś czego w cyberpunku jeszcze nie było.Pewnie że pierwszy Deus też miał swój urok ale miło że twórcy postanowili iść własną drogą :smile: . Reszta prezentuje się dokladnie tak jak powinna.Wybór to główny atut DX i tu został świetnie pokazany.Już nie mogę sie doczekać a tu jeszcze 5 miesięcy :sad:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autorzy po reakcji ludzi na gameplay dokonali jednej fajnej zmiany-będzie można swobodnie wyłączać i włączać podświetlenie obiektów i celów. Dodatkowo na najwyższym poziomie trudności podświetlenia będą domyślnie wyłączone. Ja się cieszę, nawet jakby całość lepiej wygląda bez tych walących po oczach obwódek :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...