aliven Napisano Grudzień 17, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2015 Narzekam bo tryb jest niezbalansowany kompletnie. Odbiera mi jakąkolwiek przyjemność z grania. Jedyną praktycznie szansą na obronę jest dociągnięcie masowego removala, czy to z paczki czy z decku. Z tym, że jak pisałem, są przypadki gdy za cholerę nie dasz rady nawet jednego zdobyć bo przeciwnik Ciebie zablokuje. Jak w 3 turze, góra 4 nie masz kontroli to możesz się pożegnać z wygraną. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MagickStalker Napisano Grudzień 17, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2015 A ja tam Ci mówię, że i do dziesiątej tury można się przepychać, a że niezbalansowany? Toż to Blizzard! Czego oczekujesz? Mi tam się brawl podoba i basta! PS: Jeśli w normalnej walce przeciwnik ma stół, a ty pusto - na 99% chciałbyś dostać i użyć masowego removala, więc co za różnica? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Grudzień 17, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2015 @ST4LKERNawet jak na tavern brawle to jest cholernie niezbalansowane. Aż tak mocno. Powiem Ci mój pierwszy mecz - oboje gramy Jaina. W 3 turze (on zaczynał) zabija mi za 2 many skrzynkę i rzuca gifta. W turze rzuca za 2 many Antonidasa, potem coina, arcane intelect i ten spell co stawia dwie ścianki 0/2. W 4 turze! Co z tego, że w swojej 4 od razu Antonidas dostał polymorfią jak już było w zasadzie pozamiatane?Nie mam nic przeciwko losowości ale to jest po prostu nieuczciwe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MagickStalker Napisano Grudzień 17, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2015 Nadal lepsze niż brawl z 10 many na start... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Grudzień 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 18, 2015 Akurat tego nie pamiętam. Chyba wtedy jeszcze mnie nie interesował HS za mocno... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winietu Napisano Grudzień 26, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2015 Tavern Brawl to ma być fun IMO, więc randomowość jest jak najbardziej wskazana. Jak pudełko czekoladek Forresta Gumpa - nigdy nie wiesz czy wygrasz, czy dostaniesz po pupie :f Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drayna Napisano Grudzień 27, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2015 Randomowosc jak ta przy brawlu z portalami, pajakami, czy z gory zlozonymi taliami jest ok, ale ten ostatni brawl jest po prostu idiotyczny. Nie widze nic fajnego w takim brawlu, gdzie na start przeciwnik w pierwszej turze wystawia Variana, Cairna, a w drugiej Garrosha, niszczac przy tym jedynego stworka, ktorego udalo sie zagrac.RNG jak najbardziej, ale tez z umiarem. Tutaj albo masz farta i wygrywasz praktycznie od razu, albo masz pecha i przeciwnik Cie niszczy, a Ty nie mozesz nic zrobic, z wyjatkiem przerwania tego szalenstwa i poddania sie. Moim zdaniem w czyms takim nie ma zadnego funu. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ganjalf Napisano Grudzień 27, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2015 (edytowany) No, RNG wciąż mocno, ale jednak nie jest tak źle jak w poprzednim. W tamtym wystarczyło, że ktoś dostał Hobgoblina i było po sprawie. W obecnym, parę razy udało mi się odwrócić pozornie beznadziejną sytuację. Edytowano Grudzień 27, 2015 przez Ganjalf Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hejnewar Napisano Grudzień 27, 2015 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2015 W obecnym ( jeszcze ) brawlu najważniejszy jest muligan i draw. Później rng przynajmniej moim zdaniem tak jest. Dużo osób muliganuje wciąż high mana cost miniony albo nie dostają ich wystarczająco wysokich. Najlepszą klasą jest moim zdaniem Łotr. 6 wygranych pod rząd i winraito około 70% przynajmniej w moich statystykach deklasuje konkurentów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbuś Napisano Styczeń 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2016 To ja sprowadzę rozmowę na temat katastrofalnych omyłek. Na całe szczęście tym razem to nie moja. Gram swoim Paladynem przeciw Rogue'owi. Dość mocno zostałem zbity, ale odzyskałem board control. Zostało mi 7 punktów życia, mam Loatheba z tauntem i furę drobnych minionów. Za turę wygrywam. Ale... Rogue: hero power, Poisoned Blade, Blade Flurry, Eviscerate. Qbuś martwy. Nie? Nie! Jak to? Eviscerate poszedł w Loatheba. What? Nie zdziwiłoby mnie to za bardzo, gdyby nie to, że ten Rogue był złoty. Albo komuś omsknęła się myszka/palec na ekranie albo ja nie rozumiem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YerbaMate Napisano Styczeń 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2016 (edytowany) Naszło mnie na granie w tego Hearthstona i mam dwa pytania, jaką przygodę jest najlepiej pierwszą kupić, i od kiedy zacząć grać rankedy? Obecnie oczywiscie tylko te casualowe 1 vs 1 gram sobie tam, by dobić ten 10 level wszystkimi, jeszcze mi Paladyn został, i przed chwilą łotrem dobiłem.Edit - Oczywiscie chodzi mi o Hearthstona, Hotsa napisałem Edytowano Styczeń 5, 2016 przez YerbaMate Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NieMy Napisano Styczeń 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2016 @YerbaMate Przygody kupuj dopiero jak się zapoznasz lepiej z grą i jak sobie ustalisz na jakich kartach z danej przygody najbardziej Ci zależy. Nie ma sensu inwestować golda w przygody bez uzbierania konkretnej liczby kart z podstawki i GvG. Pograj z 4-6 miesięcy i dopiero inwestuj w przygody. Polecam uczyć się grać areny, najlepiej naprzemiennie z graniem zwykłych rozgrywek, arena nauczy Ciebie więcej niż granie tanimi deckami typu aggro. Gry rankingowe mogą być dla Ciebie męczące bo po przekroczeniu pewnego rankingu będziesz znacznie więcej przegrywał niż wygrywał a to przez brak kart jak i brak doświadczenia. Jeśli porażki nie będą Ciebie dołować to możesz próbować swoich gier w trybie rankingowym. Co do samych przygód to możesz lecieć schematem(2 skrzydła Naxx, 1 skrzydło BrM, 2 skrzydła LoE) lub kupować przygody w zależności od kart jakich potrzebujesz do stworzenia własnej talii. Polecam tworzyć własne decki, daje to znacznie więcej frajdy niż granie deckami z neta. Co do tworzenia kart to na początku nie tworzyłbym ich w ogóle i odkładałbym tylko pył na coś sensownego(jako pierwszą legendę polecam stworzyć dr. boom jest bardzo uniwersalny). Nie polecam zamieniania kart na pył by stworzyć jakiś deck z neta, później może się okazać że dane karty były dobre a Ty się ich pozbyłeś i tak będziesz musiał je jeszcze raz zdobyć z pakietów lub stworzyć z pyłu. Także polecam przerabiać na pył tylko karty nadmiarowe, jak brakuje Ci pyłu do dr. booma i będziesz miał już jakąś legendę i będziesz chciał ją zniszczyć na pył to najlepiej zapytaj najpierw na forum czy ta legenda jest grywalna jeśli jest to nie ma sensu jej niszczyć. Nie przejmuj się brakiem kart, każdy tak kiedyś zaczynał i każdemu zajęło sporo czasu(lub pieniędzy) by zebrać jakieś sensowne karty. Nie patrz na legendy jak na coś niezbędnego, wszystko zależy od budowy decku. Legendy nie traktuje się jako podstawy decku(oczywiście są wyjątki jak Renolock, Malylock itd.) ale jako dodatek. Możesz również sprawdzić sobie ukryte zadania w google wyskoczy Ci lista zadań dzięki którym zyskasz trochę golda. Możesz również oglądać różnych streamerów by się poduczyć gry z polskich polecam blackfireice(gra przede wszystkim gry rankingowe ale gra od czasu do czasu areny które krótko tłumaczy), mkrr3(gra areny i gry rankingowe, prowadzi również kanał na YT gdzie wrzuca swoje potyczki z HS i nie tylko), bixentehs(gra codziennie jedną arenę i dokładnie tłumaczy swoje wybory, gra również gry rankingowe) , tuttekhs(gra areny jak i rankedy). 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hejnewar Napisano Luty 2, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2016 (edytowany) Co myślicie o pomyśle blizzarda na stworzenie dwóch formatów: Wild and Standard?W wild będą wszystkie karty, a w standardzie będą klasyczne, podstawowe, LoE, TGT i nowa expansja. Naxx i GvG rotują.Edit: BRM też jest w standardzie a zapomniałem dopisać. Edytowano Luty 3, 2016 przez Hejnewar Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Luty 3, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 3, 2016 @UP - dla nowych graczy to pewnie ciekawa opcja, żeby nie musieli zbierać kart ze wszystkich dodatków, ale ja nie chciałbym ograniczać się w budowaniu swoich talii, więc raczej zostanę przy formacie wild. Ciekawą nowinką jest też zwiększenie ilości slotów na talie do 18. Na pewno mi się przyda, bo do samego warlocka mam 3 talie. ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NieMy Napisano Luty 3, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 3, 2016 Dla nowych graczy jak najbardziej ok, mniej dodatków do ogarnięcia przez to że będą tylko dodatki z dwóch lat. Dla starych już gorzej bo tak naprawdę tryb dzicz będzie totalnie pozbawiony balansu, Blizzard go oleje bo będzie się skupiał na trybie w którym będą rozgrywane turnieje czyli standardowym. I starzy gracze dostaną tylko pył za stare dodatki. Rotacja dodatków jak najbardziej cieszy nie ogranicza to twórców w tworzeniu nowych kart. Meta będzie się bardziej zmieniać, co rok będą jakieś bardziej znaczące zmiany. Cieszy również to że będą jakieś zmiany w kartach z pakietów klasycznych i z podstawki, druid ma jeden z najsilniejszych decków(zawsze na turniejach), parę innych kart przydałby się nerf np. nożownik. Fajnie że będzie więcej miejsca na decki. Jestem ciekaw czy w końcu wydadzą skórki dla reszty bohaterów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hejnewar Napisano Luty 3, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 3, 2016 Tak naprawdę w tym momencie nowy gracz musi zakupić kontent z dwóch lat żeby grać w wysokiej randze. W nowym systemie nowy gracz cały czas będzie musiał zakupić kontent z dwóch lat ale będzie musiał się skupić na części nowszej tego kontentu gdyż jeśli skupi się na starsze to za rok znów będzie musiał kupić kontent z dwóch lat. Wild w Wild myślę że w pewnym momencie będzie grało absolutnie wszystko. Aggro, mill, Control, midrange, outlast. Podejrzewam że Boom wciąż będzie tam najbardziej op gdyż twórcy potraktują go jako kartę zamykającą skalę bycia op i wszystkie legendy czy inne karty z następnych dodatków będą od niego mniej op. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MagickStalker Napisano Luty 3, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 3, 2016 Standard - nie dla mnie, nie nadążę wymieniać kart.... Ale Wild? Już czuję jak z gry robi się totalny chaos i granie chorych decków (już teraz takie są w LoE), więc.... jestem za Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SniperV Napisano Luty 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2016 Pomysł w teorii ciekawy. Już na samym początku po spojrzeniu, jakie karty odpadną ze standard można dojść do wniosku, że prawie wszystkie decki trzeba będzie składać od początku.Do tego odpada sporo kart, które były op(?). Tylko, że gdy patrzę na tą listę, zaczynam się zastanawiać, czy Blizz faktycznie wie, co robi.Mad Scientist - wypada. Skuteczny cios we wszystkie talie maga. Sekrety Łowcy kosztują tyle many, co Mad Scientist, więc aż tak mocno tego nie odczuje.Antique Healbot - praktycznie jedyny ratunek dla klas, które nie mają czarów leczących. Kompletnie nie rozumiem, czemu ta karta ma wylecieć.Duplicate - poważnie? Ilu magów używa tego sekretu? Jedna, dwie niszowe talie? Świetny cios w Echo giants, ciekawy, oryginalny deck, którego używa raptem garstka osób.Palas - Avenge, Shielded Minibot, Muster, Quatermaster. Niezły cios, ale chwileczkę... Mysterious Challenger zostaje? Tam jacyś idioci pracują, czy co?Priest - Dark Cultist, Velen's Chosen, Vol'jin, Lightbomb Nie rozumiem, czemu którakolwiek z tych kart wylatuje.Rogal - Tinker's Sharpsword Oil Brak słów.Warlock - Voidcaller, Darkbomb, Imp-losion, Mal'ganis Współczuję warlockom, bo ładnie im się oberwało.Owszem, kusi mnie, żeby spróbować gry w Standard. Freeze Mag z drobnymi zmianami powinien dawać radę, a że aggro decki ostro oberwą i nawet control warrior oberwie, może wreszcie będzie się grało bez większej frustracji.Z drugiej strony nie przekonuje mnie idea porzucenia 90% talii, którymi gram i ograniczenie się do małej części posiadanych kart.Wild jest dumnie zapowiadane, jako dotychczasowy tryb, bez zmian, w którym można grać, jeśli nie pasuje nam Standard. Obawiam się tylko, że balansowanie gry ograniczy się do Standard (ile czasu czekamy na zasłużony nerf Mysterious Challengera?) i z biegiem czasu większość graczy ograniczy się do tego trybu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbuś Napisano Luty 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2016 Tak na prawdę to musieli taką zmianę wprowadzić. Każda gra karciana, która osiągnęła sukces i do dziś bywa grywana ma podobny system. Choć w sumie znam go głównie z M:TG. Mi się cały zamysł podoba.Ale, ale. Jest nieco problemów. Główną zagadką jest wycofanie starych packów/przygód ze sklepu. Dlaczego? Jest to o tyle dziwne, że Blizzard pozbawia siebie kasy, a nowych graczy, którzy jednak chcieliby spróbować sił w Wild, pozbawia dostępu do fury op kart z GvG (Boom, Shredder itp.). Mogliby je przecenić albo coś. Dziwne to. Ja gram od koncówki bet, więc nawet bez kasy mam znośną (choć ubogą w legendy) kolekcję, ale dla nowych Wild będzie ciężką przeprawą. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MagickStalker Napisano Luty 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2016 @Qbuś Nie bój się, blizzard wie jak zarobić. Może i Blizz usunie stare packi/przygody ze sklepu to:1) Będą te karty możliwe do scraftowania za pył1.1) Blizz pokaże jaki dobry jest...2) ...w tym samym czasie zarabiając na nowych kartachA co do wild i nowych.... Otóż zamiar jest taki, że wild NIE JEST dla nowych, więc co tu się martwić? Wystarczy im standard @SniperV Jeśli tylko wprowadzą wiele fajnych kart, w zamian za te które wypisałeś, to jakoś sobie poradzą. W ostateczności zostaje nam to piękne i magiczne (i niezbalansowane) słowo: Wild Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hejnewar Napisano Luty 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2016 Złożenie dobrego decku do Wild będzie bardziej kosztowne a usuniecie tych pakietów i przygody sprawi że na grę w Wild trzeba będzie wydać sporo więcej pieniędzy. Aczkolwiek aggro w Wild nie będzie takie drogie. Osobiście czekam na moment w którym będę mógł złożyć outlast piresta. Co do standardu to jak wróżenie z kart. Pozatym jest opcja że co cykl kila kart z expansji będzie lądować w standardzie. Mad scientist - gram bez niego nie widzę problemu. Antique healbot - nareszcie klasy które nie słyną z leczenia nie będą go miały. Jest Reno może nie dla każdego decku ale jest. Najbardziej cierpi na tym rogue ale no był grywalną klasą przed gvg. Duplikacja- jedne decki odchodzą inne powstają. Palladyn- MC nie będzie grany bez Avenge - aggro palli też dostaje i dobrze. Nareszcie midrange będzie grany!Pirest - tylko lightbomb brakować będzie ale gdy odchodzi tyle minionów z deathratle to nie taki duży problem. Rogue - przesadzasz wszystkie klasy osłabną a przed olejem rogue był grany.Warlock - zoo odczuje to bardziej niż giganty / Reno. Demonlock i tak prawie nie był grany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NieMy Napisano Luty 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2016 Na obecną chwilę można założyć że tak naprawdę oberwie się większości decków ale pewności nie mamy. Blizzard chce przeprowadzić jakieś zmiany w kartach klasycznych i nie wiadomo co przyniesie nowy dodatek. Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie. Ja osobiście mam nadzieje że meta się diametralnie zmieni i że nowy dodatek wprowadzi sporo zmian. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość nieszpor Napisano Luty 11, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2016 Moim zdaniem te zmiany jakie ciągle wprowadzają są kierowane tylko chęcią wyciągnięcia kasy z kieszeni graczy. Nie podoba mi się ale to jedyna gra do jakiej obecnie się loguję... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hejnewar Napisano Luty 11, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2016 Wcale nie jeśli wygrywasz dziennie 15 gier możesz już pozwolić sobie na wszystko. Włącznie z questami dziennymi wystarczy że wygrasz 3 gry i zrobisz questa za 40 aby mieć wszystkie przygody i po 40 pakietów z nowych ekspansji. W ciągu roku są 3 dodatki. W tym roku 2 to zestawy kart i 1 to przygoda. Czyli 11500 (możliwe że 10800) 18250 tyle zarabiasz wygrywając 3 gry i robiąc questa przez 365 dni. Zostaje ci sporo kasy a przyszły rok będzie nawet tańszy. Wystarczy więc grać regularnie żeby mieć większość kart. Btw. Zostało potwierdzone że im więcej pakietów otworzysz tym wieksza szansa na legendę. W 40 pakiecie wynosi już 100%. Po otwarciu legendy licznik się resetuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Luty 11, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2016 Moim zdaniem te zmiany jakie ciągle wprowadzają są kierowane tylko chęcią wyciągnięcia kasy z kieszeni graczy. Nie podoba mi się ale to jedyna gra do jakiej obecnie się loguję...Mylisz się. Balans staje się koszmarem z każdym nowym dodatkiem. Dlatego WSZYSTKIE karcianki jakie chcą być turniejowe mają owy format turniejowy. Magic The Gathering to bodajże dwa ostatnie bloki dodatków plus edycja tegoroczna. Wszystko pozostałe jest zbanowane. Popatrz sobie na wszystkie Shreedery, na Tuskar Totemica, na inne tego typu karty. Ich się nie da zbalansować a każda kartę z nowego dodatku by trzeba było robić z myślą o tego typu kartach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...