holdemall Napisano Maj 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2014 a ja nie lubiłem postaci mage'a ale po tym jak mi wypadł złoty antonidas grzechem byłoby go nie wykorzystać.i chociaż są lepsze legendarki i nie zawsze ta karta pasuje do decku to przyniósł mi naprawde wiele frajdy.też kiedyś spamowałem areny, ale kiedy już ułożyłem swojego wymarzonego shamana to nie mam ochoty poświęcać bądź co bądź sporo czasu na rng arenę Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Maj 11, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 11, 2014 (edytowany) Trzy dni później - kolejna legenda. Do tego złota. 1600 pyłu to nie w kij dmuchał, pora wycrafcić Tiriona.Oslo od teraz będę miał tylko packi zawierające jedynie Bloodsail Corsaira. B|Edit: choć jak tak patrzę, to Cairne, Black Knight, Ragnaros czy Ysera też wyglądają kusząco. :| Edytowano Maj 11, 2014 przez Sedinus Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wahadlo200 Napisano Maj 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 18, 2014 Do jakiego decku dać Onyxię ? Bo właśnie dostałem ją z packa (a na dodatek złotą) i nie wiem, czy crafcić, czy się nada do czegoś ? Szczególnie, że to pierwsza moja legenda, więc tym bardziej nie wiem, co z nią zrobić. A jak crafcić, to co zrobić zamiast niej ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega48 Napisano Maj 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 18, 2014 Ja nie pomogę. Nie jestem fanem tej karty. Wydaje mi się, że na Arenie u Shamana mogłaby działać w połączeniu z Bloodlust'em czy Flametongue totem'em (o ile dostaniesz), ale osobiście w constructed nie widzę tej karty.Przynajmniej do tej pory jeszcze mnie nikt Onyxią nie zaskoczył. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aroniusz Napisano Maj 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 18, 2014 Onyxia daje radę w Token Druidzie, ale chyba nie w obecnej mecie. Możesz powbijać wczesne rangi Onyxią i jak przestanie działać, to zostaw ją sobie, póki nie będzie Ci brakowało 400 pyłku do innej legendarki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Maj 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 18, 2014 Powtórzę się - niszczenie kart, jeżeli mamy ich mniejszą bądź równą ilość niż ta potrzebna do decku (1 dla legend, 2 dla reszty) mija się z celem. Raz, że to internetowa karcianka i jak zechca zbuffować kartę, bądź ją z nerfić mogą to zrobić w locie. Dwa, że za miesiąc może się odwidzić granie warkiem (bo coś, bo nowy FotM, bo nuuuuda, bo miliard innych pierdół) a wtedy srodze pożałujemy przewalanie kart na pył. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Maj 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2014 Powiedz mi z kamienną twarzą, że nie zmielisz Millhouse'a kiedy znajdziesz go w paczce, bo 'może kiedyś go zmienią'. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Maj 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2014 Nie zmienię MIllhousa jak go znajdę w paczce w pył. Nie zmienię żadnej karty chyba, że już ją mam. Patrz wyżej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechus Napisano Maj 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2014 Powtórzę się - niszczenie kart, jeżeli mamy ich mniejszą bądź równą ilość niż ta potrzebna do decku (1 dla legend, 2 dla reszty) mija się z celem. Raz, że to internetowa karcianka i jak zechca zbuffować kartę, bądź ją z nerfić mogą to zrobić w locie. Dwa, że za miesiąc może się odwidzić granie warkiem (bo coś, bo nowy FotM, bo nuuuuda, bo miliard innych pierdół) a wtedy srodze pożałujemy przewalanie kart na pył.Blizzard pisał parę razy, że chcą ingerować w karty tak rzadko, jak to tylko możliwe. Nie mają zamiaru buffować słabych kart a nerfy dostaną tylko te wyjątkowo silne. Generalnie chcą pozostawić graczom znalezienie kontry na opeki.O ile niszczenie dobrych (Ragnaros, Ysera etc.) kart, które nie pasują do konkretnego decku może się później zemścić, o tyle przerabianie na pył kart typu Millhouse czy Kidnapper jest rozsądne (jeżeli nie jesteś typem kolekcjonera), bo w żadnym poważnym decku te karty raczej miejsca nie zagrzeją. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Maj 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2014 No i za zmielenie Millhouse dostaniesz jedną fioletową, a za Kidnappera jedną niebieską. Szkoda straconego pyłu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cule123 Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 Cześć. Zaczełem grać ostatnio w Hearthstone i dzisiaj dostałem karte Harrison Jones ( złotą). Do jakiego decku będzie dobra? Da rade ją wykorzystać w murlock rushu ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 (edytowany) No, jest to w zasadzie karta do obrony przed bronią przeciwnika, czyli można powiedzieć, że jest raczej defensywna, więc nie wiem, czy jakoś specjalnie pasuje do tak agresywnych deków jak ten oparty na murlokach, do którego bardziej nadałby się pewnie w tym wypadku Acidic Swamp Ooze, ze względu na niższy koszt. Edytowano Maj 21, 2014 przez Padaka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 (edytowany) @UP - warto jednak zauważyć, że za zniszczenie broni Harrisonem dociągasz karty, a w murlock rushu im więcej kart tym lepiej. Mógłbyś spróbować, ale chyba lepszych wyjściem byłoby zmielić go na pył i zrobić sobie legendę murloków jeśli chcesz iść w ten typ talii. O ile się nie mylę za zniszczenie złotej legendy dostajesz 1600 pyłu czyli tyle ile trzeba na stworzenie "nie-złotej" legendy.BTW. Ragnaros stał się oficjalnie najbardziej denerwującą kartą w tej grze. Potrafi niemal każdą sytuację obrócić o 180 stopni na korzyść tego kto go zagra i na dodatek widuje się go teraz w połowie decków. Edytowano Maj 21, 2014 przez chuunin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fori Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 @UP i UPUP: Legendę murloków dostajesz jak będziesz miał co najmniej po jednej karcie każdego innego murloka, więc nie opłaca się jej robić osobno. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 (edytowany) @Fori - wow, nawet nie wiedziałem. Natychmiast odpaliłem Sercokamienia (no co skoro Blizz może tłumaczyć wszystkie nazwy własne to ja też ) i stworzyłem brakującego murloka (wyrocznia) i zdobyłem legendę. Dziękuję.@Down - oj tam, byłem blisko. Edytowano Maj 21, 2014 przez chuunin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 SercokamieniaTyle, że w nazwie gry nie ma żadnego serca.BTW. Ragnaros stał się oficjalnie najbardziej denerwującą kartą w tej grze.No, najczęściej jeśli przeciwnik nie ma jakiegoś bezpośredniego removalu, to już jest w zasadzie po grze. Z drugiej strony sam czasem wręcz boję się go wystawić w obawie przed Mind Control, czy Faceless Manipulator + Big Game Hunter, bo wtedy z kolei ja sam staję na przegranej pozycji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 Ogólnie co do legend to myślę, że za mało jest kart pod postać jaką gramy. Takie jakieś to sicko zrównane... Nie podoba mi się jednak też limit kart do 30 - partie są szybsze, nie zaprzeczę ale dzięki temu są te dziwne limity na karty. 2 nie legendarne i jedna legenda. Trochę szkoda, bo z wyjściem nowego dodatku można by oprzeć mechanikę na czymś. No ale powodzenia w znalezieniu jednego Rivendare w decku.Do tego wszechdominacja legend - jak wyżej napisane ad Ragnarosa czy Millhousa. Millhousa w sensie bezużyteczności a Ragnarosa w sense MUST HAVE w niemalże każdym decku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 (edytowany) Nie podoba mi się jednak też limit kart do 30 - partie są szybsze, nie zaprzeczę ale dzięki temu są te dziwne limity na karty.Prawdą jest, że przy tworzeniu talii często trzeba się "obejść smakiem" względem wielu ciekawych kart, lecz z drugiej strony nie pozwala stworzyć zanadto przepakowanego zestawu. Tym bardziej, gdyby miało się jeszcze znieść limit 1 karty legendarnej, to od razu można wyobrazić sobie masowe natarcie Rangarosa, Ysery, i reszty ekipy. Edytowano Maj 21, 2014 przez Padaka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 Limit 30 kart i maks dwóch kopii jednej karty (jednej w przypadku legendy) zmusza do myślenia, kidy układasz deck. Podczas samej rozgrywki też musisz myśleć jakich kart używać, bo w przeciwieństwie do MTG nie ma tu graveyardu. Użyte spelle przepadają (Chyba, że na stole siedzi Cho), a zabite miniony znikają na zawsze (Chyba, że użyte zostanie Redemption lub Ancestral Spirit).Ale na rozgrywkę w stylu Two-Headed Giant to bym nie narzekał. Łzy fanów lore byłyby przepyszne - Uther + Rexxar vs Jaina + Garrosh. :^) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 (edytowany) @upMTG również zmusza do myślenia. Ba, każda karcianka zmusza do myślenia zarówno w przypadku układania talii jak i samej rozgrywki. 30 kart to żaden kamień milowy.Jak sam napisałeś, chyba że coś tam (cho, redemption, ancestral spirit) więc nie ma ale jak się chce to jest Pozbawianie możliwości nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem, z samym graveyardem można stworzyć już kilka ciekawych mechanik.Najbardziej CHYBA jednak w kwestii samej rozgrywki boli brak enchancementów globalnych i aktywowanych zdolności. Dzięki temu praktycznie wszystko się sprowadza do pasywnych umiejętności i siła stwora.@PadakaTe legendy powinny dostać nerfa - jeżeli są w każdym możliwym decku to coś nie halo. To kolejny problem HS. Każdy budując talię wbija w nią kilka legend jako must have bo są zwyczajnie za mocne.Chyba nie ma dobrego wyjścia z tej sytuacji. Można by podzielić wszystkie karty jako jedynie dostępne dla jednej z klas (Ragnaros jedynie dla szamana, Ysera dla druida itp) ale nie wiem czy to by pomoglo. Na pewno by spowodowało, że klasy by się różniły znacznie od siebie aczkolwiek mogłoby doprowadzić, że druid od druida by się niczym nie różnił (nie wiem czy obecnie się różni).To było fajnego w MTG - znajdujesz ciekawą mechanikę i budujesz dookoła niej talię, jak Ponza, Discard, Reanimator, i wiele innych. Tutaj wybierasz 5 legend, parę removali, i jedziesz, bez znaczenia jaki deck w zasadzie. Core kart jest praktycznie niezmienny. Edytowano Maj 21, 2014 przez aliven Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felessan Napisano Maj 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2014 Bo kart jest po prostu zbyt mało a HS jest stosunkowo nową karcianką? Jasne, tempo wprowadzania kart jest stanowczo zbyt wolne i twierdził tak praktycznie każdy streamer, którego zdarzyło mi się oglądać. Nie znaczy to jednak, że szafowanie 'MtG to, MtG tamto' jest usprawiedliwione. MtG jest na rynku kilkanaście lat i zdążyło obrosnąć w tony różnych strategii, mając do tego szersze założenia te strategie umożliwiające. A śmiem twierdzić, że na to, co jest możliwe pod względem mechaniki w HS to ludzie i tak są mega kreatywni. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Maj 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2014 HS posiada też prawdziwy RNG, dzięki czemu karty pokroju Knife Jugglera, Mad Bombera, Master Swordsmitha czy Avenging Wrath mogą w ogóle istnieć. W MTG jedyne elementy losowe to kolejność kart w decku i rzucanie monetą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Maj 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2014 @FelessanNie widzę tej kreatywności. Widzę Sylvane, Black Knighta i Bane w każdym decku. Widzę Ysere i Ragnarosa w co drugim. Widzę Harvest Golema tak samo często. Widzę kilka ikonicznych w każdej klasie jak np Fire Elemental u Shamana. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felessan Napisano Maj 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2014 Słowo klucz to 'ikonicznych'. Zresztą zupełnie zignorowałeś sens mojej wypowiedzi. Odnosiłem się do tego, że jak na bardzo ograniczoną liczbę kart i mechanikę, to ludzie potrafili wymyślić chociaż te 2 taktyki gry każdym herosem. Jasne, część różni się tylko kilkoma kartami (jak Ramp Druid i Token Druid) ale mimo wszystko są to odmienne talie, działające różnie przeciw konkretnym deckom. I tak, w tym momencie nie zauważysz już tej kreatywności, bo od początku zamkniętej bety minęło około 9 miesięcy. Gracze po prostu osiągnęli limit tego, co da się zrobić z taką ilością kart. Dlatego piszę, że Blizzard śpi, zwlekając tyle z Naxxramas. Doda ono co prawda te 30 kart, jednak ludzie szybko je przemaglują i mam szczerą nadzieję, że częstotliwość ich wypuszczania wzrośnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Maj 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2014 Ok, to już rozumiem dokładnie o co Ci chodziło. Niemniej nie jest to nawet średnia jakaś, ludzie faktycznie osiągneli apogeum możliwości ale to nie znaczy, że to dużo. Bieda aż piszczy. A jak jest z innymi online karciankami? Wypuszczają częściej dodatki z kartami czy raczej nie? Pytam bo nie mam pojęcia Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.