Skocz do zawartości
RoZy

Gothic (seria) v.2

Polecane posty

mi bardziej będzie brakować cieniostworów i ścierwojadów :D .

Potworów nie będzie mi brakowało, bo je można zastąpic ciekawszymi. A to czego będzie mi najbardziej brakowało to postaci pokroju Lee, Gorn, Milten, Diego itp. oraz tego klimatu Górniczej Doliny za którym już tęskniłem grając w trójke, ten świat żądził się swoimi prawami. Do dziś pamiętam jak odpaliłem pierwszego Gothica i wstąpilem do jej społeczności (Górniczej Doliny) jako słabeusz a skończyłem jako bohater, drugich takich wspomnień nie zapewni mi żadna inna gra ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Raisen wspominali już wcześniej. Nie podali wprawdzie żadnego tytułu, ale mówili o rozpoczęciu nowej serii niemającej nic wspólnego z Gothicami.

Teraz powoli ujawniają więcej informacji. Na TEJ stronie można co nieco na temat tej gry poczytać, większej ilości informacji należy spodziewać się Games Convention.

Potworów nie będzie mi brakowało, bo je można zastąpic ciekawszymi.

Tak to wszystko da się zastąpić, ale to nie takie proste. W to, że potrafia stworzyć klimatyczny świat nie wątpie, tylko czy uda im się powtórzyć sukces Gothica? Oby.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała trylogia Gothica jest na drugim miejscu (według mnie) jeśli chodzi o RPG. Nie wiem co będzie z kolejną częścią. Z tego co słyszę to będzie cóż... zupełnie inna. Ale kto wie? Może to lepiej? Chociaż będzie mi brakowało niektórych postaci. I na dodatek kontynuacja dotyczy tylko tego jak w Gothic'u 3 wybrało się drogę Innosa. Cóż, bardziej liczę na dodatek do G3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała trylogia Gothica jest na drugim miejscu (według mnie) jeśli chodzi o RPG. Nie wiem co będzie z kolejną częścią. Z tego co słyszę to będzie cóż... zupełnie inna. Ale kto wie? Może to lepiej? Chociaż będzie mi brakowało niektórych postaci. I na dodatek kontynuacja dotyczy tylko tego jak w Gothic'u 3 wybrało się drogę Innosa. Cóż, bardziej liczę na dodatek do G3.

Po pierwsze - niewykluczone że postacie wraz z Bezim jako NPC'em się pojawią, bo Pirahna Bites utraciło prawa do tytułu. Po drugie - kontynuacja nie będzie miała chyba nic wspólnego z Gothic 3 ani z dodatkiem. A jeżeli chodzi o dodatek, to będzie on kontynuował historię po obraniu drogi Adanosa i

przejściu z Xardasem przez portal.

Wskazywałby na to tajemniczy tytuł Forsaken Gods.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Sam spędziłem sporo czasu, by się o tym przekonać. Podchodziłem do gry kilka razy z tym celem i robiłem wszystko, co mogłoby w tym kierunku prowadzić. Niestety wydarzenia po powrocie z grobowca są oskryptowane i od tego czasu gra robi się już prawie liniowa. Szukałem nawet solucji, by mieć pewność. W żadnej nie było opisane, że jest możliwość zostania w Starym Obozie. A szkoda. Nie lubię Gomeza i jego świty - są bardziej nadęci od paladynów z dwójki, ale jednak fajnie by było mieć jeszcze jedną możliwość. No i zbroje magnatów były całkiem niebrzydkie...

Edytowano przez boromir_blitz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to chyba nie jest wielka szkoda gdy kariera w Starym Obozie w połowię się kończy, bo wcale nie jest to fajne miejsce. A nawet, gdyby dało się tam zostać to dostałoby się i tak płytówkę strażnika a nie pancerz magnata. Do tego chyba sensowniejsze byłoby wprowadzenie dodatkowej drogi awansu, ale wtedy byłoby nieproporcjonalnie więcej w porównaniu z innymi obozami, no i Gothic ma trochę uproszczony system statystyk, więc co za sens robić to samo co strażnik tylko pod inną nazwą.

Stary Obóz to długi tutorial, może dobry na pierwsze przejście, ale potem nie chce się tam wracać przy następnych. Może ewentualnie tylko po to, żeby zostać magiem, bo mag i templariusz to jedyne liczące się klasy - największy power i najładniejszy wygląd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Templariusz? Chyba strażnik świątynny. Ja mam pytanie - czy można zostać guru? Tyle razy próbowałem,ale bezskutecznie...

Nasuwa mi sie pewna ciekawostka - W obozie na bagnach poznajemy do 4. kręgu zaklęć. Zaś grając magiem ognia najwyżej 3. krąg. Wnioski? Wyznawcom śniącego więcej przyniosło korzyści palenie bagiennego ziela, niż magom ognia lata studiów w bibliotekach ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Templar jest w angielskiej wersji, po prostu nazwa strażnik świątynny jakoś mi się nie podoba za bardzo. Guru nie można zostać, na bagnach jest tylko jedna opcja, dlatego wojownik ma dostęp do czarów tam. A magowie ognia nie są tacy źli, ogranicza ich bariera skryptów dodająca nowe przedmioty i kręgi dopiero po zmianie rozdziału.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że Templariusz to zwyczajowa nazwa Zakonu Ubogich Rycerzy Chrystusa i Świątyni Salomona, a od Rycerzy Świątyni do strażników świątyni już nie daleko. Angielska nazwa nie razi zbytnio.

A Gothic to jedna z niewielu gier w które nie ma ochoty zagrać po angielsku - tak jak nie wyobrażam sobie grania w Fallouty po polsku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to Arcania: A Gothic Tale.

Otóż ja czytałem że tak ma się nazywać wersja wydana w ameryce a w Europie ma się nazywać Gothic 4 Arcania

Też słyszałem że nie będzie nic wspólnego z gothicami ani bezimiennym, ale mylicie się, a nazwa? W końcu gothic 4

Czytałem też że akcja Gothic4 będzie się odbywała 10 lat po wydzrzeniach z trójki. Ma być nowy bohater, natomiast Bezimienny ma wystąpić w roli króla-tyrana którem władza we "łbie" pomieszała. My będziemy mogli zniszczyć króla(Beziego), przyłączyć się do niego lub też patrzeć się na wydzarzenia z boku i pozostać neutralnym! (Myślę że te informacje zą dość wiarygodne gdyż wyczytałem je na Gothic4Center a jest to chyba największa jeśli nie jedyna polska strona o Gothicu4)

kontynuacja nie będzie miała chyba nic wspólnego z Gothic 3 ani z dodatkiem

Dodatek ma stanowić przejście do historii z Gothica4

Edytowano przez Kaltair
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mroczne tajemnice to świetny mod. Tylko trochę błędy gramatyczne/ortograficzne itp denerwują, ale da się je znieść. Jeśli chodzi o rozległość modu, to jest on dużo dłuższy i ciekawszy niz np Knights of the Nine do Obliviona (płatny dodatek). Tylko jeden mankament to w jaskini Pradawnych, zamiast tekstury ziemi, jest... czerń (i jest tak ciemno, że żadne czary ani pochodnie nie są w stanie pomóc)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mroczne tajemnice rules. ;D Mod dodaje nowe czary, bronie, zbroje.. itp. Świetna fabuła, która pasuje do Górniczej Doliny, jest bardzo ciekawa i niesamowicie wciągająca. ;P Są też 3 nowe obozy : Łowców Orków, Przemytników oraz Strażników Kopalni, ci ostatni pilnują wejścia do Starej Kopalni. A co tam bede sie rozpisywał, 3majcie opis modu sworzony przez twórców. ;D

Opis modu Gothic: Mroczne Tajemnice:

Projekt Mroczne Tajemnice został zainicjowany na przełomie marca i kwietnia 2006 roku. Po gruntownej restrukturyzacji w szeregach The Poziomkaz, do których dołączyło kilku obiecujących modderów prace na modem trywialnie mówiąc poszły pełną parą naprzód. Mroczne Tajemnice z założenia są modyfikacją głęboko ingerującą w świat Gothica, zmieniając przygody głównego bohatera, Bezimiennego w iście epicką opowieść, a przy tym zachowując niepowtarzalny klimat gry. Fabuła MT toczy się na tle wydarzeń znanych graczom z oryginalnej podstawki. Próbując scharakteryzować modyfikację można śmiało użyć określenia ?rozszerzenie? gdyż Mroczne Tajemnice są dla Gothica równie dobrym uzupełnieniem, co Noc Kruka dla Gothic II.

Mroczne Tajemnice powstały przede wszystkim z myślą o graczach, którzy czuli niedosyt ukończywszy grę Gothic. Ideą modyfikacji było urealnienie Kolonii Karnej, do której trafił nasz bohater. Podniesiony został także poziom trudności.

Modyfikacja zawiera:

- nowe lokacje (dokładnie cztery: stara, opuszczona kopalnia, podziemna świątynie, olbrzymia grota z podziemnym światem i naprawdę wspaniała wyspa z licznymi niespodziankami);

- nową fabułę główną pośrednio związaną z oryginalną fabułą gry (nie możliwe jest ukończenie głównej fabuły Gothica bez przejścia nowej fabuły. Główną fabułę moda można przejść na dwa sposoby, w zalezności od tego, po której stronie opowie się nasz bohater);

- nowe obozy (Przemytnicy, Obóz Strażników przed Starą Kopalnią, Fanatycy - uciekinierzy z Obozu Bractwa i Łowcy Orków);

- zmieniony i odświeżony świat Kolonii Karnej (polecam zwiedzenie każdego zakątka bo czeka Was wiele niespodzianek, czasami nawet miłych)

- wiele nowych i ciekawych zadań (sporo zadań jest złożonych, z kilkoma zakończeniami);

- wielu nowych NPCów;

- nowe bestie;

- nowy oręż i zbroje, w tym także hełmy;

- nowe czary;

- nowy system tworzenia czarów;

- poprawiony respawn potworów;

- procentowa nauka walki orężem;

- nowe umiejętności specjalne;

- nowe textury podłoża, nieba, etc.;

- wiele oryginalnych rozwiązań skryptowych;

Czas gry jest porównywalny z dodatkiem NK dla Gothic2.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...