crowmaster Napisano Luty 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2013 (edytowany) Pochodzenie nie ma znaczenia za bardzo, dialogi będą się odrobinę różnić i niewiele poza tym.Grając żołnierzem ładuj skille przede wszystkim w broń aby zadawać jak największe obrażenia. Przyda się też umiejętność uroku/zastraszenia. Bo w ogóle wg poradnika dołączanego do gry pierwsze punkty warto wydać na umiejętności perswazji co od razu zaprocentuje w pierwszej misji. I sam musisz też wybrać czy wolisz strzelić raz a porządnie czy może mieć możliwość przyjęcia większej ilości ołowiu na siebie. Kombinuj a na pewno będziesz miał z tego frajdę. Zdecyduj czy warto pakować punkty w strzelanie snajperką/szturmowym/strzelbą. A gdy będziesz zbliżał się do końca gry to i tak będziesz miał nieźle napakowaną postać.I jeszcze jedna rada jest taka żeby pierwsze graty jakie będziesz zdobywał przerabiaj na omni żel. Dopiero od około 20 lvl warto sprzedawać wszystko jak leci.I kupuj licencje od sprzedawców na Cytadeli i nie tylko. Wtedy na zakupy nie będziesz latał po całej galaktyce tylko zjedziesz windą na dolny pokład do kwatermistrza. Edytowano Luty 2, 2013 przez crowmaster 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaVel1224 Napisano Luty 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2013 (edytowany) Pochodzenie nie ma znaczenia za bardzo, dialogi będą się odrobinę różnić i niewiele poza tym.Zdecydowanie nie masz racji - w Mass Effect zaimplementowano tak zwaną "Pochodzeniówkę" - jest to jeden banalny quest na Cytadeli (głównie - nie sprawdzałem Sheparda z kolonii). Zmian w całej grze dalej większych nie ma - pojawiają się zatem ciekawe odniesienia - poza tym otrzymujemy premię do wskaźnika Idealista/Renegat:Przestrzeń: IdealistaZiemia: RenegatKolonia: do Obu.Dodatek Z prochów ma sporo ciekawych odniesień podczas rozmów towarzyszy (podczas misji na Eden Prime).Smutna wiadomość z ostatniej chwili Robin Sachs - angielski aktor, ważny dla nas fanów Mass Effect'a (użyczył głosu pewnemu znanemu najemnikowi) - nie żyje.Jest to wielka strata w szczególności dla osób, które liczyły usłyszeć Zaeed w nowej części ME.Mimo, że aktor z nazwiska mało komu znany umarł zbyt młodo. Edytowano Luty 6, 2013 przez PaVel1224 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sergeyevich Napisano Luty 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2013 Niby ten multiplayer jest nudny bo ciągle to samo. Już te mapki zna się na pamięć, biega i strzela się ciągle do tego samego (dobrze że chociaż żniwiarki dodali, ale i tak już się je zna). To jak tylko wywalę ME3 z dodatkami, zawsze za jakiś czas mam chęć znów pobiegać w multi. Może i nudne, ale kurcze wciągające. Chce się do tego wracać... nie mam pojęcia czemu. Jest wzmianka znowu o DLC do multi i znowu będzie tak, że za pewien czas zainstaluję ME3 po raz kolejny. Tak się ostatnio zastanawiałem jeszcze. To śmieszne ulepszenie konta za 5 zł na originie z dodatkiem "Z prochów"... działa to również na wersje pudełkowe? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Luty 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2013 Smutna wiadomość z ostatniej chwili Robin Sachs - angielski aktor, ważny dla nas fanów Mass Effect'a (użyczył głosu pewnemu znanemu najemnikowi) - nie żyje.Jest to wielka strata w szczególności dla osób, które liczyły usłyszeć Zaeed w nowej części ME.Mimo, że aktor z nazwiska mało komu znany umarł zbyt młodo.Ech Pamiętałem go głównie jako człowieka, który udzielił głosu mojemu bohaterowi (i paru innym postaciom) w Dragon Age, a jako głos Zaeeda w drugiej kolejności. Szkoda chłopa, szczególnie, że był dobry w tym co robił, no ale do najmłodszych też nie należał. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elano Napisano Luty 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2013 @Sergeyevich - ja mam polską premierówkę i działa. Za 5 zł się opłaca, wreszcie jakaś "życiowa" cena DLC. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crowmaster Napisano Luty 17, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2013 To ja się zapytam o jedno bo mam zamiar pomyśleć o tej ofercie.Kupię sobie kartę PaySafeCard np za 20zł. I przy wybraniu opcji zakupu "Z prochów" będę musiał podać nr tej karty i z niej normalnie ktoś-tam sobie ściągnie kasiorkę a ja będę mógł normalnie pobrać dodatek? I potem z normalnej wersji pudełkowej kupionej w sklepie zrobi mi się edycja specjalna? Jak to jest bo nigdy nie kupowałem w taki sposób DLC?Udaj się z tym pytaniem do pomocnej dłoni.[wies.niak] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BluRay2012 Napisano Luty 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2013 (edytowany) Mass Effect 3: Citadel DLC - 5 marzecMass Effect 3: Reckoning DLC - 26 luty7 broni, turianki, kroganie, młot, geth i wiele więcej. Już nie mogę sie doczekać.@EDITCitadel DLC będzie ważyć ok. 4 G. Edytowano Luty 21, 2013 przez BluRay2012 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacekxyz Napisano Luty 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2013 (edytowany) No, też czekam Mam nadzieję, że to ostatnie dlc mocno chwyci za serce w końcu prawie rocznica... Edytowano Luty 21, 2013 przez Jacekxyz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzechXIX Napisano Luty 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2013 Swoją drogą, ostatnio się zorientowałem, że... nie mam właściwie pojęcia, jak działał system reputacji w ME3. Wyglądało to tak, że niezależnie od podjętych decyzji wskaźnik napełniał się punktami, czy to idealisty, czy renegata. Jednak znaczenie dla tego, czy odblokowane zostaną dodatkowe opcje dialogowe miała zsumowana ilość punktów. Czy więc to, czy były to punkty renegata, czy idealisty miało jakiekolwiek znaczenie, poza bliznami na japie Shepard? Bo tak sobie myślę, że głupio trochę mieć grę już dawno ukończoną, a nie ogarniać jednego z bardziej podstawowych mechanizmów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMJ Napisano Luty 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2013 @orzechXIX Ha, to dopiero ciekawe pytanie! Cóż, z moich doświadczeń z grą wynika, że punkty reputacji prawie nie mają żadnego znaczenia przy podejmowaniu ważniejszych decyzji, bo - jak słusznie zauważyłeś - możliwość użycia perswazji zależy od ilości specjalnych punktów zdobywanych w trakcie gry, lub decyzji podjętych w poprzednich częściach. Czyli w zakończeniu liczą się EMSy, a np. do pogodzenia gethów z quarianami zbieramy oddzielne punkty. Z kolei los Mirandy zależy od tego, czy udostępnimy jej dane Przymierza, itd. Jedyny moment, w którym liczyły się wskaźniki Paragon/Renegade, a który sobie przypominam, to pierwsza rozmowa z TIMem (i być może także ostatnia, ale z tamtej dało się wyjść obronną ręką bez perswazji). Czyli - nie mam pojęcia jaką rolę pełni system reputacji. W dwójce odpowiadał za perswazję (i blizny), a w trójce ... po prostu zostałJestem ciekaw co sądzicie o ostatnim DLC ("Citadel") i teorii indoktrynacji. Niektórzy uważają (prawdopodobnie słusznie), że Citadel jest argumentem ostatecznym w sprawie zakończenia, i żadnych zmian już nie będzie. Innymi słowy, IT RIP. Moim zdaniem, oficjalnie zaprzeczając teorii bioware zachowałoby się nielogicznie, bo studio zadało sobie wiele trudu, by wprowadzić do gry elementy, które - przy zaprzeczeniu IT - nie miałyby sensu. Poczekamy, zobaczymy.A na forum clevernoob popełniono już pierwszą analizę materiałów promocyjnych Citadel, i, jak można było się spodziewać, obyło się bez rewelacji. Wysunięto ciekawą tezę, jakoby akcja DLC miała się odgrywać po wybuchowym zakończeniu ME3, a to dlatego, że gdyby wojna się nie skończyła, to takie postacie jak Garrus, Wrex i Shepard, od których zależą losy galaktyki, nie marnowałyby czasu na Cytadeli, rozmawiając o starych, dobrych czasach. No cóż, to akurat ma sens. Ale może być praktycznie niemożliwe, zgodnie z przekonaniem, że bioware nie może już technicznie dodawać contentu po ostatniej misji, jedynie przed. Jeżeli naprawdę tak jest, to wciąż "Citadel" może dostarczyć subtelnych wskazówek odnośnie tego, co naprawdę dzieje się na końcu. Spodziewałbym się ukrytej notatki o Starchildzie gdzieś w archiwach Rady Btw. Czy ktoś ogarnięty w sprawie przecieków związanych z Mass Effectowymi DLC mógłby mnie oświecić - czy "Citadel" to jest to szumnie zapowiadane rozszerzenie, które zabierze nas w nieodkryte części galaktyki do przestrzeni Żniwiarzy i odkryje tajemnice skrywaną przez Opiekunów (czy jakoś tak)? Bo z taką nieoficjalną zapowiedzią dodatku skupionego na Cytadeli się spotkałem, ale jak widać bardzo się różni od zapowiedzi Bioware'u. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BluRay2012 Napisano Luty 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2013 @Up Nie do końca wiadomo. Póki co wiemy o "tajemniczym spisku" i starych archiwach rady. Nie wiadomo czym nas jeszcze zaskoczą.Mała aktualizacja co do multi:Turian Raptor zmienia nazwę na Turian Cabal, będzie to szturmowiec (prawdopodobnie) i bedzie miała najprawdopodobniej 3 całkiem nowe moce.Geth Juggernaut to Geth Prime i prawdopodobnie wrogowie nie będą mogli go wykończyć (banshee itp.). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hermiona15 Napisano Luty 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2013 Pięć dni przed ogłoszeniem DLC Citedel pojawił się ten wyciek, który jest łudząco podobny do tego co teraz mamy:"Mass Effect 3: CitadelDetails: Upcoming Downloadable Content for Xbox, PlayStation, PC and Wii U. Will contain all new Single Player mission for Commander Shepard in the Mass Effect universe.Content: An all new hub in the Citadel will be unlocked and is named the Silver Sun Strip, which contains several brand new locations for exploration. New characters, weapons and brand new enemy will be released as well.Story: A brand new mission involving an investigation into the heart of all galactic civilization...the Citadel. New details were uncovered on a sinister plot which could possibly put everything in terrible danger. It is up to Commander Shepard along with C-Sec officer Jordan Noles and several of C-Sec's finest to uncover the plot and put an end to it before it is too late. However in the end there are just some secrets that are best not revealed.Misc: Content will coincide with new mode unlocked in upcoming Multiplayer Expansion. Details will be released soon.Release Date Updated: Early March" źródło: http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/15910590/1Ciekawią mnie te zdania:"However in the end there are just some secrets that are best not revealed.""Content will coincide with new mode unlocked in upcoming Multiplayer Expansion"Poczekamy, zobaczymy. I w dalszym ciągu mam nadzieję na rozwinięcie 'breath scene'. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaVel1224 Napisano Luty 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 22, 2013 "Citadel" - jest bardzo interesującym projektem aczkolwiek drogim i według informacji do lokacji z dodatku będziemy mogli wrócić co automatycznie zaprzecza tezom, że znajdziemy tam informacje o tym co się stało po finale dlatego, że Po ataku na bazę Cerberusa Cytadela się przenosi i BLOKUJE. Jak już trzeba obstawiać, że obecność Wrexa wymusi na grze rozpoczęcie dodatku dopiero po zakończeniu wątku Krogan - jeśli nie leczymy genofagium Kroganin przybywa na Cytadelę z wyrzutami -> czyli jeszcze nie walczy. Słyszałem również, że dodatek połączy nas ze wszystkimi towarzyszami -> nie wiadomo jeszcze w jaki sposób i co z Zaaedem - czyżby aktor zdążył nagrać swoje kwestie?Na pewno BioWare naprawił jedną z większych bolączek romansów w ME3 czyli rozbudowa romansu z postacią z ME 2 (z wykluczeniem Tali dla męskiego Sheparda i Garrusa w przypadku kobiety). Ten krok zastanawia szczególnie gdyż wszyscy wiemy co się stało z pewnym Drellem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szweider Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Parę informacji, które udało się wyciągnąć z twittera i bns odnośnie nowego contentu.-Ploty o mapach i co-opie są bujdą. Tylko postacie, broń i parę dodatkowego sprzętu.-M7 Lansjer to broń z pierwszego Mass Effecta (mieliśmy ją na samym początku). Ma mieć starą mechanikę przegrzewania się broni.-Póki co zapowiedziane klasy postaci mają następujące klasy: Kroganin jest strażnikiem, geth sołdatem, turianka szturmiarzem, jednostka infiltrująca Przymierza to szpieg, a najemnik Szpona jest inżynierem. Adept oczywiście również dostanie klasę.-Geth Juggernaut nie będzie mógł biegać-Ma być więcej oryginalnych mocy niż w DLC Ziemia.-Turianka została opisana jako postać mobilna w stopniu porównywalnym do drella.Póki co raczej tyle. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BluRay2012 Napisano Luty 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2013 Banery z nowego DLC. Będzie grywalny zbieracz! Już nie mogę się doczekać! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szweider Napisano Luty 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2013 (edytowany) Przed chwilą zakończył się stream prezentujący nowe postacie. Jakby ktoś przegapił...Geth Juggermaut-Tak, jest wysoki jak geth prime- Jak wspomniałem wcześniej ma ograniczoną mobilność. Nie może nawet przeskakiwać przez przeszkody. Z drugiej strony posiada 1000 życia, 2000 tarcz oraz odporność na sync kille.- Jego zdolnościami są: tarcze kinetyczne (coś jak te które gethy rozstawiały w jedynce), działo oblężnicze (podobnie do główniej broni geth prime'a) i stara dobra wieżyczka gethów.- Ciężki atak wysysa tarczę i stunuje przeciwnika(w końcu konkretny pogromca phantomów)Talon Mercenary- Wygląda jak Zaeed w hełmie.- Nie posiada ciężkiego ataku wręcz. Zamiast tego ma omni-łuk (choć bardziej to omni-kusza).- Omni łuk normalnie zadaje obrażenia pojedynczemu celowi. Możemy załadować jednak strzały przeciwpancerne bądź strzały ogłuszające, które już mogą trafić w parę postaci.- Ostatnią umiejętnością jest mina na którą jakoś nigdy przeciwnikowi w streamie nie zdarzyło się nadepnąć Krogan Warlord- Umiejętności to tech armor, biotic hammer i tech(albo electric, zapomniałem) hammer.- Posiada regenerację życia- Lekki atak ma zmodyfikowany w porównaniu do zwykłego krogańca. Po uderzeniu głową wyciąga młot i trzaska nim 2 razy.- Ciężki atak to uderzenie młotem w ziemię zadające spore obrażenia jednemu celowi.- Bio i techno młotek różnią się zastosowaniem- ten pierwszy jest silniejszym ciężkim atakiem, drugi może zadać obrażenia kilku celom. Oba ataki mogą detonować combosy.Turian Cabal Vanguard- Turianka ma uniki. Wyglądają podobnie do uników n7 fury czy slayera.- Nie posiada szarży.- Większość jej ataków oparta jest na truciźnie. Bronią do walki wręcz są zatrute szpony.- Z umiejętności- jedna zastępuje biotyczną szarżę ale nie potrzeba celu do użycia jej. Drugą są zatrute ostrza wyglądające jak ballistic blade'y, ale są traktowane jak granaty a nie umiejętność. Trzecią jest buff do w zasadzie wszystkiego na którki okres czasu.Alliance Infiltration Unit aka EDI-Nie było streamu z nią, ale zostały pokazane jej moce. Są to: cloak z bonusem do strzelb, snap freeze oraz repair matrix.Collector Adept-Potwierdzony. Prawdopodobnie też ultra rare.Nowe bronie: Wszystkie, które były w singlu (aczkolwiek nie widziałem wyrzutni czakram) plus Lansjer i spitfire. 3 z nich są ultra rare, jeśli dobrze kojarzę to są nimi Venom Shotgun, Lansjer i Spitfire.Nowe części do broni- ultralekkie materiały do strzelb, snajperek i karabinów.Nowy ekwipunek-Skaner gethów- zamienia widok na hunter mode i pozwala widzieć przeciwników w pobliżu.-Batariańska rękawica- zamienia danej postaci ciężki atak na batariański. Tak, Volus będzie mógł robić falcon puncha.I to tyle.Edit: Moce Awakened Collectora: Dark Sphere, Seeker Swarm, Dark Channel Edytowano Luty 25, 2013 przez Szweider Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaVel1224 Napisano Luty 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2013 Haha - Volus i Falcon Punch - no to będzie dobre. Moce Awakened Collectora: Dark Sphere, Seeker Swarm, Dark Channel W końcu Zbieracz to modyfikowany Proteanin -musi mieć proteańskie umiejętności.Coś czuję, że jutro wpadnie mi - EDI - jest to dla mnie śmieszne o ile obecność Turianek jestem w stanie zrozumieć (skoro są panowie to na froncie walczą też i panie) ale żeby kopiować Androidy Cerberusa - i to nieudolnie (Dr Eva przed zniszczeniem miała fajną twarz) tylko zmienić klasycznie barwy na Przymierze. Ale co ja się dziwię - jak Przymierze Normandię przemalowało to co za problem zrobić serię androidów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sergeyevich Napisano Luty 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2013 Swojego czasu były oddzielne paczki do kupienia tylko z postaciami i tylko z broniami. Wprowadzili to na stałe, czy to tylko było tak na chwilę? Z tym to łatwiej by było trafić na te postacie nowe, a szczególnie na zbieracza, który chyba najciekawszy z obecnie przedstawionych postaci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crowmaster Napisano Luty 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2013 Te paczki są nadal, ale ostatnio kupiłem tę na postaci a wypadła Czarna Wdowa III I nie, nie pomyliłem się bo aż tak na oczy jeszcze mi nie padło Ot filozofia multi.Najbardziej liczę na kroganina z młotem i getha prime'a. Ciekawe co oni będą potrafić, mam nadzieję, że "maszynek" będzie małym chodzącym czołgiem Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaVel1224 Napisano Luty 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2013 @UpO widzisz a ja ostatnio olałem te ich nowe pakiety bo sama bieda leciała - kupiłem starego ulepszonego widmaka - a tam Czarna Wdowa - u mnie I dopiero ale to i tak postęp.Podobno otrzymamy darmową paczkę w sklepie z jedną postacią z DLC - tak przynajmniej twierdzą komentarze na stronie gram,pl Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sergeyevich Napisano Luty 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2013 (edytowany) Geth to taka lipa z jednej strony będzie. Nie będzie skakania, nie będzie biegania. Na takiej platynie, pomimo dużego życia i tarczy, może bardzo szybko się składać.Paczki za friko? Nie chce mi się specjalnie instalować wszystkiego dla paczki jednej... dopiero za jakiś czas sobie zainstaluję może. Na chwilę obecną muszę sobie znaleźć filmik z turianką i zbieraczem. Najciekawsze jak dla mnie postacie.Edit: Właśnie sobie zerknąłem na filmiki z tymi postaciami... zbieracz może i całkiem niezłe umiejki, za to wygląda paskudnie. Już wolałbym Proteanina, no ale z wiadomych przyczyn nie ma go. Turianka z umiejętnościami wygląda... średnio. Szarża bez namierzania, trujące jakieś pierdoły. W sumie taka uboższa mi się wydaje wersja szturmowca. Wygląd jak to turianka. Kto ma Omegę ten wie jak to wygląda. Szału nie ma. Spodziewałem się trochę czegoś lepszego. Edytowano Luty 27, 2013 przez Sergeyevich Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaVel1224 Napisano Luty 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2013 @UPWygląda i na tym się kończy - głos turianki to zwykłe kopiuj wklej głosów asari - jak się gra to aż coś strzela w środku.Brak namierzana ma swoje plusy i minusy - normalny szturmowiec po szarży na banshee ma 60% szansy na instant killa - chyba, że się durna nie zorientuje. W przypadku turianki jest różnie - bezpośredni celny atak przejdzie przez Banshee na wylot i lekko ją przytruje gorzej jak nie trafimy - to nie jest szarża i automatycznego przywracania barier tu nie uraczymy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szweider Napisano Luty 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2013 (edytowany) Okej, to póki co grałem 4 postaciami.Geth Juggernaut- jest okej, odporność obrażenia robi swoje, heavy melee daje trochę funu (szczególnie na phantonie- WHERE IS YOUR SYNCKILL NOW?), cannon jest całkiem całkiem. Jakieś wady? Yup- jest potwornie nudny. Jesteśmy wieżyczką na środku mapy, strzelamy, strzelamy, strzelamy, próbujemy się ruszać, wracamy do strzelania.Cabal Vanguard (ur Kabała Szturmowiec)- ciężko mi jest zrozumieć tę postać. Raz, widzę w niej potencjał, może naprawdę dawać radę, jej strzałki są całkiem fajnie, ale wciąż nie mogę ustalić buildu, który dałby mi sensowne obrażenia i dał opowiednią odporność (pół sekundy nieśmiertelności to żart). Dwa- jak trucizna wygląda na przeciwnikach. Bardziej to wygląda jakby siostra Garrusa bryzgała kisielem. I trzy- przez jej truciznę ta postać jest mało...turiańska. Bo trutka by mi pasowała do najemnika albo salarianina, tymczasem turianie ceniący sobie honor i tego typu cnoty korzystają z trutki...meh. I trzy- bug jej głosem. Raz słyszę asari, innym razem kobietę, a rzadko jej faktyczny głos.Talon- chodzący bug. Nie zadające nic strzały, reset klawiszy, niemal kompletna bezużyteczność. Chyba tylko miny są zaletą.Collector- póki co najbardziej mi się podoba z tej zgrai. Trzeba ostrożnie dobierać umiejętności nim, bo może osiągnąć całkiem niezłe obrażenia (seeker swarm i dark sphere to dobre zdolności), ale i można łatwo spartaczyć build (ostatnie drzewko rozwoju dark sphere). Ascesion mode to wielki fail- niby obniża cooldown, ale ładuje się pół wieku+ otrzymujemy karę do otrzymywanych obrażeń...Póki co słyszałem, że z całej paczki EDI jest najbardziej OP. I zła wiadomość dla fanów Adasa i Blood Pack Punisher- "They got krysae'd" Edytowano Luty 27, 2013 przez Szweider Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzechXIX Napisano Luty 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2013 Tego się po Geth Juggernaucie obawiałem. Postać, która nie umie biegać, skakać, robić uników, zwyczajnie nie nadaje się do tak dynamicznej gry. Mi nawet u krogańskiego szturmowca doskwierała zmniejszona mobilność, a co dopiero u takiego Heavy Weapon's Guya, jak Juggernaut. A jak na złośc, właśnie tą (średnio) mobilną wierzyczkę mi w pakiecie prezentowym wylosowało. Zamieni się ktoś? Wezmę chętnie zbieracza, lub krogańskiego watażkę, lub EDI-szpiega... a niech stracę, mogę szturmowca-Project Phoenix wziąć, ale weźcie ode mnie Juggernauta, i tak na kij mi się przyda... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Marzec 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 1, 2013 Ta... ekhem... Kabała, to niezły buggoland. Niby miło móc przeskakiwać sobie przez ściany (nawet tym zwykłym "doskokiem" postaci), ale czasami to mimo wszystko przechodzi wszelkie pojęcie. Kiedy chce sobię tą szarżą biotyczną przeskoczyć koło przeciwnika, a trafiam do pomieszczenia za nim (przez ścianę). W sumie postacią się gra fajnie, strzałki nawet op, ale granie nią częściej wkurza, niż daje fun. Ciekawy, czy mają zamiar naprawić te wszystkie bugi w tym DLC. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.