Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Smuggler

CD-Action 10/2012 zawartość

Polecane posty

Pierwsze wrażenia? Papier jakiś taki ciężki :P Poważnie - więcej farby, czy jakiś inny chwyt marketingowy, tak jak z tym eksperymentem, że im cięższe, tym wydaje się być lepsze? ;) Publicystyka z każdym numerem jest coraz lepsza, aż się boję co będzie za rok na ostatnich stronach CDA. Bo to, że będzie tam AR nie jest wcale takie pewne patrząc na poziom tekstów...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykład dubbing - ile można wałkować ten sam temat w kółko? Poza tym, aż boję się to znowu powiedzieć: ludzie mało piszą, więc jak ma być dużo ciekawych wypowiedzi? Tak się chyba nie da, a dział żyje tylko z sentymentu. To ostatnie co zostało z dawnego Ekszyna. Nie mówię, że nowy jest jakoś znacząco gorszy ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dubbing sie wlasnie skonczyl, a ile mozna walkowac? Tyle, ile przychodzi interesujacych listow, wnoszacych cos nowego do dyskusji.

Rozumialbym, gdyby w AR bylo TYLKO o dubbingu przez pare miesiecy. No i tradycyjnie - ile listow (ciekawych, poruszajacych nowe tematy itd.) sam poslales do AR? Bo mam wrazenie, ze 95% krytykow jest na zasadzie "auto nie dziala. Tak nie moze byc. Zrobcie cos. Trzeba naprawic. Popchnac. Wymienic silnik. No zrobicie cos". Przy czym sami stoja z boku z rekami w kieszeniach i marudza, ze "ci ludzie w ogole nie chca nic pomagac, nic im sie nie chce itd". Zamiast gadac - sami ruszta zady, sami cos zrobcie, dajcie przyklada, ze sie da itd.

Ale to jest bardziej meczace niz gadanie i nicnierobienie....confused.gif Wiec czekam jeszcze na 500 wypowiedzi "AR schodzi na psy, juz nie takie, nie ma ciekawych listow" - po nich na pewno sytuacja zmieni sie na lepsze...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego bałem się o tym wspomnieć. Lekcja Smugglera gratis.

Jeszcze odnośnie AR: nie będzie mi go brakować, jak listy się skończą. Publicystykę macie naprawdę świetną i będzie co czytać oprócz recenzji i zapowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem całą publicystykę i raport z gamescomu. Na GOL-u opisy gier były jakby... obszerniejsze, ale rozumiem, że nie mogliście poświęcić na nie dużo miejsca, nawet nieźle udało się toto "skondensować". Nie znacie dokładnej daty premiery LEGOLotR? biggrin_prosty.gif

Zaczynamy tekstem "Co jest grane?", który mnie poraził swoją długością. IMO jest to materiał na 2 strony, a tu bach - 4, w efekcie czego lekko przysypiamy na trzeciej. Poważnie, po co są te teksty pomiędzy cytatami forumowiczów? Wystarczyłby sam materiał złożony z cytatów redaktorów oraz "cywili". Kiedy czytam napisany na dwa wersy cytat, a potem ze dwa akapity omawiające niesamowitą głębię tego, że ktoś tam wącha pudełka, mam ochotę przejść do kolejnego tekstu...

...którym jest artykuł "niewidoczni" - i tu jest super, nie mam Hutowi nic do zarzucenia, jest dużo ciekawiej, niż poprzednio (tekst na całą stronę o tym, że gracze są starzy... wooo...).

Dalej "Na kocią łąpę" - pierwszy dobry tekst "dziewiątki kier". Wytłuszczony tekst "w świńskie gry...". Po co? Autorka i tak przez tekst z ostatniego numeru będzie kojarzona głównie z nim (wzbudził zbyt duże kontrowersje, słusznie zresztą), a teraz jeszcze... Ale przynajmniej przyjemnie się to czyta.

Biblioteczka gracza - nie wiem, nie czytałem, lubię Karen Traviss za książki gwiezdnowojenne. Nic dziwnego, że recenzja jej dziełka jest jedyną pozytywną.

Slender... brrr. Ale lubię teksty Berlina. I love you, Max Payne 3 - to wszystko parę lat temu znalazłoby się w gamewalkerze... No, cóż.

TOR - nie grałem, zagram, jak będzie darmowe. Szkoda, że okres, w którym rozgrywa się akcja, IMO nie jest zbyt interesujący... zdecydowanie wolałbym wydarzenia Underworldowe, między III a IV częścią. To by było coś.

Tłumaczenie gier też OK, epitafium i gry kontrowersyjne - tyż dobre.

Przeczytałem jeszcze "Szkołę przyszłości". "Czy nie byłoby przyjemnie uczyć się angielskiego, oglądając skecze MP, zamiast słuchając sztucznych dialogów z płyty dołączonej do podręcznika?". Pewnie by było, jednak szkoła to przede wszystkim nauka, a nie zabawa. Dzienniki elektroniczne, mały krok na drodze ku unowocześnieniu edukacji, ach! Szkoda tylko, że szkoła zwykle zbyt szybkim internetem nie dysponuje i gdy w moim gimnazjum kilkadziesiąt nauczycieli naraz się loguje, system wariuje, a lekcję obecności sprawdzamy gdzieś w połowie lekcji, tracąc na różne pomniejsze pierdoły (wyłączyło się... zacięło się...) z 10 minut. Pewnie to samo by było z tabletami - w końcu, w przeciwieństwie do kartki i długopisu, nie są to urządzenia, z których korzystać można właściwie w każdych warunkach. No i wyobraźmy sobie, że 25 osób w klasie kupuje sobie nowoczesne smartfony/tablety/co tam jeszcze. Samsung się ucieszy, rodzice płacący grubą kasę za tego rodzaju gadżety - niekoniecznie.

Co macie do AR w tym numerze? Jest OK, ale krótko. Powróćcie do 4 stron, albo chociaż dajcie uczciwe 3, a nie takie coś.

Czemu ignorujecie wypowiedzi o tym, jakie rzeczy dzieją się z płytami? Nowe DVD mają jakość 0%, podczas gdy te sprzed paru lat wciąż oscylują w granicach 90. Będziecie coś z tym robić?

PS Uważacie dyskusję o dubbingu za zbyt długą? A pamiętacie "o fabule hardkorowo"? To dopiero było coś :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu ignorujecie wypowiedzi o tym, jakie rzeczy dzieją się z płytami? Nowe DVD mają jakość 0%, podczas gdy te sprzed paru lat wciąż oscylują w granicach 90. Będziecie coś z tym robić?

Nie ignorujemy. Dzialamy. Liczmy, ze wkrotce odczujecie zmiany na lepsze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS Uważacie dyskusję o dubbingu za zbyt długą? A pamiętacie "o fabule hardkorowo"? To dopiero było coś tongue_prosty.gif.

Mnie takie coś męczy. Ile można pierdzielić o tym samym na siłę? Temat wyczerpany, a typek jeszcze pisze. Ok, niech pisze, ale drukowanie takich wypowiedzi jest po prostu zapchaniem strony. Ale dobra, miałem nie narzekać, to już się zamykam.

Jeśli chodzi o płyty - jest ok, przynajmniej u mnie, ale grafiki na tekturach moglibyście w końcu 'pokolorować', bo od trzech numerów monotonia :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie było 20x ale nie chce mi się czytać 7 stron więc zadam pytanie. Jak ustawić pada od iksa 360 w MDK ? Dodam, że mam wireless adapter a wszystkie gry mi działają. W opcjach oczywiście pad jest widoczny, ale to niczego nie zmienia, gdyż i tak ten nie działa w samej grze. Poza tym po zmianie na 1920x1080 60hz i tak przeskakuje na 30, a przynajmniej tyle pokazuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacny numer, milordzie Smugglerzebiggrin_prosty.gif

Szkoda, że taki nieczytelny cd-key u wielu jest- ja nie mogę doczytać tylko początku, reszta jest czytelna.

Papkin się postarał i reckę Unmechanical czytało mi się świetnie- Siekiera i 9 kier też przeszli samych siebie.

Na dodatek zupełnie mnie rozśmieszyło w NL ,,mocomoci"cheesy.gif , śmiałem się z tego kilka minutbiggrin_prosty.gif

Jednym słowem (dobra, dwomatrollface.gif )-świetna robota.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy numer CDA jak zwykle trzyma wysokie standardy.

Okładka wykonana jest na profesjonalnym poziomie, a pełniaki są wyjątkowe (Just Cause 2 i MDK 2!). Jest tu sporo fajnych zapowiedzi (najnowsze części FIFY i PES-a, masa gier z Gamescomu) i recenzji (Darksiders II, Sleeping Dogs). Cieszy mnie też duża liczba felietonów - aż przypominają się czasy Gamewalkera. Ogólnie więc znów warto wydać te 16zł, i to nie tylko dla pełniaków...

Co do umieszczenia Szpili na ostatniej stronie magazynu - z początku myślałem, że to błąd w druku, ale numeracja jest prawidłowa. Czyżby nowy stały dział?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprowadzacie czytelników w błąd, na przejście wątku głównego w Darksiders 2 nie potrzeba 25h jak to napisaliście, tylko da się go przejść w 13-14h. Jak redaktor przeszedł w 25h z pobocznymi i łażeniem to mógł napisać, że z pobocznymi, a napisał, że sam wątek główny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten który to zrobi szybciej, bo jest bardziej ogarnięty i wiarygodny i nie idzie spać z włączoną konsolą. Mi przejście zajęło 16 godzin ale dlatego że coś tam dłubałem na początku przy pobocznych, ale potem sobie darowałem. Najlepszy to i tak jest Smuggler który uważa że przejście Fallouta 1 na full zajmuje 800 godzin cheesy.gif Najlepiej dzielić podawane czasy przez 2 i zaokrąglić w górę, wtedy jest duże prawdopodobieństwo że w tyle przejdziesz grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...