Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

League of Legends v.3

Polecane posty

@ BarT3S

W daje dużo mniejszy damage od Q, z z tym używaniem Q jako gap closera to głupota, po to jest E. Poza tym to w jest właśnie po to, żeby trafić z q. Te .075 powinno wystarczyć na co najmniej 2 uderzenia, a 2 uderzenia z q to i tak więcej niż jedno w. Poza tym to zapominasz, że lol to gra drużynowa, i w teamfightach bez problemu można trafić z q. A nawet jeżeli użyjesz Q jako gap closera, to cooldown na 5lvl jest na tyle niski, by zdążyło się odnowić podczas trwania stuna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że atakowanie za pomocą Q wygląda tak, że ty sobie skaczesz, a wróg dalej w ciebie bije. Przy pomocy W po prostu podbiegasz/dashujesz do wroga, rąbiesz mu stuna, zdążysz jeszcze go pewnie uderzyć autoatakiem po czym odchodzisz bez żadnego uszczerbku na zdrowiu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te .075 powinno wystarczyć na co najmniej 2 uderzenia

Zauwazam jeden problem zwiazany z tym pomyslem. Harass Riven nie konczy sie na uzyciu jakiegos przycisku, ale takze wzmocnienie go auto atakiem i wykorzystaniem passive. Uzywanie dwa razy Q bez aa (tak jak to sugerujesz) to marnowanie bonusu do dmg z pasywu.

(chyba, ze cos mi sie pomylilo, bo wlasnie mialem 'spotkanie' z rodzina i jestem dobrych kilka procent poza stanem wiarygodnej analizy taktyk LoLa)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czeczen150

Brand - z jego historii wynika, że mały, tańczący, niepozorny płomyczek pochłonął ciało żeglarza, łącząc to z jego wypowiedziami powstaje, że czekał na pierwszego głupca, który nieumyślnie go uwolni. Jednak jego teksty są różnorodne, z jednej strony chce podpalić świat, z drugiej go oczyścić . Można też wywnioskować, że więziony był tam przez tysiąclecia, jeśli wierząc w to co mówi :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracie w teamach rankedowych? Z kolegami grywamy 3vs3 i sporadycznie 5vs5. Ogólnie bardzo przyjemne mecze. Dziś miałem staty 9/0/7 Yorickiem na rankedzie, co uważam za sukces. Co więcej w dzisiejszych meczach tym czampem (czyli 3) nie padłem ani razu. Uwielbiam grabarza!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DoxtraduS

Grabarz ogólnie jest jednym z najlepszych picków na TT. Polecam ci grać nim więcej.

@Czeczeńska zabawa

Jax nie miał sobie równych, pokonał każdego. Kiedy Liga nałożyła na niego restrykcje, ten postanowił walczyć tylko latarnią z właściwą sobie skutecznością na znak buntu. Walczy nią nadal, nawet po zdjęciu restrykcji. Może to przywiązane do światła? Oświecenia? Jasnej drogi? Wybór latarnii może się okazać symboliczne w lore. Dlaczego Jax ukrywa swoją tożsamość, kim właściwie jest? Dlaczego nie zajrzano mu do umysłu jak w przypadku innych bohaterów i dlaczego jego przybycie poprzedzone było zniknięciem przywódcy Ligi? Jax ma jakąś ważną rolę w lore. Na razie tylko walczy z Wukongiem, który może go pokonać i najwyraźniej obaj mają sporo radości z pojedynkowania się. A jego teksty? Jax ma się za badassa, którym rzeczywiście jest. On we wszystkim zdaje się być fajny - nie potrzebuje dla przykładu jakiegoś odjechanego stroju, on dobrze wygląda w szmatach.

Ciekawostka: Jax na arcie ma 3 palce (lub to po prostu takie rękawice). Może to wojowniczy żółw ninja?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO skarner musi być w jungli, za często go widziałem na solo topie gdy kontrowały go inne postacie. Jesli dostanie przeciw sobie postać z CC i przeciwny jungler jest ogarnięty to raczej nie ma życia.

A co sądzicie o tym nowym itemie? Zastąpi kupowanie łezki na niekorych champach?

Ja osobiście nie lubiłem łezki na np Anivii, a bez niej jeśli miałem junglera który "potrzebował dla siebie" 4-5 pierwszych blue mogłem mieć ciężko. A teraz kielich może być fajną opcją. CDR, AP, MP5 i Mres wydaje mi sie fajną kombinacją dla manożernych apcasterów

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solo top Skarnerem ? Hmm, wprawdzie swoim ultem może sporo namieszać, przeciwnik raczej nam nie ucieknie, mamy przecież bonus do speeda, jego dmg nie powala zbytnio, bardziej do jungli się nadaje, choć też bez większych rewelacji oczywiście jeśli ktoś się uprze to wyciśnie coś z tego skorpiona, aczkolwiek mało ludzi się nim interesuje :) . Jeśli chcesz go kupić to kup, ale wydaje mi się, że kierujesz się tylko wyglądem, zamiast niego mógłbyś te 6300IP wydać na coś sensowniejszego :) ale to już Twój wybór.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hink

Mało ludzi się nim interesuje - bardzo dobrze, jeden z najlepszych junglerów w LoLu, można sobie pomordować bez obaw, że znajdzie się kontra itp. A jungle to raczej mus, na solo top nie masz blue buffa i szybko można się z many wypalić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zabawa

Lee Sin był zdolnym uczniem przywoływania.Miał silną wolę i był zdeterminowany.Pewnego razu spróbował przywołać bestię z Plague Jungles, jednak zamiast tego sprowadził małego chłopca, który chwilę później rozpadł się na kawałki.Organizacja przymknęła oko na ten incydent.Lata później chciał odpokutować za swoje grzechy, więc podpalił się w ramach protestu przeciwko okupacji Ionni.Do czasu gdy go ugaszono zdążyły spłonąć jego oczy.Po tym zdarzeniu poczuł się jak nowo narodzony.

"Master yourself, master the enemy"

Widać, że po stracie wzroku nauczył się pokory.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hink

IMO Skarner jest strasznie brzydki wiec to raczej nie to :P Zestaw umiejętności mi się podoba, szczególnie ulti. Grałem nim tylko w rotacji i jeśli jungle czysci szybko i bez duzych strat hp to ganki ze względu na mały range skili mi średnio wychodziły. No ale w sumie było to dość dawno więc może gram teraz trochę lepiej. Poczekam aż znowu będzie free i wtedy zdecyduje. Dzięki za rady.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wisniak777

Skutecznie powstrzymujesz mnie przed uczeniem się pracy maturalnej... No nic. Powtórzę, bo pewnie wcześniej nie zrozumiałeś - jeśli twój przeciwnik ma choć trochę oleju w głowie, to nie będzie stał blisko i czekał, aż użyjesz na nim W, a później całego kombo. Q jako gap closer to nie głupota, bo w połączeniu z E masz albo świetny doskok do przeciwnika, albo świetny mechanizm ucieczki. A kiedy są teamfighty? Midgame? Lategame? Wtedy już masz jakieś sensowne itemy i wtedy dopiero przyda się ten dodatkowy AD (Riven przecież masz przeliczniki z bonusowego AD, a nie z całego) i wtedy możesz się bawić w zadawanie dmg przy pomocy Q. By the way - jakie masz elo?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BarT3s

Po pierwsze zauważ, że wróg musi też last hitować, co wymusza czasami wystawienie się na atak. Wtedy wystarczy, że użyjesz W a potem Q, i E do ucieczki.Albo użyjesz E by przybliżyć się do wroga, po czym najpierw wpakujesz Q, potem W i podczas trwania stuna uciekniesz. Warto też wspomnieć, że Q samo w sobie posiada mały knock back, co daje ułamki sekundy na oddalenie się od przeciwnika po walce. Poza tym to zapominasz o junglerze, a podczas ganku Q zrobi dużo większy dmg niż samo W. A no i maksowanie W to głupota, jeśli masz twardego przeciwnika na lini, takiego jak shen. On tego nawet nie poczuje.

By the way:

Oto dwa poradniki do riven pisane przez ludzi których elo wynosi ponad 1800

http://www.lolpro.com/guides/riven/273-riven-guide-jungle

http://www.lolpro.com/guides/riven/144-riven-guide-top-lane

W obu Q maksowane jest jako pierwsze...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Dobre poradniki - dzięki temu stoją na 1800 :trollface: . Tutaj są 2 poradniki ludzi, których ELO wynosi ponad 2k:

1 i 2

Udało mi się pograć Dariusem z racji przygotowań do matury :trollface: . Jeśli w zamyśle twórców jest to AD caster, to raczej nie taki pokroju Talona. Przegląd skilli:

Pasyw - rzuca na cel 1 mark (max 5), wykorzystanie jakiegoś skilla lub atak daje efekt w postaci krwawienia(przelicznik 0.4, ale efekt trwa 5 sekund więc można liczyc 2.0 AD)

Q - AoE, przelicznik 0.7 od BONUSOWEGO AD, nieduży zasięg (lepiej bić z zasięgu aa, gdyż trochę dalej od centrum obrażenia maleją o połowę. Cooldown 5 sekund

W - coś jak Q Renektona, brak przelicznika, też zadaje procentowe obrażenia od standardowego ataku (200% na 5 lvlu), dodatkowo dodaje slowa (40% na 5 lvlu). Do tego cooldown maleje za każdy nałożony stack pasywa (czyli maleje o 5 sekund). Cooldown 8 sekund.

E - bardzo fajny skill. Nie zadaje obrażen, pasywnie daje % penetrację armora (25% na 5 lvlu), przy aktywowaniu działa jak Q Blitzcranka w połączeniu z knockupem (podrzuca do góry), tylko że ma mniejszy zasięg i jest to skill obszarowy(można przyciągnąć do siebie całą drużynę!!).Cooldown 21 sekund.

R - 340 TRUE dmg (przelicznik 0.75 od BONUSOWEGO AD). Każdy nałożony stack pasywa dodaje 20% do obrażeń, czyli 5 stacków = 100%, czyli 680 TRUE dmg + 1.5 AD. Cooldown 60 sekund.

Wszystkie skille mają śmiesznie niskie koszty many (45, 30, 40, 150).

Maksowałem skille R>Q>W>E, chociaż nie wiem czy W nie byłoby bardziej opłacalne, ale tym będę się martwił później. E dałem na 3 lvlu, ze względu na cc. Zbudowałem go podobnie jak Renektona, z włączeniem Trinity Force (butki na CDR i reszta tanky + BT). Wrażenia? OP. Jeśli wyjdzie w takiej postaci, jak teraz, to ewidentnie perma ban. Brakuje mu co prawda gap closera, ale to chyba jedyna wada. Porównania do Garena uzasadnione - Q powoduje obrót Dariusa o 360 stopni, a użycie ulti daje efekt podobny do ulti Garena (wg mnie nieco ciekawszy, ponieważ Darius wyskakuje aby trafić toporem).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@barT3S

Wprowadzasz lekko w błąd.

Q - uderzeni przez ostrze topora dostają 50% WIĘCEJ obrażeń niż uderzeni drzewcem. Liczby w opisie umiejki dotyczą uderzenia drzewcem. Prościej - ci stojący dalej otrzymują większe obrażenia.

Pasyw - co? To nie tak. Są obrażenia stałe (zwiększają się z lvl) i skalowane z AD. Te 0.4 jest rozłożone w czasie, nie ma żadnego 2.0 ratio, nie zadajesz dodatkowych obrażeń o ratio 0.4 co sekundę. Cel z nałożonym pasywem dostaje w ciągu kilku sekund całe obrażenia. Wiem, że mogło ci chodzić o nałożenie 5 stacków, ale nie napisałeś tego jasno. Zajrzyj na LoL Wiki, przeczytaj opis umiejek dokładniej.

@c00rtka

Zajrzyj na kanał YT Stonewall008'a. Filmik z kilkoma ścieżkami w lesie na PBE.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Wnioskowałem z opisu skilla, ale widać nie doczytałem dokładnie. Ale co do pasywa mam rację. Jako przykład dam Ci umiejętność Q Talona, możesz sprawdzić na LoLwiki. Wróćmy do pasywa Dariusa:

zadaje 24(+0.4) przez 5 sekund, czyli wygląda to tak:

1 sekunda 24(+0.4)

2 sekunda 24(+0.4)

3 sekunda 24(+0.4)

4 sekunda 24(+0.4)

5 sekunda 24(+0.4)

Razem [24(+0.4)]x5 = 120(+2.0)

Bym zapomniał - opisy skilli sporządziłem sam, bez pomocy LoLwiki, a przeliczniki sam wyliczyłem.

Kolejny edit: Po przeczytaniu jeszcze raz opisu pasywa nie jestem pewien czy stacki zwiększają obrażenia, bo jeśli tak to wynik podanych przeze mnie obliczeń należy pomnożyć przez 5 (5 stacków):

[120(+2.0)]x5=600(+10.0)

DAFUQ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie pasywu Dariusa stoi, że ten dmg jest zadawany "over 5 seconds" - wydaje mi się, że w ciągu sekundy cel otrzymuje tylko jedną piątą obrażeń. Tak przynajmniej jest z wiekszością skilli z efektem "over time".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem Dariusem na PBE i pasyw w cale nie zadaje takich wielkich obrażeń jak wyliczył barT3S. Przy full dmg buildzie zadawał on bodaj 24 + 120 w ciągu pięciu sekund, więc w cale nie tak dużo jakby mogło się wydawać. Ogólnie fajna postać, wprost idealna do jungli jak na mój gust. Potrzebuje blue bo jest dość manożerny (coś jak talon) Moim zdaniem 25% armpen w pasywie z E jest OP. To taki carry killer, szczególnie że cooldown ulti się resetuje po killu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@barT3S

FAIL. Pasyw to damage over time! Te obrażenia są rozłożone w czasie, coś jak Q Cassio, więc to jest tak:

4,8+0,08*AD co sekunde.

Na pięciu stackach pasywa:

24+0,4 co sekundę - wtedy dopiero jest całkowity przelicznik 2,0. Pamiętać trzeba, że kolejny atak tylko odświeża pasyw, jak W Fizza. Gdyby było jak ty wyliczyłeś, Cassiopeia swoim Q niszczyła by papierka jednym trafieniem.

Passive - na co warto zwrócić uwagę:

(Innate): Darius' basic attacks and damaging abilities cause enemies to bleed for 12 / 15 / 18 / 21 / 24 / 27 / 30 / 33 / 36 (+0.4 per bonus attack damage) magic damage over 5 seconds, stacking up to 5 times.

Darius gains 5% movement speed for each bleeding enemy champion.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

O ile moje wyliczenia późniejsze są nierealne (to 600 dmg), to widzę, że dalej kłócicie się o te obrażenia. A JA CIĄGLE MAM RACJĘ. TUTAJ podaję link do profilu Talona na LoLwiki. Sprawdźcie Q, jego opis i dmg... I lepiej skończcie to durne komentowanie. Widać nie wierzycie mi, to poczekajcie, aż wejdzie matematyk Elfhelm. On już kilka razy robił dzikie obliczenia i wyjaśniał, dlaczego tak, a nie inaczej.

EDIT: Kolejne stacki nie powodują zmiany obrażeń (czyli ciągle jest np. 36), tylko powodują jakiś efekt przy użyciu W, lub R.

Kolejny edit: spójrzcie na to realnie - jaki sens miałoby 36 dmg przez 5 sekund, jeśli koleś ma na 50 magic resist, to obrażenia redukuje o 33%, więc zostaje 24 i takie coś to chyba żart, bo TEN OKROPNY DMG nic nie daje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@barT3S

Patrzę na opis Q Talona. Co widzę?

Następny zwykły atak zada 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+0.3 per bonus AD) fizycznych obrażeń. Trafiony cel ma efekt krwawienia, a więc w ciągu 6 sekund dostanie 18 / 36 / 54 / 72 / 90 (+1.2 per bonus AD) fizycznych obrażeń - na piątym poziomie przez 6 sekund cel będzie dostawał 15+0,2*bonusAD co sekundę. Przyjrzyj się opisowi na LoL Wiki - zwróć uwagę na określenie total DoT damage.

A jaki sens mają te 36 obrażeń? Jako 1 stack są to małe obrażenia, ale na 5 stackach to się mnoży przez 5, jest 180 obrażeń przez 5 sekund, czyli są to dodatkowe 36 obrażeń co sekundę. Pasyw niby zadaje magiczne obrażenia, ale wciąż może dobić i ma przelicznik AD. Poza tym Gangplank ma podobny pasyw i nie narzeka. Twój pierwszy EDIT - błąd. Obrażenia mnożą się przez liczbę stacków, nie ma żadnych dodatkowych efektów (EDIT: znaczy się są, ale to wykorzystywanie pasywa przez umiejki, nie odwrotnie, odwrotnie jest u Shyv).

Zapoznaj się z terminem damage over time.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...