Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Gothic 2/Noc Kruka v2.

Polecane posty

Dzieki za rady ale teraz znowu mam maly problem :) robie questa w ktorym mam znalezc paczke ziola bagiennego w porcie zlecil mi to zadanie lord Andree Gdzie ta paczuszka?? Uzyskalem juz informacje od barmana ale nie wiem co dalej trop mi sie urwal

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diego666

Paczka jest w porcie, w magazynie. Pilnuje jej silny strażnik. Ja radze go najpierw uśpić, wleść mu za plecy i zacząć atakować. Mimo że się obudzi nic nam nie zrobi :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jam mam takie pytania:

1:Do czego służy czarna ruda? Słyszałem że do naładowania Szpona Beliara ale nie jestem pewien, jeśli tak to co konkretnie doładowuje??

2:Chodzi o sam Szpon Beliara, jak to jest z tą jego mocą?? czasami jak nim walczę jest jedno albo dwu ręczny (ale to pewnie zależy od umiejętności w której jest się lepszym), czasem uderzy piorunem, no i chyba awansuje razem ze mną (zwiękrzone obrażenia itp.)

3:Znalazłem niedaleko Khorinis taką jaskinię w której jest aparatura alchemiczna ale jaskinia jest zamknięta przez kratę której kołowrót się zaciął

4:Na moście w drodze do Martwej Harpii (chyba górnym moście tam gdzie bandyci) jest jaskinia (mała) z kretoszczurami i skrzynką do której potrzebny jest klucz, wie ktoś gdzie ten klucz??

5:Jak można nauczyć się magii Adanosa i Beliara ??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2:Chodzi o sam Szpon Beliara, jak to jest z tą jego mocą?? czasami jak nim walczę jest jedno albo dwu ręczny (ale to pewnie zależy od umiejętności w której jest się lepszym), czasem uderzy piorunem, no i chyba awansuje razem ze mną (zwiękrzone obrażenia itp.)

Jeśli chodzi o to ilu ręczny jest miecz to sam sobie odpowiedziałeś. Jest pewna szansa (nie pamiętam jaka dokładnie) że w czasie uderzenia będzie piorun który zwiększa dmg. Jeśli chodzi o jego awans to też sobie odpowiedziałeś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1A teraz przed chwila rozpoczal mi sie drugi rozdzial moze mi ktos tak miej wiecej powiedziec gdzie jest gornicza dolina na mapie

2Czemu teraz jak mam 4 lvl mojej postaci to nie moge nosic luku ktory moglem nosic na 3 lvl?? Moze dlategoz e rozwinalem troche postac i teraz dalem 10 PN w sile??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diego666

1. Górnicza Dolina na mapie jest na samym południu. Bez mapy możesz łatwo dojść szukając kierunkowskazu nieopodal karczmy Martwa Harpia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Idź do karczmy Martwa Harpia (zakładam, że wiesz, gdzie to jest, a jak nie - wyjdź z Khorinis wyjściem koło targu, za bramą w prawo i cały czas prosto). I tak natkniesz się na rozstaje dróg, tam wystarczy popatrzeć na drogowskazy. Idąc za drogowskazami powinieneś po jakimś czasie zobaczyć przełęcz i pilnującej jej dwóch paladynów. Ale zdecydowanie odradzam wycieczki do Doliny na 4 levelu.

2. Zobacz, ile wymaga zręczności i czy Twoja postać spełnia ten warunek. Możliwe, że wcześniej nosiłeś jakiś pas dający bonusy do zręczności. Ew. bug.

Lair =>

1. Czarna ruda powoduje, hm, bullet time. Wszystko dookoła bohatera zwalnia, a on jest szybszy.

3. Pewnie bug jakiś. Chyba, że to jaskinia w lesie za farmą Akila, to wtedy możesz ten kołowrót otworzyć dopiero w III rozdziale, używając łoju kretoszczura.

4. Głowy nie dam, ale klucz dostajesz jako nagrodę za wykonane zadanie dla jednego kupca z Górnego Miasta. Jak się ów nazywał - niestety nie pamiętam, coś na B chyba.

5. Magii Wody uczą w NK Saturas i Nefarius.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5:Jak można nauczyć się magii Adanosa i Beliara ??

W G2 nie ma podziału na poszczególne magie, tyle że nie można nauczyć się magii Beliara.

2:Chodzi o sam Szpon Beliara, jak to jest z tą jego mocą?? czasami jak nim walczę jest jedno albo dwu ręczny (ale to pewnie zależy od umiejętności w której jest się lepszym), czasem uderzy piorunem, no i chyba awansuje razem ze mną (zwiękrzone obrażenia itp.)

Szpon możesz ulepszać co drugi poziom, jednak tracisz wtedy część energii życiowej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jam mam takie pytania:

1:Do czego służy czarna ruda? Słyszałem że do naładowania Szpona Beliara ale nie jestem pewien, jeśli tak to co konkretnie doładowuje??

Służy do szybkiego biegania podobnie, jak mikstura szybkości.Tyle że po czarnej rudzie inni też biegają

wolno

3:Znalazłem niedaleko Khorinis taką jaskinię w której jest aparatura alchemiczna ale jaskinia jest zamknięta przez kratę której kołowrót się zaciął

Nie wiem nie kojarzę tego miejsca opisz mi dokładnie gdzie to jest.

5:Jak można nauczyć się magii Adanosa i Beliara ??

Przecież runy i zwoje nie są określone na magię bogów. Jeżeli , znajdziesz zwój Kula ognia to

możesz skorzystać z niego w każdej chwili skorzystać.W Gothicu 2 nie ma uczenia się magii bogów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam o waszych problemach z Trollami i dam wam rade.Otóż nieprzechwalając się JA jestem w stanie zabic trolla już na 1 poziomie bez draśnięcia ;)

Cały trick(nie używam kodów)polega na tym żeby podbiec do trolla i w momencie gdy się podświetli zacząc wokół niego biegac(strejfowac).Trzeba utrzymac pozycje ZA trollem i prac go po dupsku ;)

Troche to czasochłonne ale troll nie ma czasu i szansy się odwrócic ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4:Na moście w drodze do Martwej Harpii (chyba górnym moście tam gdzie bandyci) jest jaskinia (mała) z kretoszczurami i skrzynką do której potrzebny jest klucz, wie ktoś gdzie ten klucz??

Dostajesz go od Lutero po wykonaniu jego zadania (przyniesienie pazurów przywódcy stada). Jeśli dobrze pamiętam, dzieje się tak tylko w przypadku gry magiem (Lutero biadoli coś o braku stosownej nagrody dla maga i przypomina sobie o skrzyni).

3:Znalazłem niedaleko Khorinis taką jaskinię w której jest aparatura alchemiczna ale jaskinia jest zamknięta przez kratę której kołowrót się zaciął

Nie wiem nie kojarzę tego miejsca opisz mi dokładnie gdzie to jest.

Eagle już rozwiązał ten problem, kratę otwiera się przy pomocy łoju kretoszczura. Nie ma w tej okolicy innych jaskiń z zacinającymi się kołowrotami.

A co do trolla: taki sposób na niskim poziomie zajmie całą wieczność i jeszcze trochę. Warto? Oczywiście jak już się podszkolimy to zaczyna to mieć sens.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie wiem, to zależy, czy masz samą podstawkę, czy może NK...

Jeśli NK, to sprawa jest prosta - daruj sobie Górniczą Dolinę, zrób postać do levelu 12-14 i idź do Nowego Świata, a dopiero potem wróć do wątku z podstawki. Inaczej kiepsko widzę szansę przeżycia.

Na czystym GII potwory są dużo słabsze, więc i postać nie musi być tak przepakowana. Ja zawsze chodzę w okolicach 13-15 levelu. Myślę, że 12 to jakieś rozsądne minimum, przy sensownym rozdysponowaniu punktów nauki. Wszystkich potworów nie wykończysz (czyt. zorganizowanych grup Orków), ale przeżyć i wykonać zadania powinieneś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie.

W instrukcji jest napisane, że pierwsza granica w punktach atrybutów to 30. W poradniku pisze, żeby dociągnąć wartość jakiegoś atrybutu do 29 a potem podskoczyć o 5.

I tu moje pytanie: Co to daje? Gra się łatwiej? Przecież i tak chyba po przekroczeniu 30 za 5 pkt. jakiegoś atrybutu trzeba będzie zapłacić 10 PN.

Niech ktoś to wytłumaczy. Chodzi oczywiście o Noc Kruka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jam mam takie pytania:

1:Do czego służy czarna ruda?

Składnik jakiegoś czaru, chyba Fali Śmierci. Po zjedzeniu chwilowe spowolnienie czasu.

2:Chodzi o sam Szpon Beliara, jak to jest z tą jego mocą?? czasami jak nim walczę jest jedno albo dwu ręczny (ale to pewnie zależy od umiejętności w której jest się lepszym), czasem uderzy piorunem, no i chyba awansuje razem ze mną (zwiękrzone obrażenia itp.)

To czy jest jednoręczny czy dwuręczny zależy która umiejętność masz bardziej rozwiniętą. Możesz go ulepszać co dwa levele w kapliczce Beliara poświęcając 3 albo 5 pkt trafień. Rosna wtedy obrażenia i szansa na zadanie dodatkowych(uderzenie pioruna).

5:Jak można nauczyć się magii Adanosa i Beliara ??

Magi Adanosa nauczy cię Nefarius, czary z magii Beliara uzyskasz po zdobyciu Szponu Beliara przy grze magiem, który zamiast miecza dostanie runy do wyboru.

ElemPower

Trolla w sumie można tak załatwić, ale lepiej chyba zdobyć lepszą broń i popakować umiejętności, bo zwykłymi pięściami zajęłoby to strasznie dużo czasu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie wiem, to zależy, czy masz samą podstawkę, czy może NK...

Jeśli NK, to sprawa jest prosta - daruj sobie Górniczą Dolinę, zrób postać do levelu 12-14 i idź do Nowego Świata, a dopiero potem wróć do wątku z podstawki. Inaczej kiepsko widzę szansę przeżycia.

Na czystym GII potwory są dużo słabsze, więc i postać nie musi być tak przepakowana. Ja zawsze chodzę w okolicach 13-15 levelu. Myślę, że 12 to jakieś rozsądne minimum, przy sensownym rozdysponowaniu punktów nauki. Wszystkich potworów nie wykończysz (czyt. zorganizowanych grup Orków), ale przeżyć i wykonać zadania powinieneś.

ja szedłem do górniczej doliny na 10 poziomie najemnika, ale nakupowałem sobie mnóstwo mikstur szybkości, to żaden ork nawet mnie nie tknął :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pierwszym razem, gdy trafiamy w Gothic'u 2 do Górniczej Doliny, większość orków można ominąć bez mikstur szybkości... Samych orków też można próbować "podchodzić" pojedynczo i pojedynkować się - blokowanie ciosów zostało znacznie poprawione w Gothic'u 2. Z w miarę dobrze rozwiniętą postacią i bronią powinieneś dać sobie radę!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie bo właśnie zacząłem grać w gothika 2 z dodatkiem z CDA Kiedy zaczyna się fabuła NK po przejsciu podstawki? bo gr zainstalowały się razem a ta historia z dodatku włacza się się automatycznie czy trzeba ją uruchomić samemu. Tylko nie zdradzajcie mi fabuły gothica 2

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak jakby zadanie poboczne jest to związane z magami wody musisz dla nich wykonac zadanie

po którym bedziesz mógł przejść przez portal do krainy gdzie będziesz walczył z krukiem.

I to należy zrobic PRZED zakończeniem wątku głownego.Wprowadza to tez kila zmian w fabule nowe postacie przedmioty itp itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc prostymi słowami , wszystkie te atrakcje są w jednym kotle. Nic nie trzeba uruchamiać oddzielnie, włączasz grę i dajesz się ponieść opowieści. Z fabularnego punktu widzenia nie ma znaczenia co i w jakiej kolejności robisz, te historie nie mają ze sobą nic wspólnego. No ale lepszym posunięciem jest zacząć od wykonania zadań z dodatku, w przeciwnym razie długo się nie pożyje...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Mam kolejne zapytanie przez przypadek jak sie szlajalem po swiecie dostalem sie do tych krypt (czy jak tam to sie nazywalo) z magami wody Nie wiem czy dobrze zrobilem bo mam dopiero 5 lvl. Powiedzcie jak zle to wczytam gre bo zapisalem przed samym portalem. A i od ktorego lvl najlepiej tam pojsc

2 Jak by ktos mogl to niech mi pomorze rownierz w rozwiazaniu zagadki zaginionych ludzi

3 No i poradziliscie mi zebym poszedl do gorniczej doliny dopiero na ok 12lvl to teraz expic teraz tak na sucho?? Bo glowne questy (te u andree) mam zrobione

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Mam kolejne zapytanie przez przypadek jak sie szlajalem po swiecie dostalem sie do tych krypt (czy jak tam to sie nazywalo) z magami wody Nie wiem czy dobrze zrobilem bo mam dopiero 5 lvl. Powiedzcie jak zle to wczytam gre bo zapisalem przed samym portalem. A i od ktorego lvl najlepiej tam pojsc

2 Jak by ktos mogl to niech mi pomorze rownierz w rozwiazaniu zagadki zaginionych ludzi

3 No i poradziliscie mi zebym poszedl do gorniczej doliny dopiero na ok 12lvl to teraz expic teraz tak na sucho?? Bo glowne questy (te u andree) mam zrobione

Co do 2 pytania radzę najpierw popytać w śiwecie gry kto zaginął (konkretnie spytaj Garvella, rybaka niedaleko zgrupowsika paladynów w porcie, pirata będącego niedaleko portu w pewnym nadbrzeżu, farmerów Bengara i Akilla). Potem udajemy się do obowiska bandytów niedaloko farmy Onara i gadamy z Dexterem. Trzeba go zaatakować, bo ma list potiwerdzający, ze Kruk stoi za porwaniami. Później w nowym świecie będziesz miał za zadanie uwolnić niewolników, a można to zrobić rozmawiając z Thousem po zabiciu Kruka. Co do pytania trzeciego radzę powybijać słabsze stwory, trochę xp zawsze się zgromadzi. A co do pierwszego pytania do starożytnej budowli najlepiej wybrać się z Laresem, który musi oddać pewien ornament, przez większość drogi Lares będzie ci towarzyszył wybijając zwierzęta po drodze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...