Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

RoZy

Gothic 2/Noc Kruka v2.

Recommended Posts

Mam problem z instalacją GII z płyty Cd-action. Kiedyś jak instalowałem tą gre to nie było żadnego błędu a jak chciałem zainstalować po raz drugi to podczas instalacji idzie 2 paski postępu i dalej nic i pisze że błąd danych CRC co z tym zrobić ?

Link to comment
Share on other sites

Mam problem z instalacją GII z płyty Cd-action. Kiedyś jak instalowałem tą gre to nie było żadnego błędu a jak chciałem zainstalować po raz drugi to podczas instalacji idzie 2 paski postępu i dalej nic i pisze że błąd danych CRC co z tym zrobić ?

W8. Błąd CRC ? Najprawdopodobniej porysowałeś płytę :)

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie czy ktoś się juz spotkał z sytuacja w której po zabiciu w IV rozdziale wszystkich smoków nie mógł wrócić do khorinis? czy jest jakiś sposób aby tak się nie działo?

kiedy wychodzę z GD to gra sypie sie do windowsa jak pasek dochodzi do ok 98% wczytania terenu khorinis. ja gram w gothica 2 + NK (v2.6) który ukazał się w CD-Actionie.

Link to comment
Share on other sites

Chcę sobie zainstalować z płytki CDA Gothica 2 ale niewiem czy będę potrafił w ową grę grać bowiem specjalizuję się w strzelankach i grach kopanych typu fifa . Ktoś mi poleci jak dobrze zacząć grę ? Gdzie na samym początku się udać , komu pomóc , kogo omijać , jak jakiś miecz zdobyć i zbroję ? Takie podstawowe rzeczy chociaż . U jakiego kolesia najlepiej zacząć pracować żeby dostać się do tej 2 części miasta . Takie podstawy ... PLISKA , pomóżcie początkującemu ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Gothic tez był moim pierwszym RPG-iem i równiez miałem na początku trudności. Niewiele mogę ci poradzić. Na początku unikaj wszelkich stworzeń i bandytów. Dokładnie przeszukuj miejsca (bezpieczne!). Nie wychodź z miasta w nocy ponieważ słaba widoczność może uniemozliwić zobaczenie wrogów. Na początek postaraj się zostac straznikiem bo dostajesz zbroje i miecz. Będzie ciężko, ale z czasem się nie oderwiesz od tej gry. Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

Oki , dzięki , z tymi potworami , nawet wilkami to święta prawda , graliśmy już w to z kolegą u niego w domu i tam nawet słaby wilczek nas rozniósł . Ale udało nam się jakimś cudem nazbierać 6 wilczych skór dla jednego z pracodawców w pojedynkę bez pomocy tego łucznika jakiegoś . Ale skoro mówisz że najlepiej jest zabrać się za zostanie strażnikiem to tak też spróbuję tylko gdzie i do kogo tam należy sie zgłosić i na samym początku już tam można iść ? Głupie trochę to że znalazłem sobie w porcie całkiem niezły miecz na poczaktu gry ale nie mogłem go używać . Dlaczego ? Co z tym zrobić i jak zdobywać skille ? Latanie po lasach z patykami zamiast miecza to ciężka sprawa :lol:

Link to comment
Share on other sites

Chcę sobie zainstalować z płytki CDA Gothica 2 ale niewiem czy będę potrafił w ową grę grać bowiem specjalizuję się w strzelankach i grach kopanych typu fifa . Ktoś mi poleci jak dobrze zacząć grę ? Gdzie na samym początku się udać , komu pomóc , kogo omijać , jak jakiś miecz zdobyć i zbroję ? Takie podstawowe rzeczy chociaż . U jakiego kolesia najlepiej zacząć pracować żeby dostać się do tej 2 części miasta . Takie podstawy ... PLISKA , pomóżcie początkującemu ... ;)

Ja na dobry poczatek polecam przejsc Gothica 1, zapoznasz sie ze wszystkimi 'przyjaciolmi' , nauczysz sie co i jak robic, tak zebys od razu w 2 nie poszedl na gleboka wode

Link to comment
Share on other sites

Zasada1: nie próbuj zabijać wszystkich dookoła,

Zasada2: to nie jest gra na czas:

Zasada 3: Uważaj gdzie łazisz, zwłaszcza na początku większosć przeciwników zrobi z Ciebie pasztet,

Zasada4: Zdecyduj się jakiego rodzaju ma byc Twoja postać: mag czy wojownik. Nie da sie zrobić bojowego maga. Ilosć punktów na rozwój jest jednak ograniczona.

Zasada5: próbuj włazić gdzie sie da.

Zasada6:, 7 i 8: myśl, myśl, myśl.

Porady co do rozwoju postaci, zadań itp.

http://gothic.gram.pl/

I rzeczywisćie zacznij od 1, wszystkie częśći są ze sobą powiązane, wieć warto poznać całą historię

Link to comment
Share on other sites

Oki , dzięki , z tymi potworami , nawet wilkami to święta prawda , graliśmy już w to z kolegą u niego w domu i tam nawet słaby wilczek nas rozniósł . Ale udało nam się jakimś cudem nazbierać 6 wilczych skór dla jednego z pracodawców w pojedynkę bez pomocy tego łucznika jakiegoś . Ale skoro mówisz że najlepiej jest zabrać się za zostanie strażnikiem to tak też spróbuję tylko gdzie i do kogo tam należy sie zgłosić i na samym początku już tam można iść ? Głupie trochę to że znalazłem sobie w porcie całkiem niezły miecz na poczaktu gry ale nie mogłem go używać . Dlaczego ? Co z tym zrobić i jak zdobywać skille ? Latanie po lasach z patykami zamiast miecza to ciężka sprawa :lol:

Jak znajdziesz się w mieście pójdź do Lorda Andre (znajduje się w budynku, przed którym żołnierze trenuja) on ci powie jak mozesz zostać strażnikiem. Mieczu nie możesz uzywać ponieważ masz za mało punktów siły i zręczności. Punkty te zdobywasz wykonując misje i zabijając zwierzeta za co dostajesz punkty doświadczenia. Za PD u wybranych osób podwyższasz siłę i zręczność (np.: u Laresa w porcie)

Link to comment
Share on other sites

Mam problem z instalacją GII z płyty Cd-action. Kiedyś jak instalowałem tą gre to nie było żadnego błędu a jak chciałem zainstalować po raz drugi to podczas instalacji idzie 2 paski postępu i dalej nic i pisze że błąd danych CRC co z tym zrobić ?

W8. Błąd CRC ? Najprawdopodobniej porysowałeś płytę :)

Miałem ten sam problem, a to oznacza, ze płyta jest zbyt porysowana. Trzeba będzie ją wymienić w ramach dożywotniej gwarancji CD Projekt.

Link to comment
Share on other sites

Hej , otóż zacząłem grę i aby dostać się do miasta wziąłem od kupca przepustkę . On mnie spotkał potem w mieście i kazał tą Sarę wrobić . Ja jednak powiedziałem o wszystkim temu Andre i dostałem kasę i na dodatek od tej Sary dostałem broń i awansowałem na następny poziom . ALe pytanie brzmi : Czy mam się obawiać zemsty tego kolesia ? Czy lepiej cofnąć się i wrobić tę Sarę ?

Link to comment
Share on other sites

Źle zrobiłeś, idąc do Andre i mówiąc mu o tym całym zamiarze. Cantar wie że jesteś byłym skazańcem i powie o tym wszystkim kupcom na targu gdzie ma własne stoisko. Nic nie będziesz mógł od nich kupić.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Józku , naprawiłem swój błąd . Teraz jednak mam odszukać gildię złodziei która prawdopodobnie znajduje sie w dzielnicy portowej . Kogo mam pytać i co robić ? 2 problem to nieznośny Moe który chce mi zabrać całą kasę za wejście do knajpy . Dawać mu te pieniądze ? Jak tam weszłem to siedział tylko jakiś ułomny kolo który nie chce o niczym gadać . Może lepiej pracować dla jakiś pracodawców , np aby zastąpić Briana ? Tylko jak mam skasować orka i wziąć jego broń ?

Link to comment
Share on other sites

2 problem to nieznośny Moe który chce mi zabrać całą kasę za wejście do knajpy . Dawać mu te pieniądze ?
Masz dwa inne wyjścia. Pierwsze: walczyć z nim. Jest to bardzo trudny przeciwnik, w otwartej walce go nie pokonasz. Możesz spróbować sposobem, mnie udało się w ten sposób, że wskoczyłem na stertę skrzyń na nabrzeżu i gdy byłem poza jego zasięgiem strzelałem do niego z łuku. Przy tej metodzie należy uważać, żeby nie ubić go całkowicie za pomocą łuku, gdyż wtedy gość ginie i całe miasto rzuci się na Ciebie. Jak Moe będzie miał już mało zdrowia należy zejść i wykończyć mu pasek zdrowia „ręcznie” nie dobijając na amen. Drugi sposób to sprowokowanie go i ucieczka do najbliższego strażnika miejskiego, najlepiej tego co stoi obok kowala. Jeśli Moe uderzy Cię przy strażniku, to dostanie od niego łomot. Przy tej metodzie należy zachować odpowiedni dystans między Twoją postacią a Moe. Z jednej strony musisz uważać, żeby za szybko Cię nie dopadł, z drugiej gdy zbyt daleko odbiegniesz Moe wróci pod knajpę i będziesz musiał zacząć zabawę od początku.
mam odszukać gildię złodziei która prawdopodobnie znajduje sie w dzielnicy portowej . Kogo mam pytać i co robić ?
Jedną z możliwości jest złodziej na targu. Z tego co wiem należy go złapać na gorącym uczynku, a potem puścić. Tu szczegółów nie znam, bo postąpiłem inaczej. Inna możliwość: wychodzisz z miasta bramą, którą wszedłeś, idziesz schodami wiodącymi na farmę, jednak na górze schodów, zamiast iść w stronę farmy skręcasz w lewo. Po lewej stronie ścieżki powinieneś znaleźć jaskinię z bandytami. Po zabiciu ich znajdziesz spreparowaną rybę. Z tą rybą idziesz do handlarza ryb w porcie, gadasz z nim o „specjalnych” rybach i nie wydajesz straży. Wtedy dowiesz się, że za jego chatą czeka na Ciebie wysłannik gildii. Gość da Ci klucz do bramy znajdującej się pod portowym nabrzeżem. Tamtędy dostaniesz się do Gildii Złodziei.
Link to comment
Share on other sites

Dzięki Józku , naprawiłem swój błąd . Teraz jednak mam odszukać gildię złodziei która prawdopodobnie znajduje sie w dzielnicy portowej . Kogo mam pytać i co robić ?

Żeby dolączyć do gildi złodzieji musisz NIE wydać przynajmniej trzech członków gildi złodzieji. Najprościej się dołączyć w sposób nastepujący:

-Gadasz z Jorą na placu kupieckim, z Regnaru, ten zwiewa, doganiasz go i puszczasz wolno.

-Wchodzisz do karczmy w porcie, gadasz zbarmanem o zadaniach, ten Ci wskaże na gościa w tej samej karcmzie, wykonujesz jego zadanie.

-Potem robisz to co napisał Pzkw VIb w poście powyżej z ta rybą.

-Gadasz ponownie z barmanem w porcie, ten CI mówi, ze jakiś gośc chce się z Tobą widzieć za domem handlarza ryb, daje Ci klucz do gildi złodzieji.

Będac tylko w gildi złodzieji nie możesz wykonać głównego zadania, musisz nalezeć do którejś z dużych gildi. Złodzieje (jak i Wodny Krąg) są gildiami dodatkowymi.

2 problem to nieznośny Moe który chce mi zabrać całą kasę za wejście do knajpy . Dawać mu te pieniądze ? Jak tam weszłem to siedział tylko jakiś ułomny kolo który nie chce o niczym gadać . Może lepiej pracować dla jakiś pracodawców , np aby zastąpić Briana ? Tylko jak mam skasować orka i wziąć jego broń ?

Jak Cię zacznie atakować Moe to leć na tą ulice co jest kowal, stolarz itd, strażnik tamtejszy powinnen Ci pomóc zlać Moe.

Osobiście polecam przyłaczenie się do tego gościa od skór i futer. ładny zarobek a wyrabiać mikstury, miecze i otwierać zamki można się nauczyć gdzie indziej.

Link to comment
Share on other sites

Pomysł Olimp Bathory'ego jest bardzo dobrze. Jest też inny sposób. Spróbuj nie przechodzić obok karczmy do momentu w którym nabierzesz duzo doświadczenia. Możesz udać się na dzielnicę portową przechodząc wokół karczmy. Sposób który podał Pzkw VIb również jest dobry. Jest wiele mozliwości na pokonanie Moe.

Link to comment
Share on other sites

Tylko jak mam skasować orka i wziąć jego broń ?

Najlepiej iśc z Bartokiem na polowanie wtedy spotkacie orka, ty nawet nie będziesz musiał kiwnąc palcem bo wszystkim zajmie się Bartok.Możesz go spotkac przy stoisku z darmowym piwem?

A na Moe mam inny sposób użyj na nim zaklęcia sen, potem zacznij go atakowac, on wstanie ale nie będzie sie ruszac,wtedy go bij ile wlezie, taki mały bug gry.

Link to comment
Share on other sites

Co do Pana Moe jest pewien prosty sposób aby się odczepił na zawsze. Otóż zanim się do niego zbliżymy niedaleko karczmy upuszczamy całe swoje złoto. Gdy Moe zobaczy, że jesteśmy spłukani nie bedzie nas więcej męczył. Oczywiśćie można mu przetrzepać skórę, ale w tym momencie gry akurat jest bardzo trudne. A co do Canthara, rzeczywiśćie jeśli go podkopiemy on nas poobgaduję wśród kupców. Jednak jeśli zapłacimy mu 500 szt. złota to szepnie handlarzom parę dobych słowek o nas i mamy spokój. A warto dodać, że od Sary dostaniemy lepszą broń, noż od Canthara, więc warto nad tą sytuacją się zastanowić.

Link to comment
Share on other sites

Pytanie mam. Ale po kolei. Jestem w momencie, kiedy mam już zebraną załogę na statek. Tradycyjnie zrobiłem osobnego sejwa i poszedłem mordować, zaczynając od Khorinis. :) Robię to już chyba siódmy raz z kolei, ale takiego stanu rzeczy to ja nigdy nie widziałem. Otóż zarzynam wszystkich jak leci (oprócz tych nieśmiertelnych...) w biały dzień, na oczach obywateli, strażników, palladynów i nikt nie zwraca uwagi na moje poczynania! Poprzednio zawsze byłem atakowany, a teraz ludzie po prostu patrzą i czekają na swoją kolej! Tak samo dzieje się na farmach, w klasztorze, w obozie piratów... Kodów/modów/trainerów/czegokolwiek nie używam, więc nie wiem o co chodzi. o_O Jakiś masowy bug SI?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...