Skocz do zawartości

SerwusX

Akademia CD-Action [GAMMA]
  • Zawartość

    1967
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

SerwusX wygrał w ostatnim dniu 1 Czerwiec

SerwusX ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

149 Znakomita

O SerwusX

  • Ranga
    Naczelny Deregulator

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://forum.cdaction.pl/blog/serwusx
  • Skype
    Poproś na PW, to pogadamy. :)

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Tam są smoki!
  • Zainteresowania
    Gry, gry RPG, fantastyka, sesje RPG, literatura, anime, ciekawostki.

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Seria Gothic, Wiedźmin, Risen, seria Bioshock, League of Legends, TES5: Skyrim, Diablo, Heroes of Might and Magic III, Stronghold, Amnesia: The Dark Descent, Seria Fallout. Kolejność przypadkowa. :)
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  • Konfiguracja komputera
    Procesor: Intel Core i5 760
    Płyta główna: Asus P7P55D-E
    Karta graficzna: Palit GeForce GTX 970 JetStream
    Zasilacz: Corsair CMPSU-650TXEU 650W
    RAM: G.Skill DDR3 4GB PC1333 Ripjaws Series CL9 + Corsair 4GB 1333MHz
    Obudowa: CoolerMaster Gladiator
    Chłodzenie Proca: Zalman CNPS10X Performa
    HDD: 3 x 500GB

Ostatnio na profilu byli

15150 wyświetleń profilu
  1. Kurza stopa, tak zachwalasz ten ME3, że chciałbym kiedyś do niego w końcu dojść; jedynkę przemęczyłem, a obecnie pokonały mnie bugi w ME2. :( Niby nie były jakieś krytyczne, ale z drugiej strony tak chamsko biły po oczach, że zwątpiłem.
  2. SerwusX

    Koniec gry #42 - The Stanley Parable

    Zdobyłem sobie schemat zakończeń i z tego co widzę, to odkryłem większość. Także bez obrazy, ale mogę ocenić po tym, co widziałem. Ukończenie != przejście w 100%. Oczywiście zagram jeszcze, żeby zobaczyć resztę, ale ocena raczej pozostanie.
  3. The Stanley Parable Czas w grze: 1 dzień (cóż, minęła północ...) Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: 3/10 (30%). Link do osiągnięć: TUTAJ. Nie zobaczyłem chyba wszystkich zakończeń, ale zobaczyłem napisy końcowe i napis "the end", więc chyba powstanie tego wpisu jest uzasadnione. Moja ocena gry: 6/10. To była jedna z tych gier, co do której obiecałem sobie na każdej kolejnej wyprzedaży, że w końcu ją kupię. I w końcu stało się, lata po premierze (gdybym kupił ją wtedy i nie odpalał do teraz, to otrzymałbym pewne osiągnięcie). Problem z tym tytułem jest taki, że jego nowatorskie podejście do tematu było wałkowane już multum razy i doskonale zdawałem sobie sprawę, czego się spodziewać, dlatego moja przyjemność z gry z całą pewnością na tym ucierpiała. Mimo wszystko doceniam kunszt narratora i niewymuszony humor. Jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał o tym tytule, to niech kupi go sobie na wyprzedaży za mniej niż dychę, bo w takim przypadku może się nieźle uśmiać.
  4. SerwusX

    Wiadomości z d*py

    Brzmi trochę w stylu Piątek: The Series (a w zasadzie Dezinformacji24). W myślach przeczytałem to głosem Grzegorza "Dakana" Barańskiego i Łukasza "Kierownika" Skalika.
  5. Ori and the Blind Forest: Definitive Edition Na początek małe ogłoszenie. Raptr ostatecznie upadł (niech spoczywa w pokoju w cyfrowym niebycie, razem z Xfire ;_;) i dlatego zmieniłem narzędzie do rejestrowania czasu w grach na lokalne oprogramowanie Gameplay Time Tracker (spróbujcie teraz mi to wyłączyć, ha!) Kopię czasów będę trzymał na dysku internetowym, tak więc myślę, że to już jest ostateczna przesiadka. W dodatku pozwala mi w miarę możliwości rejestrować masę statystyk bez mojego udziału, zwłaszcza, jeżeli daną grę śledzę pierwszy raz (a tak było w przypadku Ori). Ułatwi mi to trochę sprawę, a myślę że Wam, drodzy czytelnicy, uprzyjemni lekturę. Dodatkowo od teraz będę zamieszczał ocenę gry, wraz z krótkim uzasadnieniem. Czas w grze: 9 dni. Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: 33/57 (58%). Link do osiągnięć: TUTAJ. Poziom trudności: normalny. Moja ocena gry: 9/10. Fabuła nie jest ani rozbudowana, ani skomplikowana, ani nowatorska, ale taka moim zdaniem też powinna być baśń, więc nie jest to w żadnym wypadku minusem. Świat przedstawiony jest wprost fantastyczny. Muzyka – doskonała. Graficznie wręcz bajecznie, ale przyczepić mógłbym się do niespójności graficznej w przypadku ukazania niektórych postaci (czy ktoś oglądał nowego Berserka? Tam to całość bazowała wręcz na niespójności graficznej. xD Tutaj jest to raptem jedna postać, ale fakt faktem, że mimo wszystko to zauważyłem) oraz efekt rozmycia niektórych przerywników sprawiał, że wyglądały jakby były zrealizowane w niższej rozdzielczości niż reszta gry. Ale to, o czym napisałem, to generalnie małe piwo, więc w kontekście całości można o tym łatwo zapomnieć. Dlaczego więc nie 10/10? Trochę trochę rozczarowały mnie zagadki środowiskowe, które nie były zbyt skomplikowane, ani razu nie musiałem na dłużej się zatrzymywać. W dodatku większy wachlarz umiejętności sprawiał, że niektóre dało się rozwiązać w inny sposób, niż zamierzali autorzy (i nie jest to zaletą, bo np. po to były stawiane platformy dające osłonę przed laserem, żeby z nich korzystać, a można było po prostu skorzystać z szybowania i pominąć całą zagadkę). A tak poza tym, to jestem pod wrażeniem tego, jak ładną grafikę i efekty cząsteczkowe można uzyskać za pomocą silnika Unity.
  6. Jest nawet opcja importowania statystyk z Raptra, dobrze że pobrałem sobie JSONa przed ostatecznym upadkiem.
  7. To jest takie lokalne śledzenie, bez serwisu, prawda? Cóż, lepszy rydz niż nic. EDIT: W sumie wygląda nieźle i jest tym razem pewność, że mi go nie usuną. Dzięki!
  8. Zamknięto platformę Raptr, m.in. narzędzie do śledzenia czasu w grach. Korzystałem z niego po tym, jak Xfire upadło kilka lat temu.
  9. SerwusX

    CD-Action 08/2018 - zawartość

    Jestem pod wrażeniem wielkości czcionki poradnika składania komputera. Studenci piszący ściągi na kolokwium mogliby się sporo nauczyć!
  10. SerwusX

    The Elder Scrolls (seria)

    Skyrim był równie albo nawet bardzie zbugowany od Fallouta 3, z tymże tutaj oba miały otwarty świat i bugi gubiły się w obliczu rozmiaru lokacji itd., ale i nie zawsze (np. zakładanie wiader na głowę sklepikarzom). Tunelowe strzelanki są krótkie i łatwiej je przetestować, więc można liczyć chyba na to, że bugów będzie mało, bo w przeciwnym razie jak już jakiś będzie, to na pewno zostanie zauważony. Bug interfejsu, który pokazałem, jest karygodny i nie wiem jakim cudem uszło im to płazem, bo to nie powinno mieć miejsca, coś takiego już dawno mi się nie przydarzyło.
  11. SerwusX

    The Elder Scrolls (seria)

    @Arlekin A ME2 kiedy miał premierę? 8 lat temu. Pierwszy raz uruchomiłem go 2 miesiące temu i nawet nie chciał się włączyć. Jestem 2 godziny w grze i już wykrzaczyło mi się przynajmniej 2 razy. Brakujące tekstury w interfejsie: Jakieś czarne ramki pod tekstem: Nie mogłem zaimportować save'ów z jedynki, musiałem ręcznie je kopiować i edytować jakieś pliki. Tak samo z dubbingiem, musiałem edytować pliki, żeby dało się odpalić angielskie dialogi i polskie napisy. Część napisów w ogóle nie jest przetłumaczona, np. przeglądam pancerze (czy raczej stroje, np. z motywem z Dragon Age'a) i widzę jakieś makaronizmy... Sorry, ale jak dla mnie ta gra jest wybitnym przykładem niedopracowanego bubla, mieli tyle lat, żeby to poprawić. Fallout 3 szczytem stabilności nie był, ale przynajmniej dało się go odpalić po instalacji. Fallout 3 do tego miał otwarty świat i więcej mogło się popsuć, Mass Effect 2 to zwykła tunelowa strzelanka z trzeciej osoby, a akurat gry tego typu wyjątkowo rzadko są aż tak zbugowane.
  12. SerwusX

    The Elder Scrolls (seria)

    Fallouta 3 przeszedłem bez większych zgrzytów, od NV odbiłem się po jakiejś godzinie, może dlatego że była nawet mniej stabilna od Mass Effecta 2 i mi się wykrzaczała co chwilę. Muszę kiedyś nadrobić.
  13. SerwusX

    Edycje Kolekcjonerskie

    Tu już lepiej, tam to panienka wygląda, jakby nie tylko ręce, ale i gałki oczne miała wszczepione.
  14. SerwusX

    Edycje Kolekcjonerskie

    Nie że coś, ale paskudna ta figurka. xD
  15. SerwusX

    Temat growy

    Przeszedłem wczoraj Penumbrę. Było ciekawie, zagadki były całkiem spoko. Przeciwnicy byli tylko męczący, bo albo byli w formie oskryptowanej ucieczki (w której musisz zrobić wszystko idealnie, bo jak zapomnisz zawalić chociaż jeden filar to instakill), albo były to chodzące zawsze w ten sam sposób po lokacji pieski, których schemat był za każdym razem jasny po kilkunastu sekundach obserwacji. Klimat dawał radę.
×