Jump to content
  • entries
    146
  • comments
    670
  • views
    152,941

About this blog

Rzeczywistość staje się fikcją

Entries in this blog

Koniec gry #66 - Penumbra: Twilight of the Archaic

Penumbra: Twilight of the Archaic - = 4h 48min Data pierwszej sesji:  Data ostatniej sesji: 24.04.2021 r. Czas gry: 41 dni. Czas spędzony w grze: 4,8h Kolejny wpis, kolejna Penumbra ukończona. Mod jest oczywiście produkcją stworzoną przez CounterCurrentGames, która ponownie jakością nie odbiega od oryginalnych części, więc nazywanie tych dzieła po prostu kolejnymi częściami Penumbry jest moim zdaniem jak najbardziej na miejscu! Teraz pozosta

SerwusX

SerwusX in Koniec Gry

Wielka Gala Podsumowująca Rok 2020

Niezmiernie miło jest mi powitać Was w kolejne edycji Wielkiej Gali! Nie spodziewaliście się tego, prawda? Tym razem ponownie udało nam pobić się rekord liczby dni dni, które udało nam się przeżyć, chociaż z niejakim frasunkiem muszę dodać, że niestety nie wszystkim. Pokłosiem wydarzeń z zeszłego roku jest także sposób, w jaki spotykamy się tutaj, by uczcić moją, hm, chęć do życia? Wygraną z prokrastynacją? Nieistotne! W każdym razie, nie spodziewałem się, że już druga edycja Gali odbędzie

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #65 - Penumbra: Necrologue

Penumbra: Necrologue Data pierwszej sesji: miałem tutaj zagwozdkę, ponieważ Steam nie podaje takiej informacji, natomiast Gameplay Time Tracker grę wykrywał jako Amnesię: Mroczny Obłęd, do której Penumbra: Necrologue jest modem. Na szczęście twórcy pomyśleli o osobach takich jak ja i w folderze zapisami znajduje się taki oto plik: Czyli 24.10.2019. Data ostatniej sesji: 18.10.2020 r. Czas gry: 360 dni. Czas spędzony w grze: 10,9 h Znalezione artefakty:

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #64 - Helltaker

Helltaker Data pierwszej sesji: 28.06.2020 r. Data ostatniej sesji: 29.06.2020 r. Czas gry: 2 dni. Czas spędzony w grze: 1,4 h. Osiągnięcia: 8/8 Opis krótki, jak sama gra. Nie ma nic do dodania, a przy samej grze dość skisnąłem. Z jednej strony szkoda, że była taka krótka, z drugiej dobrze, że nie była za długa, bo nie zdążyła się znudzić. Jak dla mnie tak powinny wyglądać gry na smartfony, a nie jakieś paywalle. :V

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #63 - Assassin's Creed 2

Assassin's Creed 2 Czas gry: 23 dni. Osiągnięcia (?): Jeżeli zaś chodzi o statystki, to tylko pokrótce. Odblokowałem zestaw Altaïra i ulepszyłem do końca posiadłość. Pancerz dlatego, że to były jedyne fajne misje poboczne w grze, natomiast posiadłość, że i tak nie było czego robić w pieniędzmi. Ogólnie wszystkie znajdźki, pióra, zlecenia zabójstwa, wieże itd. mało mnie obchodziły. Doszło do tego, że w jednym z miast miałem mapę w całości pokrytą mgłą wojny, bo nie c

SerwusX

SerwusX

Apel do twórców platformy blogowej

Ten wpis kierunkuję do wszystkich twórców, którzy udzielali się na platformie blogowej FA, a jeszcze tutaj zaglądają. Nie wiadomo jak będzie, a nie przewiduję, że dobrze będzie. O ile mnie pamięć nie myli, to redakcja wielokrotnie mówiła, że na działanie forum samo w sobie nie ma większego wpływu. Snuję więc przypuszczenie, że na hosting również, który umrze wraz z niezapłaconym okresem rozliczeniowym. Poza tym nie czarujmy się, redakcja ma obecnie znacznie ważniejsze sprawy na głowie, niż

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #62 - Ori and the Will of the Wisps

Ori and the Will of the Wisps Czas gry: 24 dni. Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: Link do osiągnięć Mówiąc krótko: wszystko, co dało się odblokować w trakcie jednego podejścia, zostało odblokowane (oprócz osiągnięcia za wysoki poziom trudności, nad czym ubolewam, bo gra była na tyle łatwa, że mogłem od niego zacząć). I na koniec garść zrzutów ekranu:  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #61 - Alan Wake

Alan Wake Czas gry Licząc tylko ten gameplay, czyli od 22 marca 2020 do 1 kwietnia 2020, to 10 dni. Licząc od pierwszego uruchomienia gry, czyli 8 marca 2013 roku do 1 kwietnia 2020, to 2581 dni, czyli 7 lat 24 dni albo 84 miesiące 24 dni. Długo, ale rekord to żaden, patrząc na mój czas przechodzenia GTA: San Andreas. Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry:  Link do osiągnięć Statystyki w momencie ukończenia gry: I

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #60 - A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence Dobra gra, polecam. Czas gry: Cholera, nie wiem. Chyba jakiś tydzień albo dwa, narzędzie wariowało we współpracy z tym Microsoftowym wynalazkiem... Link do osiągnięć (tzn. chyba, bo tak tragicznej w nawigacji strony nie widziałem chyba od czasów studiów). Środkowy ekwipunek (tam gdzie są kieszenie) ulepszony do maksimum. Liczba klatek na sekundę w finałowej walce: ok. 10. Ponad połowa "znajdziek" zdobyta. Niestety, nie

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #59 - Blair Witch

Blair Witch Mass Effect 2 to gra opowiadająca o losach grupy grabieżców, kradnących surowce ze wszystkich napotkanych planet w galaktyce. Czas gry: 8 dni Zakończenie: Chociaż w Blair Witch grałem tak, jak powinno się grać w tego typu tytuły, to nie potrafiłem w żaden sposób się przestraszyć. Co najwyżej parę razy poczuć nieswojo, ale poza tym dziarsko brnąłem do przodu dosłownie i w przenośni. Garść screenshotów.  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #58 - Mass Effect 2

Mass Effect 2 Mass Effect 2 to gra opowiadająca o losach grupy grabieżców, kradnących surowce ze wszystkich napotkanych planet w galaktyce. Czas gry: 50 dni Wszystkie planety odkryte Wszystkie misje (łącznie z lojalnościowymi) ukończone Surowce ze wszystkich planet złupione Decyzje i wydarzenia fabularne (uwaga na ciężkie spojlery): Niestety, ale nie mam zrzutów ekranu, które chciałbym pokazać. Zamiast tego prawdopodobnie wkrótce poja

SerwusX

SerwusX

Wielka Gala Podsumowująca Rok 2019

Witam wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym, 2020 roku. Tym razem ponownie pobiliśmy rekord dni, które udało nam się przeżyć, chciałbym zatem złożyć na Wasze dłonie moje szczere gratulacje! Cóż, skoro nasze elitarne grono zebrało się i jesteśmy wreszcie w komplecie (lub nie, ale nie będziemy dłużej czekać na spóźnialskich!), przedstawmy zatem krótkie podsumowanie minionego roku w wykonaniu Serwusa! Oddaję mikrofon. Dziękuję, dziękuję. Wiem, że wszyscy pragniecie usłyszeć w co moje skrom

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #57 - A Way Out

A Way Out A Way Out jest grą polegającą na Quick Time Eventach, a opowiada o dwóch mutantach, którzy są w stanie przyjąć wiadro ołowiu na klatę, a potem się zregenerować.  Czas gry: 408 dni Średni czas gry na dzień: 55 sekund 59 setnych sekund Czyli średni wynik jest nawet niższy od tego z GTA:SA! Grę przeszedłem w coopie z kumplem, na jego kopii. Zakończenie:  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #56 - GTA: San Andreas

GTA: San Andreas Statystyki z przejścia niniejszej gry nie będą pochodził z programu Gameplay Time Tracker z prostej przyczyny. W momencie rozpoczęcia gry jeszcze z niego nie korzystałem. Mamy więc do czynienia z kolejną grą, którą przechodziłem naprawdę długo, w tym przypadku przeszło rok. Jest to jednak przypadek specjalny, ponieważ GTA: San Andreas przechodziłem praktycznie prawie od jej premiery w 2005 roku, czyli niemalże 14 lat. Ale nie uprzedzajmy faktów. Czas rozpoczęcia:

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #55 - Penumbra: Requiem

Penumbra: Requiem Tym razem ukończyłem trzecią, ostatnią już część serii Penumbra. I tym razem nie mogę pochwalić się żadnymi zrzutami ekranów, z tego samego powodu, co ostatnio. Narzędzie do ich robienia znowu odmówiło posłuszeństwa. Nie ma za wiele do dodania, zatem niech przemówią statystyki. Czas gry: 11 dni. Znalezione statuetki: 4/9

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #54 - Penumbra: Czarna plaga

Penumbra: Czarna plaga Czas gry: 43 dni. Znalezione notatki: 20/20 Znalezione statuetki: 6/10 Niestety, ale nie mam żadnych screenshotów, ponieważ wbudowane narzędzie windowsowe tym razem odmówiło współpracy w tej kwestii. Nie ma jednak czego żałować. Tym razem nie znalazłem żadnego easter egga godnego uwiecznienia, a i w trakcie rozgrywki nie napotkałem żadnych wybitnie szokujących scen.  Drugi rozdział Penumbry okazał się być znacznie prostszy pod względ

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #51 - Undertale

Undertale Czas rozpoczęcia: 10 maja 2019 r. Czas ukończenia: 29 maja 2019 r. Czas gry: 19 dni. Ile to godzin w grze: 9 godzin 51 minut Ścieżka Pacyfisty oraz Prawdziwa Ścieżka Pacyfisty  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #50 - Catherine Classic

Catherine Classic Czas gry: 14 dni Liczba poduszek przed ostatnim etapem: 87 Liczba ukończonych poziomów Roszpunki: 19 Osiągnięcia w momencie ukończenia gry: Link do osiągnięć: tutaj  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #48 - Twierdza HD

Twierdza HD Czas gry: 74 dni Liczba misji: 21 Liczba zapisów stanu gry: 291 20 misji ukończonych na poziomie bardzo trudnym, jedna misja ukończona na poziomie łatwym (możecie zgadnąć która :)). Ten, kto wpadł na ten pomysł, powinien zostać zmuszony do zamieszkania w tym kraju. A nie, moment...

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #47 - Amnesia: A Machine for Pigs

Amnesia: A Machine for Pigs Liczba zgonów: 0 Garść zrzutów ekranu: Chciałem jeszcze tylko dodać, że jest to wyjątkowo niedoceniana gra. Hejtowana była przy okazji premiery głównie za to, że nie jest Amnezją 2, z resztą nikt nigdzie nie powiedział, że nią jest. W wielu aspektach różni się od niej – wyjątkowo liniowe, nawet jak na horror, prowadzenie fabuły, brak głównego celu w postaci przetrwania oraz raczej mało przerażający przeciwnicy. Studio The Chinese Room,

SerwusX

SerwusX

Najgorsza gra w życiu

Prawdopodobnie każdy z nas przeszedł w swoim życiu jakąś grę. Jedne były lepsze, inne zapewne gorsze, ale pośród nich trafia się ta jedna jedyna – gra wybitna. Gra, o której nie będziemy w stanie już nigdy zapomnieć, która śnić się nam będzie po nocach oraz gra, która zadaje nam ważne pytania egzystencjalne: po kiego grzyba ktoś stworzył takie, za przeproszeniem, excrementitium oraz co nas podkusiło, aby tę grę uruchamiać, a co dopiero przechodzić… Zanim przejdę do właściwej części wpisu, p

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #46 - Outlast: Whistleblower

Outlast: Whistleblower Czas rozpoczęcia: 16 stycznia 2018 r. Czas ukończenia: 20 stycznia 2019 r. Czas gry: 4 dni. Ile to godzin w grze: 3 godz. 7 min. Trzeba wziąć różnicę tych statystyk i z podstawki. I tutaj również niewiele jest do dodatnia, w zasadzie można by skopiować notkę z poprzedniego wydania Końca Gry, co też czynię.  Grę przeszedłem na wysokim poziomie trudności, czyli bez permadeath, maksymalnie 5 baterii w ekwipunku, mniej baterii do znalezi

SerwusX

SerwusX

×
×
  • Create New...