Jump to content
  • entries
    143
  • comments
    666
  • views
    151,837

About this blog

Rzeczywistość staje się fikcją

Entries in this blog

Koniec gry #64 - Helltaker

Koniec gry #64 - Helltaker

Helltaker Data pierwszej sesji: 28.06.2020 r. Data ostatniej sesji: 29.06.2020 r. Czas gry: 2 dni. Osiągnięcia: 8/8 Opis krótki, jak sama gra. Nie ma nic do dodania, a przy samej grze dość skisnąłem. Z jednej strony szkoda, że była taka krótka, z drugiej dobrze, że nie była za długa, bo nie zdążyła się znudzić. Jak dla mnie tak powinny wyglądać gry na smartfony, a nie jakieś paywalle. :V

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #63 - Assassin's Creed 2

Koniec gry #63 - Assassin's Creed 2

Assassin's Creed 2 Czas gry: 23 dni. Osiągnięcia (?): Jeżeli zaś chodzi o statystki, to tylko pokrótce. Odblokowałem zestaw Altaïra i ulepszyłem do końca posiadłość. Pancerz dlatego, że to były jedyne fajne misje poboczne w grze, natomiast posiadłość, że i tak nie było czego robić w pieniędzmi. Ogólnie wszystkie znajdźki, pióra, zlecenia zabójstwa, wieże itd. mało mnie obchodziły. Doszło do tego, że w jednym z miast miałem mapę w całości pokrytą mgłą wojny, bo nie c

SerwusX

SerwusX

 

Apel do twórców platformy blogowej

Ten wpis kierunkuję do wszystkich twórców, którzy udzielali się na platformie blogowej FA, a jeszcze tutaj zaglądają. Nie wiadomo jak będzie, a nie przewiduję, że dobrze będzie. O ile mnie pamięć nie myli, to redakcja wielokrotnie mówiła, że na działanie forum samo w sobie nie ma większego wpływu. Snuję więc przypuszczenie, że na hosting również, który umrze wraz z niezapłaconym okresem rozliczeniowym. Poza tym nie czarujmy się, redakcja ma obecnie znacznie ważniejsze sprawy na głowie, niż

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #62 -  Ori and the Will of the Wisps

Koniec gry #62 - Ori and the Will of the Wisps

Ori and the Will of the Wisps Czas gry: 24 dni. Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: Link do osiągnięć Mówiąc krótko: wszystko, co dało się odblokować w trakcie jednego podejścia, zostało odblokowane (oprócz osiągnięcia za wysoki poziom trudności, nad czym ubolewam, bo gra była na tyle łatwa, że mogłem od niego zacząć). I na koniec garść zrzutów ekranu:  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #61 - Alan Wake

Koniec gry #61 - Alan Wake

Alan Wake Czas gry Licząc tylko ten gameplay, czyli od 22 marca 2020 do 1 kwietnia 2020, to 10 dni. Licząc od pierwszego uruchomienia gry, czyli 8 marca 2013 roku do 1 kwietnia 2020, to 2581 dni, czyli 7 lat 24 dni albo 84 miesiące 24 dni. Długo, ale rekord to żaden, patrząc na mój czas przechodzenia GTA: San Andreas. Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry:  Link do osiągnięć Statystyki w momencie ukończenia gry: I

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #60 - A Plague Tale: Innocence

Koniec gry #60 - A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence Dobra gra, polecam. Czas gry: Cholera, nie wiem. Chyba jakiś tydzień albo dwa, narzędzie wariowało we współpracy z tym Microsoftowym wynalazkiem... Link do osiągnięć (tzn. chyba, bo tak tragicznej w nawigacji strony nie widziałem chyba od czasów studiów). Środkowy ekwipunek (tam gdzie są kieszenie) ulepszony do maksimum. Liczba klatek na sekundę w finałowej walce: ok. 10. Ponad połowa "znajdziek" zdobyta. Niestety, nie

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #59 - Blair Witch

Koniec gry #59 - Blair Witch

Blair Witch Mass Effect 2 to gra opowiadająca o losach grupy grabieżców, kradnących surowce ze wszystkich napotkanych planet w galaktyce. Czas gry: 8 dni Zakończenie: Chociaż w Blair Witch grałem tak, jak powinno się grać w tego typu tytuły, to nie potrafiłem w żaden sposób się przestraszyć. Co najwyżej parę razy poczuć nieswojo, ale poza tym dziarsko brnąłem do przodu dosłownie i w przenośni. Garść screenshotów.  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #58 - Mass Effect 2

Koniec gry #58 - Mass Effect 2

Mass Effect 2 Mass Effect 2 to gra opowiadająca o losach grupy grabieżców, kradnących surowce ze wszystkich napotkanych planet w galaktyce. Czas gry: 50 dni Wszystkie planety odkryte Wszystkie misje (łącznie z lojalnościowymi) ukończone Surowce ze wszystkich planet złupione Decyzje i wydarzenia fabularne (uwaga na ciężkie spojlery): Niestety, ale nie mam zrzutów ekranu, które chciałbym pokazać. Zamiast tego prawdopodobnie wkrótce poja

SerwusX

SerwusX

Wielka Gala Podsumowująca Rok 2019

Wielka Gala Podsumowująca Rok 2019

Witam wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym, 2020 roku. Tym razem ponownie pobiliśmy rekord dni, które udało nam się przeżyć, chciałbym zatem złożyć na Wasze dłonie moje szczere gratulacje! Cóż, skoro nasze elitarne grono zebrało się i jesteśmy wreszcie w komplecie (lub nie, ale nie będziemy dłużej czekać na spóźnialskich!), przedstawmy zatem krótkie podsumowanie minionego roku w wykonaniu Serwusa! Oddaję mikrofon. Dziękuję, dziękuję. Wiem, że wszyscy pragniecie usłyszeć w co moje skrom

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #57 - A Way Out

Koniec gry #57 - A Way Out

A Way Out A Way Out jest grą polegającą na Quick Time Eventach, a opowiada o dwóch mutantach, którzy są w stanie przyjąć wiadro ołowiu na klatę, a potem się zregenerować.  Czas gry: 408 dni Średni czas gry na dzień: 55 sekund 59 setnych sekund Czyli średni wynik jest nawet niższy od tego z GTA:SA! Grę przeszedłem w coopie z kumplem, na jego kopii. Zakończenie:  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #56 - GTA: San Andreas

Koniec gry #56 - GTA: San Andreas

GTA: San Andreas Statystyki z przejścia niniejszej gry nie będą pochodził z programu Gameplay Time Tracker z prostej przyczyny. W momencie rozpoczęcia gry jeszcze z niego nie korzystałem. Mamy więc do czynienia z kolejną grą, którą przechodziłem naprawdę długo, w tym przypadku przeszło rok. Jest to jednak przypadek specjalny, ponieważ GTA: San Andreas przechodziłem praktycznie prawie od jej premiery w 2005 roku, czyli niemalże 14 lat. Ale nie uprzedzajmy faktów. Czas rozpoczęcia:

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #55 - Penumbra: Requiem

Koniec gry #55 - Penumbra: Requiem

Penumbra: Requiem Tym razem ukończyłem trzecią, ostatnią już część serii Penumbra. I tym razem nie mogę pochwalić się żadnymi zrzutami ekranów, z tego samego powodu, co ostatnio. Narzędzie do ich robienia znowu odmówiło posłuszeństwa. Nie ma za wiele do dodania, zatem niech przemówią statystyki. Czas gry: 11 dni. Znalezione statuetki: 4/9

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #54 - Penumbra: Czarna plaga

Koniec gry #54 - Penumbra: Czarna plaga

Penumbra: Czarna plaga Czas gry: 43 dni. Znalezione notatki: 20/20 Znalezione statuetki: 6/10 Niestety, ale nie mam żadnych screenshotów, ponieważ wbudowane narzędzie windowsowe tym razem odmówiło współpracy w tej kwestii. Nie ma jednak czego żałować. Tym razem nie znalazłem żadnego easter egga godnego uwiecznienia, a i w trakcie rozgrywki nie napotkałem żadnych wybitnie szokujących scen.  Drugi rozdział Penumbry okazał się być znacznie prostszy pod względ

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #51 - Undertale

Koniec gry #51 - Undertale

Undertale Czas rozpoczęcia: 10 maja 2019 r. Czas ukończenia: 29 maja 2019 r. Czas gry: 19 dni. Ile to godzin w grze: 9 godzin 51 minut Ścieżka Pacyfisty oraz Prawdziwa Ścieżka Pacyfisty  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #50 - Catherine Classic

Koniec gry #50 - Catherine Classic

Catherine Classic Czas gry: 14 dni Liczba poduszek przed ostatnim etapem: 87 Liczba ukończonych poziomów Roszpunki: 19 Osiągnięcia w momencie ukończenia gry: Link do osiągnięć: tutaj  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #48 - Twierdza HD

Koniec gry #48 - Twierdza HD

Twierdza HD Czas gry: 74 dni Liczba misji: 21 Liczba zapisów stanu gry: 291 20 misji ukończonych na poziomie bardzo trudnym, jedna misja ukończona na poziomie łatwym (możecie zgadnąć która :)). Ten, kto wpadł na ten pomysł, powinien zostać zmuszony do zamieszkania w tym kraju. A nie, moment...

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #47 - Amnesia: A Machine for Pigs

Koniec gry #47 - Amnesia: A Machine for Pigs

Amnesia: A Machine for Pigs Liczba zgonów: 0 Garść zrzutów ekranu: Chciałem jeszcze tylko dodać, że jest to wyjątkowo niedoceniana gra. Hejtowana była przy okazji premiery głównie za to, że nie jest Amnezją 2, z resztą nikt nigdzie nie powiedział, że nią jest. W wielu aspektach różni się od niej – wyjątkowo liniowe, nawet jak na horror, prowadzenie fabuły, brak głównego celu w postaci przetrwania oraz raczej mało przerażający przeciwnicy. Studio The Chinese Room,

SerwusX

SerwusX

Najgorsza gra w życiu

Najgorsza gra w życiu

Prawdopodobnie każdy z nas przeszedł w swoim życiu jakąś grę. Jedne były lepsze, inne zapewne gorsze, ale pośród nich trafia się ta jedna jedyna – gra wybitna. Gra, o której nie będziemy w stanie już nigdy zapomnieć, która śnić się nam będzie po nocach oraz gra, która zadaje nam ważne pytania egzystencjalne: po kiego grzyba ktoś stworzył takie, za przeproszeniem, excrementitium oraz co nas podkusiło, aby tę grę uruchamiać, a co dopiero przechodzić… Zanim przejdę do właściwej części wpisu, p

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #46 - Outlast: Whistleblower

Koniec gry #46 - Outlast: Whistleblower

Outlast: Whistleblower Czas rozpoczęcia: 16 stycznia 2018 r. Czas ukończenia: 20 stycznia 2019 r. Czas gry: 4 dni. Ile to godzin w grze: 3 godz. 7 min. Trzeba wziąć różnicę tych statystyk i z podstawki. I tutaj również niewiele jest do dodatnia, w zasadzie można by skopiować notkę z poprzedniego wydania Końca Gry, co też czynię.  Grę przeszedłem na wysokim poziomie trudności, czyli bez permadeath, maksymalnie 5 baterii w ekwipunku, mniej baterii do znalezi

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #45 - Outlast

Koniec gry #45 - Outlast

Outlast I w sumie niewiele jest do dodatnia. Grę przeszedłem na wysokim poziomie trudności, czyli bez permadeath, maksymalnie 5 baterii w ekwipunku, mniej baterii do znalezienia, przeciwnicy mocniejsi. To jako bonus kilka zrzutów ekranu, uwaga na spojlery, czy coś.  

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #44 - King's Bounty: Legenda

Koniec gry #44 - King's Bounty: Legenda

King's Bounty: Legenda Istnieje pewna rozbieżność w czasie gry. Czas liczony przez grę wyniósł 42 godziny 45 minut. Steam pokazuje 75 godzin. Gameplay Time Tracker pokazuje 72 godziny (71 godzin czasu interaktywnego). Steam i GTT liczyły całkowity czas (możliwe, że GTT nie zaliczył jednej sesji). Nie wiadomo co było natomiast liczone w samej grze: czy czas spędzony w zamkach również był liczony. Dodatkowo doszło kilka wczytań gier (ale wątpię, żeby różnica w

SerwusX

SerwusX

Koniec gry #43 - Half Life 2

Koniec gry #43 - Half Life 2

Half-Life 2 Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: 23/33 (70%).Link do osiągnięć: TUTAJ. Moja ocena gry: 8/10. Byłoby z plusem, ale obciąłem go za sekwencję z poduszkowcem.  Lubię fabularyzowane FPSy (praktycznie tylko w takie gram). Mam wrażenie, że strzelania było aż za dużo, mimo wszystko styl gry w ogóle nie pasował do postaci fizyka teoretyka, który równocześnie staje się masowym mordercą (a może już wcześniej nim był? W sumie...)  Jedyną osoba, która ma z tym probl

SerwusX

SerwusX

×
×
  • Create New...