Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

orzechXIX

Niezwykłe zdolności

Polecane posty

Nie jestem pewny czy można to zakwalifikować jako umiejętność ale utkwiło mi to w pamięci.

Mianowicie Bohater gry Gorasul

(Roszonda)

potrafił rozmawiać ze swoim magicznym mieczem, który to z kolei charakteryzował się ciekawą osobowością :wink:

Podobały mi się też umiejętności

Gideona Wyetha

z Advent Rising. Wszystkie były fajne, więc niczego nie wyróżniam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fun: w tym temacie podajemy konkretne zdolności (zdolność/postać/gra), nie gry z fajnymi talentami

Elika z Prince of Persia, rzucająca się nam na ratunek czy pomagająca doskoczyć do jakiegoś miejsca. I moce zdobywane w Świątyni (Oddech/Skrzydła/Ręka/...Zapomniałam :sweat:).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sophi13 - dzięki wielkie, bo już nie wyrabiam. Kurde, wyjedzie człowiek na 3 tygodnie i od razu się znajdzie gość, który wyskoczy z cyckami lary... Aż się dziwię, że w temacie o najciekawszej broni nikt z nimi nie wyskoczył... A wracając do tematu - Podniesienie z Mass Effect wymiata. nie ma to, jak obserwacja wroga wiszącego bezwładnie pod sufitem, a chwilę później spadającego na ryj. Nie dość, że strzelać spokojnie do niego można, to na jakiś czas mamy z gościem spokój.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bastilia z KOTOR posiadała unikową u wcześniej nie prezentowaną moc (umiejętność), tj. bitewną medytację, powodującą, że wszyscy jej sojusznicy na polu bitwy z przeciętnych rekrutó stawali się weteranami.

Umiejętności Starkillera, między innymi zgniatanie ogromnych robotów do wielkości kontenera na szkło.

Umiejętność Flemeth z DA - "wchodzenie" w ciało córek i zawłaszczanie ich.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc kostiumu z gry Crysis :D Mógł być niewidzialny,szybko biegać,być supersilny oraz uaktywnić tryb defensywny :D Do tego automatycznie przywracał życie, lecz przed tym trzeba było odczekać chwilkę by kostium się naładował.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fizyczna Tarcza i Wiele Uderzeń w Fable.

Jack Rzeźnik w postaci smoka

padł po 2 seriach :)

Bohaterowie Left 4 Dead 2 i ich zdolności wyskokowe na mapie Dead Center w przetrwaniu, czyli 3 sie opieprza jeden faktycznie walczy o przetrwanie (sam!) xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*) Alex Mercer, Prototype - zasób możliwości wirusa jest naprawdę szeroki a zniszczenie jako może siać (ach, te skoki z wieżowców) przechodzi wyobrażenie ^^ Nic nie jest w stanie stanąć mu na drodze... Ani wojsko ani mutanty.

*) bohater z Divinity II, przemiana w smoka - możliwe, że mało grałem w RPG, ale nie widziałem wcześniej takiego, które daje nam możliwość transformacji w to potężne bydle ;D oraz możliwość poruszania się po mapie. Dla mnie to całkiem fajna moc ;]

*) um. przetrwania i odporność na zarazę, Left 4 Dead (1&2) - co jak co, ale w świecie ogarniętym apokalipsą przez jeden cholerny wirus odporność na tenże jest całkiem potrzebne nie mówiąc już o technikach wyrzynania hord zombie ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniały mi się 2 rzeczy :)

W World of Warcraft bodajże druid może się zmienić w ptaka i latac po całej mapie. Jak na grę MMO jest to naprawdę świetna i wyjątkowa umiejetność. Samej gry nie lubię, jednak ta umiejętność jest boska.

W grze Arcanym : przypowieść o maszynach i magii - wiele świetnych czarów, które rzadko (albo nigdy) nie są w grach spotykane, między innymi :

-rozmowa z duchami

-zamknięcie zamka (tak, nie otwarcie, tylko zamknięcie :) )

-dezintegracja przeciwnika (nie zabicie, tylko jak było w opisie "rozszczepienie więzi między atomami celu")

-wskrzeszenie przyjaciela

-zabicie wroga - od tak, wyrzucenie jego duszy z ciała

-spowolnienie czasu w całym świecie, poza naszą postacią, która "wysysając" czas dodatkowo przyśpiesza siebie

Gothic 3 - jeden z 3 czarów głównych ścieżki yy beliara albo adanosa, nie pamiętam już.

Czar ten pozwala nam zmienić się w ducha, przejść między wrogami, zobaczyć ilu ich jest itd, po czym wracamy w formę cielesną - niestety w miejscu gdzie zaczeliśmy :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość mocy Alexa Mercera z gry Prototype (tak wiem mało oryginalne :P) Ale szczególnie kolce wyrastające z ziemi lub macki wyrastające z ciała- widowiskowe, potężne i oryginalne, gdy je pierwszy raz zobaczyłem zrobiły na mnie spore wrażenie

Infernal- teleportacja

Raziel z Soul Reaver 1- moc o nazwie Constrict (brak polskiego odpowiednika) Może wyglądąło to głupio jak Raziel biegał w kółko wrogów lub przedmiotów :P Ale moc ciekawa i potężna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prince of Persia Sands of Time - sztylet czasu! To było coś. Zamiast durnych checkpointów twórcy dali nam magiczny sztylecik, dzięki któremu sami możemy cofać sobie czas gdy coś spartolimy. W tamtych czasach to mnie po prostu rozwaliło! Nigdy mi nie przyszło do głowy takie rozwiązanie. Szczególnie przydatne podczas walk z bossami.

Moce Aleksa Mercera - a konkretnie bieganie po ścianach! To było spełnienie moich marzeń. Eksploracja miasta bez ograniczeń naprawdę tutaj nabierała znaczenia. Wspinaczka na Empire State Building... a wspomnę jeszcze widoki...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jackie Estacado w grze The Darkness dostał cztery świetne umiejętności związane z tytułową ciemnością, która go opętała. Takie sobie Demon Arm i tylko przyjemne Darkness Guns nie są może warte uwagi, ale Black Hole, która otwiera w planszy na chwilę "czarną dziurę", miotając wszystkim w okolicy na wszystkie strony już sprawiało sporo radochy. Najlepsze jest jednak Creeping Dark, "macka", nad którą przejmujemy kontrolę. Posiada ona możliwość przyczepienia się do każdej powierzchni, do tego potrafi zagryźć. Nie ma to jak podjechać sobie taką do nic niespodziewającego się wroga po ścianie, do której stoi tyłem, zadać cios i wyrwać serce. ]:->

Bardzo fajny shooter swoją drogą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Style Quicksilver i Doppelganger z Devil May Cry 3. Niemal całkowite zatrzymanie czasu (konkretnie - niemiłosierne jego spowolnienie) i tworzenie własnej kopii... Heh... No i rzecz jasna całkowicie wymiatające akcje Yamato (z tej samej gry). Np. Judgement Cut lub inne cięcia "dystansowe". Ataki (które niemało człekowi krwi napsuły podczas walki z Vergilem) te dają niesamowitą frajdę.

@Petarda - no Alex Mercer z Prototype'a... Ale o co chodzi z tym parkourem? Możesz rozwinąć? Bo ja np. w grę nie grałam, nie wiem, o co chodzi (tak samo, jak ludzie niewtajemniczeni nie wiedzą, czym jest DTE czy JC).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Przemiana w demona z Dark Messiah of Might & Magic - Rzadko używałem tą zdolność, ale jak już to stwarzała dużo radości. Nie ma to jak porządnie ogonem trzepnąć w wroga albo poszlachtować go łapami. No i jeszcze te szybsze poruszanie się.

- Zdolności pasywne Geralta z Wiedźmina - Może nie są aż tak wyeksponowane i widowiskowe, jak Dantego, Księcia Persji czy Alexa Mercela, ale z pewnością zwykły człowiek czegoś takiego nie potrafi. Duży refleks i zwinność to podstawa, jak i widzenie w ciemności. Ważny też jest immunitet na wszelkiego rodzaju choroby. Lecz chyba nie każdy z nas przeżyłby faszerowanie organizmu śmiertelnie groźnymi truciznami. Więc nie pijmy denaturatu - zostawmy to "Wieśkowi" :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...