Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

orzechXIX

Niezwykłe zdolności

Polecane posty

Gość sophi13

Pomogę nieco orzechowi i przypomnę: podajemy wyłącznie umiejętności, które są niedostępne dla zwykłych śmiertelników... Czyli np. alchemia z "eRPeGów" odpada. Tak samo gitara z Brutal Legend, Glaive z Dark Sector, gadżety Batmana i akrobacje Księcia (PoP).

A od siebie dorzucę tylko: nie podawajcie w kółko łapki Nero. Do znudzenia... Łapka Nero, Devil Bringer, ręka Nero, Demoniczne Ramię... Agrh. Bo tak naprawdę tą słynną łapę wprowadzono jako ułatwienie dla nowych... Żeby zachęcić newbie do gry, stworzyć sytuację odwrotną do tej w poprzedniej części Diabła, gdzie trzeba mieć przy sobie duużą miskę zimnej wody, coś do picia, anielską cierpliwość i dużo samozaparcia. Ale nawet to czasem nie wystarczy, gdy giniemy po raz 6 czy 7, zabici przez tego samego bossa (mi to się zdarza nagminnie).

Hmm... Wracając do tematu:

Była taka gra... I-Ninja... I była tam zdolność podobna do przemiany w demona z DMC... Mianowicie nazywało się to Berserk, czy coś w tym guście, po aktywacji nasz ninja wpadał w szał i siekał wszystko duużo mocniej, niż normalnie. Nie raz ratowało to człekowi życie :)

Za dużo wam nie podam, bo dotychczas grałam gł. w Hirołsy, rzadziej w NWN 2 czy Simsy (i DMC. Od zeszłego roku). Od jakiegoś czasu ostrzę sobie zęby na Trylogię PoP, Dawn of War, Planescape Torment, Prototype'a, Crysisa, Dark Sectora, Gears of War, Resident Evil 5, Gothic 1-2, Assasin's Creed... Uch... Życia mi nie starczy. I kasy. (I nie wyskakiwać mi, że za młoda jestem. Gram w Hirołsy od zerówki* i jak dotąd nikogo nie zadźgałam tępym nożem. DMC też nie natchnęło mnie do zatłuczenia kogoś. Zresztą znam wiele osób GRUBO poniżej 18 lat, które grają w GTA. Też nikogo nie zabiły. Koniec wywodu)

*Hirołsy (HoM&M) mają PEGI 12+, miałam wtedy 7 lat - niecałe w dodatku. Zaś DMC to z kolei PEGI 16+/ERSB Mature, w dodatku w trzeciej części pojawia się określenie przed brutalnością i scenami gore... Aha... Mhm... Sceny gore, taaa....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

x - Skok z bullet timem Maksa Payne'a.

x - Gitara elektryczna Eddiego. Owszem, śmiertelnicy mogą grać na gitarze, ale niekoniecznie mogą nią razić prądem i czynić z solówek magiczne rytuały. ^^

x - Cofanie czasu Prince'a w serii PoP. Takie proste, a takie genialne.

x - Witch Time Bayonetty - jw. Chętnie uścisnąłbym dłoń temu, kto wpadł na zatrzymanie czasu po zrobieniu uniku w ostatniej chwili.

x - WSZYSTKIE umiejętności Kabuto z Giants: Citizen Kabuto. Tratowanie całych wiosek w pełni wyrośniętym Kabuto było nadzwyczaj przyjemne. ;d

x - I na miejscu honorowym - nieśmiertelność Bezimiennego z Planescape: Torment. Bardziej mająca znaczenie fabularne, niż w rozgrywce, ale tak czy siak - wspaniały pomysł i niezwykła zdolność.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sophi13

@Fristron: wieeem... Monotematyczna jestem... Ale walczyć gitarą elektryczną można było już 5 lat temu, na PS2. W DMC 3. Jest tam takie coś, co zwie się Nevan...

jest to dusza sukkuba-demonicy-wiedźmy-wampirzycy zaklęta w krzyżówkę gitary elektrycznej i kosy + mnóstwo nietoperzy. Rażenie prądem też

:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sebi1295

To będzie tak:

- Demoniczne Ramię z DMC

- ,,Przywłaszczenie Duszy" z Jade Empire

- ,,Shuriken" z Darc Sector - sorq ale chyba źle napisałem

- 4 tryby zdolności z Crysis - skoki, szybkość, siła ....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BioShock i BioShock 2 - plazmidy, a zwłaszcza cyclone trap, scout i security command :)

Constantine - wszystkie zaklęcia bohatera :) Za sposób ich wykonywania, formuły i całokształt ;)

Chrome - chipy poprawiające celowanie, wytrzymałość itp. (na chwilę obecną dostępne nie są i wątpię, żeby szybko były)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...