Perun Napisano Wrzesień 15, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2014 (edytowany) Jak już zameldujesz przywódcy, to możesz wziąć się za zadania poboczne. Czytałem gdzieś, że nieraz występuje błąd, który blokuje misje poboczne, aż do chwili ukończenia MQ. Warto zwrócić uwagę na zadanie, w którym otrzymujemy ulepszenia do kuszy. Dodatkowo otrzymujemy przedmioty, z których można zdjąć czar. Dzięki temu udało mi się uzyskać czar z premią do alchemii. . Edytowano Wrzesień 15, 2014 przez Perun Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Październik 17, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2014 Dajcie jakieś mody polepszające grafikę, tylko jak z Nexusa to dajcie jakiś poradnik jak stamtąd instalować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex95 Napisano Październik 17, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2014 Do jakiej gry? Na Nexusie wystarczy założyć darmowe konto o ile dobrze pamiętam i możesz ściągać do woli. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortimer2000 Napisano Październik 17, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2014 (edytowany) Sachees http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=83806A co do nexusa:1.Zakładasz konto na jego stronie2.Pobierasz z niej program Nexus Mod Menager3.Instalujesz go i odpalasz.4.Teraz wyszuka ci zainstalowane gry.Zaznacz Skyrima,a reszte odznacz.5.Na stronie Nexusa znajdź interesujący cię mod i wybierz opcje download with menager.6.Gdy program pobierze moda,znajdź moda na liście i z opcji po lewej wybierz instalacje.7.Niektóre mody podczas instalacji będą pytać o opcje lub dlc.8.Gdy instalacja się skończy wszystko będzie już gotowe do działania. Edytowano Październik 17, 2014 przez Mortimer2000 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Październik 17, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2014 Zapomniałem, Skyrim. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qarci Napisano Październik 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2014 Mam pytanie, czy mając wersje na steama będą mi działać mody z nexusa? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlitzKritz Napisano Październik 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2014 Oczywiscie że tak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex95 Napisano Październik 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2014 Mody graficzne, których sam używałem i byłem z nich bardzo zadowolony:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13268/ - znaczna poprawa jakości wody.http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/48000/? - zupełnie zmodyfikowana "gra świateł", dzięki czemu w nocy rzeczywiście czuć mrok i w końcu jest sens używać pochodni. W dodatku wszystko pięknie wygląda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qarci Napisano Październik 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2014 https://www.g2a.com/the-elder-scrolls-v-skyrim-legendary-edition-steam-cd-key-global.htmlTutaj jest wyprzedaż Skyrima, tylko interesuje mnie czy mimo że nie ma w opisie produktu nie ma języka polskiego, to czy aktywując ten produkt bd miał dostęp do PL Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Październik 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2014 @UP: z tego co mi wiadomo, polską wersję posiadają jedynie polskie klucze (np. z wersji pudełkowych) oraz po kupnie bezpośrednio przez Steama. Klucz zagraniczny prawdopodobnie nie będzie posiadał możliwości wyboru naszego języka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sachees Napisano Październik 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 18, 2014 Chyba nie będziesz mógł aktywować tego kodu na terytorium Polski. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AgresorXF Napisano Październik 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 19, 2014 (edytowany) opinie? tu nie ma co opiniować - Morrowind jest najlepszą grą cRPG, w którą kiedykolwiek zagrałem.zabrał mi już naprawdę dużo życia i mam nadzieję, że zabierze jeszcze kilkadziesiąt razy tyle. przy tej grze zapominam o Bożym świecie. dla mnie rewelacja. Zgadzam się - Morrowind jest najlepszą częścią serii a każda nowsza część to upadek coraz niżej. Za każdym razem ta seria ma mniej wspólnego z RPG wszystko staje się coraz prostsze, uboższe, mniej czarów, broni, zbroi, zadań, dialogów. Wątki poboczne i główne żenujące i żenująco krótkie. Mam wrażenie że zaczynają robić ładne gry dla idiotów.Aby Skyrim dla mnie był grywalny musiałem zainstalować około 55 modyfikacji.Mody graficzne, których sam używałem i byłem z nich bardzo zadowolony:http://www.nexusmods...im/mods/48000/? - zupełnie zmodyfikowana "gra świateł", dzięki czemu w nocy rzeczywiście czuć mrok i w końcu jest sens używać pochodni. W dodatku wszystko pięknie wygląda.Ten mod jest znacznie lepszy moim zdaniem. Mod o którym piszesz jest nie dokończony i brak w nim intensywności kolorów zwłaszcza w nocy lub w ciemnych pomieszczeniach - źródła światła wydają się być wyblakłe.ELFX nie dość że ustawia oświetlenie tam gdzie jest faktycznie źródło światła to dodaje jeszcze własne i to w sensownych miejscach jak np. przy znakach wskazujących jak dojść do danego miasta.Polecam połączenia ELFX z modem No Tint and Desaturation.Żywsze bardziej nasycone kolory, oświetlenie w nocy wygląda "cieplej".Mam pytanie, czy mając wersje na steama będą mi działać mody z nexusa?Bez problemu, wersja pudełkowa czy Steam niczym się nie różni to nadal te same gry. Mody masz nawet w warsztacie Steam. Edytowano Październik 19, 2014 przez AgresorXF Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnie Napisano Październik 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2014 Tymczasowo nie mam dostępu do swojego komputera, a chciałbym na jakiś czas wrócić do Skyrima. Problem w tym, że na swoim komputerze grę mam w pewnym stopniu zmodowaną, a nie mam możliwości wgrywania tego wszystkiego na laptopa. Czy jak włączę moją postać na laptopie bez modów, a potem będę chciał grać dalej znowu z modami, to gra się jakoś w tym wszystkim odnajdzie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Październik 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2014 Powinna bez problemu. Ja mieszam w modach na lewo i prawo. Jedne subskrybuje, inne wylaczam w warsztacie i bez krępacji gram dalej. Niby przy wybraniu "kontynuuj" w menu gra informuje, ze zapis dotyczy innej wersji gry, ale jakoś do dziś nie zdarzyło mi się, żeby save nie ruszył. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnie Napisano Październik 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2014 Save ruszył, bo sprawdzałem, bardziej mnie martwiło, czy np. gra nie zgłupieje już w trakcie, bo np. nie mam w ekwipunku czegoś, co jest z moda. Dzięki, w takim razie od jutra wracam do gry Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Październik 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2014 Przy wyłączaniu modów (i kontynuowaniu gry bez nich) należy jednak uważać. W przeciwieństwie do poprzednich części serii, część danych skryptów pozostaje w save nawet po usunięciu danego moda. W skrajnych przypadkach może to powodować tzw. "savegame bloating", czyli sytuacje, kiedy zapis gry bardzo szybko się rozrasta, nawet do kilkuset MB w ciągu jednej sesji. Powoduje to, że taki save bardzo długo się zapisuje, a potem już nie ma możliwości go wczytać.Oczywiście nie każdy mod może takie rzeczy spowodować. Chodzi przede wszystkim o mody z dużą ilością skomplikowanych skryptów. Mody dodające tylko ekwipunek (czy ogólnie jakieś przedmioty, edytujące teren itp) nie powinny mieć wpływu na save, poza oczywistą utratą modowanych rzeczy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Październik 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2014 Save ruszył, bo sprawdzałem, bardziej mnie martwiło, czy np. gra nie zgłupieje już w trakcie, bo np. nie mam w ekwipunku czegoś, co jest z moda. Dzięki, w takim razie od jutra wracam do gry Te przedmioty z modów znikną. Jak zapiszesz grę to już na stałe i po wgraniu znowu tego samego moda będziesz musiał je zdobywać od nowa. Dotyczy to oczywiście również przedmiotów w ekwipunku towarzyszy. Sam pamiętam moją obładowaną Sofię do której mod sam się wyłączył. Potem włączyłem go, poszedłem do stajni w Białej Grani gdzie się ją spotyka i oczywiście ekwipunek czysty. musiałem wczytać wcześniejszy zapis który na szczęście nie był dużo wcześniejszy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnie Napisano Październik 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2014 Że znikną to wiem, chodziło mi o jakieś błędy w samej grze i jej działaniu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Październik 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2014 W działaniu samej gry nie stwierdziłem błędów, tylko to zniknięcie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnie Napisano Październik 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2014 Wszystko śmiga, więc jest ok. Tylko teraz pytanie, co będzie, jak potem tego save'a odpalę znowu z modami Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Październik 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2014 Już napisałem - będziesz musiał zdobywać zdobywać rzeczy z modów od nowa. Pojawią się w tych samych miejscach jeśli nie są to mody typu Immersive Armor&Weapons. W tych 2 z kolei rzeczy z nich pojawiają się losowo lub można je sobie wykuć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Listopad 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 22, 2014 Czy ktoś zainteresował się modem Skywind? Sam proces prodkucji trwa już dosyć długo, widać efekty. Jedno jednak mnie martwi. Mianowicie, czy jest to zwykła podmiana odgłosów, dialogów i silnika, czy też wszystko powyższe ale z mechaniką Skyrima. Chciałbym zagrać w Morrowinda, który pasuje mi graficznie, ale chciałbym również poczuć tę toporność, dzięki której buduję swą potęgę. Nie marzy mi się świat i fabuła w Skyrimie, a cała reszta tak samo uboga jak w w ww. część serii. Marzy mi się po prostu lepsza grafika i lekko podmienione głosy, tak by wyglądało to jak Skyrim. A wy co o tym myślicie i, czy możecie rozszerzyć niektóre kwestie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Listopad 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 22, 2014 @UP - Skywind będzie po prostu gigantycznym modem, silnik dalej pozostanie Skyrima, i będziesz grę uruchamiał normalnie jak Skyrima z modami. Podejrzewam (nie zgłębiałem się w tą kwestię) że z aktywnym Skywindem nie odwiedzisz oryginalnego Skyrima, a od razu zaczniesz w Morrowind. Tak więc w Skyrind będzie crafting, a dialogi będą w zwykłym okienku Skyrimowym, użyte też zostaną skille ze Skyrima, ale już np. będzie większa ilość części pancerza jak oddzielne naramienniki, chociaż raczej bez możliwości jednoczesnego założenia pod to ubrania i szaty na to. Kombinują też z animacjami, chcąc wprowadzić włócznie.Jeśli chcesz po prostu starego, topornego Morrowinda, ale z odświeżoną grafiką i dźwiękami, to są na to mody. Pewnie znasz MGSO, który jednak standardowo działa z angielską wersją gry i trzeba trochę opracować aby podziałał z polską wersją. Pewne rzeczy wciąż odstają, jak animacje czy statyczni NPC.Tak więc nie ma rozwiązania "po środku". Albo zmodowany Morrowind, alby Skywind, który wciąż będzie miał mechanikę Skyrima.Wspomnę jeszcze o projekcie OpenMW. Ta ekipa podjęła się zupełnie innego zadania - napisać sam silnik Morrowinda od zera. Dzięki temu nie będzie miał błędów z oryginału, nowe opcje graficzne, rozszerzone opcje moddingu czy szanse na dodanie silnika fizycznego lub nawet małego multiplayera w przyszłości. To będzie tylko silnik (plik .exe i jemu towarzyszące biblioteki), wszelkie modele i tekstury będą oryginalne, to już trzeba będzie modować we własnym zakresie jak w zwykłym Morrku, zresztą OpenMW wymaga i będzie wymagał zainstalowanego już Morrowinda (pracują nad zrobieniem instalatora, który wyciągnie pliki z płyty bez konieczności instalacji gry - przydatne, bo OpenMW działa także na Linuksie i MacOS). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qlinkjsz Napisano Listopad 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 22, 2014 (edytowany) Skywind wygląda rzeczywiście niesamowicie. Czy mod jest już kompletny i w pełni grywalny, ktoś go odpalał? Edytowano Listopad 22, 2014 przez Qlinkjsz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Listopad 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 22, 2014 @UP - do pełni grywalnej wersji jeszcze daleka droga. Muszą dokończyć landscaping (teren jest na razie gotowy w ok 50%), dorobić masę modeli, tekstur i dźwięków, napisać skrypty, nagrać dialogi i wiele innych rzeczy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...