Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Slateer

Call of Duty (seria)

Polecane posty

Mam pytanie co do optymalizacji w MW3, bo nie jestem pewien czy kupywać w ogóle tą grę :P. Dokładniej to jakby ktoś mógł porównać liczbę FPS, z MW2 i MW3 na swoim komputrze ;).Na wszelki wypadek, podaje jeszcze jedną informację: CoD6 działał u mnie na niskich (ale nie najniższych :P ) bez cięcia się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh... Kiedy fani BFa zrozumieją, że CoD nie jest w niczym gorszy? Lepszy też nie? CoD jest INNY.

Tu nie chodzi o to, że cod jest gorszy bo jest inny. Śmieszą mnie argumenty, pokroju "bo bf to realizm, a cod jest dla dzieci". każdy woli, inne rzeczy. Jedni wolą hasać po skrajnie małych mapkach, drudzy wolą, grać na większych polach bitwy, inni będzie zadowoleni tylko z siedzenia 15 minut w krzakach, aby zostać ustrzelonym przez snajpera, znajdującego się 2 km stąd, na jakiejś górce. Tu chodzi o to, że Activision robi sobie jawne jaja z gracza. Każda następna część, to to samo, tylko, że posiada gorszą optymalizację, gorszy i krótszy singiel. Twórcy idą tokiem myślenia typu:"po co mam robić cokolwiek, i tak to kupicie, a może zabiorą jeszcze kilka elementów, aby koszta produkcji był tańsze, i tak to kupicie".

W CoD4 pod tym względem zbliżono się tak blisko do ideału, że jedyne, czego można oczekiwać, to żeby zaserwowano nam to samo, tylko więcej i lepiej

Jeśli zadowolisz, się, ta samą papką, co rok, wzbogacając tylko twórców, za to, że się z ciebie pośmiali, że znowu to kupiłeś, to proszę bardzo. Ja, takim minimalistą nie jestem.

BF natomiast moim zdaniem jest grą dla chłopców, którzy chcą się bawić w wojnę. Uważają się za zbyt poważnych żeby grać w tak durne gierki jak CoD, ale nie dorośli jeszcze do tego, żeby grać w jakieś "poważne" symulatory pokroju America's Army. Więc bawią się w tą swoją wojenkę równocześnie usiłując udowodnić innym dzieciakom, że są lepsze, dojrzalsze, bo nie bawią się w takie nierealistyczne gierki...

"a cod to gra dla dzieci neo!!!!!!!!!!111111111". Hipokryzja, w tym poście, przekracza chyba wszystkie granice. Najpierw, sam mówisz, że bf i cod to gry po prostu inne, a później, sam śmiejesz się z graczy bf'a. I tutaj, kończę moją dyskusję, bo nie widzę sensu dalej ją prowadzić, z taką argumentacją.

Wracając, do tematu, to cod mw1, dosięgnął prawie ideału. Coś całkowicie nowego, świetny singel, jeszcze lepszy multi. Wszystko było tak dobrze, co się później stało? Co się stało, że seria znana z tak dużego rozmachu i rozwoju, stanęła w miejscu? Dla mnie, bez sensu jest powiedzieć "gra była prawie ideałem, więc po co coś zmieniać". Kluczowe jest tutaj to "była", bo niestety czas zrobił swoje, a stanie dalej w miejscu, już nie ma sensu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw, czy powrócą kiedykolwiek jeszcze instrukcje "pełne", tak jak to kiedyś było. W tym roku, ze wszystkich nowych gier jakie zakupiłem, jedna (może dwie) miały instrukcję, cokolwiek opisującą z rozgrywki. W większości, były to jednak, "świstki", składające się z 5 stron, na których jest m.in EULA. Ach, niby niepotrzebne, ale czasami miło było poczytać instrukcję, kiedy gra się instalowała ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja powiedziałem że dźwięk się zestarzał?

Nie napisales. Napisales, ze w 2007 roku dzwieki broni byly OK, a teraz sa slabe jednoczesnie piszac, ze niemal nic sie nie zmienily. Z tego wynika, ze za powod 'slabosci' wystrzalow uznajesz ich wiek, bo nie podales zadnego innego argumentu.

a tym bardziej brakuje w Twoim toku rozumowania logiki

Patrz wyzej. Nie ma to jak podac jeden argument, a potem miec pretensje, ze ludzie odnosza sie tylko do niego...

bo cały czas opierasz swoje konkluzje na swoim własnym "widzi mi się"

Jak juz pisalem, rozdzielczosc dzwieku w MW3 jest po prostu wyzsza, bo sample sa wyzszej jakosci niz w BF3. To nie sa moje wlasne 'widzi mi sie' tylko 'fakty', o ktore tak zabiegasz. Natomiast sam nie podales zadnego argumentu (chyba, ze za taki uznamy date wydania CoD4, ale to glupi zart, a nie argument) na to, czemu wedlug Ciebie dzwiek w BF3 jest lepszy od tego w MW3. Powiedziales, ze dzwieki broni w MW3 sa zalosne, a to nie wyglada, ani na fakt, ani na argument.

Ps. Grafika też się nie starzeje, grafika to piksele, a muzyka to fale dźwiękowe, jedyne co się może zestarzeć to techniki jakimi grafika jak i muzyka są otrzymywane i o techniki właśnie chodzi.

Najglupsza rzecz, jaka do tej pory slyszalem. Grafika sie starzeje, a najlepszy dowod na to to roznica graficzna miedzy BF3, a MW3. Dzwiek? Dzwiek od ponad 20 lat jest nagrywany przy uzyciu sprzetu, ktory pozwala odwzorowac dzwiek do dokladnosci przekraczajacej ludzkie mozliwosci jego odsluchu. Plyta nagrana 15 lat temu moze brzmiec rownie dobrze, co ta nagrana w nowym, 'audiofilskim' formacie w 2011 roku. Gier tyczy sie to samo.

IW może otrzymać bardziej wiarygodne brzmienie broni

I tutaj jest Twoj problem. Ty oceniasz wiarygodnosc dzwieku i techniki, jakimi sie poslugiwano, zeby go nagrac, a ja oceniam jego faktyczna jakosc w grze. DICE moze sobie uzywac jakichkolwiek technik chce przy nagrywaniu i wierze, ze same dzwieki, ktore nagrali mogly byc w wyzszej jakosci. Potem jednak wrzucili je do gry kompresujac do tego stopnia, ze przewaga w rozdzielczosci, glebi i ciaglosci dzwieku - ktora mogli miec nagywajac ja przy uzyciu lepszej techniki - zostala utracona.

z uporem prze w zaparte stosując te same rozwiązania jak w 2007r, a jak by nie było w 2011r, kiedy wszystko się rozwija

O ile mi wiadomo mikrofony, a takze praca w studiach nagraniowych nie zmienila sie od 2007 roku. Poza tym, jak juz pisalem, juz w 2007 roku kazde przyzwoite studio nagraniowe dysponowalo sprzetem pozwalajacym nagrac dzwiek rejestrujacy wszystko, nawet fale, ktorych czlowiek nie slyszy.

społeczność graczy oczekuje rezultatów na miarę czasów w jakich dany produkt został wydany

Jednoczesnie sam jestes zaprzeczeniem tej teorii, bo broniac dzwieku w BF3 udowadniasz, ze wcale nie oczekujesz rezultatow 'na miare czasow wydania tej gry'. Inaczej nie pialbys z zachwytu nad dzwiekiem, ktory ma tak niska rozdzielczosc. A tyczy sie to szczegolnie dzwiekow wystrzalow z broni. Owszem, maja one 'kopa', ktorego brakuje w CoD, ale jednoczesnie maja tak niska rozdzielczosc, ze braki ujawniaja sie nawet przy budzetowych kartach dzwiekowych, jak Audiotrak Prodigy HD2. To dopiero pojscie z duchem czasu...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po przejściu mw3 i hmmmm... Podobały mi się tylko 3 ostatnie misje z 2 aktu. Reszta jakaś taka...podobna do siebie, tzn przebij się z 1 końca planszy do 2, zabij w slow motion pare osób, ucieknij

zostawiając paru kumpli na śmierć

. Troche mnie zasmuciła

śmierć McTavisha

(czy jak to tam się pisze), bo go lubiłem. Jak dla mnie mocne 6,5/10. W multi jeszcze nie gralem.

Co do przyszłości codów, to mam taką teorie: MW3 sprzeda się świetnie, następny cod jeszcze lepiej. Potem wyjdzie PS4 i Xbox 720. I Acti zrobi nowy silnik, który nie przypadnie ludziom do gustu, lecz kupią coda dla marki. Następnego troche mniej ludzi kupi, następnego też i tak dalej, aż w końcu Acti przestanie robić następne gry z tej serii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu sam się "ogarnij", fakt to fakt i tego nie zmienisz, life is brutal. Napisałem co myślę o grze, bo sam grałem w każdą część, a ty mnie atakujesz i jedziesz od jakichś fanbojów innej serii.

I kto tu teraz jest prawdziwym fanbojem swojej gry i hejterem tego kto powie jedno negatywne zdanie na temat Twojej gry, co? Żałosne.

Szkoda mi na ciebie czasu. Dyskusję z Tobą uważam za zakończoną.

Zaś jeśli chodzi o argument MW3 to raczej MW2,5 - jestem w 100% usatysfakcjonowany zakupem rozwiniętej wersji MW2 w cenie nowej gry, nawet pomijając fakt, że kampania nie przypadła mi do gustu. MW3 przynosi mi o wiele więcej rozrywki niż inne samodzielne produkcje, z którymi miałem do czynienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zakupilem MW3 :)

W trakcie instalacji przegladam jakze to cienka ksiazeczke i zauwazylem cos ciekawego. Nawet na tych 10 stronach musi byc BLAD. Looknijcie na Ekran gry punkt 4 i 5 ;)

Haha faktycznie :D

Tyle że od 3 punktu do końca wszystkie numery po kolei są pomieszane ( tam gdzie jest 4 powinno być 5 , gdzie 5 powinno być 6 i tak dalej aż do końca hehe)

Na dodatek znalazłem 2 błędy na pudełku, a konkretnie na odwrocie przy opisie wymagań sprzętowych :D Kto ma to wie o czym mówię :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja powiedziałem że dźwięk się zestarzał?

Nie napisales. Napisales, ze w 2007 roku dzwieki broni byly OK, a teraz sa slabe jednoczesnie piszac, ze niemal nic sie nie zmienily. Z tego wynika, ze za powod 'slabosci' wystrzalow uznajesz ich wiek, bo nie podales zadnego innego argumentu.

Konkluzja z tyłka wzięta, ale się nie dziwię, dorabiać "pseudo argumenty" to u ciebie normalka, nota bene normalny człowiek by po prostu zapytał, a nie na siłę robił kontrargument tym samym robiąc z siebie głupka :E

bo cały czas opierasz swoje konkluzje na swoim własnym "widzi mi się"

Jak juz pisalem, rozdzielczosc dzwieku w MW3 jest po prostu wyzsza, bo sample sa wyzszej jakosci niz w BF3. To nie sa moje wlasne 'widzi mi sie' tylko 'fakty', o ktore tak zabiegasz. Natomiast sam nie podales zadnego argumentu (chyba, ze za taki uznamy date wydania CoD4, ale to glupi zart, a nie argument) na to, czemu wedlug Ciebie dzwiek w BF3 jest lepszy od tego w MW3. Powiedziales, ze dzwieki broni w MW3 sa zalosne, a to nie wyglada, ani na fakt, ani na argument

A tobie po raz enty sie tlumaczy ze nie chodzi o sama jakosc, a o klimat jaki tworzy dzwiek w grze. 8-bit symfonia nie bylo, a klimat tworzylo, co w prsoty sposob rozwala twoje wymysly na temat tego ze klimat stoi za jakoscia. Owszem jest pewna granica, kiedy nie da sie osiagnac klimatu dana muzyka bez odpowiedniej, minimalnej jakosci. To czy dany dzwięk w tej czy w tamtej grze jest lepszy zalezy od tego jak zostal zaprojektowany, a w MW3 dzwiek jest zaprojektowany bardzo zle, bronie brzmia prawie identycznie, wystrzaly przypominaja klekot, albo stukot, itd.

^Te dźwięki ledwo przypominają wystrzały :E

Ps. Grafika też się nie starzeje, grafika to piksele, a muzyka to fale dźwiękowe, jedyne co się może zestarzeć to techniki jakimi grafika jak i muzyka są otrzymywane i o techniki właśnie chodzi.

Najglupsza rzecz, jaka do tej pory slyszalem. Grafika sie starzeje, a najlepszy dowod na to to roznica graficzna miedzy BF3, a MW3. Dzwiek? Dzwiek od ponad 20 lat jest nagrywany przy uzyciu sprzetu, ktory pozwala odwzorowac dzwiek do dokladnosci przekraczajacej ludzkie mozliwosci jego odsluchu. Plyta nagrana 15 lat temu moze brzmiec rownie dobrze, co ta nagrana w nowym, 'audiofilskim' formacie w 2011 roku. Gier tyczy sie to samo.

Tia, silnik graficzny odpowiada za jakość wyświetlanej grafiki, a silnik to nic innego jak technologia, czyli to technologia jest stara, a nie grafika.

Dźwięk jest zawsz taki sam, to jakość nośników, sprzętu, formatów decyduje o jakości nagrania teraz czy 15lat temu, czyli technologie. :rolleyes:

IW może otrzymać bardziej wiarygodne brzmienie broni

I tutaj jest Twoj problem. Ty oceniasz wiarygodnosc dzwieku i techniki, jakimi sie poslugiwano, zeby go nagrac, a ja oceniam jego faktyczna jakosc w grze.

Coś wymyśliłeś od rzeczy znowuuu.... oceniam dźwięk po tym jak jest zaprojektowany i wykonany, a najbardziej po tym jaki jest efekt w grze, czy nadaje odpowiedni klimat, krótko mówiąc biorę pod uwagę wiele czynników, a nie tylko sam "bitrate".

z uporem prze w zaparte stosując te same rozwiązania jak w 2007r, a jak by nie było w 2011r, kiedy wszystko się rozwija

O ile mi wiadomo mikrofony, a takze praca w studiach nagraniowych nie zmienila sie od 2007 roku. Poza tym, jak juz pisalem, juz w 2007 roku kazde przyzwoite studio nagraniowe dysponowalo sprzetem pozwalajacym nagrac dzwiek rejestrujacy wszystko, nawet fale, ktorych czlowiek nie slyszy.

I co z tego skoro to projektant dźwięku spartolił, a to czym i jak nagrali nie ma tu nic do rzeczy =.="

społeczność graczy oczekuje rezultatów na miarę czasów w jakich dany produkt został wydany

Jednoczesnie sam jestes zaprzeczeniem tej teorii, bo broniac dzwieku w BF3 udowadniasz, ze wcale nie oczekujesz rezultatow 'na miare czasow wydania tej gry'. Inaczej nie pialbys z zachwytu nad dzwiekiem, ktory ma tak niska rozdzielczosc. A tyczy sie to szczegolnie dzwiekow wystrzalow z broni. Owszem, maja one 'kopa', ktorego brakuje w CoD, ale jednoczesnie maja tak niska rozdzielczosc, ze braki ujawniaja sie nawet przy budzetowych kartach dzwiekowych, jak Audiotrak Prodigy HD2. To dopiero pojscie z duchem czasu...

Szkoda tylko że nikt inni nie potwierdza tej "niskiej jakości dźwięku" w BF3 <facepalm> :E

Ps. Dyskusję uważam za skończoną, bo nie ma sensu dyskutować z kimś kto uznaje swój tok rozumowania za jedyny właściwy :E

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia z MW3:

1) Kampania - nie grałem

2) Spec Ops - Samemu na weteranie jest BANALNY, w co-opie poziom trudności radykalnie się zmienia (dlaczego?).

3) Survival - nie mam poważniejszych zarzutów.

4) Multiplayer - Pomijając to, że lag spike jest przynajmniej dla mnie wszechobecny (co bardzo utrudnia praktykę qs, ns, a jeszcze mi się nie trafił server z idealnym pingiem). Plagi MW2 w części zostały usunięte, reszta dalej panoszy się na serverach (dobrze, że jeszcze nie ma claymorów ani G18 w akimbo). Już widać łaknących łatwych fragów graczy, noobów, którzy zwyczajnie w świecie chyba nie umieją grać żadną inną bronią za wyjątkiem UMP. Co gorsza, ludzie nie próbują nawet robić qs czy ns tylko cisną w ogromny camp fest i hard scope. Mam nadzieję, że fala noobstwa powróci do Black Opsa, gdzie miejsce takiej szumowiny. Drugie co najbardziej denerwuje to kiepsko zrealizowany swap weapów. Pistolet pistoletowi nie równy. Irytuje to, że taki USP potrafi wyciągnąć się szybciej od P99. Plus snajperki nawet z wzmocnionym uderzeniem nie zawsze potrafią zabić na 1 strzał w klatę przeciwnika (bez dodatkowej osłony). Mapy wydają się mi tak samo bezpłciowe jak muzyka. A i zaczyna się już plaga tuberów (niech zginą w ogniach piekielnych). Jedyna ostoja jako takiego skilla to ZiZ, gdzie większość snajperów wie do czego służą pewne perki, ale doskwiera za duża ilość "uber prosowego" UMP. (Broń jak broń, ale jej ilość na serverach świadczy o kiepskim zbalansowaniu - for teh N 00 B z -, podobna historia była w mw2 i black opsie dla odpowiednio - o dziwo UMP i AK74u)

5) Grafika - idk, wygląda OK, nie jest zła, boska też nie. I jeszcze beznadziejna sprawa, że jakość obrazu w EXTRA jest gorsza od NATYWNEJ.

6) Muzyka - bezpłciowa...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Professor prawda jest taka że zwykły szary gracz nawet nie zauważy różnic w jakości nagrania dzwięku i dla niego realistyczne odgłosy broni nagrane w słabej jakości zawsze będą lepsze od nagranego w mega ultra jakości bezpłciowego dzwięku dziecięcej klekotki. O ile ogólnie dzwięki w MW3 oceniam bardzo dobrze, to dzwięki broni czy eksplozji są znacznie lepsze w BF3. I nie obchodzi mnie że są nagrane jakimś gorszym sposobem albo w niższej jakości, bo brzmią po prostu lepiej. Poza tym w MW3 broń wszędzie brzmi tak samo. W BF3 ta sama broń będzie brzmiała inaczej na powierzchni, w tunelu, czy pokoju.

EDIT: zagrałem przed chwilą w MW2 (5 meczy) i byłem chyba jedynym graczem który miał więcej niż 1 frag z broni innej niż tuba, g18 albo model1887 :dry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jeszcze podzielę się kilkoma radami odnośnie multi:

- warto nosić ze sobą jakąś wyrzutnię (Javelin/Stinger). Mało osób z nimi biega, a za rozwalenie heli dostaje się niezłe punkty. Poza tym nowy heli potrafi być groźny, jeśli pozwolić mu swobodnie latać. Kolejnym plusem z posiadania wyrzutni są łatwiejsze killstreaki. Zestrzelenie heli, a nawet BSP to +1 do serii zabójstw! Warto o tym pamiętać.

- killstreaki wsparcia może nie są potężne, ale to świetny sposób na nabicie expa. Przykładowo zdalnie sterowany heli zwiadowczy to 350 za odpalenie go, +50 za zaznaczonego przeciwnika, a następnie +10 za asysty

Mam też pytanie odnośnie skaczącej miny. Używał ktoś tego? Wziąłem ją na kilka gier i rzucałem w różnych miejscach, ale na 20+ min zabiłem może 2 osoby. Jest w ogóle sens brać tą minę?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj jest Twoj problem. Ty oceniasz wiarygodnosc dzwieku i techniki, jakimi sie poslugiwano, zeby go nagrac, a ja oceniam jego faktyczna jakosc w grze. DICE moze sobie uzywac jakichkolwiek technik chce przy nagrywaniu i wierze, ze same dzwieki, ktore nagrali mogly byc w wyzszej jakosci. Potem jednak wrzucili je do gry kompresujac do tego stopnia, ze przewaga w rozdzielczosci, glebi i ciaglosci dzwieku - ktora mogli miec nagywajac ja przy uzyciu lepszej techniki - zostala utracona.

Eh....zdecyduj się wreszcie. Najpierw zaczynasz dyskusje o tym, że w Bf3, dźwięk został nagrany słabymi technikami, i sprzeczasz się z ludźmi, którzy twierdzą, że dźwięk ocenia się po jego rzeczywistej wartości, a teraz twierdzisz zupełnie na odwrót. Zdecyduj się na coś, bo twoich postów, nie da się, w żaden sposób uargumentować.

Jednoczesnie sam jestes zaprzeczeniem tej teorii, bo broniac dzwieku w BF3 udowadniasz, ze wcale nie oczekujesz rezultatow 'na miare czasow wydania tej gry'. Inaczej nie pialbys z zachwytu nad dzwiekiem, ktory ma tak niska rozdzielczosc. A tyczy sie to szczegolnie dzwiekow wystrzalow z broni. Owszem, maja one 'kopa', ktorego brakuje w CoD, ale jednoczesnie maja tak niska rozdzielczosc, ze braki ujawniaja sie nawet przy budzetowych kartach dzwiekowych, jak Audiotrak Prodigy HD2. To dopiero pojscie z duchem czasu...

Proszę cie, nie mówi już, że dźwięk w bf3, ma słabą rozdzielczość. Kiedy pierwszy raz tak twierdziłeś (temat o bfie), pomyślałem: "a nuż się mylę, i może faktycznie dźwięk jest nagrywany w słabej rozdzielczości". Czytałem więc, opinie i recenzje (dość dużą ilość opinii i recenzji), i w żadnej recenzji ani opinii, ani recenzji, nie znalazłem narzekań na dźwięk, o ile, czyjaś subiektywna opinia nie jest jakimś autorytetem, to o tyle, masa recenzentów, bardzo poważanych portali, też by nic nie wykryła? Nie pojawiła by się chociaż jedna nota o słabej rozdzielczości dźwięku, w jakiejś z recenzji?

Wracając do tematów, to ponoć znowu zawalono z KS, to prawda? Bo o ile w BO, było już prawie idealnie, to teraz znowu wróciły idiotyzmy, dające okropną przewagę, w grze, jak to miało miejsce w MW3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KSy są bardziej zróżnicowane i nie tak potężne jak kiedyś. Nie ma już harriera, który bombardował, a potem wisiał w powietrzu i rozwalał wszystko co się rusza. Trudniej też dobić wysoki killstreak, bo trzeba to praktycznie robić własnoręcznie, a nie liczyć, że heli załatwi połowę wrogiego teamu, gdy ty leżysz sobie za murkiem.

Ogólnie, jeśli przeciwnicy biegają z wyrzutniami i potrafią ich użyć można zapomnieć o samodzielnym wygrywaniu rozgrywki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem grę o 15:10 w Warszawie. Zanim byłem w domu i ja skonczyłem instalować była 17:20 . I do tej pory (21:04) pobiera mi się namiętne 800MB aktualizacji ze steama do Single playera. Nosz cholera jasna co to ma być. Kiedyś jak się kupiło grę, wystarczyło zainstalować i już można było grać. Pobiera sie z prędkością 30 kb/s. A jeszcze czeka mnie patch do multi 300MB.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak - kiedyś Twój egzemplarz był tylko Twój. Bez żadnych zbędnych Steamów, Originów czy jeszcze innych rzeczy. Instalujesz - grasz.Nie było zabezpieczeń typu - save na serwerze, serwer pada - giniesz :D ja rozumiem, że twórcy gier chcą sie bronić przed piractwem, ale czy nie widzą, jak potrafią uprzykrzyć życie tym uczciwym graczom? Nie rozumiem tego i nie mam zamiaru zrozumieć :dry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie już w weekend zagram w nowego CoD i postanowiłem sobie po raz kolejny przejść MW2. Czy wy także sądzicie, że tę grę można przechodzić w nieskończoność? :D

Odnośnie aktualizacji: już od jakiegoś czasu dziwią mnie te wielkie pliki do ściągania. Najdziwniejsze jest to, że od razu po premierze pojawiają się tak duże aktualizacje. Czy naprawdę tak wielkie studia nie zatrudniają już beta testerów i do testowania wykorzystują nas, graczy...?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zaczynasz dyskusje o tym, że w Bf3, dźwięk został nagrany słabymi technikami

Nie napisalem tego. Nie wkladaj mi do ust slow, ktorych nie wypowiedzialem. Ja wrecz popieralem KewLa, kiedy mowil, ze DICE bardzo starannie nagrywalo dzwieki. Uwazam zas, ze jego jajkosc zostala obnizona w wydatny sposob juz po jego nagraniu.

że dźwięk ocenia się po jego rzeczywistej wartości, a teraz twierdzisz zupełnie na odwrót.

To KewL jako 'argument' na wyzszosc dzwieku w BF3 podawal jego techniki nagrywania. Ja tylko napisalem, ze sama technika nagrywania nie ma duzo wspolnego z finalna jakoscia dzwieku, bo do tego trzeba wliczyc cala kompresje i inne zabawy z dzwiekiem wykonywane przez tworcow i software po jego nagraniu. Nie przecze sobie, po prostu czytacie moje wypowiedzi na wyrywki, co obaj udowodniliscie w temacie o BF.

Zdecyduj się na coś, bo twoich postów, nie da się, w żaden sposób uargumentować.

Moja argumentacja sie nie zmienila w ogole, a Wy wciaz nie odnosicie sie bezposrednio do niej, wiec nie widze problemu z moja argumentacja, a jedynie moge stwierdzic, ze powinniscie przeczytac ze zrozumieniem tekst, do ktorego sie odnosisz.

"a nuż się mylę, i może faktycznie dźwięk jest nagrywany w słabej rozdzielczości"

Jak juz pisalem, nigdy nie kwestionowalem sposobu, w jaki dzwiek zostal nagrywany, wiec sa to najwyzej Twoje wlasne watpliwosci.

masa recenzentów, bardzo poważanych portali, też by nic nie wykryła?

Ta sama masa 'profesjonalnych' i dobrze oplacanych recenzentow i 'zanfcuf' twierdzi, ze dobry sprzet dzwiekowy to np. Sttelseries Siberia lub Razer Carcharias. A czy te sluchawki nadaja sie do czegokolwiek poza spuszczeniem w toalecie? Moim zdaniem wiele to mowi o ich profesjonalnosci i obyciu z dzwiekiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie już w weekend zagram w nowego CoD i postanowiłem sobie po raz kolejny przejść MW2. Czy wy także sądzicie, że tę grę można przechodzić w nieskończoność? :D

Jak dla mnie CoD = Multi.

Kiedyś jeszcze grając w CoDa 2, CoDa WaW czy MW 1 bawiłem się w przechodzenie kolejnych misji na najwyższym poziomie trudności, od czasów MW2 zaprzestałem tego procederu, kampanie zaliczyłem dopiero po nabiciu 8-mego prestiżu i nie zrobiła ona na mnie jakiegoś większego wrażenia.

Kupując Black Opsa w ogóle nie zakładałem przejścia singla, dopiero jak kilka razy były problemy z netem, to jakoś do tego zmusiłem.

Powroty jeśli chodzi o single CoDa to miałem tylko i wyłącznie do 1,2 i World at War, w przypadku pozostałych części jakoś mnie do tego nie ciągnęło, może też ze względu na krótką rozgrywkę :P

Dla mnie kupowanie jakiegokolwiek CoDa jest bez sensu, jeśli nie mamy w planach nabijania prestiży w multi.

To co oferuje single, jest po prostu śmieszne, jeśli porównamy to z ceną, jaką zań musimy zapłacić.

PS: Jak to jest,że jak się wchodzi na temat o CoD to od razu widać dyskusję o BF3 w tle? ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio sprawiłem sobie MW3. Gra całkiem, całkiem. Wkurzają mnie jednakowoż te crashe i zwiechy. W singlu nauczyłem się oglądać cutscenki, a potem, tuż pod sam koniec, wciskać "Esc", bo inaczej gra się zawiesza. W jednym miejscu kampanii również crashuje się notorycznie. A AI kompanów nie przejmuje się czołgami sojuszniczymi; wiele zaprawdę scenek widziałem, gdzie cały tłumek żołnierzy został rozjechany przez sunący za nimi czołg.

To wszystko jednak da się znieść. Gorzej w multi, gdzie gra czasem zechce okrutnie żabkować. Zauważyłem, że zdarza się to tylko przy Delta Force (czy jak się strona amerykańska zwie).

Ogółem jednak, grę uważam za udaną. Nie jest lepsza od MW2, ale od BO-tak. Co więcej, spostrzegłem, iż multi jest szybsze niż w MW2. I to dużo. Poza tym, zauważyłem niemal brak cheaterów. Raz trafił się wallhacker. Hm, zostali przy MW2?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...