Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

No i jest. Wyszedł patch 1.0.8. Można teraz identyfikować wszystkie przedmioty od razu. biggrin_prosty.gif

Ta zmiana na pewno wprowadzi świeżość i nową jakość do gry trollface.gif

Patch nie prezentuje sobą kompletnie nic ciekawego, przynajmniej dla mnie. Ot, trochę zmian do multi. Głupio to w ogóle nazywać 1.08. Wszystko wygląda raczej jak jakieś drobne poprawki, a nie nowy content/większe zmiany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość nowości dosłownie przeraża :) Ale cieszę się z tego, co dają. Na pewno nie obrażę się za możliwość masowej identyfikacji, a możliwość oznaczania pokojów do gry multi zaoszczędzi trochę klikania w przycisk "opuść grę", gdy akurat trafię na pokój PVP. Łatka na plus, ale nie wiem, czemu tak długo trwało jej wypuszczenie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Nie można. Prawnie to własnością twojego golda jest Blizzard i na żadnym allegro itp. nie można się bogacić rzeczami i kasą z gry..

Inna sprawa, że raczej nikt tego jakoś bardzo nie patroluje co nie zmienia faktu, że nie wolno

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, zmian jest dużo, ale nie są rewolucyjne (tak, jak dodanie siły potworów, wzmocnienie legend, dodanie poziomów mistrzowskich i infernalnych machin), ale i tak patch jeszcze bardziej dopieszcza grę. Gra ze znajomymi to jest już tylko czysta przyjemność (zwłaszcza dzięki nowej roli asyst u archonta <3) i można znów swobodnie biegać po wszystkich aktach wypełnionych po brzegi potworami :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak tragicznie tam :-) Poczytaj działy poświęcone danym klasom - wiem, że dla czarki oraz szamana są ładne tematy poradnikowe z opisem buildów. Dla barba też coś było, ale dawno nie zaglądałem w poszukiwaniu tego tematu. Dla pozostałych klas pewnie też są. Myślę, że na http://d3up.com znajdziesz trochę ciekawych tekstów oraz mógłbyś się wzorować na postaciach tamtejszych userów.

Udało mi się wczoraj zaliczyć mały przebieżkę przez akt 1 i jestem super zadowolony z wprowadzonych zmian. Wiadomo, identyfikacja wszystkich rzeczy to cudowna sprawa, jak się co chwilę człowiek zapycha żółtkami. Niemniej zacząłem standardowo jak dla mnie od krypty starożytnych - tu bez zmian, a później, wiedziony przeczytanymi informacjami, poszedłem na pola niedoli. Kuuuurcze, co tam się działo! Potwór na potworze prawie siedzi, gdyby nie zbierać przedmiotów to całą lokację na tornadzie i berserkerze mógłbym przelecieć bez puszczania klawisza myszki :-) Miodnie się biega, bicie elity na MP9 może zajmuje chwilę (biedackie 115k dps unbuffed), ale w ogóle się nie przejmuję życiem, bo ładnie się leczę z hord potworów zabijanych przy okazji. Po polach niedoli przeszedłem na kotlinę lamentów i tam podobna jatka. Na dłuższą chwilę mówię "pa" aktowi trzeciemu, aczkolwiek muszę więcej pobiegać i porównać, bo mam wrażenie, że złote przedmioty na A3 mają lepsze statystyki niż te z A1, choć chyba nie powinny :-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najważniejszą i najprzyjemniejszą zarazem zmianą jest wprowadzenie porównywania przedmiotów z domu aukcyjnego, z tym co obecnie mamy na sobie. Szalenie ułatwia to rozgrywkę, bo nie trzeba kretyńsko za każdym razem wklejać dany przedmiot w okno czatu głównego i spamować co minutę nieśmiertelnym "test", aby po późniejszym wejściu do gry dokonać porównania przedmiotów. Ciekawe, czy użytkownicy, jako pierwsi zauważyli ten idiotyzm, czy sam Blizzard Entertainment? Modyfikacja kilku plików i teraz jest miodzio.

MOŻNA? MOŻNA.

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta zmiana na pewno wprowadzi świeżość i nową jakość do gry trollface.gif

Mnie się bardzo podoba. AIII i krypta już mnie trochę nudziły a teraz hordy są wszędzie :) Jest na tyle ciekawie że może będę jednocześnie z SC:HotS pogrywał.

Zmiany może nie są rewelacyjne, ale jedna jest szczególnie fajna... berbem(100) na MP10 z pierścieniem i rubinem w hełmie miałem bonusa do expa na poziome niecałych 600%. Czarodziejka(32) na MP7 z nefalememi mam 612%... ok.gif

@UP

Nie można. Prawnie to własnością twojego golda jest Blizzard

Bo na tym goldzie zarabia pewnie najwięcej na RMAH :trollface:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł, Ferrou. Rozumiem, że aby korzystać z Real Money Auction House, trzeba mieć podpięte konto PayPal pod konto Blizzardowskie?

I tak, i nie.

Generalnie aby w ogóle móc korzystać z RMAH (np. wystawić przedmiot na sprzedaż) należy zakupić sobie blizzardowego Tokena (Authenticator) - koszt około 35zł.

Natomiast ta "schizofreniczna" odpowiedź na Twoje pytanie podyktowana jest niejako dwiema możliwościami wykorzystania wpływających na Twoje konto eurusiów.

Otóż, wystawiając dowolny przedmiot na sprzedaż, poza ustaleniem ceny i wybraniem pomiędzy licytacją a "kup teraz", musisz zdeklarować, czy ewentualne Euro ze sprzedaży powędrują na Twoje saldo w grze (analogiczne do salda w goldzie) czy jednak będziesz chciał je mieć nas swoim bankowym koncie. I właśnie do tego ostatniego niezbędne jest posiadanie PayPala (lub kart kredytowych z możliwością obrotu walutami międzynarodowymi).

A co do najnowszej łatki 1.08, to muszę przyznać, że daje radę i to bardzo. Pierwsze, co rzuca się w oczy to oczywiście hurtowa ilość szkarad do skasowania niemal w każdym zakątku gry. Wczoraj na chwilę wbiłem na grę publiczną w Akcie I. Dołączył do mnie Barbarzyńca i ruszyliśmy do Kotliny Lamentów a dalej na Cmentarz. Oczyszczenie tych miejsc z potworów zajęło nam niemal godzinę. Co chwila tłum szkieletów, zombie itp. sam się podkładał, fruwające cyferki obrazujące zadawane przez nas obrażenia przypominały eksplozję fajerwerków. Rzeźnia masowa i tyle tongue_prosty.gif Z punktu widzenia tzw. expienia, zaserwowana zmiana tchnęła w rozgrywkę nowego ducha, pozwalając tym samym w końcu oderwać się do oklepanego do granic możliwości Aktu III. To samo zresztą można powiedzieć teraz o Akcie IV, który do tej pory leżał absolutnym odłogiem. Niebo również dostało piekielne posiłki a co najważniejsze pokonany tam Klucznik potrafi teraz (poza Schematem Infernalnej Machiny) wyrzucić losowo jeden z trzech Kluczy.

Poza tym sporo się zmieniło w buildach dla Szamanów. Dzięki ostremu podkręceniu obrażeń od Nietoperzy ceny pierścienia Kamienia Jordana z affiksem pod wspomniane Nietoperki, na AH podskoczyły równie wysoko. Wydaje się, że i tak nie zagrozi to możliwościom buildu pod Niedźwiedzie Zombie (tzw. "miśki"), niemniej pojawiła się sensowna alternatywa czy uzupełnienie rzeczonej konfiguracji zdolności i sprzętu. Co ciekawe - od momentu pojawienia się podkręconych Nietoperzy, chyba po raz pierwszy (a w każdym razie od bardzo dawna) cena kupna Promienistego - Gwieździstego Topazu przebiła tę samą jakość Szmaragdu. Być może sporo osób, widząc co wyrabiają obecnie latające myszy, postanowiła przerzucić się na Szamanów z tym właśnie skill'em.

Oczywiście identyfikacja wszystkiego naraz jest również na plus - jedna upierdliwość mniej.

Być może nazywanie wprowadzonych zmian rewolucyjnymi jest nieco na wyrost, jednak nie da się ukryć, że od paru dni ma się do czynienia (moim zdaniem) z jakby nowym Diablo. Oczywiście można ględzić i marudzić, że istoty sprawy, czyli itemizacji, nikt nawet nie kopnął ale Blizzard najwidoczniej lubi wprowadzać napięcie by następnie wszem i wobec ogłosić światu, że "znacznie uatrakcyjniliśmy rozgrywkę". Szkoda tylko, że to uatrakcyjnianie odbywa się na raty, które do tego za często nie są uiszczane tongue_prosty.gif

Pozostałe zmiany, czy to dla AH, czy gier zespołowych w gruncie rzeczy są drobiazgami.

Jedyne co mi się nie spodobało, to obniżenie żywotności potworów. W zestawieniu z choćby wspomnianymi Nietoperzami taki zabieg ze strony Twórców wydaje się nico kontrowersyjny. Po drugie, co stało na przeszkodzie aby zwiększenie ilości potworów w Aktach I, II i IV, rozszerzyć również o pozostałe poziomy trudności a nie jak zwykle dopieszczać tylko jeden jedynie słuszny poziom - czyli Inferno? Skoro prawdzie Diablo III = Inferno, to Blizzard powinien kolejny raz zrobić ukłon (pierwszym było wprowadzenie Pierścienia Piekielnego Ognia) dla bohaterów prezentujących niższe szczeble drabinki, by przecież jak najszybciej dostali się do prawdziwej (niekoniecznie w pełni udanej) esencji swego sztandarowego produktu wink_prosty.gif

Edytowano przez Ferrou
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kusi mnie żeby ponarzekać. Na to że już minął rok od premiery, a dalej nie ma obiecanego PvP (które wstępnie miało pokazać się we wrześniu 2012!). Że system losowania przedmiotów dalej leży. Że ciągle nie ma sensownego contentu na end-game. Że AH i RMAH, w połączeniu z botami doszczętnie zrujnowały gospodarkę. Że masa błędów wciąż czeka na naprawę a klasy są słabo zbalansowane. Że Blizz ciągle daje ciała przy każdej nadarzającej się okazji, jak ostatni bug w amerykańskim AH, gdzie niektórzy zarobili na błędzie ponad 30 tys. dolarów (wg. nieoficjalnych statystyk). Taki błąd w patchu który był w produkcji kilka miesięcy, a drugie tyle był testowany. Ale wiecie co? Nie będę narzekał :trollface:

Zamiast tego powiem że mimo wszystko fajnie się bawiłem przez te kilkaset godzin, i że pod względem samego gameplay'u gra wciąż nie ma sobie równych. Sam fun z gry jest niesamowity, i gdyby tytuł był równie dopracowany pod względem mechaniki jak i samej rozgrywki, to gra byłaby idealna. Niestety nie jest, i nie gram już od kilku miesięcy w oczekiwaniu na konkretne zmiany i poprawki.

A tapety świetne, zwłaszcza pierwsza i druga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też się dziwiłem, co to za ikonka ze skrzynią mi się pojawiła. Bonus fajny dla osób, którym zależy na szybkim wbiciu 60-tki. Nie zapominajmy, że wszystkie premie się kumulują. Jak gramy w 4 osoby, mamy elementy pancerza z bonusami do zdobywania doświadczenia, męstwa nefalemów, odwiedzimy kapliczki oświecenia to dosłownie pasek doświadczenia rośnie w oczach. Dosłownie.

Wczoraj expiłem kolegę, który miał swojego Demon Huntera na 50 levelu i poprosił o te dodatkowe 10 poziomów. Zrobiłem więc grę na poziomie Piekło, siła potworów 10 i wio :trollface: . Aż wstyd się przyznać, ale sam zostałem raz zabity przez jednego elitarnego potwora, który wziął mnie z zaskoczenia. Także "Hell, MP 10" nawet dla niektórych infernowców może być wyzwaniem ;) .

Naprawdę nie zajęło to dużo czasu, jak oznajmił mi, że już ma 60-kę, po czym nagle włączył opcję handlu i zaczął wbijać kwotę do przekazania, o mniej więcej takiej wartości: "5000000".

I love this game :trollface: .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej, Wuwu, a coś Ty tak ostatnio się rozbestwił, że wejście do gry na mp8 skwitowałeś "LOL"? ;) Faktycznie ten poziom jest dla Ciebie zbyt łatwy? Pytam dlatego, że zastanawia mnie czy faktycznie DPS Twojego Łowcy Demonów jest tak zabójczy jak to pokazuje karta postaci? Widzę również, że wciąż nie masz szczęścia do noszonych hełmów;p Nie boli Ciebie, że Andariel nie ma gniazda, a dodatkowo wali Ciebie po tyłku aż 20% obrażeń od ognia? ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wuwu jest cienki i płacze, że Ubery na MP5 to za dużo dla czteroosobowgo składu. :P

A w pasywach na Strzelca więc ten jego DPS jest o dupę rozbić.

Jednak jest poprawa bo już nie nosi topazu w hełmie. Jeszcze z pół roku i w końcu zacznie używać czegoś z LS/LoH bądź jakiś skilli healujących.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleś się uczepiliście tego hełmu :P

Co do D3 i jego rocznicy to jestem pozytywnie zaskoczony, że coś dali :) Miły drobiazg. Z okazji rocznicy (miniętej) chciałem życzyć wszystkich udanego i pozłacanego lootu jak również wielu goblinków z przetrąconymi nogami :)

Ja siebie uchonorowałem przebijając magiczną granicę 100k dps i mogę powiedzieć, że zmiana gęstości zaludnienia potworów to najlepsze co trafiło się serii ever :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana gęstości zaludnienia potworów to najlepsze co trafiło się serii ever

WUT? Mam nadzieję że słowo "serii" użyłeś przez pomyłkę, albo jako jakiś skrót myślowy dotyczący trzeciej części. Bo jak można uważać za "najlepsze co się trafiło" coś, czego brak był błędem projektowym od początku i aż dziw bierze że trzeba było na tą poprawkę czekać tyle czasu. Jakby nie patrzeć, to do tej pory tylko jeden z czterech aktów nadawał się do konkretnego farmienia, farmiąc na innych było się z góry stratnym. Nawet w D2 od początku każdy akt miał swoją rolę w multi (farmienie konkretnych itemów na konkretnych bossach w konkretnych aktach), w D3 trzeba było czekać na takie wyrównanie równy rok. To jest twoim zdaniem takie "najlepsze co się trafiło serii"? Słowo klucz: SERII, wliczając dorobek D1 i D2?

Odbiegając od tematu, to fani przygotowali sobie fikcyjny patch preview do 1.0.9. Jako że Blizzardowego nie doczekamy się pewnie do Bożego Narodzenia (w końcu to ostatni patch przed 1.1 który ma przynieść konkretne PvP, więc nie mogą szaleć. No chyba że dalej zaczną numerować patche wg. wzoru 1.0.10 :D). Całkiem fajne i ciekawe zmiany, no i w przeciwieństwie do pomysłów z b.net, konkretnie przedstawione. Polecam:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty wiesz o farmieniu w D2, skoro sam stwierdziłeś że nie grałeś w sieci :P. Tam farma miała całkiem inny sens i inne zasady. Konkretni bossowie mieli konkretny zestaw przedmiotów, wszystkie akty i praktycznie wszyscy (no dobra, większość) bossowie mieli tylko sobie przypisane przedmioty i farmiło się to co akurat było potrzebne. Plus oczywiście random drop z każdego przeciwnika czy elitki. W D3 jest jeden wielki random fest, bo wszystko wypada z wszystkiego, prócz kluczy oczywiście. Nowy patch wprowadził taką różnicę, że teraz jest sens biegać po wszystkich aktach, a nie tylko po jednym. Nie mówię że to coś złego, wręcz przeciwnie, jest to ogromny krok w celu ulepszenia gry. Jest to jednak łata na jedną z wielu dziur w D3, a nie kamień milowy względem całej serii. Bo właśnie o ten fragment twojej wypowiedzi mi chodzi, że coś co działało doskonale w D2, a czego namiastkę wprowadzono w D3 dopiero rok od premiery nazywasz "najlepszym co trafiło się serii". Załatanie pojedynczego buga stawiasz ponad wszystkie osiągnięcia w całej serii Diablo, co wydaje mi się niedorzeczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest akurat częsta przypadłość. Sam mając 18. poziom mistrzowski nie jestem do końca pewien, czy zabiłem Diablo na poziomie "Inferno" :trollface: .

Pytam dlatego, że zastanawia mnie czy faktycznie DPS Twojego Łowcy Demonów jest tak zabójczy jak to pokazuje karta postaci?

Najważniejsze jest dla mnie to, że pierwszy strzał jest zawsze strzałem krytycznym. A później? Później to już jest tylko loteria...

A co do hełmu to wybrałem sobie taki, który nie ma gniazda, żeby się nikt już mnie nie czepiał, że noszę w nim topaz :trollface: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ten drop przedmiotów dochodzi do sytuacji, że bohaterowie którzy mają 80 i wyższy plvl nie zabili nawet diablo na inferno bo nie opłaca się wchodzić do ostatniego aktu ;p

Jaki tam 80.... od ukończenia inferna ja boss'a ubijam tylko jak trzeba kogoś podwiesić na wyższy akt/poziom. Jak pisał b3rt w dwójce był sens ich ubijania i brak znacząco wyższej szansy na konkretny drop z bossa to duży błąd

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...