Skocz do zawartości
Gość kabura

Splinter Cell (seria)

Polecane posty

Fabuła jest typowa dla SC i Toma Clancy'ego z tym że jest nieco bardziej nastawiona na samego Fishera i jego zemstę za śmierć córki. Na normalnym owszem krótka, na trudnym maks 7 godzin zapewne, ale zostaje jeszcze co-op i deniable ops więc nie jest tak źle.

Edytowano przez Abyss
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xswistaqx napisał:

Kupiłem sobie Kolekcjonerke (idiota) i teraz pluję sobie w brodę. 140zł w piach.

Ale za to masz figurkę Sama Fishera, której koledzy będą ci zazdrościć

Tak, dzisiaj było u mnie 2 kumpli. Taki dialog jaki się pomiędzy nami wywiązał po tym jak pokazałem im fragment gry:

K1- Fajna kolekcjonerka. No i figurka.

K2 i ja chórem - Ta, ale co ci po kolekcjonerce jak gra tak [beeeeep].

Więc tyle by było z przydatności figurki.

Zresztą po 1h grania byłem tak wkur...."zdenerwowany" na Ubisoft, że bluzgając na czym świat stoi cisnąłem całym "pakietem" z końca pokoju do otwartej szafy po czym z donośnym hukiem zatrzasnąłem jej drzwi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą po 1h grania byłem tak wkur...."zdenerwowany" na Ubisoft, że bluzgając na czym świat stoi cisnąłem całym "pakietem" z końca pokoju do otwartej szafy po czym z donośnym hukiem zatrzasnąłem jej drzwi.

no stary... jak oceniasz grę po godzinie i nie masz pojęcia co dalej to nie zniechęcaj innych mówiąc że to crap nie warty 100 zeta.

kupiłem w ciemno, też EK w media m. (139 zeta) i faktycznie - po pierwszych dwóch misjach zaczynałem obawiaćsięże wywaliłem kasę w piach.. ale w momencie jak dostałem do rąk resztę uzbrojenia, miny, kamerki haaaaaaa. wrócił stary dobry splinter cell, a i mapy są w dalszych etapach o wiele lepsze niż te na początku gdzie nie mogłem pogodzić się z tym że dano mi mało swobody.

odpaliłem 'tajne operacje' - rewelacja ! czysta skradanina. co-op wymiata również i nie żałuję ANI-ZŁO-TÓW-KI wydanej na tę grę, mimo że też przez pierwszą dooobrą godzinę nie wiedziałem co o niej myśleć bo wkurzało mnie okrojenie Splintera z kilku opcji. które w dalszej części gry się pokazały :] tylko żal że już nie można targać zwłok w ciemny kąt, ale nie przeszkadza to aż tak bardzo jak się spodziewałem.

grafika bardzo dobra (choć niektórym teksturom lepiej sie z bliska uważnei nie przyglądać, bo zaboli..), gra dobrze zoptymalizowana, świetny dźwięk w 5.1, spokojnie można grać na słuch, co jest w sumie w niektórych momentach BARDZO pomocne.

drażni brak wskaźnika ukrycia.

i opcji 'start new game' :))))))) właśnie sie zorientowałem że jest tylko 'kontynuuj'. jak można zacząć grę od nowa przy nie ukończonej jeszcze poprzedniej? :/

PS. grajcie na realistic. dopiero wtedy ma to wszystko sens :) i tak - gra jest krótka - o ile przechodzi się ją 'na rambo' na łatwym poziomie trudności. hitmana od biedy tez mozna ukonczyc w dwie godziny więc ... :] po prostu w takie gry trzeba umieć się wczuć ;)

PS.2. teoretycznie powinienem to zamiescic w pomocnej dłoni ale moze przy okazji tu napiszę bo problem to pośredni. po wpisaniu kodu z EK na jakieś bzdury (pancerz, nowy tryb gry, itp) wyskoczylo ze 'serwery aktualnie niedostępne'. wspaniale. ok. wpisuje drugi raz za jakis czs - 'kod został juz raz wpisany'. hahahahahaha.. funny... not. został ale nic mi nie odblokowało bo serwery wisiały. what now?

PS.3. figurka nawet daje radę :) pudełko też fajne.

http://img193.imageshack.us/img193/9984/sam1k.jpg

http://img19.imageshack.us/img19/4842/sam2gf.jpg

Edytowano przez dekameron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie sądzę, żeby formuła gry się jakoś nagle "magicznie" zmieniła na typowo skradankową. Gry zazwyczaj nie robią obrotu o 180 stopni, tak więc mam powody do krytykowania jej już po godzinie (pomijając fakt, że od czasu kiedy kolecjonerka "poleciała" grałem jeszcze przynajmniej 2h). Ubisoft zdecydowanie postawił na akcję. A to nie jest Splinter Cell jakiego chcą "ortodoksyjni" fani. Tak drastyczna zmiana na akcję jest niewybaczalna. W Chaos Theory musiałeś się postarać żeby pozostawione ciało nie wywołało alarmu a tutaj co? Gears of War z elementami skradanki? I paroma gadżetami? Nie, dziękuję. Takich gier jest pod dostatkiem ale takich skradanek jak Chaos Theory już nie ma.

Mam ogromną nadzieję, że Ubisoft się mocno przejedzie na tej grze i powróci do formuły rozgrywki z poprzednich części.

po wpisaniu kodu z EK na jakieś bzdury (pancerz, nowy tryb gry, itp) wyskoczylo ze 'serwery aktualnie niedostępne'. wspaniale. ok. wpisuje drugi raz za jakis czs - 'kod został juz raz wpisany'. hahahahahaha.. funny... not. został ale nic mi nie odblokowało bo serwery wisiały. what now?

Mnie pojawił się dokładnie ten sam problem. Sugeruję spróbować po raz kolejny dzisiaj albo nawet jutro.

Edytowano przez xswistaqx
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie sądzę, żeby formuła gry się jakoś nagle "magicznie" zmieniła na typowo skradankową. Gry zazwyczaj nie robią obrotu o 180 stopni

o 180 nie :] ale fakt faktem, że ja też byłem rozczarowany liniowością pierwszych map i małymi możliwościami Sam'a. Okazało się, że to był tylko taki wstęp aby powoli wprowadzić mnie w to co najlepsze. doszło trochę gadżetów, kolejne poziomy są o niebo lepiej zaprojektowane, a jak odpaliłem tryb operacji specjalnych, to wróciła mi w 100% wiara w tę grę, bo tam generalnie skradałem się i kombinowałem non-stop (wykrycie powoduje wezwanie licznych posiłków).

czasami nie warto zniechęcać się i stawiać kreskę tak szybko - w końcu to Splinter Cell ... :]

Ubisoft zdecydowanie postawił na akcję.

nieprawda :] to jakaś mantra powtarzana przez ludzi, którzy widzieli początek, kilka trailerów i tyle. postawił na zabijanie zamiast ogłuszania ;) to mogę się zgodzić. ale to jak grasz zależy już tylko od Ciebie, chcesz to idziesz 'na rambo', chcesz to idziesz 'na ninję' :) jest kilka momentów kiedy wymiana ognia jest raczej nieunikniona ale to kompletnie nie przeszkadza.

W Chaos Theory musiałeś się postarać żeby pozostawione ciało nie wywołało alarmu a tutaj co?

a tutaj zwabiasz kolesia na bok w odosobnione miejsce i zarzynasz go w cieniu (którego 'wskaźnik' faktycznie jest zwalony. albo albo, nie ma stanów pośrednich). poza tym tu nie ma tych alarmów jak w poprzednich częściach, przynajmniej nie w takiej formie, i czasami znalezienie ciala działa na naszą korzyść. ale fakt - zabranie mozliwosci przenoszenia ciał było bez sensu. z drugiej strony - trzeba się bardziej nakombinowac :]

Nie, dziękuję. Takich gier jest pod dostatkiem ale takich skradanek jak Chaos Theory już nie ma.

eh... 'takich baldurów juz nie ma, takich tormentów już nie ma, takich splinterów już nie ma'.

ale są inne, a inne nie znaczy gorsze. mi się nowy sam podoba, ma kilka wad, ale ma i sporo zalet a jak ktoś grać umie to będzie bawił się świetnie na realisticu polując w starym dobrym stylu przez znaczną większość rozgrywki.

przeciez to ze gra pozwala na tępe jej przejscie w 5 godzin wyrzynając wszystko co się rusza, nie znaczy ze tak właśnie trzeba grać...

to dobra gra. może i zabrano jej kilka patentów z chaosa, ale to dobra gra i napewno zaciera niemiłe wspomnienie jakim był double agent ;)

polecam ci pograć trochę dłużej - koniecznie w operacje specjalne / co-op.

serio serio ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że w tym co mówisz jest trochę prawdy ale nie do końca się z Tobą zgadzam. IMO zdecydowanie za często jedyną opcją jest wymiana ognia. Kiedy masz 4 kolesi blisko siebie to nie ma praktycznie szans zrobić tego na ninja. Ta gra za bardzo odeszła od niemalże idealnej formuły z Chaos Theory.

Pogramy, zobaczymy. Póki co moje zdanie jest zdecydowanie negatywne i nie zapowiada się na to żeby zaszła jakaś drastyczna zmiana.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą po 1h grania byłem tak wkur...."zdenerwowany" na Ubisoft, że bluzgając na czym świat stoi cisnąłem całym "pakietem" z końca pokoju do otwartej szafy po czym z donośnym hukiem zatrzasnąłem jej drzwi.

no stary... jak oceniasz grę po godzinie i nie masz pojęcia co dalej to nie zniechęcaj innych mówiąc że to crap nie warty 100 zeta.

kupiłem w ciemno, też EK w media m. (139 zeta) i faktycznie - po pierwszych dwóch misjach zaczynałem obawiaćsięże wywaliłem kasę w piach.. ale w momencie jak dostałem do rąk resztę uzbrojenia, miny, kamerki haaaaaaa. wrócił stary dobry splinter cell, a i mapy są w dalszych etapach o wiele lepsze niż te na początku gdzie nie mogłem pogodzić się z tym że dano mi mało swobody.

odpaliłem 'tajne operacje' - rewelacja ! czysta skradanina. co-op wymiata również i nie żałuję ANI-ZŁO-TÓW-KI wydanej na tę grę, mimo że też przez pierwszą dooobrą godzinę nie wiedziałem co o niej myśleć bo wkurzało mnie okrojenie Splintera z kilku opcji. które w dalszej części gry się pokazały :] tylko żal że już nie można targać zwłok w ciemny kąt, ale nie przeszkadza to aż tak bardzo jak się spodziewałem.

grafika bardzo dobra (choć niektórym teksturom lepiej sie z bliska uważnei nie przyglądać, bo zaboli..), gra dobrze zoptymalizowana(...)

Tutaj bym raczej dyskutował... Na moim lapku na którym GTA IV chodzi 25-40 FPS, FarCry 2 na średnich około 30 FPS, a CoD MW2 na średnich 25-50 FPS, Splinter Cell Conviction tnie się tak, że na minimalnych po prostu nie da się grać. Do tego co chwila wywala do pulpitu z informacją, że aplikacja przestała działać.

Edytowano przez Mcrr
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj bym raczej dyskutował... Na moim lapku na którym GTA IV chodzi 25-40 FPS, FarCry 2 na średnich około 30 FPS, a CoD MW2 na średnich 25-50 FPS, Splinter Cell Conviction tnie się tak, że na minimalnych po prostu nie da się grać. Do tego co chwila wywala do pulpitu z informacją, że aplikacja przestała działać.

bez urazy, ale zawsze twierdziłem że laptopy nie są do grania ;) te nowsze mają co prawda już całkiem niezłe podzespoły but stil ...

nie wiem co masz w tym lapku ale splinter ma problem niemiłosierny z radeonami - wyszedł fix chyba już na to.

ja też nie mam jakiegoś super sprzętu bo tylko amd x2 6400 ; 8800gts i 2gb ramu, a w MW2 (50 klatek) jak i w Splintera (25-30 klatek) gram na fula w 1680x1080. (tylko cienie dałem na średnie, zawsze daje bo różnicy wizualnej nie ma praktycznie żadnej a kilka klatek więcej jest ;) )

a do pulpitu nie wywaliło mi ani razu póki co.

zero problemów. więc to raczej nie wina gry .. ;)

nawet te durne zabezpieczenie jestem w stanie przeboleć (póki mi net nie padnie ;) ) bo w końcu nie muszę w kółko wkładać płyty do nośnika ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że laptopy do grania idealne nie są, ale jak mówiłem mój do tej pory ze wszystkimi grami sobie jakoś radził. A karta graficzna to Radeon HD2600 (jak gra się gryzie z Radkami to oczywiście muszę takiego mieć :smile: ). Mam nadzieje, że wyjdzie jakiś patch, bo chciałbym jednak trochę pograć. Sprawdzę też potem tego fixa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm. no właśnie... ta gra to wspólnego ze Splinter Cell ma tyle co nazwę i głównego bohatera. Zmieniony całkowicie gameplay (więcej skryptów niż interaktywności jak w poprzednich częściach...) Scenariusz mniej więcej w połowie gry stał się dla mnie i kolegi jasny (graliśmy razem na konsoli zmieniając się co misję) - i praktycznie końcówka nie była dla nas zaskoczeniem.

Bardzo nas za to zabolało "okrojenie" ruchów i możliwości wpływania na środowisko oraz AI które działało miejscami poniżej przeciętnej... no sory, ale koleś "wisiał sobie na rurze" i rozwalał wszystkich przeciwników jak tylko chciał a te barany patrolowały pomieszczenie, świecili latarkami po wszystkich możliwych zakamarkach, ale żadnemu nie przyszło do głowy żeby poświecić tą latarką pod sufit... Wychodzi na to że są zaprogramowani tylko na przeszukiwanie w płaszczyźnie - wszystko co znajduje się powyżej ich głowy jest ignorowane. Tutaj się kompletnie programiści nie popisali... :rolleyes:

Kolejną rzeczą jest kompletny brak interaktywności z otoczeniem pod kątem używania przypadkowych przedmiotów - nie można rzucać butelkami, puszkami i innym szmelcem tylko trzeba marnować gadżet... Najbardziej na jednak uderzyło - to "rewelacyjne" bieganie po gzymsach :laugh: Wymiękliśmy po drugiej misji i potem do końca gry staraliśmy się nie wykonywać tego manewru żeby nie oglądać więcej niż trzeba tej żenady.. :dry:

Tryb COOP ratuje chyba tą grę tylko przed spadkiem oceny poniżej średniej, ale tutaj też za rewelacyjnie nie jest, bo jeśli wg Ubi współpraca polega na dojściu obu agentów do miejsca gdzie uruchamia się skrypt (np.: podkładają bombę) to ja im dziękuję za taką "współpracę" bo akcje w stylu: jeden robi hałas a drugi wszystkich zdejmuje z zaskoczenia z drugiej strony to już w Chaos Theory można było robić :rolleyes: i to bez Mark & Execute...

Oprawa graficzna za to jest zadowalająca (rewelacja to żadna nie jest, ale wygląda ładnie mimo wszystko), oprawa dźwiękowa też jest niczego sobie - bardzo dobre, klimatyczne kawałki pojawiają się w momentach gry dokładnie tam, gdzie najlepiej pasują - widać że dobierał to wszystko ktoś z głową. Kolejną rzeczą fajną jest system ulepszania broni - aczkolwiek i tak "manewrowaliśmy" głównie między różnymi modelami pistoletów bo do przejścia tej gry kompletnie nic innego nie potrzeba.

Na koniec jednak rzecz o tym iż "Conviction" kompletnie nie jest grą nowatorską... Sięgneliśmy z kolegą po taką starą i mało znaną skradankową produkcję o nazwie "Stolen" (było na którejś płytce CDA) - znaleźliśmy 7 czy 8 podobieństw w różnych aspektach m.in: gogle z Conviction i sonar ze Stolen - granat EMP z Conviction a Nullifier ze Stolen - na dokładkę jest jeszcze moment scenariusza: misja w Waszyngtonie gdzie Sam ściga jednego gościa - a koniec drugiej misji w Stolen - no kurde prawie jak "kropka w kropkę" zmienione jest tylko miejsce akcji - ogólnie jest tego trochę, jak znajdziemy czas po weekendzie to może "wystrugamy" filmik porównawczy. Ot tak 4 fun :cool:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie idealna byla jedynka. I nie mowie tego jako jakis zatwardzialy fan starych gier lub serii SC. Po prostu jak sobie porownam jedynke z tymi nowymi SC (o Conviction juz nie wspominajac) to gra wydaje mi sie byc bardziej roznorodna i oryginalna niz te tytuly wydane w ciagu kilku nastepnych lat. W jedynce sa tak oryginalne pomysly jakich inne gry moga tylko pozazdroscic. Powiem cos co miwlem wiele razy: jedynka jest dla mnie znaczie bardziej next genowa (pod wzgledem gameplayu) niz DA i Conviction razem wziete. Conviction nie jest zla gra. Dla wielu jest gra wybitna co juz moze swiadczyc o jej klasie. Jest za to krokiem wstecz wzgledem starszych gier z tej serii. Nie mialbym nic przeciwko nowej formule gry w serii SC, gdyby to bylo cos faktycznie nowego. Ludzie mowili, ze po CT przydalaby sie jakas nowa gra z serii, a nie odgrzewany kotlet. DA byl raczej srednio udany zas ta gra to juz jest odgrzewany kotlet. Roznica polega na tym, ze nie odgrzewa pomyslow z trzech pierwszych czesci, a z DA. W dodatku jest to gra z popularnej ostatnio 'serii' na temat "strzelanka TPP dla mas", a tego mielismy juz tak duzo, ze obrzydlo to zbyt wielu graczom (w tym mnie).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to i tak niedługo to sprawdzę bo "trylogia" jest już zamówiona ale że jeszcze mam pada pożyczonego od kolegi to chciałem pograć z bratem. Mam jednak nadzieję że będzie dało radę tak grać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przeszedłem nowego SC. W sumie szybko poszło, długa ta gra nie jest. Wrażenia? Hmm, na pewno nie jest to stary dobry Splinter Cell. Teraz to bardziej taki uproszczony taktyczny shooter. Conviction zły nie jest, jednak dawne "Splintery" podobały mi się chyba bardziej. Nie będę się tutaj rozpisywał, niedługo po prostu opublikuję recenzję na moim blogu. Teraz muszę tylko znaleźć kogoś chętnego do gry w COOPa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno znajdziesz sporo ludzi bo SKIDROW wypuścił crack'a do multi i da się grać na pirackiej wersji na oficjalnych serwerach ubi, można nawet pobrać jakieś dodatki do pirackiej wersji... wypowiedź jednego gościa na pirackiej stronie:

Działa przeszedłem z kumplem coopa on ma oryginał a ja tą polską wersję od ozzyego 100 zaoszczędzona bo nawet dodatki mogłem pobrać z ubi
Edytowano przez Dzangyl
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, nowy Splinter Cell ;]. Cóż, muszę powiedzieć że jeśli chodzi o poziom trudności to najnowszą część strasznie uproszczyli (no, chyba że to ja nabrałem celności :P) ponieważ na poziomie Realistic jedyne co trzeba robić to stać gdzieś w cieniu i strzelać headshoty, co jest tak proste jak klikanie ikonek na pulpicie, przynajmniej podczas gry w coopie wymagają od nas więcej i już tak prosto nie jest, ale single i to na najwyższym poziomie trudności to naprawdę prościzna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, realistic trudny nie jest, ale w momencie gdy spudłujesz dwa razy podwieszony gdzieś pod sufitem marny Twój los :) generalnie jest łatwo póki nas nie namierzą w jakimś niefortunnym miejscu, wtedy zaczyna się fajna zabawa. do tego dwie kulki i po samie. generalnie fajnie się gra, momentami jest wyzwanie ale nie ma frustracji.

i dobrze :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Wczoraj kupiłem nowego Sama, jestem w misji, w której Sam udaje się po Reed'a, wrażenia mam na pierwszy rzut oka dobre :] Wcześniej grałem tylko w Double Agent'a (przeszedłem całego), był bardzo zbugowany, ale ogólnie mi się podobał. Nowy Splinter też mi się podoba, aczkolwiek (gram na najniższym) wrogowie mają mocne problemy ze wzrokiem (czasami z inteligencją). Szczególne problemy było z AL w misji w Iraku, ludzie zacinali się na ścianach. W nowym Samie bardzo brakuje mi przenoszenia zabitych ciał, bo w misji w której jestem (jak już wspominałem, trzeba iść do biura Reed'a, a najpierw podłorzyć w 2 miejscach C4), z łatwością zabijałem wrogów, ale potem ktoś ich odnajdywał :/ Ale ogólnie gra jest wporzo :P

Pozdrawiam ;)

Petro-7

P.S.: Wam też nie może znaleźć żadnych gier multiplayer ?!? Mi szuka pół godziny, a potem sięwyświetla, że nic nie znalazło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...