Skocz do zawartości
RoZy

Gothic (seria) v.2

Polecane posty

Ja Gothica 3 skończyłem pierwszy raz bodajże na 73 poziomie. A co do wersji komórkowej mi się nawet podobała, ale wcale tak prosta nie jest. Na początku trzeba się zajmować tylko zwierzętami i to tylko słabszymi, że później móc choć czóła stawić bandytom lub szkieletom.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta prosta. Na początku gry problem sprawiają 3 bandyci rzucający się na ciebie na raz O.o

No nie wiem ja nie zauważyłem, by ten patch coś zmieniał. Może poprawili wszystkie bugi, ale z poziomem trudności to jest podobnie na zasadzie " jeden ork nas leje, a reszta w dalszym ciągu się gapi i czeka w kolejce".

A tak przy okazji kiedy wyjdzie quest pack po polsku dodający nowe zadanka, bo jak na razie to są tylko poboczniaki często polegające na zabij i przynieś ? :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ten weekend miałem inne przeżycie. Odpaliłem gothic 3 a co jakiś czas moja żona spoglądała jak gram i zawsze stwierdzała że to jakaś dziwna gra. Czemu? Zapytacie, otóż zawsze kiedy patrzyła akurat robiłem takie rzeczy jak pieczenie mięcha, tworzyłem mikstury, piłem wodę z beczki, kułem miecz itd. Kazałem jej na chwilę usiąść i popatrzeć, podziałało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gothic mimo ze ma masę bugów, to chce się w niego grać. Pamiętam jak kupiłem zmierzch bogów, myślałem że będzie chodził stabilnie, w końcu komputer mam 3x lepszy niż wymagania minimalne zainstalowałem i się wielce zdziwiłem. Wysokie detale - guru blablabla

Średnie detale - to samo

Niskie delate - 10 FPS

Myślałem że dostanę kurw*cy, ale mimo to doszłem miej więcej do połowy, potem nie chciało mi się męczyć.

A co do poprzednich wersji najlepszy jest G2 z NK. Wkurzało mnie tam tylko to że (o ile pamiętam) nacisnęło się jakiś klawisz i gra wywalała do pulpitu, albo naciskała się bodajże F1 i zamieniało się w wskazanego NPC'a

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem ja nie zauważyłem, by ten patch coś zmieniał. Może poprawili wszystkie bugi, ale z poziomem trudności to jest podobnie na zasadzie " jeden ork nas leje, a reszta w dalszym ciągu się gapi i czeka w kolejce".

A czy włączyłeś poprawione AI? Bo akurat to jest jedną z głównych zmian w tym patchu i w moim przypadku już takich sutuacji nie było.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RISOTH NAPISAŁ :

A co do poprzednich wersji najlepszy jest G2 z NK. Wkurzało mnie tam tylko to że (o ile pamiętam) nacisnęło się jakiś klawisz i gra wywalała do pulpitu, albo naciskała się bodajże F1 i zamieniało się w wskazanego NPC'a

To F3 - minimalizuje Ci Gothica...

A co do F1 - to musiałeś wcześniej nacisnąć B i wpisać MARVIN bo samo nie zmienia Bezia w kogoś innego bez kodu :huh:

Edytowano przez Damek94
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, że Edycja Rozszerzona jest świetna. Tyle zmian i usuwanie wielu bogów naprawde zmienia GIII na jeszcze lepszą, bardziej dopracowaną i grywalną grę. Poprawienie AI wroga, poziomu trudności, balansu itd. jest ciekawym i fajnym rozwiązaniem! Jedynym minusem ER jest to, że niestety nie czyta starych save'ów więc darowałem sobie ściąganie :confused: Już miałem sporo godzin za sobą i żal mi było zaczynać jeszcze raz, ale może kiedyś pobiore i pogram... :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, że Edycja Rozszerzona jest świetna. Tyle zmian i usuwanie wielu bogów naprawde zmienia GIII na jeszcze lepszą, bardziej dopracowaną i grywalną grę. Poprawienie AI wroga, poziomu trudności, balansu itd. jest ciekawym i fajnym rozwiązaniem! Jedynym minusem ER jest to, że niestety nie czyta starych save'ów więc darowałem sobie ściąganie :confused: Już miałem sporo godzin za sobą i żal mi było zaczynać jeszcze raz, ale może kiedyś pobiore i pogram... :)

Powinni dodać jeszcze ciekawasze zadania, bo w trójce panuje wielka nuda. Nawet zadania główne są trochę bez sensu np. Xardas zleca nam odszukanie i przyniesienie mu artefaktów adanosa, ale jak się później okazuje nasze starania poszły na marne, bo każe nam je zniszczyć. Tyle się namęczyliśmy, żeby je potem wrzucić to pieca. :down:

Edytowano przez jacksonheyes
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło... Ciekawe co przyniesie Arcania A Gothic Tale, czyli poprostu Gothic 4? Równie dobrze może okazać się hitem, a równie dobrze zabugowanym gniotem. Mam nadzieje, że chłopaki (i dziewczyny) ze Spellbound zrobią świetną grę. Licze na poprawienie grywalności. Mam też nadzieje, że będą ciekawsze questy i wielki oraz zróżnicowany świat i postacie. Ciekawe jacy będą przyjaciele naszego Bezimiennego? Niech Spellboud nie zrobi tego błędu, co ostatnio Piranha Bytes. Bugi, bugi i bugi! Oby teraz tak nie było i niech dostaniemy zrobioną i doszlifowaną do końca gre. Licze, że to będzie hit i coś nowego o z Gothic'a, co zapewni długie godziny gry :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli połączą Gothica to może coś wyjdzie : klimat z 1, grywalność z 2 i oprawę z 3 to będzie taka mieszanka wybuchowa :bomb_ie:

Chodź nie wiem czy przypadkiem "Risen" nie będzie większym sukcesem od kontynuacji Gothica - taka nowość wniesie trochę świeżości w Piranhia Bytes :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech Spellboud nie zrobi tego błędu, co ostatnio Piranha Bytes.

E tam, bugi w Gothicach zawsze były, trójeczka nie była wyjątkiem. A ja osobiście nie miałem żadnych, które by uniemożliwiły kontynuację gry... (no, poza jednym. Podczas podróży do portalu do innego świata Xardas mi się zawiesił... pod sam koniec wędrówki... ale wczytanie pomogło :D)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodź nie wiem czy przypadkiem "Risen" nie będzie większym sukcesem od kontynuacji Gothica - taka nowość wniesie trochę świeżości w Piranhia Bytes

Jaka "nowość"? ;'P Toż to Gothic 3 z kolorystyką dwójki i innymi bohaterami. ;'P

Oglądając gameplaye już mogę stwierdzić, że rozgrywka będzie bliźniaczo podobna do Gothików. Ale czy to wada?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli połączą Gothica to może coś wyjdzie : klimat z 1, grywalność z 2 i oprawę z 3 to będzie taka mieszanka wybuchowa :bomb_ie:

Chodź nie wiem czy przypadkiem "Risen" nie będzie większym sukcesem od kontynuacji Gothica - taka nowość wniesie trochę świeżości w Piranhia Bytes :happy:

No ciekawe co to będzie z Risen... Pewnie będzie w nim wiele zaporzyczeń z Gothic'ów i będzie bardzo je przypominał pod wieloma względami. Czekamy aż będzie premiera i zobaczymy. :happy:

@Dabu47

Wada to to nie jest. Myśle, że Risen będzie świetnym RPG, przyponinającym Gothic'a co wadą nie jest. Ale to nie temat o Risenie tylko o Gothicu więc nie będe już pisał o nim. W każdym razie czekam na Risena i Gothic'a 4 i zobaczymy co wyjdzie - mam nadzieje, że coś świetnego...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, że Edycja Rozszerzona jest świetna. Tyle zmian i usuwanie wielu bogów naprawde zmienia GIII na jeszcze lepszą, bardziej dopracowaną i grywalną grę. Poprawienie AI wroga, poziomu trudności, balansu itd. jest ciekawym i fajnym rozwiązaniem! Jedynym minusem ER jest to, że niestety nie czyta starych save'ów więc darowałem sobie ściąganie :confused: Już miałem sporo godzin za sobą i żal mi było zaczynać jeszcze raz, ale może kiedyś pobiore i pogram... :)

Powinni dodać jeszcze ciekawasze zadania, bo w trójce panuje wielka nuda. Nawet zadania główne są trochę bez sensu np. Xardas zleca nam odszukanie i przyniesienie mu artefaktów adanosa, ale jak się później okazuje nasze starania poszły na marne, bo każe nam je zniszczyć. Tyle się namęczyliśmy, żeby je potem wrzucić to pieca. :down:

Co prawda artefakty po odszukaniu trzeba było zniszczyć, ale przynajmniej było to uzasadnione fabularnie. W końcu Xardas nam kazał zrobić to po to, aby żadna ze stron reprezentujących Beliara lub Innosa nie mogły je wykorzystać do swoich celów. Chciał w ten sposób zakończyć wojnę bogów, która trwała bardzo ale to bardzo długo. Zniszczenie artefaktów to część planu była, a żeby ostatecznie rozwiązać problem walki z Innosem z Beliarem trzeba było te boskie przedmioty dać do pieca. Co prawda niektórych fanów Gothica to mogło zaboleć, ale jak to mawiają jak mu to mus.

Edytowano przez goliat
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę drzewka, krety, dinozaury, wielki miecz na plecach... HAHAAHA!

Gothic 1 to dla mnie kawał ciekawej historii, doprawionej miażdżącym klimatem i żyjącym światem w tle.

Gothic 2 kwestie fabularne potraktował nieco po macoszemu - główni przeciwnicy przedstawieni w pierwszym dialogu, chociaż można by je trzymać w zupełnej tajemnicy aż do dotarcia do Zamku. Gra skoncentrowała się na świecie przedstawionym.

Noc Kruka. Tak powinna wyglądać podstawowa druga część gry. Wywalić zaśniedziałe ze starości i zużyte smoki, prowadzące wojnę w Górniczej Dolinie, a na ich miejsce wwalić Kruka i Szpon beliara.

Gothic 3. Pod każdym względem gra słabsza od poprzedniczek. Piranha zbyt dużo eksperymentowała. Wczoraj w końcu kupiłem swój egzemplarz i dzisiaj zacznę zaliczanie tej gry na poważnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę w Gothicu hmmm pomyślmy.Po prostu fajnie się w niego gra i tyle.Ja nawet poczułem klimat w 3,chociaż i tak uważam za najlepszą część 1.A co do czekania na kolejną część,to nie przygotowuje się na Arcanie tylko kupię Risen bo to tak naprawdę będzie prawowity Gothic 4 tylko że bez fabuły i z zupełnie innym Bezim.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak powiedział jeden z twórców w jednym wywiadzie - "Zapytałem kolegi dlaczego Gothic mu się podoba, wiecie co odpowiedział ? Że jesli widziś jakąś górę czy rzekę to wiesz, że możesz się tam udać i zobaczyć co jest dalej" I całkowicie się z tym zgadzam bo swoboda w sadze Gothic jest spoko, są miejsca gdzie się lepiej nie zapuszczać i są miejsca ze świetnymi widokami (Faring, Sildern). Do tego dodać prostą i świetną fabułę i mamy dobrą grę :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gothic ma to do siebie, że z powodzeniem łączy różne gatunki, przy czym nie ma wyraźnie zarysowanego konkretnego, co z kolei sprawia że po grę sięgają różni odbiorcy. Jego mechanika jest bardzo prosta ale jednak mająca wpływ na to co dzieje się z postacią.

Ja widzę w Gothiku kawał porządnej gry, która nie patyczkuje się z graczem ("jeśli tu pójdziesz na tym poziomie - umrzesz"), a przy tym pozwala mu robić co mu się żywnie podoba. :'d

wywalić zaśniedziałe ze starości i zużyte smoki, prowadzące wojnę w Górniczej Dolinie

Jak dla mnie G2 bez zniszczonej Górniczej Doliny nie miałby takiego uroku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda artefakty po odszukaniu trzeba było zniszczyć, ale przynajmniej było to uzasadnione fabularnie. W końcu Xardas nam kazał zrobić to po to, aby żadna ze stron reprezentujących Beliara lub Innosa nie mogły je wykorzystać do swoich celów. Chciał w ten sposób zakończyć wojnę bogów, która trwała bardzo ale to bardzo długo. Zniszczenie artefaktów to część planu była, a żeby ostatecznie rozwiązać problem walki z Innosem z Beliarem trzeba było te boskie przedmioty dać do pieca. Co prawda niektórych fanów Gothica to mogło zaboleć, ale jak to mawiają jak mu to mus.

Zabolało mnie troche, bo 'zmarnowałem' dziesiątki godzin na dorwanie tych artefaktów... Dobrze, że zostało to jakoś wyjaśnione fabularnie, bo byłoby kiepsko i cienko.

witam

mam takie pytanko ogólne:

co my widzimy w grze gothic?

Co my widzimy w grze Gothic? Hmm...

Gothic 1 - świetna fabuła. Gdy G1 wyszedł to poprostu powalał, tak jak teraz. KLIMAT! Wciągał do gry i to bardzo. Postacie i świat - bardzo zróżnicowany i otwarty oraz wielki świat z wieloma różnie, nastawionymi do nas postaciami.

Gothic 2 - wstyd przyznać, ale pograłem 2 godzinki i koniec. Musze to nadrobić... Poprostu musze!

Gothic 3 - fabuła nie była powalająca, ale taka sobie... Klimat jakiś tak był, ale przynajmniej na przyzwoitym poziomie. Świat za to był bardzo wielki i otwarty. To wielki plus dla gry. Grafika i muzyka powalały i niestety twórcy skupili sie chyba właśnie na grafice, a nie na grywalności. Mimo tego i tak to bardzo dobra gra, w którą grałem już wiele setek godzin :D

To widze w Gothic'u. Jedna z najlepszych serii RPG, jakie powstał z wieloma fanami. To poprostu nasz, świetny Gothic... :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko denerwuje to, że ciężko pokonać 5 wilków lub na początku 3 dziki bo potem zabijamy dziesięć zębaczy i jeszcze żyjemy.Umiejętności w dużym stopniu ułatwiają walkę.

Co ty mówisz przecież jeden wilk stanowi ogromne zagrożenie nawet, gdy ma się 80 level. Te zwierzaki naprawdę są bardzo zabawne zwłaszcza kiedy atakują serią ugryzień. :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...