Janos Napisano Maj 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2009 No ale wiecie coś takiego wkurza, w czasie walki trudnej gra Ci się tnie i Cię zabijaja... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Maj 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2009 Nie wiń o nic patcha, jak ci się tnie na najniższych to wina leży w sprzęcie. Po za tym patch minimalnie optymalizuje grę (u mnie widać gołym okiem, teleportacja następuje znacznie szybciej). A trudniej jest dlatego że dodali ten alternatywny balans i SI, musze powiedzieć że jest trochę aż za trudno. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 No właśnei co to jest to SI bo nie wiem. Balans Alternatywny to już się dowiedziałem, ale tamto? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joneleth Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 SI - sztuczna inteligencja... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 Nowe SI dla wrogów czyli: -teraz potrafią atakować w kilku naraz a nie jak wcześniej jeden walczy, reszta biega w kółko -wrogowie potrafią blokować i to całkiem skutecznie -ogólnie są bardziej zorganizowani tzn. jeden atakuje z przodu a drugi z tyłu Teraz pokonanie plutonu orków pod Vengardem jest prawie niemożliwe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DKson Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 (edytowany) Dla mnie G3 to mimo wszystko RPG pełną gębą. Świat jest bardzo żywy, wiele dróg i wyborów. Fajne jest też to ze nie jesteśmy skazani na tylko jedną scenerię. Gdy znudzą nam się zielone lasy Myrtany mozemy sobie odwiedzić pustynny Varant lub srogi zimowy Nordmar. Ciągle spotykamy też jakieś potwory i zwierzęta. Ja bardzo lubie polować na sarny oraz walczyć na dystans z ogrami i trollami. Edytowano Maj 2, 2009 przez DKson Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 (edytowany) Nowe SI dla wrogów czyli: -teraz potrafią atakować w kilku naraz a nie jak wcześniej jeden walczy, reszta biega w kółko -wrogowie potrafią blokować i to całkiem skutecznie -ogólnie są bardziej zorganizowani tzn. jeden atakuje z przodu a drugi z tyłu Teraz pokonanie plutonu orków pod Vengardem jest prawie niemożliwe. Dzięki. Właśnie zauważyłem, że gra się ciężej. Super jak ja nie byłem wstanie buntu przeprowadzić, to co teraz będzie? O właśnie macie jakąś dobrą taktykę na bunty w miastach? A no i tak jak pograłem chwilę dłużej (tzn. dojście do reddok i gadka z przywódcą, łażenie wokół Lestera) to tak zauważyłem, że za srogo oceniłem ten patch, gra chodzi płynniej, doczyta się raz na 2 min może, ale to rzadkość. DKson, co do Twojej wypowiedzi się zgodzę, tereny ogromne, przyjemnie się gra jeżeli jest tyle zwierzyny, chociaż na początku gry nie można zbytnio zwiedzać bo jeszcze się natknie gdzieś na orków i... wczytywanie , a Nordmar? Nie cierpię go Tyle razy siętam gubiłem. I miałem tam taki bug. Bo jak 1 raz się idzie w góry, to jest zadanie z hełmem Ejnara. Jak rozwaliłem trupy wziąłem hełm, to ten gość co zlecał zadanie zawsze leżał w śniegu i tylko nogi mu wystawały, a jak uszedł z życiem to nie chciał ze mną gadać. Ten patch to poprawia>? Edytowano Maj 2, 2009 przez Janos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 mam taką małą prośbę otóż nie mam w co grać a nie chce mi się wydawać kasy na nowe gry więc postanowiłem pobawić się z modami do Gothica moglibyście wymienić nazwy kilku najlepszych modów do pierwszej części gothica no i czy opłaca się instalować ten mod z ostatniego CDA-Mroczne Tajemnice ps.czy na płycie CDA z tym modem jest też ten program który jest potrzebny do ich włączenia? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 Modów do Gothica za bardzo nie znam ale mroczne tajemnice jak najbardziej opłaca się zainstalować, prawie nowa gra. Jedyny minus to brak kwestii mówionych, ale nowsza wersja podobno ma je mieć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aldaron127 Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 Do odpalenia moda do gry nie potrzeba żadnego programu. Po prostu instalujesz i włączasz grę. Co do Mrocznych Tajemnic, to jest to genialne rozwinięcie gry. Jedyną rzeczą która mnie drażniła było to, że jako że przeszedłem już dawno Gothica, od razu wziąłem się za mod. Skończyło się na tym, że skończyłem go całego na początku 2 rozdziału, mając 26 poziom (coś koło tego) i kosząc wszystko co się rusza jednym uderzeniem. Dalsza gra była taka, jakby grało się na kodzie nieśmiertelności, czyli była bez sensu. Tak jak zaznaczyłem, na szczęście skończyłem Gothica o wiele, wiele wcześniej. Pomimo wszystko, gry w Mroczne Tajemnice nie żałuję. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2009 Czy warto instalować mroczne tajemnice? Dość głupie pytanie To jest znakomity mod, który zasługuje na miano dodatku. Bardzo polecam. Aldaron, żeby odpalić moda trzeba go uruchomić praz playerkita. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balin994 Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 (edytowany) Z tego co pamiętam to nawet bez moda w połowie gry się wszystko kosiło a szczególnie magiem... a moda też polecam. Pełno w nim zmian i nowości Edytowano Maj 3, 2009 przez balin994 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Jak już gdzieś napisałem, owy mod jest ciekawy sam w sobie. Gdyby był całkowicie oddzielną "grą" na troszkę innych podst. fabularnych, nie miałbym zastrzeżeń. Jednak twórcy koniecznie chcieli go "wpleść" w podstawową wersję gry, by osiągnąć rezultat Nocy Kruka. Niezbyt się to udało, IMO. Gothic z tym modem traci swój pierwotny, niesamowity klimat i tę "dziewiczość". Mroczne tajemnicy wprowadziły mnóstwo nowości, niektóre nawet - IMO - na siłę, nie mające wielkiego pokrycia w lore. Nie przeszedłem do końca. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Hej. Ma ktoś jakiś skuteczny i bezpieczny sposób na bunty w miastach w G3? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reksio Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Na dach i kusza/łuk albo czary. Tylko weź ze sobą ok. 600 sztuk strzał. Tylko trochę to trwa, no i strzeż się orkowych szamanów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 przed chwilą przeszedłem moda do jedynki sturmbringer po niemiecku ,ale i tak jest tam tylko jedna postać oprócz głównego herosa i ciekawostka stary obóz jest kompletnie pusty no i można się dostać do zawalonej kopalni mod na 20 min. ale i tak polecam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzyk Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Hej. Ma ktoś jakiś skuteczny i bezpieczny sposób na bunty w miastach w G3? Dobry też jest sposób aby wywabiać małe grupki orków i najemników i po kolei ich zabijać tylko musisz mieć dużo mikstur i dobrą broń no i oczywiście w miarę dobrze rozwiniętą postać. Jeśli wybierzesz ten sposób pamiętaj o częstych zapisach gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surmen Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Hej. Ma ktoś jakiś skuteczny i bezpieczny sposób na bunty w miastach w G3? ja pżewarznie wchodze do jakiegoś wąskiego i długiego pomieszczenia i zaczynam eksterminowac wrogów pojedyńczo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Na dach i kusza/łuk albo czary. Tylko weź ze sobą ok. 600 sztuk strzał. Tylko trochę to trwa, no i strzeż się orkowych szamanów. No tylko na dach czasami trudno się dostać, a w Cape Dun nie ma szamanów jeszcze To będe musiał trochę zainwestować w strzały Jutro spróbuje zrobić bunt Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 wlasnie skonczylem trojeczke na latce 1.71 i niestety bez kodow sie nie obylo nie znalazlem amuletu adanosa oraz ostatniego ognistego pucharu chociaz przeczesalem miejsca gdzie powinnhy byc z dziesiec razy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Listonosz Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Niestety, te wszystkie patche do G3 wprowadzają raczej kosmetyczne zmiany. O optymalizacji silnika gry można jedynie pomarzyć Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 Oczekiwaliście po tym patchu cudów na kiju czy co?? Ludzie którzy go robili i tak odwalili kawał dobrej roboty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brusque Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 wlasnie skonczylem trojeczke na latce 1.71 i niestety bez kodow sie nie obylo nie znalazlem amuletu adanosa oraz ostatniego ognistego pucharu chociaz przeczesalem miejsca gdzie powinnhy byc z dziesiec razy To chyba mocnego kaca miałeś albo słabo szukałeś. Tym bardziej, że nie wiem co zdobywanie amuletu adanosa ma wspólnego z przeczesywaniem miejsc po kilka razy - tak jak zawsze jest wyraźnie powiedziane, że ma go orkowy dowódca w Trelis, nic tu nie zmieniono. Ja tu nawet nie widzę okazji do "przeczesywania miejsc po dziesięć razy", ponieważ ten artefakt zwyczajnie nie może być nigdzie indziej. Co do pucharów, u mnie wszystko było w porządku, zanim się obejrzałem miałem cały komplet (żadnego specjalnie nie szukałem, wszystkie nawinęły się po drodze). Tak więc wszystkie artefakty i puchary powinny być na swoich miejscach, patch nic tu nie psuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 Ludzie którzy go robili i tak odwalili kawał dobrej roboty. 900 mega poprawek piechotą nie chodzi. Niespecjalnie też rozumiem, co macie na myśli mówiąc, że mało daje: z ciekawości wyrzuciłem grę i sprawdziłem przed i po patchu. Przed teleportacja trwała do 15 sekund, wczytywanie nawet dłużej- przy grafice na medium. Na patchu mam ustawione wszystko na maks, więc ciężko jest mi się zgodzić z tym, że łata niewiele daje. PS. Ja oczekiwałem cudów na kiju i tak po prawdzie to je dostałem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 ostatnio mówie głównie o modach do G1 polece wam kolejny:Assasin Mod wspaniała akcja i jeden z niewielu modów w którym są zadania poboczne nowy obóz ,zbroje ,kilka nowych postaci i zabójstwo którego nie powstydziłby się Altair jedyny minus to twarz Borysa-zagracie to zrozumiecie o czym mówie gralem też już w sturmbringer(opisany wyżej) ,czas zapłaty prolog(nie trzeba chyba reklamować?) i w VisiGothic(śmieszny dubbing i fajna walka najemników z demonami) teraz zabiore się za twierdzę arbuza niestey instalator który ściągnąłem jest jakiś kopnięty i cały czas włącza mi się zwykły gothic ,ale tak łatwo się nie poddam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...