brusque Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 (edytowany) z ciekawości wyrzuciłem grę i sprawdziłem przed i po patchu. Przed teleportacja trwała do 15 sekund, wczytywanie nawet dłużej- przy grafice na medium. Zależy, czy porównywałeś wersję "gołą", czy już spaczowaną do którejś łatki sprzed 1.7. Swego czasu patch 1.12 znacznie poprawił działanie gry i zawiera się on (i inne wcześniejsze) w 1.7. Dlatego też niektóre udoskonalenia wcale nie są zasługą owego community patcha, tylko jego poprzedników. Chyba, że porównujesz 1.7 z 1.6 albo 1.12... Oczywiście nic nie zmienia faktu, że łatkę 1.7 warto zainstalować. Z pewnością jest lepiej niż było, sprzeczać się można co najwyżej o to "w jakim stopniu" (no ale darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda, a od tego dobrobytu trochę się w d**** poprzewracało...). Edytowano Maj 4, 2009 przez brusque Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 (edytowany) wlasnie skonczylem trojeczke na latce 1.71 i niestety bez kodow sie nie obylo nie znalazlem amuletu adanosa oraz ostatniego ognistego pucharu chociaz przeczesalem miejsca gdzie powinnhy byc z dziesiec razy To chyba mocnego kaca miałeś albo słabo szukałeś. Tym bardziej, że nie wiem co zdobywanie amuletu adanosa ma wspólnego z przeczesywaniem miejsc po kilka razy - tak jak zawsze jest wyraźnie powiedziane, że ma go orkowy dowódca w Trelis, nic tu nie zmieniono. Ja tu nawet nie widzę okazji do "przeczesywania miejsc po dziesięć razy", ponieważ ten artefakt zwyczajnie nie może być nigdzie indziej. Co do pucharów, u mnie wszystko było w porządku, zanim się obejrzałem miałem cały komplet (żadnego specjalnie nie szukałem, wszystkie nawinęły się po drodze). Tak więc wszystkie artefakty i puchary powinny być na swoich miejscach, patch nic tu nie psuje. wiem ale w desperacji czlowiek chwyta sie wszystkiego chodzi po prostu o to ze w momencie odbicia trelis zniknely wszystkie ciala orkow w tym cialo orkowego przywodcy. i nie twierdze ze patch cos psuje opisuje jedynie moja sytuacje Edytowano Maj 4, 2009 przez rahiemur Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 Kurde poszedłem z Cyrusem na Ortegę za drugim razem się udało, ale najpierw zabili Cyrusa (czy to nie jest źle, coś się nie zwali?) a ja w nogi za jaskinie bo zycia koncowka, doladowalem sie, wracam i rozwalilem reszte czterech, ale z 10 mikstur stracilem. Zrobilem wszystkie zadania w Reddock i chyba teraz na bunt gotowy jestem już. Ale kurcze zaczalem sprzedawac bron orkow, wyszlo 5,6k golda za te smieci Do tego kupilem sobie dlugi miecz. Po buncie ile na tej broni zarobie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 Cyrus zginął ?!?!? Ojjj... trudno się mówi i tak zginął by podczas buntu, a na tym co znalazłem po buncie zarobiłem trochę ponad 20 tyś. (ponad cztery tysiące za miecz półtoraręczny a będą na pewno dwa to już całkiem sporo) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 Właśnie, ja chyba półtoraręczny sobie zostawię dla siebie. Nauczyłem się już otwierać skrzynie ciężkie więc trochę się wzbogacę. Dziś tak na przysłowiową pałe poszedłem sobie jakby bunt wypróbować (bo save miałem już) to w wieży mnie zabili bo jak podbiegł najemnik i zaczął mnie walić to miksturę właśnie piłem Jutro może spróbuje ten patent z łukiem i dachem Ale najpierw trzeba się dostać z wieży na dół Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 Ja na tym patchu musiałem użyć kodów na dodatkowe punkty nauki żeby rozwinąć życie i wytrzymałość (gram na średnim poziomie trudności z włączonym nowym SI i alternatywnym balansem), totalna masakra, wcześniej na trudnym nie było potrzeby włączania kodów a teraz bez małej pomocy w ogóle mi nie idzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brusque Napisano Maj 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2009 (edytowany) Celem tego alternatywnego balansu (i nowego systemu SI) jest właśnie utrudnienie rozgrywki. Specjalnie otrzymuje się w nim mniej punktów nauki (poprzez mniejszą liczbę poziomów). Włączanie go i używanie kodów na dodatkowe punkty nauki to jak kopnięcie w krocze dla całej idei owych zmian... Edytowano Maj 4, 2009 przez brusque Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 5, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2009 Ja właśnie G3 jeszcze nie przeszedłem, gram na łatwym (żeby się oswoić trochę z patchem) nowe SI sam nie wiem czy mam włączone, ale raczej tak bo blokują ciosy jak nigdy. Ale gra sprawia większą przyjemność jak jest trudniej, większa satysfakcja jak taki bunt zrobisz lub bandytów wybijesz Ja byłem głupi że zaczynałem z kodami, tym razem jadę bez kodów. Zabawa jest o wiele lepsza Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reksio Napisano Maj 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 6, 2009 @balin994 Chyba marzysz... Ale, kto wie Widzę, że ostrzeżenie, które dostałeś jakiś czas temu nic nie poskutkowało. Nadal OT, luźne dyskusje i jednolinijkowce nic nie wnoszące do tematu. Przyglądałem się Twoim postom od pewnego czasu i nie widzę poprawy. 14 dni na przemyślenie + moderacja postów. Jak jakość postów się poprawi-wyłączymy. Póki co jest nieodwołalna.-mateusz(stefan) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tratata Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 Brrr, Nordmar nie dość, że dusi swą atmosferą, to i oferuje naprawdę irytujący bestiariusz z lodowymi wilkami na czele. Współczuję ci chłopie. Na szczęście, Varant odpłaci ci swym pustynnym klimatem za tą nadchodzącą męczarnię z nawiązką. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 Och, dziwni jesteście, Nordmar to jeden z niewielu fajnych epizodów tej gry. Mi każdorazowo odechciewało się gry, gdy musiałem iść na pustynię. Nuda, tylko piach, i piach, a w Nordmarze ciągle się na coś trafiało, a to obóz orków, a to gobliny, a to wilki, a to lodowy golem... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 Janos - zacznij pisać dłuższe i bardziej wnoszące coś do tematu posty, albo przestań pisac w ogóle. Na tym forum statsowac nie wolno. A już w ogóle przegięciem jest robienie Pomocnej Dłoni z Komentarzy. Posty nie na temat zostały usunięte. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterThief Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 Ja też lubiłem Nordmar, lecz najbardziej podobały mi sie Krainy Centralne (Myrtana) Te ogromne lasy były poprostu BOSKIE !!!! I te ścierwojady śmiesznie skrzeczące...=) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 Krainy centralne były genialne-ścierwojady ,lasy i dużo różnych obozów żyć nie umierać Varant-najbardziej klimatyczna lokacja ,szkoda tylko ,że pomiędzy niektórymi miastami były takie duże odległości(np.Braga-Ishtar ,Bakaresh-Mora Sul) a pomiędzy nimi żadnych ludzi ani obozów Nordmar-narzekania są zbędne nie jest tak ,żle zgubić się z mapą wcale nie jest tak łatwo ,tylko te ogry Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterThief Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 W Nordmarze zawsze miałem problem żeby znaleśc Xardasa. Jego wieża była tak ukryta, że poprostu godzinami jej szukałem ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DKson Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 Ja musiałem skorzystać z pomocy wilka. Przedtem szukałem tej wiezy przez cały dzień. Swoją droga Nordmar jest trudny w eksploracji, wiele razy zwiedzanie zakończyło sie wczytaniem sejwa po upadku w przepaść. No ale bardzo tam ciekawie. PS: mógłby ktos napisać gdzie dokładnie znajduje sie ta bimbrownia w Gothic 2? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Maj 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2009 Chyba się nie zrozumieliśmy. Ten temat to NIE Pomocna Dłoń. Potrzebujecie pomocy - żaden problem, załóżcie nowy temat w Pomocnej Dłoni. Ale na litość, nie róbcie tego tutaj... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 A tak w ogóle to Enhanced Edition, co dodaje do rozgrywki? Nie licząc poprawek mechanicznych. Bo podobno jakieś przedmioty dodaje, ale ja się nei spotkałem jeszcze z czyms nowym? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eddy1 Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 (edytowany) Ulepszona grafika (Pixel Shader 3.0) - znacznie poprawiona wydajność (płynniejsza gra, szybsze wczytywanie), - wzbogacony system walki dzięki Alternatywnemu balansowi trudności oraz poprawionemu AI. Teraz będzie nas mogło atakować kilku przeciwników jednocześnie. Wrogowie będą blokowali ciosy, a potyczki staną się trudniejsze i atrakcyjniejsze, - nowe questy, czary (m. in. Armia Ciemności), umiejętności (wyrabianie ostrych strzał), przedmioty (bronie, tarcze, hełmy), a nawet potwory, - dodano odgłosy wodospadów, ognisk oraz szczęk wyjmowania broni znany nam dobrze z Gothic 1 i 2, - około 1200 poprawek i ulepszeń w stosunku do pierwotnej wersji Gothic 3. Również za sprawą wydawcy Gothic 3 w naszym kraju, firmy CD Projekt, Patch 1.70 poprawi błędy językowe występujące w polskiej wersji gry Niestety patch jest w trakcie "szlifowania" więc jeszcze będziemy musieli poczekać nieco na jego wydanie. Miejmy nadzieję że nastąpi w niedługim czasie Powyższe informacje ujawnił RobeN, pracownik CD Projektu. Ponadto, na jego blogu znajduję się więcej informacji na temat rozszerzenia, oraz wrażenia z gry. To chyba wszystko (; Choć ja i tak większej różnicy nie zauważyłem. PS.Polecacie jakieś dobre Mody do jedynki? coś ostatnio nie mam w co grać. Edytowano Maj 8, 2009 przez eddy1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacksonheyes Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 Praktycznie poprawia wszystkie bugi w grze,ale zacina się gorzej niż na zwykłym gothicu bez patchy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 nie wiem czy to blad czy tak po prostu jest ale w myrtanie zwierzeta walcza za soba a na pustyni i w nordmarze juz nie czy sytuacja wystepuje w czystym ghoticu? bo gralem tylko w 1.7 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brusque Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 (edytowany) - znacznie poprawiona wydajność (płynniejsza gra, szybsze wczytywanie), - nawet nowe potwory To jest, niestety, czysta fikcja nie wiem czy to blad czy tak po prostu jest ale w myrtanie zwierzeta walcza za soba Zawsze tak było, nie jest to żaden błąd. I nie walczą wszystkie ze wszystkimi, tylko konkretne rodzaje, np. wilki atakują ścierwojady. Jest to dość logiczne i uwiarygadnia świat gry. Edytowano Maj 8, 2009 przez brusque Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DKson Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 Tak powinno być. Fajny smaczek dla realizmu. Kiedyś czytałem o tym w jakiejś solucji. Topielce uwielbiają mięso goblinów a wilki polują na owce. Zauważyłem że po rozmowie z Malethem na farmie Lobarta (Gothic 2) jego owce atakuje kilka wilków. Ale one śmiesznie wtedy uciekają. Dwie z nich znalazłem w sypialni obok kufra z ubraniem rolnika. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slynx Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 Mnie tam szczerze mówiąc Gothic II już trochę nudzi. Gothic III mnie już nie kręci to już zupełnie coś innego, dla mnie inna gra. Inny klimat. Owszem, jest lepsza, ale grafika, dźwięk... I jest jedna rzecz, która mnie zawsze dziwiła w G II. Mianowicie wszyscy mówili, że sterowanie (podczas walki) jest niepotrzebnie udziwnione. Wszędzie gdzie czytam, to jest widziane na minus, a dla mnie... wręcz przeciwnie. Właśnie to mi się spodobało. Dlaczego ?? Bo ciosy w G II wyprowadzało się bardzo fajnie, sam decydowałeś czy uderzyć z lewej strony, czy z prawej, a może zaatakować do przodu, co było dobre na początku, przeciwko potworom... Wadą tego było natomiast to, że walczyć można było tylko z jednym przeciwnikiem. Oczywiście tylko teoretycznie, bo dla dobrego wojownika nie było problemem pokonanie kilku orków. Teraz gdy już zrobiłem najsilniejsze kombinacje postaci (mag który ma 400 many:D), gra mnie nudzi. Oczekiwałem na mod multiplayer, ale prace zostały wstrzymane, czekam na mod Złote Wrota, każdy fan powinien wiedzieć co to za mod. Zapowiada się obiecująco. A jak na razie.... uważam, że rozwiązanie dotyczące walki było bardzo dobre. Natomiast dobry gracz z pewnością zauważył, że Gothic II, nawet z najnowszymi patchami, ma duże ilości bugów. Nawet kilka śmiesznych:) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janos Napisano Maj 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2009 Hej a przeszedł ktoś Zmierzch Bogów? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...