Dragon13 Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 No ja już byłem w Bractwie Mam strój kadeta itp. Ale szef bractwa coś tam wspomniał o ich siedzibie, ale mi jej nie zaznaczył i i nie mówił nic o wsparciu . A miotacz wystarczy na te mutanty ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Miotacz? Ja osobiście preferowałem zabijać je pistoletem albo snajperką ;P Kurcze, mam solidny problem. Przechodzę bodajże 4 raz Fallouta, ale nigdy nie miałem z tym problemu - otóż na całej mapie nie mogę znaleźć dynamitu albo semtexu. W związku z czym nie mogę się dostać na niższe poziomy w "fabryce mutantów". A opcja, żeby przenieść się tam przy pomocy mutantów z Necrkopolis odpada, bo ich zabiłem. Wie ktoś gdzie można zdobyć dynamit? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskier Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Kupić gdzieś u jakiegoś kupca/handlarza? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Dear God... Przypuszczasz, że tego nie próbowałem? Obleciałem chyba wszystkich handlarzy na mapie, i tylko jeden miał, ale potrzeba mi co najmniej dwóch. Co śmieszne, nie mają też ci, którym wcześniej sprzedałem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskier Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 No właśnie w tym problem...Posprzedawałeś. Sprawdzałeś szafki w kryptach? Są takie wbudowane w ściany przy wejściu zawsze, z tego co pamiętam tam coś było takiego...Albo w siedzibie bractwa? PS Towar handlarzy często się zmienia, być może któryś w końcu będzie mieć Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Wiesz, posprzedawałem, bo też po co to targać, w nadziei, że potem odkupię, a tu taki zonk. Ogólnie już ponad rok w grze lażę i szukam tego dynamitu. Kryptę i Blask przeszukiwałem chyba z 6 razy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nergis Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Czekaj, czekaj, chodzi ci o military base? Po co ładunek wybuchowy? Przecież kod do drzwi znajduje się na holotaśmie, którą miał przy sobie jeden z mutantów - strażników. Poza tym, da się je chyba z elektronicznym wytrychem otworzyć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Nie chodzi mi o drzwi, tylko o pole siłowe ;P Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskier Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Nie wysadzisz go...Możesz ja naprzemiennie wyłączać na krótki czas na terminalach Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Ciekawe... Mam naukę na 94%, a nie mogę wyłączyć. Poza tym, przez poprzednie 3 razy, gdy przechodziłem zawsze je wysadzałem ;P Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskier Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 O lol...Ciekawy sposób, ja tak nie robiłem ;P Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nergis Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 t3tris -> oj nie sprecyzowałeś O ile pamiętam to nie nauka, tylko naprawa jest tam potrzebna - i tylko żółte pola można było wyłączać - czerwonych się nie dawało dezaktywować- można było jedynie przez nie przejść, oczywiście nieco obrywając. Zresztą, z tego co również pamiętam, to rozłożenie żółtych i czerwonych jest takie, by dało się przejść dalej w ten czy inny sposób. edit: A o wysadzaniu pól tez jakoś nigdy nie pomyślałem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Naprawa na 91%, więc to chyba też nie to ;P Rozłożenie jest takie, że da się zjechać windą na 3 poziom przechodząc tylko przez czerwone, ale na 3 poziomie trzeba wysadzić co najmniej 2. I zonk, bo mam tylko jeden semtex ;P Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Listopad 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 29, 2008 ale musisz uzywac tej naprawy nie na samym polu siłowym, tylko na jego generatorze (ma kształt walca i jest po lewej i po prawej stronie...). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blackhand Napisano Listopad 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 29, 2008 Można też podłączyć radyjko do jednego z komputerów na pierwszym poziomie Bazy i za jego pomocą wyłączać żółte pola siłowe zdalnie . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon13 Napisano Listopad 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 29, 2008 Ja mam kurde jakiegoś Buga, chodzi o szefową ostrzy, a wiec tak załatwiłem jej te bronie, ide do niej mówię jej że jeszcze pogadam z burmistrzem drugiego miasta, wracam następnie do niej a ona martwa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2008 Que? Rozmawiasz z burmistrzem, i nie wybucha walka? Dziwne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Listopad 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2008 Ten bug z krwią zamiast osoby działa też na burmistrza. Co do kwestii. Najpierw próbujemy wyłudzić od niej holodysk, który mamy wręczyć burmistrzowi, dopiero potem do niego leziemy i mu pokazujemy. Ja raz się zgodziłem na pomoc Ostrzy i z ich pomocą wybiłem Regulatorów, a drugim razem wpierw poszedłem do burmistrza, pokazałem mu taśmę i szybko załatwiłem gościa za nim (ma często krytyka, przez co burmistrz szybko ginie). Walcząc z pomocą Ostrzy będzie szybciej, a walcząc bez pomocy należy uważać na np doktorka albo sklepikarza, bo mają tendencje do walki i mogą zginąć. Proponuję przed akcją nauczyć się miasteczka i dopiero wtedy wybrać się na Regulatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon13 Napisano Listopad 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2008 Jak ominać tego Bug z szefową Ostrzy ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OberstPrymas Napisano Grudzień 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2008 Mam mały problem. A dotyczy on tego, że gdy włączam Fallouta to pisze, że "za mało miejsca na dysku. Fallout wymaga 20 MB wolnego miajsca blablabla..." Chyba nie muszę dodawać, że mam dużo więcej. Co z tym poradzić? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaricker Napisano Grudzień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2008 odsylam cie na strone 10 i tam poszukaj bo mi sie nie chce ale odpowiedz napewno jest Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grabarz1987 Napisano Grudzień 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Jestem na początku gry i mam jakieś 130 dni na znalezienie modułu do swojej krypty i moje pytanie co się stanie jeśli do tego czasu nie uda mi się wypełnić misji? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Grudzień 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Będziesz miał filmiki, że brakuje wody. Po tym czasie nastąpi blask i zobaczysz kości swojej postaci na pustyni (z dopiskiem, że Ci się nie udało dostarczyć wody na czas lub podobne). Wysyłając karawany z Hubu dodasz sobie czasu na znalezienie mikroprocesora. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Grudzień 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Koniec czasu = koniec gry. Głupio to wykombinowano, przyznam. Logika nasuwa myśl, że należałoby się ograniczyć czy załatwić ją z zewnątrz. Poza tym szczerze przyznam, że od F1 się odbiłem. Zagrałem dopiero po F2, gdy już miałem opanowane wszystkie mechanizmy i triki. Skromnie z tym czasem. Pytanie: czy zna ktoś dobry mod do F1? Do F2 b-team, restorian i patch killapa załatawiają sprawę (i powodują kilka błędów...), ale do F1 nie mogę znaleźć nic ciekawego. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Grudzień 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Rzucę linkiem http://nowak-kominy.nazwa.pl/Testowy/ Tutaj w kategorii download są mody Fallout 1. Sprawdzałem FO1 NPC Mod v3.31 PL i jestem pozytywnie zaskoczony. To oczywiście B-mod dla pierwszego Fallouta. Nie sprawdzałem Fallout Update Mod ("Mod przywracający postacie i questy. Zmiany obejmują Shady Sands, Junk Town, Hub, Adytum i Brotherhood of Steel. Dodano 4 nowe questy i 27 nowych postaci".) ale może być dobry, a jak grasz w angielska wersję, to zobacz też FO1 Dude Mod ("mały modzik umożliwiający zbadanie poziomu zatrucia i radiacji kompatybilny tylko z angielskim patchem 1.34 od TeamX") Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...