Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mj

Fallout 1

Polecane posty

OK! Juz wiem skad moge wziosc broń. Przeczytałem ze można przekonac strazniczke zeby cie wpuscila do zbrojowni warto sprobowac.

PS - Tak przeczytałem, dzieki za rade dot poradnika ale wiekszosc RPG przechodze tak zeby czegosc nie sp...ascic, bo to nie jest FPS ze sie wczyta 10 min i to samo :|

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS - Tak przeczytałem, dzieki za rade dot poradnika ale wiekszosc RPG przechodze tak zeby czegosc nie sp...ascic, bo to nie jest FPS ze sie wczyta 10 min i to samo :|

To po co w ogóle grasz? Żeby poznać historie? To obejrzyj na YouTube filmiki. Nie rozumiem takiego podejścia. Co to za radość przejść grę jak niemowlę klikając gdzie w solucji każą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedną radę dam odnośnie grania w Fallouty - pierwsze 2-3 razy powinno się przechodzić bez solucji, dopiero za 4 i późniejszymi razami można po nią sięgnąć, ale nie po to, żeby wiedzieć jak zrobić jakieś zadanie, tylko po to, żeby się dowiedzieć że takie zadanie w ogóle było i więcej wydusić z gry :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co fakt to fakt... Granie z solucją przed oczami zabija całą frajdę.

Poza tym, ja spotkałem sie z trzema różnymi solucjami do F2 i w każdej było coś innego. A mnie i tak udało sie znaleźć bodaj dwa questy których nie było w żadnej z nich :):):)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedną radę dam odnośnie grania w Fallouty - pierwsze 2-3 razy powinno się przechodzić bez solucji, dopiero za 4 i późniejszymi razami można po nią sięgnąć, ale nie po to, żeby wiedzieć jak zrobić jakieś zadanie, tylko po to, żeby się dowiedzieć że takie zadanie w ogóle było i więcej wydusić z gry :)

2-3 razy? Ja ta gre dostałem i nawet nie wiem czy raz skoncze glowne misje ;/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej zapaleni fani potrafią przejśc bez solucji te grę co najmniej 6 razy. Ja 10 razy przechodziłem Fallout 2 i właśnie 6 przechodziłem Fallout 1.

Fallout 3 mi nie działa a Tactics mi nie odpowiada, więc chyba znów muszę wrócic i uwolnic świat od mutantów a potem od Enklawy. Zapowiada się ciekawie.

(mały offtop) Dodam tylko, że grając na Restoration Project 1.2 w Fallout 2 w końcu można spotkac Rycerzy króla Artura a potem zdobyc Święty Granat Ręczny. Pamiętam też, że bez żadnych łatek tylko jeden, jedyny raz na Fallout 2 z CDA zdobyłem ten granat. (koniec offtopa).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozecie mnie nie uznawac za fana jako ze przechodze gre z solucja, ale mimo to chce ja skonczyc i mam 2 pytanka :

1 - mozna gdzies schowac rzeczy tak aby miec 300% pewnosci ze nie znikna?

2 - jak zminic rodzaj amunicji np. dla MP5 ? czy on sam wybiera najlepsza?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - mozna gdzies schowac rzeczy tak aby miec 300% pewnosci ze nie znikna?
Swoją skrytkę miałem w Hubie , w pierwszym budynku na lewo i nigdy nie zniknęły. Tam też (w Hubie) możesz sprzedawać nie potrzebne rzeczy , bo tamtejsi handlarze mają dużo gotówki :P Poza tym możesz chyba chować je w jakiejkolwiek skrytce , a nie znikną.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmiany amunicji - broń przy przeładowaniu wybiera ostatnio używaną. Jak chcesz zmienić amunicję na inny rodzaj, to wejdź w okno ekwipunku, przytrzymaj klawisz myszy na broni (wtedy gdy jest w kształcie strzałki), i wybierz przycisk wyjęcia amunicji z broni (taki charakterystyczny rysunek, rozpoznasz). Potem chwytasz amunicję która Cię interesuje, i upuszczasz ją na tą bron w ekwipunku. I Voila'! Podawać posypane pietruszką, na deser polecam banany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała sagę Fallouta Play ostatnio dodal do czasopisma Play Extra. "Specjalne wydanie magazynu PLAY, w całości poświęcone grze Fallout 3, trafi do kiosków już 31 października. Na dołączonej do numeru płycie DVD znalazła się cała Saga Fallout, czyli trzy gry po polsku: Fallout, Fallout 2 i Fallout Tactics. Cena wydania to 7,90 zł"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DzikuXXX

Ad 1. Gdziekolwiek, byle nie na ziemi - jeśli zostawisz fanty w jakiejś lokacji na półkach, w szafkach itp., to nikt ich nie zabierze (tylko nie chomikuj za dużo, bo Cię dopadnie "item bug" :)).

Ad 2. Jeśli chodzi o dobór pomiędzy amunicją zwykłą a ppanc, to działa to tak, że przy przeładowywaniu magazynek jest uzupełniany amunicją tego samego typu, jaka znajdowała się w broni przed jego opróżnieniem. Można ręcznie zmienić typ amunicji rozładowując broń (w dowolny sposóB) i ładując ją poprzez przeciągnięcie z ekwipunku amunicji na znajdującą się w rękach postaci broń. Oczywiście nie ma możliwości załadowania np. amunicji 9mm do snajperki, kaliber amunicji musi zawsze zgadzać się z kalibrem broni (zupełnie jak w rzeczywistości :P).

menelica

Konkurencyjny magazyn niedawno zamieścił na coverze Sagę Fallout, jak się pospieszysz, to jeszcze dostaniesz to wydanie w kiosku :) ("1", 2 i Tactics).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Nekropolis i supermutków. Wczoraj zacząłem gierkę i dziś skończyłem. Więc tak: wchodzę w zbroi Bractwa do domku i gadam z mutkiem. Ten mi rzucił tekst, że wypatruje ludzi, a ja jestem ok. Trochę to dziwne, że tylko zbroja jest potrzebna ,by nie odróżnił człowieka od androida, ale dzięki temu mogłem spokojnie buszowac po mieście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś nie zauważył, że Harry jest, delikatnie mówiąc, ociężały umysłowo :P? Taka postać musi być naiwna / łatwowierna, inaczej nie byłaby wiarygodna :).

EDIT

Czy aby na pewno musiał być mądry? Może Mistrz wyszedł z założenia, że lepszy głupek wykonujący bez szemrania rozkazy niż spryciarz, który może sobie zacząć odstawiać małą fuchę na boku :). Poza tym zadanie, które miał do wykonania nasz "geniusz" raczej nie wymagało szczególnego zaangażowania intelektualnego :).

(dobra, starczy tego OT, bo wpadnie moderator i się zbulwersuje ;), BTW, właśnie dlatego wolę nie dodawać kolejnego posta :))

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, al pamiętam, jak kiedyś poszedłem do Nekropolis w ubraniu Rangersa to od razu dał mi ultimatum: albo idę z nim, albo pokaże mi, jak to jest leżec z kulami w ciele i lufą w tyłku.

"Ociężały umysłowo". No dobra, ale dlaczego w takim razie został przywódcą grupy mutków z Nekropolis? Był z nich najmądrzejszy. Tak samo Mistrz był najmądrzejszy ze wszystkich mutków, jednak

nie wziął pod uwagę badania (autopsji) mutanta, przeprowadzonej przez Bractwo Stali. Gdyby znał wyniki, to wiedziałby, że on i jego ludzie nie mają przyszłości (mutanty były bezpłodne. Można to wykorzystac w gadce z Mistrzem na końcu gry).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na przyszłość, staraj sie spoilerować elementy fabuły :)

Pamiętaj tez, ze Mistrz nie utrzymywał kontaktów z Bractwem, a bractwo nie dzieliło sie technologia i wiedzą z nikim, kto do nich nie należał - dlatego w Fallout Tactics doszło do schizmy w Bractwie - pomiedzy tymi, którzy chca sie dzielic technologią, a tymi, którzy nie chcą.

Nie mógł więc wiedzieć o bezpłodności mutantów. Zresztą jego ludzie go okłamywali - czy Ty odwazyłbyś sie pójśc powiedzieć psychopacie, ze jego plan spali na panewce?

A Mistrz nie był tylko "madry". On był wręcz wszechmadry.

Niegdys nazywał sie Richard Grey, i był przyjacielem Harolda. Oboje na skutek swoich przygód zmutowali - jednakże inaczej (BTW: Harold NIE JEST ghulem! Twórcy Fallouta niejednokrotnie to podkreslali). Początkowo stał się madrzejszy dzięki przemianie, zaczął równiez wedrowac az odkrył kryptę, nad która wybudowano katedrę. Zasiadł na stanowisku Overseera i przyrósł do niego. Potem Richard zaczął "wchłaniać" wiedze z komputerów, i mózgów innych ludzi - dosłownie ich pochłaniajac ta swoja mazia. Dlatego m.in przemawiał do nas 3-4 głosami - najsilniejsze osobowości które wchłonął się odzywały. On równiez stworzył wiele ze zmutowanych zwierząt, ,które spotykalismy w grze - zachwycony działaniem FEV poddawał różne stworzenia jego działaniu. BTW, FEV jest tworem jeszcze przedwojennym, potem jedynie go modyfikowano.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...