Lord Nargogh Napisano Listopad 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2008 Może to przez to, że zapisałem grę po rozmowie z Harrym, i potem ją wczytałem (chciałem im najpierw zakosić bronie przed walką ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 4, 2008 OK! Juz wiem skad moge wziosc broń. Przeczytałem ze można przekonac strazniczke zeby cie wpuscila do zbrojowni warto sprobowac. PS - Tak przeczytałem, dzieki za rade dot poradnika ale wiekszosc RPG przechodze tak zeby czegosc nie sp...ascic, bo to nie jest FPS ze sie wczyta 10 min i to samo :| Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 4, 2008 PS - Tak przeczytałem, dzieki za rade dot poradnika ale wiekszosc RPG przechodze tak zeby czegosc nie sp...ascic, bo to nie jest FPS ze sie wczyta 10 min i to samo :| To po co w ogóle grasz? Żeby poznać historie? To obejrzyj na YouTube filmiki. Nie rozumiem takiego podejścia. Co to za radość przejść grę jak niemowlę klikając gdzie w solucji każą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 4, 2008 omg nie napisałem ze robie WSZYSTKO to co w solucji, ale cztam co daje mi ten a co inny wybór... a jak sie gra na lapie na touchpadzie to sie opcja load nie che sie bawic. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Listopad 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 4, 2008 Ale co Ci przeszkadza touchpad w rpg? Poza tym dalej nie rozumiem sensu grania z solucją. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Listopad 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 4, 2008 Jeszcze jedną radę dam odnośnie grania w Fallouty - pierwsze 2-3 razy powinno się przechodzić bez solucji, dopiero za 4 i późniejszymi razami można po nią sięgnąć, ale nie po to, żeby wiedzieć jak zrobić jakieś zadanie, tylko po to, żeby się dowiedzieć że takie zadanie w ogóle było i więcej wydusić z gry Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raphaelus Napisano Listopad 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 5, 2008 Co fakt to fakt... Granie z solucją przed oczami zabija całą frajdę. Poza tym, ja spotkałem sie z trzema różnymi solucjami do F2 i w każdej było coś innego. A mnie i tak udało sie znaleźć bodaj dwa questy których nie było w żadnej z nich :) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 5, 2008 Jeszcze jedną radę dam odnośnie grania w Fallouty - pierwsze 2-3 razy powinno się przechodzić bez solucji, dopiero za 4 i późniejszymi razami można po nią sięgnąć, ale nie po to, żeby wiedzieć jak zrobić jakieś zadanie, tylko po to, żeby się dowiedzieć że takie zadanie w ogóle było i więcej wydusić z gry 2-3 razy? Ja ta gre dostałem i nawet nie wiem czy raz skoncze glowne misje ;/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Listopad 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 5, 2008 Bardziej zapaleni fani potrafią przejśc bez solucji te grę co najmniej 6 razy. Ja 10 razy przechodziłem Fallout 2 i właśnie 6 przechodziłem Fallout 1. Fallout 3 mi nie działa a Tactics mi nie odpowiada, więc chyba znów muszę wrócic i uwolnic świat od mutantów a potem od Enklawy. Zapowiada się ciekawie. (mały offtop) Dodam tylko, że grając na Restoration Project 1.2 w Fallout 2 w końcu można spotkac Rycerzy króla Artura a potem zdobyc Święty Granat Ręczny. Pamiętam też, że bez żadnych łatek tylko jeden, jedyny raz na Fallout 2 z CDA zdobyłem ten granat. (koniec offtopa). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 mozecie mnie nie uznawac za fana jako ze przechodze gre z solucja, ale mimo to chce ja skonczyc i mam 2 pytanka : 1 - mozna gdzies schowac rzeczy tak aby miec 300% pewnosci ze nie znikna? 2 - jak zminic rodzaj amunicji np. dla MP5 ? czy on sam wybiera najlepsza? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 1 - mozna gdzies schowac rzeczy tak aby miec 300% pewnosci ze nie znikna?Swoją skrytkę miałem w Hubie , w pierwszym budynku na lewo i nigdy nie zniknęły. Tam też (w Hubie) możesz sprzedawać nie potrzebne rzeczy , bo tamtejsi handlarze mają dużo gotówki Poza tym możesz chyba chować je w jakiejkolwiek skrytce , a nie znikną. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
menelica Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 Czy gdzieś w tanch seriach można kupić fallouta 1 i 2? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 Ja dostałem swojego w eXtra grze za 20 zł z kiosku. 1, 2 i F: Tactics - mozna ja pewnie dostac tez na gram pl rowniez za 20 zł - w kazdym razie TANIO! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 Co do zmiany amunicji - broń przy przeładowaniu wybiera ostatnio używaną. Jak chcesz zmienić amunicję na inny rodzaj, to wejdź w okno ekwipunku, przytrzymaj klawisz myszy na broni (wtedy gdy jest w kształcie strzałki), i wybierz przycisk wyjęcia amunicji z broni (taki charakterystyczny rysunek, rozpoznasz). Potem chwytasz amunicję która Cię interesuje, i upuszczasz ją na tą bron w ekwipunku. I Voila'! Podawać posypane pietruszką, na deser polecam banany. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 Cała sagę Fallouta Play ostatnio dodal do czasopisma Play Extra. "Specjalne wydanie magazynu PLAY, w całości poświęcone grze Fallout 3, trafi do kiosków już 31 października. Na dołączonej do numeru płycie DVD znalazła się cała Saga Fallout, czyli trzy gry po polsku: Fallout, Fallout 2 i Fallout Tactics. Cena wydania to 7,90 zł" Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blackhand Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 DzikuXXX Ad 1. Gdziekolwiek, byle nie na ziemi - jeśli zostawisz fanty w jakiejś lokacji na półkach, w szafkach itp., to nikt ich nie zabierze (tylko nie chomikuj za dużo, bo Cię dopadnie "item bug" ). Ad 2. Jeśli chodzi o dobór pomiędzy amunicją zwykłą a ppanc, to działa to tak, że przy przeładowywaniu magazynek jest uzupełniany amunicją tego samego typu, jaka znajdowała się w broni przed jego opróżnieniem. Można ręcznie zmienić typ amunicji rozładowując broń (w dowolny sposóB) i ładując ją poprzez przeciągnięcie z ekwipunku amunicji na znajdującą się w rękach postaci broń. Oczywiście nie ma możliwości załadowania np. amunicji 9mm do snajperki, kaliber amunicji musi zawsze zgadzać się z kalibrem broni (zupełnie jak w rzeczywistości ). menelica Konkurencyjny magazyn niedawno zamieścił na coverze Sagę Fallout, jak się pospieszysz, to jeszcze dostaniesz to wydanie w kiosku ("1", 2 i Tactics). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 ok! jeszcze jedno pytanko, moze glupie ale : Da sie tego klocka zmusic do biegu? biega tylko wedy kiedy mu kaze cos otworzyc/rozmawiac z kims a tak to lezie i lezie i lezie... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Culus Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 W opcjach zaznacz "ciągły bieg". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 Jakiego klocka? Chodzi Ci o bohatera? Jeśli tak, to musisz w opcjach gry ustawić "ciągły bieg". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 Juz mi wytlumaczyli a klocek to faktycznie bohater Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Listopad 6, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2008 Shift+LPM <_< Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Listopad 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2008 Co do Nekropolis i supermutków. Wczoraj zacząłem gierkę i dziś skończyłem. Więc tak: wchodzę w zbroi Bractwa do domku i gadam z mutkiem. Ten mi rzucił tekst, że wypatruje ludzi, a ja jestem ok. Trochę to dziwne, że tylko zbroja jest potrzebna ,by nie odróżnił człowieka od androida, ale dzięki temu mogłem spokojnie buszowac po mieście. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blackhand Napisano Listopad 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 8, 2008 Czyżbyś nie zauważył, że Harry jest, delikatnie mówiąc, ociężały umysłowo ? Taka postać musi być naiwna / łatwowierna, inaczej nie byłaby wiarygodna . EDIT Czy aby na pewno musiał być mądry? Może Mistrz wyszedł z założenia, że lepszy głupek wykonujący bez szemrania rozkazy niż spryciarz, który może sobie zacząć odstawiać małą fuchę na boku . Poza tym zadanie, które miał do wykonania nasz "geniusz" raczej nie wymagało szczególnego zaangażowania intelektualnego . (dobra, starczy tego OT, bo wpadnie moderator i się zbulwersuje , BTW, właśnie dlatego wolę nie dodawać kolejnego posta ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Listopad 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 8, 2008 No dobrze, al pamiętam, jak kiedyś poszedłem do Nekropolis w ubraniu Rangersa to od razu dał mi ultimatum: albo idę z nim, albo pokaże mi, jak to jest leżec z kulami w ciele i lufą w tyłku. "Ociężały umysłowo". No dobra, ale dlaczego w takim razie został przywódcą grupy mutków z Nekropolis? Był z nich najmądrzejszy. Tak samo Mistrz był najmądrzejszy ze wszystkich mutków, jednak nie wziął pod uwagę badania (autopsji) mutanta, przeprowadzonej przez Bractwo Stali. Gdyby znał wyniki, to wiedziałby, że on i jego ludzie nie mają przyszłości (mutanty były bezpłodne. Można to wykorzystac w gadce z Mistrzem na końcu gry). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Listopad 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 8, 2008 Tak na przyszłość, staraj sie spoilerować elementy fabuły Pamiętaj tez, ze Mistrz nie utrzymywał kontaktów z Bractwem, a bractwo nie dzieliło sie technologia i wiedzą z nikim, kto do nich nie należał - dlatego w Fallout Tactics doszło do schizmy w Bractwie - pomiedzy tymi, którzy chca sie dzielic technologią, a tymi, którzy nie chcą. Nie mógł więc wiedzieć o bezpłodności mutantów. Zresztą jego ludzie go okłamywali - czy Ty odwazyłbyś sie pójśc powiedzieć psychopacie, ze jego plan spali na panewce? A Mistrz nie był tylko "madry". On był wręcz wszechmadry. Niegdys nazywał sie Richard Grey, i był przyjacielem Harolda. Oboje na skutek swoich przygód zmutowali - jednakże inaczej (BTW: Harold NIE JEST ghulem! Twórcy Fallouta niejednokrotnie to podkreslali). Początkowo stał się madrzejszy dzięki przemianie, zaczął równiez wedrowac az odkrył kryptę, nad która wybudowano katedrę. Zasiadł na stanowisku Overseera i przyrósł do niego. Potem Richard zaczął "wchłaniać" wiedze z komputerów, i mózgów innych ludzi - dosłownie ich pochłaniajac ta swoja mazia. Dlatego m.in przemawiał do nas 3-4 głosami - najsilniejsze osobowości które wchłonął się odzywały. On równiez stworzył wiele ze zmutowanych zwierząt, ,które spotykalismy w grze - zachwycony działaniem FEV poddawał różne stworzenia jego działaniu. BTW, FEV jest tworem jeszcze przedwojennym, potem jedynie go modyfikowano. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...