Joneleth Napisano Wrzesień 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2012 Musisz zmienić język Steama na angielski. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2012 Przecież jakieś inne studio ponoć robi remake OF, czy może coś mi się przyśniło?http://www.moddb.com/mods/operation-black-mesacoś tam niby się dzieje... ^^Mówicie o Unrealu i HL... powiem szczerze, że Unreal nawet dzisiaj powoduje u mnie opad szczęki, może więcej w tym sentymentu, ale jak wychodzę ze statku w roku 2012 to nadal mam ciary. Half-Life jednak jest już po prostu brzydki. Z nowymi teksturami już jest dużo lepiej (chodzi mi o ten pożal się Boże Half-Life: Source). Marzy mi się They Hunger w nowej oprawie... to był mod !!!! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fury161 Napisano Wrzesień 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2012 (edytowany) Widzę,że są tutaj starsi "wyjadacze" pamiętający tak sławetne tytuły jak Half-Life,czy Unreal,hehe.Podobnie jak ja.To były czasy...tyle lat minęło,a człowiek wciąż pamięta o tych genialnych pozycjach.Osobiście dla mnie Unreal (mowa oczywiście o pierwszej części,z 1998r)jest najlepszą grą FPP jaka kiedykolwiek powstała.Genialny klimat,genialny świat Na Pali,piękna ambientowa muzyka ,no i grafika...wówczas powodowała zawrót głowy. Za to Half-Life jest dla mnie numerem 2,zaraz właśnie po Unrealu,ale ustępujący mu tylko w marginalnym stopniu.Dlatego już nie mogę się doczekać,kiedy odpalę HL (tym razem Black Mesa)tj.kilkanaście lat temu i ponownie wcielę się w postać Gordona.Chociaż w gry komputerowe już nie gram od dawna ,to jest kilka takich,których nie odpuszczę. A co do modów i robienia gier w nowej oprawie graficznej...to właśnie Unreal aż o to się prosi. Edytowano Wrzesień 18, 2012 przez fury161 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2012 No i jaki silnik proponujesz? Source ma to do siebie, że jest śliczny, ale to za dużo pracy chyba by wymagało by przenieść do niego Unreal. Nowe silniki Unreal? Jak dla mnie są beznadziejne, wszystko się świeci od szejderów jak psu jajca. Unreal wygląda świetnie, a tekstury HD robią wrażenie, polecam !!!Co nie podoba mi się w Black Mesa póki co, to miejscami muzyka, nie to że sama w sobie, ale totalnie nie pasująca, za szybka, za energiczna, ze wesoła. Już na samym początku widać tą nierówność, kapitalny kawałek jak jedziemy do ośrodka wagonikiem i kompletnie jak dla mnie kawałek z dup.y jak zakładamy kombinezon. Nie grałem dalej, ale pewnie tak jest przez całą grę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Wrzesień 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2012 Należy dodać, że poziomy w BM zostały nieco zmienione, w stosunku do oryginału, więc jest kilka takich miejsc że, np kiedy wchodzisz do pamiętnego miejsca z oryginału, myślisz- o to teraz trzeba to przełączyć, a tu kicha, jest inaczej jednak wolałbym identyczne poziomy-mapy takie jakie były w oryginale. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapel007 Napisano Wrzesień 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2012 (edytowany) @up przeciez w całym HL jest taka muzyka.Przykładowy kawałek z dwójki: *Ja tez już trochę pograłem. I póki co musze powiedzieć, że jest ogień. Gram na średnim poziomie trudności a gra łatwa wcale nie jest. Sporo miejscówek całkowicie zmienionych. Czasami w HL które przechodzę co roku w Boże Narodzenie grałem na pamięć, a w BM musiałem się często rozjerzeć, co i jak.Bardzo podoba mi się patent z tym, że np. gdy opluje nas ten stwór to ta wydzielina zostaje przez chwilę na broni i nawet zmienienie jej nie sprawia, że będzie od razu czysta, podobnie jest zresztą z krwiąNie wstawia się filmików z YT w formie okienek na forum. - Bethezer Edytowano Wrzesień 18, 2012 przez Bethezer Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Wrzesień 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2012 UPTeż spodobało mi się ten patent z zakrwawioną bronią, również gram na średniaku, trzeba przyznać że AI komandosów trzyma taki sam poziom jak kiedyś. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 Akurat ost z HL 2 to jeden z moich ulubionych soundtracków ever, wiec dobrze wiem jaka tam jest muzyka i utrzymuję, że w Black Mesie nie wdzędzie pasuje, a przede wszystkim w oryginale jej nie było***O w morde, ale ten fragment Black Mesy po złapaniu Freemana jest niesamowity. To przedzieranie się przez budynki, gdzie przerabiają odpady to jest po prostu esencja klimatu, tam jest wszystko - shooter, przygodówka i gra platformowa (taśmy ), no niesamowite ciary z kazdym kolejnym krokiem. A potem jeden z najbardziej klimatycznie zaprojektowanych poziomów w historii, powierzchnia, kaniony, pole minowe... Teraz już takich gier nie ma. I tu nie chodzi, że prowadzą nas za rączkę, bo taki HL też jest dp bólu liniowy, ale właśnie kliiimat !!!! przecież tam są poziomy gdzie zabijemy może 3 przeciwników a reszta to tylko spacer i podziwianie terenów, ciągły brak amunicji, tego właśnie brakuje Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 (edytowany) Jestem przy misji gdzie są obcy z tymi strzelającymi strzałkami, komandosi co przy okazji wyskakują z helikoptera ( za każdym razem ), oraz jeszcze czołg, jest te wielkie działo, ale ono wystzeliwuje tylko jeden pocisk, w dodatku przy dużej zadymie gra się zawiesza, i wysakuje okienko program hl.exe przestał działać, zawsze tak jest.U was też był taki problem przy tej misji z tymi zawieszkami?Oczywiście mowa o BM source@ Jakoś się z tym uporałem, powoli, spokojnie, no ale optymalizacja gry powinna być lepsza, ten spadek liczby klatek, i to zawsze w tych samych miejscach. Edytowano Wrzesień 20, 2012 przez GutekHolubek Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 Ja teraz zaczynam "Forget about Freeman" i do tej pory ANI JEDNEGO buga, crashu, spadku wydajności (a gram na maxa na starym poczciwym 3870), więc chyba mam niesamowitego farta jak patrzę co się dzieje na głównym forum w dziale "In game issues" A ok, raz spowolniło, na samym początku jak jedziemy jeszcze wagonem i przejeżdżamy nad radioaktywnymi odpadami, gdzie jest zielony blask.***A mam pytanie z innej beczki - po skończeniu zamierzam zagrać Xen z HL: Source - pamiętacie czy przybywało tam się ze sprzętem czy od zera? Bo nie wiem czy wpisywać kody na bronie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapel007 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 (edytowany) IMO najbardziej klimatyczne miejsce to w czasie Questionable Ethics, gdzie prowadzi się grupkę naukowców i oni zamykają Freemana w lobby aby sprawdził co się dzieje a wtedy wpadają komadosi z HECU i ten soundtrack w tle [media=] mam tez problem: niedługo po tej strzelaninie, wychodze na zewnątrz oczyszczam teren, wchodzę do takiego tunelu oczyszczam go jestem w tym miejscuhttp://imageshack.us...1/halflife.png/to przy nacisnięciu tego zaznaczonego przycisku włącza się wczytywanie i od razu wyskakuje mi błądBad surface extents on texture concrete/csrev_prodwlldwie ktoś jak temu zaradzić? jeśli nie to czy mogę prosić o save'a z tym co jest za tymi drzwiami Edytowano Wrzesień 20, 2012 przez czapel007 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 Mi jak gra wywalała do pulpitu, po pokazaniu błędu że hl2.exe przestał działać, to wyłączyłem v-sync, jakoś gra załapała, i przeszłem dalej, i oczywiście spowrotem go włączyłem, pobaw się w ustawieniach grafiki, może pomoże, ale nie obiecuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapel007 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 No niestety wygląda na to, że nie tędy droga. Potrzebaby mi chyba save'a z tym co dzieje się za tymi drzwiami. Może ktoś obdarzyć mnie nim? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fearoth Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 jest napewno trudniej w bm. HL1 przeszedłem pewnie więcej razy niż wszystkie inne fpsy razem a i tak w bm na najtrudniejszym poziomie miałem problemy. Jedyne zastrzezenie moje to jak rzuca się granatami. Po prostu nienawidzę ich w BM. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 Black Mesa normal = Half Life Hard, albo ciut trudniej nawet, takie jest moje spostrzeżenie, o ile celność wrogów mogę zrozumieć, to ich jasnowidztwo w stosunku do tego, że czaimy się za ścianą już trochę mniej Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Starh Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 http://www.vg247.com/2012/09/20/half-life-3-is-open-source-launching-after-2013-report/ jeżeli to prawda z tym otwartym światem + chaosem..To sry, ale wolę grać w Black mese :E Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 Nawet jesli to tylko plotki, to jeśli wszyscy otwarcie nie będziemy pisać, spamować gdzie się da, żeby wybić ten pomysł Valve z głowy, a przeważać będą opinie sandboxfanbojów to cholera wie, co będzie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rebeliagamer Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 Black Messa zrobiła na mnie ogromne wrażenie, ekipa włożyła w ten projekt bardzo dużo pracy. Gra jest dość stabilna (wysypała mi się dwa razy, z czego raz przy włączaniu, więc bez bólu ), świetnie odświeżona, ma mało błędów. Przy tak dużej produkcji to ładny wynik, zwłaszcza, że prace wciąż trwają. Optymalizacja mogła by być ciut lepsza, ale sprzęt mam stosunkowo nowy, więc nie narzekam (chociaż wczytywanie poziomów czasem trochę się dłuży). Reasumując, jeśli ktoś jeszcze nie grał to polecam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapel007 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 (edytowany) Jaku udało mi się uporać z problemami technicznymi to teraz proszę o pomoc przy przejsciu. W rozdziale surface tension dochodzimy do miejsca gdzie jest wyrzutnia rakiet. Wtedy zjawia się helikopter i teraz jak to dziadostwo rozwalić bo widzę że rakiety się tego nie imają, a sam śmigłowiec zadaje ogromne obrażenia.Z tym poziomem trudności to faktycznie ciężka sprawa. Gram na normalu, a komandosi regularnie przerabiają mnie na miazgę... Edytowano Wrzesień 20, 2012 przez czapel007 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2012 (edytowany) Oj musi dostać tych rakiet chyba z 10 albo więcej pamiętam że 3 razy biegałem do skrzynki żeby uzupełnić rakiety - najlepiej schować się w głębi w tym pomieszczeniu i po prostu - strafe, rakieta, strafe spowrotem i tak kilka (naście?) razyNa końcu to jest dopiero masakra (co trzeba przetrwać, podczas gdy doktor konfiguruje teleporter)... wskoczyłem do środka mając 8 hp takich emocji już dawno nie przeżyłem w żadnej grze Edytowano Wrzesień 20, 2012 przez taffer33 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Wrzesień 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2012 No cóż Helikopter jest twardy, bazooka jest jedynym wyjściem aby go załatwić, chowaj się za osłony, a gdy przestanie strzelać do ciebie, poczęstuj go rakietką, i tak za każdym razem, później będzie jeszcze trudniej.Jestem już prawie na końcu gry, no szkoda że niema świata Xen, cóż trzeba poczekać, aby potem zabawić się z mamuśką Headcrabów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taffer33 Napisano Wrzesień 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2012 Ja dograłem sobie z Half-Life: Source teraz nie wiem czy od razu dwójkę, czy przejść sobie coś innego żeby znużenie nie dopadłoOgólnie grałem w BM chyba z 15 godzin, więc te 8 twórców to chyba maksymalnie wyżyłowana liczba (nie liczę jakiś speedrunów oczywiście) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Wrzesień 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2012 Te 8h być może jest dla tych co grali w oryginała, i wiedzą co w danej misji robić, swoją drogą, jeśli dobrze sobie policzyłem, a grałem co godzinkę, to wychodzi mi na normalu 9h wliczając to co dzisiaj skończę, czyli tak sobie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidymaster Napisano Wrzesień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 22, 2012 Mam pytanie: zainstalowałem sobie Black Mesę:source i jest świetnie poza jedną rzeczą: przechylanie ekranu. Kiedy gram i dam "a" lub "d" czyli "pójście w bok" to oprócz poruszania się bohatera, ekran przechyla się na tą stronę. Rozumiem że był to celowy zabieg twórców, ale mi nie przypadł do gustu i trochę i przeszkadza. Jeśli ktoś wie jak wyłączyć - proszę o odpowiedź. A sam mod świetny, szczególnie podoba mi się muzyka (wprawdzie jestem na początku, ale to co słychać jest niezwykle klimatyczne) i achievementy. Bo o grafice chyba mówić nie muszę że świetna. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Wrzesień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 22, 2012 Te niedawne plotki - kolejne - na temat powstającego Half-Life 3 na pewno pokazują tylko jedną rzecz: Valve nie ma skonkretyzowanego pomysłu jak ma wyglądać dalsza część przygód Gordona Freemana i obstawiam, że masa konceptów poszła do kosza, wróciła z niego i tak w kółko ;p Właściwie w tylko to jestem skłonny uwierzyć, brak jakiejkolwiek oficjalnej informacji od Gabe'a i spółki służy tylko za potwierdzenie - nie ma zapowiedzi, bo nie ma czego zapowiadać. Proste jak budowa cepa ^_^ Pozostaje tylko wierzyć, że w końcu coś im się wykrystalizuje i będą to prowadzić do końca a finałowy efekt zadowoli wszystkich oraz przy okazji zapewni trójce kolejny wysyp nagród wszelakich, ogłoszenie klasykiem gatunku itd. itp. etc. In Valve we trust, eh? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.