Peegula Napisano Czerwiec 19, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2010 Nie wiem czy to tu, ale spróbuję... Wie ktoś jak zniszczyć miniteleporter w labie Kleinera? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XanderMorhaime Napisano Czerwiec 19, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2010 Spróbuj przesłać kartonowe pudło, ew. postawić takie na odbiorniku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChillX Napisano Czerwiec 19, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2010 Wystarczy wykonać kilka pełnych cykli teleportacji. Po którymś kaktus...będzie miał problem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zatha Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Mnie się podobał od początku. A do Half-Life 2 nie mogę przywyknąć. HL2 z początku jest dość nudny, imho gra się rozkręca od Antycitizen one a epizody od samego początku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pasha100 Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Ciekawy mod HL1 polecam Sven Co-op typu Co-operative multiplayer W tym modzie gracze muszą pracować razem przeciwko wrogom . Oficjalna strona Dowland Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 To jest jeden z najbardziej popularnych & znanych modów więc chyba IMO fanom serii nie trzeba go polecać Od siebie polecam Insurgency czyli US Army kontra partyzanci na Bliskim Wschodzie na zmodyfikowanym silniku Source oraz Resistance & Liberation czyli 82 powietrzno-desantowa w Normandii. Teatr II wojny, również zmodyfikowany silnik oraz niesamowity nacisk położony na realizm. Wystarczy poczytać informacje podane na zalinkowanej stronie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maziak Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Hmmm przekonaliście mnie jeszcze raz zagram od początku. Ej a czy mogę spokojnie ściągnąć spolszczenie do Half-Life 2 mimo że mam go w Steamie ? Bo jak ściągnąłem Portal:Prelude to działał w Steamie na luzie.... To jak ? Bo jest oficjalna strona do spolszczenia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Zaraz? Jaka oficjalna? Tzn. zatwierdzona & za wiedzą Valve/kogokolwiek? Tylko nie do końca rozumiem o co ci chodzi jak piszesz, że "mam go w Steamie". Co masz? Spolszczenie? Nie pytam się o grę, bo to oczywiste. Cóż, ja tam nie bawiłem się w żadne spolszczenia, bo naprawdę to nie jest RPG, żeby trzeba być dobrym z j. angielskiego Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peegula Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 U mnie na Steamie Half Life jest po polsku. Wystarczy sobie ustawić w ustawieniach Steama na polski, od razu wszystkie gry będą po polsku ( oczywiście tylko spolszczone przez Valve ). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Tak? Ciekawe, bo dawno już miałem ustawionego Steama na polski, który mi się bardziej kraczył niż angielska wersja Choć nie przypominam sobie, żeby HL2 miał polskie napisy... Może coś się zmieniło w czasie. Tak czy inaczej, skoro jest oficjalne jak kolega wyżej mi wyjaśnił, to po co zasysać inne z sieci? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joneleth Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Ej a czy mogę spokojnie ściągnąć spolszczenie do Half-Life 2 mimo że mam go w Steamie ? Możesz, spolszczenie instaluje się w formie moda. Aczkolwiek, tak jak było wspomniane, chyba update HL2 na nowszy silnik sprawił, że wersja polska jest dostępna bez instalacji spolszczenia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peegula Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Polecam intro z G-Man'em ( również końcówkę ). Co sądzicie o tym, co się stanie w Ep3? Ja myślę, że nie będziemy mogli cały czas lecieć tym śmigłowcem, w końcu kombinat nas rozwali. Może odwiedzimy inne miejscówki? Mi się marzą inne miasta, na przykład jakieś miasteczko w basenie morza śródziemnego. W końcu to podróż na antarktydę... i może jeszcze jakaś nowa broń? Wyobraźcie sobie, co by było, gdyby wymyślili wcześniej Huntera i musielibyśmy z nim walczyć na ulicach C17. Niewielu by to przetrwało. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Co się może wydarzyć w EP3 albo HL3, bo brak informacji pozwala snuć i takie domysły? Jak dla mnie, powinni koniecznie - w sensie Valve - wyjaśnić tajemnicę Borealis & wreszcie uszczknąć trochę światła na postać G-Mana. Znaczy, tyle, żeby wywołać nową falę domysłów fanów ;D Może jeszcze wpakują wątek obecności Kombinatu w skali światowej i istnienia innych Cytadel (albo czegoś w rodzaju baz). Naprawdę, wiele jest możliwości... Zakończenie EP2 otworzyło niesamowicie szeroko furtkę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maziak Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Aha nie bo ja już go zainstalowałem i nie pamiętam by wcześniej był po polsku.... Wiem że Menu tylko było a Stema mam po polsku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChillX Napisano Czerwiec 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2010 Teraz jest wszędzie, co najwyżej włącz sobie napisy w opcjach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Czerwiec 21, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2010 Dobra można zakończyć chyba już spamowanie, i pora zająć si poważniejszymi aspektami dyskusji. Co do P0rtalu 2, zaintrygował mnie gameplay, choć jakościowo niezbyt imponował (chyba kamera choć nie jestem pewien ) to zdało mi się zauważyć kilka znaczących zmian w silniku. Śmiem nawet twierdzić, że Valve nie próżnowało i nie modyfikowało tylko rdzenia a stworzyło nowy, choć korzystający z nowego ( czytaj odświeżonego) zestawu znanych tekstur. Zauważyłem zmianę w oświetleniu, inne rozmycia, efekty cząsteczkowe, i zmodyfikowaną fizykę cieczy. Source słynie z możliwości implementowania nowinek technologicznych, ale to chyba nie to. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Czerwiec 21, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2010 Jak dla mnie Valve musi wprowadzać jakieś nowinki, bo przecież silnik Source młody nie jest I tak wielkie brawa za nich, że ciągle starają się go modyfikować tak, żeby czymś zaskakiwał... Mnie np. wydaje się, że obiekty ruchome wyglądają lepiej jak np. te ściany kolców, które chcą zgnieść gracza na miazgę Czekam też czy może (choć jest na to mała szansa) usłyszymy jakieś fabularne informacje - oczywiście dotyczące świata zewnętrznego ^^ [update] Ludzie chcieli, ludzie dostali -> http://forum.cdaction.pl/Portal-seria-t90187.html ;D Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peegula Napisano Czerwiec 21, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2010 Racja, śmierć spamowi! Source może być modyfikowany jak żaden inny engine. Ale po czterech latach oczekiwania Valve musi dać coś nowego, bo stary, poczciwy Source nie daje rady. Mimo to, nadal jest przyjemnie pograć w Half-Life 2, zwłaszcza na najwyższych detalach - mój złom daje rade, a nawet nie tnie! PS. Dla ciekawych: Intel 2.8 Ghz 2 Gb RAM GeForce 8600 GT 256 MB jakaś prehistoryczna karta dźwiękowa ...i 160 GB HDD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spender Napisano Czerwiec 28, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2010 O problemy finansowe Valve bym się nie martwił. Orange Box, L4D, L4D2 wszystkie sprzedały się bardzo dobrze. Podobnie pewnie będzie i z Portalem 2, który będzie już samodzielną produkcją, nie drobnym dodatkiem do Orange Box'a. Ja jako fanboy Valve już dzisiaj wiem, że rzucę się na Portala 2 w dniu premiery, jak na każdą inną grę Zaworu z resztą. Na Ep3 oczywiście czekam, ale cierpliwie. Valve dobrze wie jak wielkie oczekiwania mają fani po Ep2, dlatego nie śpieszą się z premierą kolejnego dodatku i chwała im za to! Pamiętamy chyba wszyscy ile czasu musieliśmy czekać na HL2, i to już po tym, jak został zapowiedziany. Jestem przekonany, że Ep3 będzie równie epicki, co HL2. Ma być przecież zakończeniem przygód Freemana, a przynajmniej sporej ich części. Co do powiązań pomiędzy Portalem a Half-Life'em - nie liczyłbym na nic. W którymś z wywiadów twórcy powiedzieli otwarcie, że nie będzie żadnych więcej nawiązań do Aperture Science w serii Half-Life (poza tym co już wiemy i.e. Borealis) i vice versa. Fabuły obu produkcji nie będą się przeplatały - Portal 2 na pewno nie zdradzi żadnych niuansów związanych z Ep3 czy ogólnie marką HL. Niczego więcej niż drobnych smaczków pokroju slajdów porównujących zaawansowanie technologiczne Aperture do Black Mesy (patrz Portal) bym nie oczekiwał. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teken Napisano Lipiec 23, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2010 Mam taką prośbę, mógłby ktoś w ogromnym skrócie napisać o co chodziło w pierwszym HL ? Jestem po ukończeniu HL 2 i epizodów, ogarniam to co się dzieje w HL 2, ale jako, że w HL grałem jako dzieciak tak aby postrzelać, nie zagłębiając się w fabułę, nie wiem ocb z niektórymi rzeczami. Nie chce mi się już wracać do pierwszego HL bo jest długi, a ciekawi mnie kilka rzeczy ;p Co się stało z Freemanem na końcu 1 ? Skąd się wziął Kombinat (czy jak oni tam się zwali) ? Czy Freeman był świadom istnienia portalu i innego świata ? O co w ogóle chodziło z Black Mesa ? Tzn co to było za przedsięwzięcie ? Btw, tfu Valve ! Jak można zakończyć grę w takim momencie jak kończy się EP 2 Ja chcem więcej !!! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChillX Napisano Lipiec 23, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2010 (edytowany) Ale żeś wymyślił... Armia amerykańska chciała mieć portale, do pracy wzięły się Black Mesa i Aperture Science, ale to drugie dawało sobie radę znacznie lepiej. BM chciało wygrać kontrakt, więc zaczęli bardziej ryzykować, co doprowadziło do burzy portali i otwarcia przejścia do Xen. No i przyszli Obcy, a Freeman zaczął uciekać, po drodze próbując zamknąć portale. Po drodze wpadła armia, starając się posprzątać bałagan. Obcymi kierował Nihilanth, który zresztą uciekał przed Kombinatem. Podtrzymywał on połączenie z ziemią, więc Gordon go zabił. Gman zaproponował pracę doktorowi i gdy ten się zgodził (można było to zrobić, ale jest to opcja niekanoniczna) zatrzymał go poza czasem, dopóki nie ukazał się HL2 W dwójce wychodzi na to, że jednak portale nie do końca zostały zamknięte, bo Ziemię najechał Kombinat, niszcząc prawie cały opór w Wojnie Siedmiogodzinnej. Gordon prawdopodobnie wiedział o istnieniu Xen, ponieważ w czasie gry można było się natknąć na okazy tamtejszej fauny, zamknięte w pojemnikach, co oznacza, że naukowcy badali tamte stworzenia. Więcej i dokładniej na Combine Overwiki. Edytowano Lipiec 23, 2010 przez ChillX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ferrou Napisano Lipiec 23, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2010 (edytowany) Szczerze mówiąc ja również już bardzo dawno nie odpalałem "jedynki". Fabuła w "pierwszym" "Half-Life" wygląda, w wielkim skrócie, następująco: Nazywasz się Gordon Freeman Jesteś pracownikiem naukowym w wielkim kompleksie labolatoryjnym o nazwie Black Mesa - tajne badania nad jakimiś cudami między wymiarowymi czy jakoś tak, utylizacja odpadów radioaktywnych itp. W pewnym momencie, w jednej z sal, w której uruchomiona został jakaś maszyna/reaktor (kurna już nie pamiętam ) zdaje się doszło do przeciążenia czy zwarcia - nastąpiła eksplozja, wielki huk, wstrząs, iskry, totalna destrukcja pomieszczenia. Okazało się, że przy okazji owego "wypadku przy pracy" został otworzony portal do innego wymiaru - zaczęły wyłazić potworki, obce i inne szkarady. Całość Black Mesy wkrótce została niemal całkowicie opanowana przez przybyszów. Jedyne co możesz w tej sytuacji zrobić, to wziąć swoje cztery litery w troki i jak najszybciej opuścić kompleks. Zanim jeszcze doszło do eksplozji, w jednym z korytarzy minąłeś odzianego w niebieski uniform strażnika a dalej tajemniczego faceta w garniturze, niosącego teczkę... Tak właśnie zaczyna się Half-Life Z czasem do gry wkraczają kolejni nieznajomi: wojsko, wysłane (nie wiadomo przez kogo) do zatuszowania całej sprawy, czyli do sprzątnięcia wszystkich, którzy jeszcze znajdują się w Black Mesa. Ciekawą sprawą są dodatki do "Half-Life'a" wplatające gracza w tę samą fabułę co podstawka jednak z perspektywy innej ze stron: I tak mamy: 1. "Opposing Force" - wcielasz się w jednego z żołnierzy wysłanych w celach pacyfikacyjnych. 2. "Blue Shift" - tutaj wcielasz się w rolę Barney'a - wspomnianego wyżej strażnika. Ciekawy jest też fakt, że grając Freemanem a następnie np. Barney'em z dodatku, czasami przechodzisz przez te same pomieszczenia, jednak droga do owych, dla każdej z w/w postaci była inna. Dalej - grając żołnierzem nieraz możesz natknąć się na Freemana itp. Co do Gordona - na końcu facet ląduje, za sprawą faceta z teczką (to taki "zły nie wiadomo kto" - coś jak "palacz" w "Z archiwum X" ) w hmm... czarnej pustce/nicości, nie wiem jak to określić - po prostu - możesz ruszać kursorem, widzisz swoje parametry jednak dookoła jest sama czerń Edytowano Lipiec 23, 2010 przez Ferrou Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Lipiec 23, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2010 Swoją drogą, oba dodatki do pierwszego H-L były słabe. Sam przeszedłem je wyłącznie na samozaparciu i w zasadzie żałuję wydanej na nie kasy - w zasadzie nie oferowały nic, co nie byłoby w podstawce, engine fizyki nadal był bylejaki, a posiadały dodatkową trudność z tego najbardziej uciążliwego gatunku. Zresztą, nawet w CDA nie były za wysoko oceniane - pamiętam złośliwe "Blue ****" rzucone w Gamewalkerze. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Lipiec 23, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2010 Akurat pozwolę sobie wtrącić, że Opposing Force wcale taki zły nie był :=) Oczywiście, w mej skromnej opinii, bo w sumie nie widziałem tam nic gorszego od pierwowzoru. Silnik ten sam, miejscówka ta sama tylko wojskowi przedstawieni w inny sposób - znaczy, nie zabijają każdego napotkanego naukowca. Akurat mnie grało się całkiem przyjemnie, pomijając etapy pod koniec z zasuwającymi z prędkością światła komandosami. A może to były komandoski? ;P Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teken Napisano Lipiec 23, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2010 Ok dzieki za odpowiedzi, teraz rzuciło mi to trochę światła na fabułę A jeszcze jedno - Kombinat to tak jakby organizacja obcych tak ? A ci żołnierze to ludzie Kurde ja chcem EP 3 Dodam jeszcze, że Episode One to chyba jeden z najlepszych FPSów w jakie grałem, HL 2 był trochę monotonny, tzn były tam dobre akcjie, ale brakowało muzyki, co zostało nadrobione w EP 1 i 2. Akcja ze Striderem na stacji kolejowej to totalna miazga, świetnie wpasowali tam muzykę Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...