MasterThief Napisano Kwiecień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2009 Ja -znak Igni i jedno-dwa machnięcia mieczem i po sprawie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Accoun Napisano Kwiecień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2009 Jesli w ogóle będzie. Na Polygamii mówi sie o skasowaniu projektu (ale to na razie plotka)... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CormaC Napisano Kwiecień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2009 No poszla plotka, ale wszystkie serwisy, ktore o tym pisza opieraja sie wlasnie na newsie z Polygamii. To info jest bardzo prawdopodobne,a le wciaz jest to tylko plota. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Kwiecień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2009 Zapytanie o skasowanie Wiedźmina Redsi powiedzieli W chwili obecnej nie komentujemy tych informacji. Chcemy się do nich całościowo odnieść w stosownej formie, co nastąpi już wkrótce. Mam nadzieje że to nie jest prawda. Chociażby dlatego że nawet jak jest kryzys na tym tytule mogą się od niego odbić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demilisz Napisano Kwiecień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2009 http://www.eurogamer.fr/articles/the-witch...ite-wolf-arrete http://www.jeuxvideo.com/news/2009/0003369...ment-stoppe.htm Po żabiemu co prawda, ale wygląda na to, że plotka plotką być przestała. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Kwiecień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2009 Wiesz, jak dopadnie cię oddział topielców, to jednak zdążą ci coś życia zabrać, zanim je pokroisz. Strata niewielka jak na jedno starcie, ale w ciągu jednego "przemarszu" przez bagna tyle tych gnid zatłuczesz, że szkoda liczyć . A jak już mówiłem - nie ma doświadczenia za ich zabijanie! Te "1XP" nawet przy ich liczbie nic nie znaczy! Twórcy mogli by to jakoś poprawić w którymś patchu... Żeby nie było rzeźni topielców Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artemis Napisano Kwiecień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2009 Ja tam po prostu ignorowałem, albo rzucałem Yyrden i same ginęły Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 Yyrden? O ile pamiętam, to jest znak-pułapka, tak? I tym znakiem nie zadaje się bezpośrednich obrażeń... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artemis Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 (edytowany) Widać , że go nie używałeś. Jak najbardziej zadaje obrażenia, plus dodatkowe efekty. Na najwyższym poziomie jeden ''atak kolcami'' = 1 topielec A tak dokładniej co do tego znaku to ja używałem go głównie do zabawy xD Gdy nie chciało mi się walczyć normalnie to Yyrden szedł w ruch , przykład ? Golem Edytowano Kwiecień 30, 2009 przez Artemis Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZWENIO Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 Ja na najwyższym miałem tylko Aard i Igni. Innych i tak nie używałem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chaciu90 Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 Trochę szkoda, napaliłem się na konsolowego wieśka. Cóż, mogę mieć tylko nadzieje że gra jednak wyjdzie, w końcu wiedźmin to ikona polskiej branży. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spontan Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 Śmiejcie się ze mnie, ja do golema normalnie podszedłem i napierdzielałem, każdy cios odejmował mu 1pkt życia Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 też tak robiłem ,ale co jakiś czas jeszcze rzucałem ulepszone Igni co mu zabierało sporo życia piorunów za pomocą postumentów nie wzywałem ,bo udawało mi się raz na 10 prób a większość nieudanych zabijała mnie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiler300 Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 ja użyłem piorunów tylko 1 raz a resztę pkt życia zabrałem mu zwyczajnym machaniem miecza i od czasu do czasu Igni. Raz miałem problem bo kilku topielców i bloedruizgerów podeszło i zaczęło mnie napierdzielać od tyłu, kiedy 1 topielec mnie walnął, golem przywalił i game over. Ja użyłem piorunów tylko 1 raz a resztę pkt życia zabrałem mu zwyczajnym machaniem miecza i od czasu do czasu Igni. Raz miałem problem bo kilku topielców i bloedruizgerów podeszło i zaczęło mnie napierdzielać od tyłu, kiedy 1 topielec mnie walnął, golem przywalił i game over. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spontan Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 (edytowany) A ja piorunów nie używałem, bo o nich zapomniałem xD Ale ogólnie nie było mi go trudno pokonać w straciu 1 vs 1 Dodam, że troche zajęło mi pokonwanie go, nie to żeby mnie zabijał, tylko długo trwa rozwalanie golem odejmując mu po 1pkt życia Edytowano Kwiecień 30, 2009 przez spontan Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Maj 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2009 Golema załatwiałem zawsze piorunami... Nigdy nie przyszło by mi na myśl, żeby spróbować go pokroić mieczem . Ale każdy sposób ma swoje zalety . Co do znaków: Ja miałem rozwinięty jeszcze Aksji(oprócz Igni lub ew. Aard). Czasami troche rozwijałem Quen, ale Yyrden... W ogóle. Może jednak zmienię zdanie, skoro będzie można tym topielców zabijać . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carl Gustav Napisano Maj 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2009 Golem? Za pierwszym razem klasycznie, styl silny stalowy, ze znaków Igni, do tego Puszczyk i Jaskółka. Za drugim razem Podobnie, tylko bez eliksirów, bo dodatkowo trafiłem go raz z pioruna. Co do znaków, to podczas pierwszej przygody z Wiedźminem rozwijałem tylko Igni, rzadko kiedy używałem miecza. Teraz jednak stawiam na walkę wręcz mieczem stalowym wspieranym znakiem Aard. Zabójcze połączenie - ogłuszam przeciwników i wpadam w nich grupowym, nikt nie ma szans. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2009 do Aarda warto dokupić umiejętność wytrącania broni albo ogłuszy albo wytrąci broń nawet mieczem wtedy nie trzeba za dużo machać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdrozmiar Napisano Maj 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 1, 2009 Teraz jednak stawiam na walkę wręcz mieczem stalowym wspieranym znakiem Aard. Zabójcze połączenie - ogłuszam przeciwników i wpadam w nich grupowym, nikt nie ma szans. Dokładnie, ja również grając w Wiedźmina, nie rozwijałem większości znaków, skupiłem się na podstawowym - Aard... i tak jak wspomniałeś w połączeniu ze stalowym lub nawet żelaznym mieczem daje to iście mieszankę wybuchową Ogólnie dlatego tak postąpiłem, ponieważ nie jestem zwolennikiem magii i skupiłem się na sile Geralta w przeciwieństwie do mocy, ale i tak wystarczy "znać" podstawy jednego znaku a i tak gra jest stosunkowo prosta... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawello12 Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Ja golema pokonałem za pomocą piorunów. Za pierwszym razem próbowałem normalnie porąbać go mieczem, ale mnie pokonał niestety. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burn Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 (edytowany) Sapkowskiego nie czytam ale Wiedzmin jako gra bardzo mi sie spodobal. Daaaawno nie gralem w tak dobrego rpga. Fabula jest ciekawa, dobre drzewko talentow (mile zaskoczony bylem, poniewaz liczylem tylko na cos w stylu "SILA/ZRECZNOSC/MAGIA/ZYCIE"). Co do drzewka, fajnie, ze przy rozwijaniu stylow walki dodaja sie nwoe sekwencje podczas walki. Co mnie wkurzylo to czary. Rozumiem, ze cd-projekt nie moglo odejsc od ksiazki i postaci wiedzmina ale mzona bylo wyrbac troche ciekawsze zaklecia, bo mi jedynie wydaja sie przydatne Aard Axii i Igni . Dialogi tez czasami sa sztywne i sztuczne. Doskonaly pomyslem jest tez dziennik a mianowicie informacje na temat osob/potworw etc. Mozna wgryzc sie w klimat (podobnie jak w Warhammer Online). P.S.- Gdyby nie to, ze poraz trzeci trace savy do witchera to moze bym napisal wiecej ale konczylem 2 rozdz. i musialem sformatowac dysk i oczywiscie nie skopiowalem ich ;/ Edytowano Maj 3, 2009 przez Burn Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artemis Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Widzisz, według Ciebie przydatny jest Axii, a ja go nie użyłem ANI razu Natomiast według mnie przydatny jest Yyrde. Czyli jak widzisz, twórcy dali takie znaki, że każdemu coś trafi do gustu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 a ja oprócz Aarda i Igni używałem jeszcze Quena(czy jakoś tak) a za najmniej przydatny uważam właśnie Axii Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nero321 Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 A moim zdaniem najbardziej przydatne i jedynek których używałem są Aard,Ignii oraz Quen.Inne moim zdaniem są w ogóle nieprzydatne gdyż po co mam się bawić w opanowywanie przeciwnika i tracić na to czas skoro szybciej np. go ogłuszę i wykończę mieczem bądź użyje na niego Ignii. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Maj 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2009 Poza tym, jak to już ktoś kiedyś powiedział - wiedźmin to nie mag. Znaki są imitacją magii, asem w rękawie(jeśli już), ale nigdy "głównym atutem". Geralt to fechmistrz i na tym się głównie skupia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...