Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Qn`ik

Warhammer 40.000: Dawn of War (seria)

Polecane posty

No może jeśli grałeś na ŁATWYM AI. :blush: Gwardia wymiata wszystko reszta to badziew,SPAM ale przede wszystkim mopki do za/nabijania ;] Jak sie gwardia osadzi i dobrze obstawi to nawet orkowie i KM razem wzięci nie dadzą im rady.(<Moje doświadczenie z DoW DC mając 2 dowódzztwa piechoty i 3 odziały poranionych gwardzistów broniłem sie 5min przeciwko KM z cięzkimi bolterami i falą orków Rębaczy)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja uważam, że najlepsi są Space Marines :happy: . 2 pełne oddziały z ciężkimi bolterami potrafi zatrzymać kilka razy większą falę piechoty... A drednot, to sieje prawdziwe spustoszenie zrzucony przekaźnikiem za linię wroga :wink: Ale niestety, prawda jest taka, że w DoW byli oni mocno przesadzeni i dużo silniejsi od pozostałych frakcji, więc we wszystkich kolejnych dodatkach byli po trochu osłabiani. Mimo to, w DC nadal są jednymi z silniejszych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolę Space Marines i Chaos - gra nimi jest najabardziej, moim zdaniem, klimatyczna. Dodatek Winter Assault przeszedlem ładem po stronie Gwardii . Ogólnie podobał mi się bardziej o podstawki i od Dark Crusade. Powiedzcie jednak, dlaczego kapłan u Gwardzistów po ulepszeniach biega z piłą mechaniczną ? Trochę się zdziwiłem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SM są frakcją dla graczy początkujących a to dlatego gdyż ich jednostki są silne po każdym względem.Z innymi frakcjami trzeba bardziej kombinować i bawać sie w "kamień,papier,nozyczki" czyli np. wróg wystawai ci smasowaną grupe "kultystów" to ty jako gwardia wystwaisz"Drużyne Ciezkich Broni" a on ci wystawia coś innego i tak wkółko.W skrócie SM to rasa dla ludzi którzy nie lubia się wysilac i wolą zrobić duża grupke fajnie wyglądających komadosów temu dają miotacz plomieni,temu ciężki bolter i rzucić ich falą na wroga a potem cieszyć się że są tacy szpanerzy.AHA druga sprawa 2 grupki marines z C.bolterami padną po 15 sekundach pod natarciem IMPERIAL GUARD;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że to "trochę" dziwnie wygląda... Kapłan biegający z piłą prawie większą od niego samego to dość niecodzienny widok :blink: W gwardię imperialną nie za bardzo umiem się wczuć, bo ich piechota (zwłaszcza na początku) jest nadzwyczaj słaba. Dlatego wolę Space Marines, bo choć jest ich mało radzą sobie znakomicie i wprost uwielbiam widok gdy jeden oddział rozbija w puch trzy słabsze

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np. wróg wystawai ci smasowaną grupe "kultystów" to ty jako gwardia wystwaisz"Drużyne Ciezkich Broni"

Jak wróg wystawi "smasowaną" grupę Kultystów ty wystawiasz zmasowaną grupę Gwardzistów.

bo ich piechota (zwłaszcza na początku) jest nadzwyczaj słaba.

Kupa prawda.na początku Gwardziści ze wsparciem CS-a biją ostro FC-ka i tacsów,a w T1 Komuch i jego "motywacja" wysyła niezliczone zastępy wrogiej piechty.

Dlatego wolę Space Marines, bo choć jest ich mało radzą sobie znakomicie i wprost uwielbiam widok gdy jeden oddział rozbija w puch trzy słabsze

Ke?Z reguły te trzy słabsze są w stanie nawiązać równą walkę z Maryną.A SM nie za bardzo lubię gdyż ACHTUNG!Nie mają członków :D .I co z tego że jeden oddział jest w stanie wyrżnąć armię na stole wartą 2000 punktów...

AHA druga sprawa 2 grupki marines z C.bolterami padną po 15 sekundach pod natarciem IMPERIAL GUARD;]

Pod warunkiem że IG ma Hellhoundy.Gwardziści wtedy będą se mogli z boku poczekać.

Dlatego Tacsom się daje Bolce i Rakiety-Bolce szatkują GM,a rakiety "uziemiają" ich+rozwalają Chimerę/Hella który właśnie wyjechał...

Ale i tak w DC 1.2 IG>SM,a w SS IG>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>SM

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[space Marines - przyp JA!] Nie mają członków :D

Mają za to trzy płuca! :P

Co do gwardii - wkurza mnie ograniczenie do dwóch czołgów... Po nowym kodeksie do IG będziesz mógł mieć do dziewięciu Lemanów :whistling: (czy innego śmiecia), a w DoWie tylko dwa :/

A piechotka? Jeden oddział z komisarzem, który zmotywuje do działania odstrzałem, pozostałe z Kapłanami i motywacją - zabójcze. I jeden oddział Kasrkinów z plasmami na dobitkę (też mnie ograniczenie do jednego wkurza w grze bitewnej możesz mieć ich ile dusza zapragnie). SMerfy wysiadają. :thumbsup:

Oj, oby wydali dodatek do dwójki z Gwardią, bo na razie tylko Space Marines'ami gram :sweat:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda klasa jest dobra, wystarczy ją umiec umiejetnie prowadzić. Zawsze jak moge ulepszyc wszystko na maxa i jak gram Space Marines to przeprowadzam atak terminatorami i land raiderem. Jeszcze tylko dolaczam ulepszonego kronikarza i zakonnego dowódce do odzdziałow Termianatorów i rzezam kazdego. Ewentualnie nacieszam sie szarżą Drednotów, gdy idąc przez całą mapę mordują wszystko co żywe.

wracajac do gwardii, dlaczego psionik wydaje blizej niekontrolowane dzwieki jakby mial wyzszy stopień ADHD?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy początkujacy gracz walcząc z komputerem może uważać za piekne exterminacje IG czy NEC.Ale naprawde piekna exterminacja jest wtedy gdy walczymy przeciwko prawdziwemu graczowi gdzie po wielu zwrotach akcji my wdzieramy sie do jego bazy i wyżynamy jego ostatnich ludzi.A wracajac do tych ograniczeń w Dow DC jeszcze bardziej ograniczyli możliwośći rekrutacji.Np.w 1 części DoW można było mieć Konowałów orków do bólu (konowałów czy jakiegoś innego [beeep]) a w DC 3 czy tam 4 i tak orkaMI nie gram.Co najbardziej mnie w tym boli ograniczenie IG dotyczące Leman Rusów i Kaskrinów :wallbash:.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaak! To jest zwyczajnie straszne! Przecież te durne ograniczenia zabijają radość rozgrywki! Ale ściągnij sobie moda Annihilation, to będziesz miał dwa Baneblade'y, które mogę przewozić piechotę! Wsadzasz do nich cztery oddziały Kasrkinów z plasmami i jedziesz w środek bazy wroga... Miodzio! :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że ograniczenia w DC są bzdurne. W DoW mogłem zrobić 2 land raidery i wsadzić do każdego oddział terminatorów szturmowych. A oprócz tego mieć w odwodzie 5 drednotów. W DC tego nie mogę, bo land raidery i terminatorzy mają po 1 limicie, a drednoty zajmują nagle 3 zamiast 2 populacji..... Zrobiło się... Dziwnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem. I nie popieram mozlwiosci zdobywania weteranow wojennych w dark crusade. Przykład : grajac SM i rozwalajac orków w ich głownej lokacji, wystraczyło miec dwóch zwyklych marines weteranów i jednego termianatora i wyposazyc ich kolejno w ciezki boltery i terminatora działko obrotowe, aby orki gryzły ziemię. Pod salwą terminatora całe hordy orkowe ginęły w odstepie sekundy. Normalnie jak ogień zaporowy Drednota w DoW 2 ...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej no powoli :P, chaos to byli Space Marines ( w wiekszosci ), bynajmniej podczas herezji Horusa zanim zaczeli praktykować nową wiarę np. w Khorna. Dopiero potem bardziej weszli w ten bajzel. Ogólnie lubię Chaos, jak np. chce sobie pograć klasą w której dominuje zdolność walki bronią białą i posłuchać niekonwencjonalnych dźwięków . A Orkowie są jak zauważyłem mało grywalni czemu się nie dziwie . Stawianie dziesiątek sztandarów ' Waaaaagh! ' i przetłumaczone na polski ( gdyz mam polską Antologię Warhammera ) gramatyczne dialogi lekko degustują ( Chata Chłopakuf, Megapancerni Burszuje, ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to akurat niezbyt przeszkadza, bo dzięki temu gra trzyma klimat i gdy usłyszymy "Zostawta mie nogę" od razu wiemy, że gramy orkami :thumbsup: A Marines Chaosu już nie są ludźmi, tylko w większości mutasami lub inszym dziadostwem, a w każdym razie nie wyglądają na ludzi...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że dla ciebie najlepszą rasą są SMerfy. Bo się nimi łatwo gra...

Do większości innych ras potrzeba nieco bardziej wyrafinowanej taktyki niż 'strzelajmy w heretyków (ew. xenos, czy mutantów) czym się da, bracia!'

Takie eldary na przykład. W otwartym polu nie dotrzymają pola większości ras (no chyba, że z Awatarem), ale jak wpadniesz dwoma oddziałami Smoków w Falconach do bazy, plus ognisty pryzmat, to hulaj dusza piekła nie ma :thumbsup:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...