Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Qn`ik

Warhammer 40.000: Dawn of War (seria)

Polecane posty

Nom,trochę klimatu w multi jest...

OK,mam 2 nowe wady:

-Brak limitów na auto-mając level 2(rzadko gram na auto) losuję przeciwnika.Eldar Wapr Spider Exarch,czyli Ten,Którego Nienawidzę na...30 levelu.Dziękuję bardzo.

-Bug od "upowszechnienia" bety-gram sobie w Mirror Ork Mek,fajnie idzie,moje combo Tankbustaz+Stikkboomaz na masę Shootasów sprawdza się doskonale,nobzi miażdżą wroga,a tu...wywaliło mnie na pulpit i..."wykryto bug".No świetnie,wręcz pięknie,moim w miarę radzącym se wojskiem zaczął kierować komp na easy...pewnie wygra..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Brak limitów na auto-mając level 2(rzadko gram na auto) losuję przeciwnika.Eldar Wapr Spider Exarch,czyli Ten,Którego Nienawidzę na...30 levelu.Dziękuję bardzo.

Z tego co wiem to gracze poszukiwani są według poziomu "true skill" a nie poziomu rankingowego. Ja np. non stop walczę ze wspomnianami spider exarchami (podzielam twoją nienawiść :P) lub z tyranidami powyżej 20 lvl (zazwyczej tyneler). Niemniej daje mi to dużo wiekszą satysfakcję gdy pokonuję takiego przeciwnika ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa...jednak nikt nie jest w stanie pojąć jak on działa-30 levelom losują się pierwsze.Lolsko.Oby naprawili.

I jeszcze jednego nie mogę przełknąć-TYRANIDZI!Miali być twardzi,liczni,bezlitośni,badassowi,a z ich oczu miała bić chęć mordu,jedzenia i gwałtu(No dobra,to ostatnie nie),a wyszło...nic.Nie wiem czemu silnik DoWa nie mógł udźwignąć Tyrków-przecież nie ma w nich nic nadzwyczajnego.

zoantronk5.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jednego nie mogę przełknąć-TYRANIDZI!Miali być twardzi,liczni,bezlitośni,badassowi,a z ich oczu miała bić chęć mordu,jedzenia i gwałtu(No dobra,to ostatnie nie),a wyszło...nic.Nie wiem czemu silnik DoWa nie mógł udźwignąć Tyrków-przecież nie ma w nich nic nadzwyczajnego.zoantronk5.jpg

A wyszło dokładnie jak być powinno. No dobra zgodze się niewyszło, bo niemoge dać Carnifexom twin-linked Devourerów!

Fluff - http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/imag..._zoanthrope.jpg. Modele są z Games Workshop i Forgeworld więc bardziej fluffy być nie mogą. Nie dawaj jakiś głupich fanartów - Używaj materiałów z GW http://wh40k.lexicanum.com/mediawiki/image.../Zoanthrope.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi raczej o klimat:

Bitewniak,Fluff-armia,która stanowi największe zagrożenie dla Imperium(poza Chaosem).I widać-chcą jeść,jeść,jeść,zabijać,rozszarpywać,jeść,jeść i jeść...

W DoW2 tego klimatu nie czuję-miał być Terramorfing(co mogło być sensowne)-mogę raptem rzucić za dużo 3-go surka skill na podłogę.Wow.Sama armia też niezbyt morderczo się prezentuje,raczej jak zmutowane mrówki.Chyba tylko Lictory im wyszły...

A może dlatego,że gram na uberlow?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W multi, chcesz poczuć "swarmowatość" tyranidów? Gra w multi odpowiada grze na stole z figurkami armią 1000 pktów. I tak gaunty są tak użyteczne... jako ściana mięsa dla twoich wrażliwszych jednostek. Tyranomorfing ma być tylko, że w Campani bo w multi byłby poprostu IMBA (Chodzi o dosłowny Tyranomorfing a nie umiejętność T3). Mówisz o mrówkach, masz rację tak się zachowują Tyranidzi biliony słabych stworzeń które mają sprawić, że obrońcom skończy się amunicja... Potem przychodzą większe robaczki. Jedyna rzecz, która jest nieklimatyczna u Tyrków to, to że Hive Tyrant tak szybko pada.

Warto się zapoznać z tym topikiem.

http://community.dawnofwar2.com/viewtopic....f=43&t=6362

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

która jest nieklimatyczna u Tyrków to, to że Hive Tyrant tak szybko pada.

Tu muszę się z tobą absolutnie zgodzić. Moim zdaniem Hive Tyrant powinien być mocniejszy. Bo co z tego że mam przed sobą super badass złego obcego najeźdźcę, skoro oddział HB i scouci mogą go roznieść :/. Moim zdaniem powinno być to rozwiązane w taki sposób:

a) Hive Tyrant nie ma poziomów, zaczyna ze średniej półki i można mu co najwyżej "zmorfować" ekwipunek.

B) Nie ma retreat button (jak np. terminatorzy) ale za to jest twardszy.

Te 2 punkty moim zdaniem sprawiły by że Hive Tyrant był by powodem do niepokoju (zwłaszcza w early game). W chwili obecnej jest to bohater którego obawiam się najmniej ze wszystkich :P. BA! Do tego FC na pierwszym poziomie może HT na 2-gim pokonać bez wsparcia :P. Sooo imba...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch do bety jest.

Current Change List

Increased the chances for melee sync-kills to occur.

Fixed an issue with all units gaining experience from kills. Only units that fight will gain experience. Heroes will still gain experience just by being near the fighting.

All infantry weapon damage reduced by 15% with the exception of anti-vehicle, sniper and artillery weapons.

All heroes health reduced by 10% to reflect global damage change.

Some melee units reduced in health by 10%.

Suppression units' damage at long range reduced, suppression against cover reduced a little.

melee_heavy damage to vehicle reduced to 0.5, from 1. Damage against building reduced to 0.5, from 1.

power_weapons_pvp damage to vehicle reduced to 0.15, from 0.25.

Plasma damage vs vehicles increased to .2 from .15

Flamer damage vs garrison increased to 3.5 from 2.5, vs heavy cover to 2.5 from 2.

Increased grenade damage modifier to garrison cover to 1.25 from 1.

Reduced grenade pvp damage modifier against generators to 1 from 1.5.

All vehicle deaths now generate heavy cover.

Melee special attacks no longer knockdown retreating units.

Increased uncapture time for requisition and power points to 15 seconds, from 10.

HQ health decreased to 10,000, from 15,000.

Requisition points are now updated to use a new system. Points are worth +10 upon capture, but this value now increases by +5 every 15 seconds up to a maximum of +35. When uncaptured, this value resets to +10.

Requisition points will no longer be reduced in resource rate in larger games.

Space Marines

Avatar and Carnifex are no longer instantly killed by drop pods.

Fixed an issue with space marine base turrets being able to rotate 360 degrees.

Tactical Squad

Missile Launcher reload time reduced to 6 seconds, from 8. Accuracy against large targets increased to 1, from 0.75. Damage reduced to 160, from 175.

Sergeant cost increased to 75/25 from 50/25.

Fixed an issue the with tactical marine sergeant having a shorter range than the rest of the squad which would cause him to run up to the enemy.

Plasma gun damage increased from 65 to 90.

Flamer damage increased from 12 to 14.

Tactical Marine HP increased from 300 to 350.

And They Shall Know No Fear damage reduction modifier reduced to 0.6, from 0.5. Knockback chance decreased to 50%, from 100%. Damage price increased to 1800, from 1200.

Dreadnought

Dreadnought assault cannon upgrade requisition cost increased to 100, from 45

Terminators

Terminator zeal cost reduced to 700, from 900.

Assault terminator zeal cost reduced to 700, from 900.

Scout Squad

Sniper rifle cost changed to 150/35 from 100/60, damage increased to 170 from 150.

Shotgun knockdown chance reduced to 15%, from 25%.

Infiltrate energy drain increased to 1.5/sec, from 1/sec.

Scout Sergeant detection radius set to 30.

Fixed a bug that was causing Frag Grenades to deal far less damage than intended.

Leader cost increased to 60/25 from 50/25

Fixed an issue with Scouts dealing more melee damage than they should have been.

Techmarine

Techmarine Heavy Bolter turret damage reduced to match the other turrets.

Assault Marines

Melta bomb fixed to affect Carnifex mobility.

Fixed an issue that caused Meltabombs to have a chance to miss their target.

Assault Marine Sergeant cost increased to 100/25 from 50/25

Assault Marine Sergeant health increased to 440, from 320.

Jump energy cost increased to 70, from 55.

Force Commander

Force commander teleporter pack armor req cost increased to 100.

Force commander 2 handed hammer special attack damage reduced to 30, from 50.

Force commander Flesh Over Steel stun duration reduced to 8 seconds, from 10.

Apothecary

Fixed an issue with the Heal ability not being able to target Terminators.

Apothecary Armor of Purity health increase reduced to 100.

Apothecary Armor of Purity heal cooldown reduction bonus reduced to 0.65, from 0.5.

Apothecary heal tuned to heal heroes more, heal over time effect reduced

Apothecary chainsword damage reduced to 33 from 38.

Apothecary Sanguine Chainsword damage reduced to 50, from 65.

Apothecary power axe damage reduced to 85, from 100.

Angels of death cost increased to 500 from 400, cooldown increased to 3 minutes from 1 minute.

Techmarine

Techmarine mine cost increased to 65 energy from 50.

Blessing of the Omnissiah recharge time increased to 150, from 50.

Predator

Predator Autocannon now has a 100% chance to generate cover when it hits the ground, up from 50%.

Eldar

Falcon and Fire Prism can now reverse.

Webway gate psychic might cost increased to 125 from 90.

Fixed an issue with the Fleet of Foot tool tip not saying that it causes a damage reduction.

Eldritch storm crater now generates light cover.

Guardians

Shuriken Catapult damage decreased to 12, from 14.

Warlock Leader cost increased to 65/15, from 50/15.

Howling Banshees

Banshee War Shout radius reduced to 8, from 15 and will no longer affect retreating units.

Banshee charge speed bonus reduced to 2 meters/s from 3 meters/s

Banshee Exarch leap damage reduced to 20 from 40.

Knockdown from Banshee leap removed.

Banshee Exarch gains knockdown on leap with Executioner upgrade.

Executioner special attack no longer affects allies.

Aspect of Banshee changed to provide Warshout and Exarch Executioner.

Exarch upgrade changed to provide squad speed increase.

Exarch upgrade cost increased to 85/15 from 50/15.

Rangers

Detection radius set to 30.

Long Rifle damage increased to 180, from 160.

Ranger cost decreased to 360/25.

Farseer

Farseer Armor of Asuryan requsition cost increased to 200 from 150.

Farseer Rune Armor health regeneration reduced.

Seer Council

Seer council zeal cost reduced to 600.

Seer council req cost reduced to 700.

Seer Council Singing spear damage reduced to 80 from 100.

Warlock

Warlock providence now affects Ethereal Slash cooldown.

Warlock energy drain on Merciless Witchblade reduced to 30 per hit, from 60.

Warlock Witchblade of Kurnous cost increased to 125/30.

Warlock Warp Throw power cost increased to 45.

Warlock Warp Throw recharge time increased to 45 seconds.

Warp Spiders

Fixed an issue that caused Haywire Grenades to have a chance to miss their target.

Warp Spider Deathspinner damage reduced to 21, from 25.

Warp Spider Exarch damage reduced to 34, from 37.

Warp spider Exarch damage modifier removed.

Exarch upgrade cost increased to 85/15.

Aspect of Warp Spider cost increased to 50/20.

Jump cost increased to 30 energy.

Warp Spider Exarch

Warpspider Exarch Phase Shift duration reduced to 10 seconds.

Warpspider Exarch Entangle duration reduced to 5 seconds.

Warpspider Heavy Gauge Filament energy drain increased to 4.5 per second from 3.5.

Spider's Brood cost increased to 350 requisition, from 125.

Jump cost increased to 30 energy.

Group Teleport cooldown increased to 90 seconds.

D-Cannon

Singularity ability on D-cannon fixed to deal damage at correct time.

D-cannon damage increased to 220 from 120, damage table changed.

Wraithlord

Wraithlord Shuriken Cannon damage reduced from 300 to 200.

Wraithlord Brightlance damage reduced to 100, from 170.

Wraithlord Brightlance upgrade requisition cost increased to 100, from 60. Power cost reduced to 40, from 60.

Wraithlord Shuriken Cannon upgrade requisition cost increased to 100, from 40.

Fire Prism

Dispersed beam area reduced to 10 meters, Focused beam damage increased to 200, reload decreased to 7 seconds from 8

Fire Prism shot now generates light cover instead of heavy cover.

Avatar

Avatar cost increased to 1000/250, hp increased to 7000 from 6000, leveling curve on hp decreased to 10% per level from 15%, build time increased to 90 seconds

Orks

Slugga Boyz

Slugga Nob cost increased to 75/25, from 50/25.

Mekboy

Mekboy Dakka Deffgun power cost increased to 30, from 20.

Mekboy Dakka Deffgun damage reduced to 350, from 450. Damage tuned such that the Mekboy's Deffgun does not ramp up as highly in damage at close range.

Banner Aura speed bonus reduced to .25, from .45

Banner Aura received damage modifier reduced to .94 from .91

Banner Aura received courage damage modifier reduced to .94 from .91

Banner Aura damage modifier reduced to 1.06 from 1.09

Supa Tuff Beam energy drain reduced to 3.5/sec from 7/sec.

Electric Shock energy drain reduced to 4/sec from 5/sec.

Warboss

Warboss Kustom Shoota changed to light weapon knockback.

Warboss Kustom Shoota knockback chance reduced to 10%.

Warboss Huge Choppa special attack changed to affect only enemy troops.

Warboss Boss Pole received courage damage modifier reduced to 0.5, from 0.25.

Stikkbommas

Stikkbomb damage reduced to 175, from 260.

Fixed a bug that was causing Stikkbombs to do far less damage than intended.

Stikkbomb explosions now generate light cover.

Stormboys

Stormboy Suicide attack now generates light cover.

Stormboy Nob cost increased to 75/25, from 50/25.

Kommando Nob

Kommando Camo Armor requisition cost increased to 100.

Kommando Kaboom recharge time increased to 20 seconds from 10.

Kommando Extra Equipment energy bonus reduced to 75, from 235.

Kommando Remote Detonation now generates light cover.

Boomtime explosion now generates light cover.

Kommandos

Kommando ambush ability range reduced to 35 meters from 50

Kommando shoota range reduced to 25, from 29, damage increased to 30, from 25.

Burna Bomb damage increased from 10 to 20, damage over time increased to 20 from 15.

Kommando Nob Leader detection radius set to 30.

Kommando Nob cost increased to 75/25, from 50/25.

Ork Waaagh shout ability

Waaagh shout speed bonus reduced to .07 from .1

Waaagh shout damage bonus reduced to 1.015 from 1.02.

Waaagh shout received damage reduction decreased to 0.985, from 0.98.

Waaagh shout received courage damage decreased to 0.996 from 0.985

Waaagh shout cooldown increased to 90 seconds from 60.

Wartrukk

Detection radius set to 30.

Looted Tank

Ork tank shot now has a 100% chance to generate cover, up from 50%.

Ork tank Boomgun now always generates cover.

Tyranids

Fixed a bug where the death of synapse creatures hurt the Tyranids around them twice instead of once.

Tyrannoformation tendrils now all generate light cover.

Fixed an issue with all Warrior and Zoanthrope synapse auras not increasing in effect with level. Additionally, the bonuses gained from leveling will stack with other synapse creatures.

Hive Tyrant

Brood Nest biomass cost increased to 225 from 175.

Hive Tyrant charge range increased from 10 to 15 meters, cooldown of charge decreased to 4 seconds from 6, speed increased to 4.5 from 4.

Health increased by 200.

Spore Mines

Spore mine explosion radius reduced to 8, from 15.

Lictor

Detection radius set to 30.

Flesh hook damage reduced to 180 from 230, can no longer target platforms.

HP increased to 600 from 500.

Damage decreased to 34, from 51.

Ravener

Ravener Devourer damage increased to 85 from 68, cooldown reduced to 1.4 from 1.8.

Fleet of Claw removed from Ravener squad.

Ravener Burrow now generates light cover.

Ravener Alpha

Ravener Toxic Miasma damage reduced to 15 per tick, from 20.

Catalyst damage taken reduced to 50% over 10 seconds, damage multiplier increased to 2.25, from 2.

Warriors

Increased damage of warrior melee with adrenal glands to 60, from 42.

Increased cost of warrior adrenal glands to 100/30, from 50/15.

Termagant

Termagant knockdown chance while under ranged synapse reduced to 25%, from 35%.

Zoanthrope

Zoanthrope reload reduced to 8 seconds, from 10.3

Fixed an issue with the Zoanthrope losing energy when leveling.

Carnifex

Increased cost of Venom Cannon to 100/30, from 30/10.

Increased cost of Barbed Strangler to 100/30, from 30/10.

Foot Notes

Grenade Spiking, where your squad can drop a grenade at their feet to kill enemy melee units and your squad doesn't take any damage, is an issue we're aware of and will be addressed for the first retail patch.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tam...FC dalej może bić wrogów

Tya, ale o ile wcześniej posiadanie fc w grze rankingowej (np. hth) w armorze terminatora miało spory sens, to teraz już nie ma :P. Zabrali mu ponad 1k hp przez co nie może już podejść do pojazdów przeciwnika i zrobić im kuku. (więc terminator armor jest jeszcze bardziej bezużyteczny :P). Zresztą apothecary lvl 1 dalej może bez specjalnego wysiłku pokonać FC na 3-cim... rozumiem że wyżej wspomniany nie jest najwyraźniej (wedle twórców) "hero killing class" niemniej trochę szkoda używać go jeno na zwykłych wojskach.

ps. ostatnio coraz częściej w grach teamowych spotykam się z graczami eldarskimi. Najwyraźniej wszyscy już zauważyli ze warlock + 3 oddziały banshe = TOTAL CARNAGE :P mogą nawet totalnie olać produkcję, byle tylko szybko stworzyć te jednostki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK,nie kupiłem tego(ale wciąż się zastanawiam),ale od znajomych co posiadają to mam poradę dla wszystkich szczęśliwych posiadaczy działającego DoW2(czyli wygrali ze STEAMem)

Jak odpalicie kampanię DoWa 2 to KONIECZNIE ustawcie poziom trudności na Primarch-wtedy rozrywka będzie o wiele ciekawsze-każdy atak trzeba będzie przemyśleć,korzystanie ze wszystkich umiejętności i odpowiednie dobieranie drużyn wręcz wskazane,no i walki z bossami dodadzą smaczku.Olejcie z deczka recenzję DoFa dfa w CDA-jest kiepska,prawdopodobnie Gem grał na najniższym/normalnym,a tekst"Tryb Multi przygotowany dla starych wyjadaczy DoWa" zabił mnie. :biggrin:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, mimo iż jestem weteranem jedynk,i z wrodzonej ostrożności ustawiłem sobie poziom trudności na najniższy...

Nigdy nie popełnijcie tego samego błędu ;) Gra była potwornie nudna (mimo ciekawej fabuły), bo moje drużyny przedzierały się przez wrogów bez najmniejszego problemu.

Ma to multiplayer jest genialny (Dawn of War multiplayem stoi!). Tu informacja dla wszystkich, którzy jeszcze nie rejestrowali się w Games for Windows Live. Gdy będziesz to robić zmień narodowość na USA, GfWL nie świadczy usług w kraju Piastów niestety.

I jeszcze jedno, gdybyś kiedyś spotkał konsyliarza z nickiem TheSoutys - skop mu tyłek ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pobawiłem się 2-jką u kolegi i:

-siegiel niezły ale zbyt H'n'Sowy

-Multi rządzi!

W multi tak się zakochałem że będę częściej chodził do kolegi:)

A mam pytanie co do figurkowca:Który zakon pomalowany wygląda tak bardziej wojennie?Krwawe Kruki czy Ultrasi?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca rozumiem pytanie, jak to bardziej wojennie? Zakon Krwawych Kruków w ogóle nie istniał zanim powstał pierwszy DoW, jest całkowicie fantazją twórców. Nie wiem, może teraz ktoś maluje w ten sposób figurki, ale w codexie Space Marines (nie widziałem najnowszego więc nie jestem pewien) takiego schematu nie uświadczysz.

Ale jak chcesz bardziej fachowej odpowiedzi to nie do mnie, bo je biedo-Gwardię zbieram. ;)

(Tak, jestem figurkowcem :P)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy cytat

Recenzje w pismach muszą być pisane z większym wyprzedzeniem, bo muszą jeszcze być oddane do druku i pismo trafić do punktów sprzedaży. Obawiam się, ze mogło być tak, że recka w CDA pisana była tuz przed ostatnim updatem który wywrócił całą fabułę do góry nogami (min. eldarski Łowca Nemerian i wiele innych postaci nie jest już finalnymi bossami z wielkimi paskiami energii, pojawiły się w misjach budowle Orków, Eldarów i Tyranidów, które trzeba zniszczyć, punkt lądowania (startu misji) są rożne, misje scenariuszowe są bardziej rozwinięte a przez to ciekawsze etc.). Mnie to zaskoczyło, ale na szczęście miałem czas na zgłębienie nowej fabuły. Współczuję kolegom po fachu, bo jeśli nie mieli żadnej informacji z góry, ze mogą być jeszcze jakieś zmiany, to nie mieli z tym czego zrobić...:/
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co mieć tu pretensje do CDA? Oni mieli ocenić taką wersję gry, jaka poszła do sprzedazy. Późniejsze patche to tylko na korzyśc graczy wychodzą. Sacred 2 dostał bodajże

6+

za bugi. Kilka dni po premierze wyszły ogromne patche, które te bugi usunęły. To miała powstać druga recenzja z napisem "ups, jednak dajemy 9"? A propos Sacreda to twórcy wynagrodzili graczom bugi z nawiązka - na święta wydano darmowe rozszerzenie dla graczy o wadze kilkuset mega.

Swoja drogą jednak bugi są różnie traktowane przez redaktorów CDA. Sacred został za nie zjechany

6+

, Fallout 3 nie poniósł z ich tytułu najmniejszej kary. Gothic 3: ZB równiez zostal zatyrany za bugi. Nikt nie zwrócił uwagi na to, że wydano patche je poprawiające.

Powinno się przyjąc jednakowe zasady traktowania zabugowanych gier, bo to, co zrobiono, było niesprawiedliwe....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocena gry to subiektywna, suma wrażeń z gry. W takim razie, jeśli mimo bugów recenzent jest zadowolony, to znaczy, że gra (w jego oczach) zasługuje na taką a nie inną ocenę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja przeglądam screeny to wydaje mi się,że najlepiej wizualnie zrobioną rasą jest...IG :biggrin:

[ciach]

http://img87.imageshack.us/img87/2112/1235521169060.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/6503/relic00031bc4.jpg

http://i561.photobucket.com/albums/ss59/rh...pg?t=1235935320

Zapoznaj się z zasadami wrzucania obrazków.-mateusz(stefan)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mówiłem o Sacredzie 2. O ZB tylko wspomniałem. Czytaj, nie kartkuj.

Najlepiej wizualnie? Jesteś pewien? Zwróć uwagę na tragicznie niewyraźne i rozmazane tekstury na plecakach gwardii. Szczerze mówiąc znam gry sprzed kilku lat ktore miały znacznie lepsze tekstury :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...