Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość

Starcraft (seria)

Polecane posty

- Czy kończąc kampanię na poziomie normalnym później na brutalnym nie będę miał problemów ze zdobyciem osiągnięć?

Głownie chodzi mi o portret Sary Kerrigan.

Nie. Zasada z osiągnięciami jest taka, że jak wybierzesz poziom brutalny, to za jednym zamachem będziesz mógł zdobyć wszystkie "acziki" w danej misji.

- Może od razu rozpocząć kampanię na brutalnym poziomie? ( Często gram w RTS'y, ale w SC pierwszy raz)

Ja bym się na twoim miejscu wstrzymał, jeśli o pierwsze podejście chodzi - SC2 jest bardzo szybki i większość misji naprawdę wymusza szybkie tempo działania. W razie czego możesz już w trakcie kampanii poziom trudności zwiększyć, a nawet powrócić do już ukończonych zadań i przejść je ponownie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu Blizzard ogłosił w końcu premierę najnowszego dodatku do Starcrafta II Heart of The Swarm. Jak dla mnie to obowiązkowa premiera w 2013. Dużo zmian do trybu wieloosobowego, nowe jednostki. Nowe mapki coś pięknego i nawet cena nie straszy ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heart of the Swarm - z miejsca GOTY 2013 i jedna z najlepszych gier ostatnich lat. Jedyne, co mnie martwi to dość niewielka ilość misji, bo ok. 20 to trochę niezbyt imponująca liczba jak na dwa lata prac. Ale kampanię spokojnie będzie można przejść kilkakrotnie i na różne sposoby, do tego są achievementy, które nieraz dają jakby kolejne dodatkowe zadanie w ramach misji, a na dodatek jeszcze będzie kilkanaście misji "ewolucyjnych", w trakcie których zadecydujemy, jak nasze jednostki się rozwiną, więc myślę, że będzie to soczyste kilkanaście godzin łojenia.

klaszcze.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie GOTY dla najlepszej strategii musi być, nie ma innej opcji. Sama kampania to tylko wisienka na torcie, jest fajna. Ma świetną fabułę, niesamowite cutscenki. Ale to właśnie tryb Wieloosobowy będzie najważniejszy, i właśnie dzięki HoS'owi może będę miał motywację żeby wbić Złoto? ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To złe myślenie. Singiel i multi to dwa oddzielne tryby i nie ma tak, że jeden jest ważniejszy, a drugi jest tylko dodatkiem. Singlowcy dostają znakomitą kampanię (inna sprawa, że fabuła na pewno świetna nie była), którą można przejść kilka razy, a może i więcej i za każdym podejściem się nie nudzić, a "wieloosobowcy"? Cóż, tutaj zabawa dzieli się na drabinkę i UMS-y, a te drugie to zupełnie inna bajka, czasami to jak oddzielne gry na silniku SC2 i o tym też zapominać nie należy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te drugie to zupełnie inna bajka, czasami to jak oddzielne gry na silniku SC2 i o tym też zapominać nie należy.

Ja jestem pod podziwem, co twórcy map potrafią stworzyć w edytorze. Zaskoczyła mnie np. Starcraftowa wariancja Bombermana albo mapa, gdzie kieruje się koboltem i stara się przetrwać.

Póki co, z innych map podoba mi się jeszcze: Gwiezdne klejnoty oraz Sniper Promod(czy jakoś tak).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do walki z silniejszymi od siebie graczami w 1 vs 1 to tak właśnie działa system ELO. Gra sprawdza gdzie jest twoje miejsce. Jeśli osiągasz wynik 50/50 tzn, że właśnie tutaj jest Twoje miejsce i nie należy Ci się ani awans ani degradacja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wypowiem się o multi, bo nie gram z półtora roku już (chociaż to gra jedyna w swoim rodzaju, ona raczej nie umiera), ale nawet dla samego single'a naprawdę warto. ok. 15h świetnej zabawy, mimo, że grałem na łatwym (nie umiem myśleć), każde zadanie wiązało się z czymś ciekawym i innym, było naprawdę naprawdę fajnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek Serafin znowu w akcji! Polecam jego artykuł na gram.pl, w którym pokazuje że kompletnie nic o SC2 nie wie pisząc o becie HotS. Można dowiedzieć się iż przez pierwsze 10 min najczęściej nic się nie dzieje! Do tego pokazuje jak bardzo trudno nauczyć się mu podstaw rozgrywki i dlatego gra jest do niczego + na screenie widać umiejętność, która została już z bety wywalona.

link: http://www.gram.pl/artykul/2013/01/04/starcraft-ii-heart-of-the-swarm-betatest.shtml

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja zobaczyłem ten artykuł to mi się płakać zachciało smile_prosty.gif Jak można pisać o grze w tak negatywny sposób o której nie ma się zielona pojęcia. Nie wiem i nie będę się wypowiadał, polecam tylko oglądnąć ten

w której Emil wszystko mówi.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy kupić może Starcrafta 2, grałem w kampanie i bardzo mi się spodobała i chciałbym kupić do multi ale obawiam się że nie poradzę sobie w nim, dużo nie grałem w strategie multi co najwyżej stronghold crusader, i czy da radę jeszcze się jakoś połapać czy lepiej poczekać i zakupić razem z HotS skoro mają być tam mecze ligowe, i ile kosztuje teraz starcraft, zastanawiam się również nad diablo 3, doradźcie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up:

Nie rozumiem Cię. Przeszedłeś kampanię Wings of Liberty i chcesz je teraz kupić? Czy zastanawiasz się nad kupnem HotS? W każdym bądź razie jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z multi w SC2 na Twoim miejscu poczekałbym do marca i kupił Heart of the Swarm. Ma znaleźć się w nim program szkoleniowy pomagający wyrobić sobie nawyki przydatne w rozgrywce wieloosobowej - jak możemy przeczytać w nowym numerze CDA. W dniu premiery będzie kosztować 120zł, a już teraz można kupić pre-order, dzięki któremu otrzymamy dostęp do bety HotS. Jednakże laik nie ma tam czego szukać, bowiem balans leży na całej linii - w końcu to beta, a gracze uczęszczający w tych testach pomagają ów balans wyprofilować, aby był na dobrym poziomie. Co do Wings of Liberty to kupiłem je przed świętami za ~70zł + przesyłka. Teraz cena podniosła się do stu, a w sklepach ~120zł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucz można dostać taniej niż pudełkową. W Saturionie był do zamówienia za jakieś 69 zł przez pewien czas, ale teraz widzę, że zwiększyli do 107zł. Jeśli nie zależy komuś na pudełku to może znaleźć klucze za 99 zł lub nieco taniej.

Do wyrobienia potrzebnych nawyków i umiejętności dobre są misje treningowe, które już były od początku podstawki. Taktyk do multi za bardzo już nie nauczą, ale pewną koordynację ruchową mysz+klawiatura wyrobią. Najlepiej zresztą nie ma się co szczypać i próbować grać na na ladderze. Nie ma się co przejmować, że dostanie się bęcki. To jest najlepsza praktyka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W HotS powinna znaleźć się misja treningowa typu multitask trainer, będąca w tym programie szkoleniowym - umiejętność, którą on kształtuje, czyli szybkiego "klikania" jest niezwykle przydatna w Multi SC2. Niestety, nowi gracze odpalą MP, dostaną bęcki raz i drugi, po czym rezygnują, zapewne nawet nie wiedząc o takim sposobie grania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przesada z tym Gangnam Style. To będzie w normalnej rozgrywce multi i każdy to będzie widział, jak inny gracz używa? Czy jakoś to zablokują przed widokiem żeby nie psuło rozgrywki? Albo może tylko w singlu będzie to działać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie będzie widoczne cały czas. Ale kto normalny Ci tego użyje podczas walki na przykład? tongue_prosty.gif

Ech, postanowiłem, że wrócę do multi, przełamię się i pogram więcej niż 10 gier. Tylko niech sesja przeminie. Skupię się na jednej rasie i będę próbował, w końcu co mam do stracenia?

Edit: Polećcie proszę jakąś dobrą stronę z aktualnymi openingami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu w końcu kupiłem Starcrafta, a wczoraj rozegrałem pierwszy mecz na battle.necie (wcześniej przechodząc kampanię, grając trochę przeciwko A.I. głównie vs zerg), który... okazał się kompletną klapą.

Fail nr. 1 Zapomniałem puścić scouta, jeśli by mój przeciwnik grał normalnie, spokojnie się rozwinął, założył ekspansje itd. to by się nic nie stało, no ale nie, poszedł w 2 szybkie Gaty i rush zealotami... miał 5 zealotów wtedy kiedy ja miałem zealota, stalkera i sentry w produkcji.

Fail nr. 2 Kiedy mój waleczny zealot poległ, on swoje wysłał na moje proby, broniłem się chwilę nimi, ale gdy przerzucił target na stalkera, wysłałem je z powrotem w minerałem. Problem w tym, że nie zauważyłem jednego zealota, który sukcesywnie wybijał moich biednych robotników...

Fail nr. 3 Wspomniałem o sentry w produkcji. No więc gdy się skończył budować nadział się na posiłki wroga, a ja o nim zapomniałem... zginął śmiercią tragiczną po kilku sekundach [*]

Fail nr. 4 Zapomniałem napisać gg zanim się poddałem :<

No przynajmniej mam teraz nauczkę na przyszłość: zawsze wysyłaj scouta :D

Macie może jakieś porady dla totalnego nooba?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekspansja. Dzięki temu wygrałem swój jedyny mecz z całych 5 jakie rozegrałem :D. Musisz zaakentować jak najwięcej nodów, ustawić dobrą gospodarkę, kryształy nie mogą leżec sobie odłogiem, pamiętaj, że budowa to podstawa. Wczesnym atakiem, dobrze skoordynowanym wygrasz w 60% przypadków w niskiej lidze. Pomyśl nad kompozycją jednostek, przeciwko teranom np potrzebujesz meat shieldów aby pochłaniały obrażenia siege tanków, przeciwko protossom musisz mieć detectora, żeby Ci jeden dark templar nie wyrżnął bazy, nie wiem jak przeciwko zergom :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...