mtx25 Napisano Grudzień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2009 Dzięki za te kody :]. -- Do tematu. Dragon Age mnie troche irytuje jedną rzeczą.Nasza postać się nie odzywa! Oprócz tego gra jest dosyć niezła.Polecam ją każdemu fanowi RPG'ów :]. Pozdrawiam ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Już podobno w marcu ma się ukazać podatek w edycji pudełkowej Ciekawie to wyszło Dragon Age mnie troche irytuje jedną rzeczą.Nasza postać się nie odzywa! Tak jak chyba każdego. Mogli to zrobić tak jak w Mass Effect, bo w niektórych sytuacjach aż prosi się by powiedział on coś, a nie tylko stał, milczał i rozglądał się. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Pat5 Już poprawiam Dragon Age mnie troche irytuje jedną rzeczą.Nasza postać się nie odzywa! Jako, że gra wg twórców jest nawiązaniem do strych ale wciąż znakomitych gier RPG więc tu mnie nie dziwi, że nasz bohater nie mówi. Kiedyś było to popularne rozwiązanie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Cragir możliwe, ale przyznaj, że ciekawiej byłoby, gdyby on jednak coś powiedział A co do dodatku, to najprawdopodobniej ukaże się on, ale nie jest to jeszcze pewne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtx25 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Mogli wyprowadzić jakiegoś pacza ,dodatek czy coś takiego co by robiło ,że nasz bohater by rozmawiał. Dobrze by było. Nadzieja matką głupich... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yennefer Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Szczególnie podoba mi się jego głos i opowiastki z przeszłości. Nie wspominając o tym, że twórcom udało się wlać w niego hektolitry bardzo autentycznej seksualności - wystarczy spojrzeć choćby na sposób, w jaki się rusza, na przykład przy dołączaniu go do drużyny... mrrr. ;] Będę czekać Już podobno w marcu ma się ukazać dodatek w edycji pudełkowej To na pewno z okazji moich urodzin. <3 Dragon Age mnie troche irytuje jedną rzeczą.Nasza postać się nie odzywa! Fakt faktem. Rozumiem, że (...)gra wg twórców jest nawiązaniem do strych ale wciąż znakomitych gier RPG więc tu mnie nie dziwi, że nasz bohater nie mówi. i rzeczywiście, podobnie jak w Baldurze, mamy wokalne reakcje postaci wyłącznie na wydawanie jej rozmaitych poleceń, ale mam wrażenie, że przy obecnej technice naprawdę lepiej by wyglądało, gdyby bohater wygłaszał wybierane opcje dialogowe, popierając to adekwatną gestykulacją czy ruchami. Cóż, brak tego jest sporą oszczędnością (głównie czasu) ze strony twórców, ale kurka wodna, zmajstrować tak fenomenalną grę i świadomie pozwolić jej - jak by nie patrzeć - utykać... ech. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Cóż, brak tego jest sporą oszczędnością (głównie czasu) ze strony twórców, ale kurka wodna, zmajstrować tak fenomenalną grę i świadomie pozwolić jej - jak by nie patrzeć - utykać... ech. Szczególnie, że gra była tworzona bardzo długo. Zapowiedziano ją w 2003 roku jako następca Baldursa. I nie wiem czy jest to możliwe, ale może dodatek cuś wniesie.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Fakt mogli dać głoś naszej postaci, niektóre dialogi nabrały by życia. Pat5 Wątpię, żeby chciało im się nagrywać głos naszego hero. W końcu to EA jest wydawcą gry, teraz skupiają się jak dalej wyciągać z nas kasę i chyba im się uda;) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Takeru2009 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 (edytowany) Fakt mogli dać głoś naszej postaci, niektóre dialogi nabrały by życia. Pat5 Wątpię, żeby chciało im się nagrywać głos naszego hero. W końcu to EA jest wydawcą gry, teraz skupiają się jak dalej wyciągać z nas kasę i chyba im się uda;) Pamiętaj też że każda rasa i płeć mają różne głosy. To daje 3 (rasy) razy dwa (płeć) czyli 6 i jeszcze razy 6 rodzajów głosów (doświadczony, intelektualista itd.) czyli w sumie 36 głosów. Jakbyś chciał żeby pod wszystko głos podłożyć? Poza tym to nie Gothic. W Baldurach i w innych grach BioWare nigdy nie podkładano głosów pod postaci. Edytowano Styczeń 1, 2010 przez Takeru2009 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 (edytowany) Tylko 2 głosy. Oczywiście, że płeć musi się różnić, ale rasy nie. Tym bardziej nikt nie kazał im dawać wyboru głosu przy tworzeniu postaci. EA troszkę tu się wmieszała i dała za dużo Simsów. W Baldurach i w innych grach BioWare nigdy nie podkładano głosów pod postaci. Primo, pod głównych postaci, secundo, chyba zapomniałeś, że BioWare tworzyło Mass Effect.. Edytowano Styczeń 1, 2010 przez Pat5 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Takeru2009 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Dobra Mass Effect to wyjątek. Ale jeśli grałeś w DA:O to wiesz że każda rasa i płeć tej rasy ma inny głos. Jeśli nie to przesłuchaj je. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Takeru - gdybym nie grał w DA, to nie było by mnie tutaj Wiem, że można wybierać kilka głosów przy tworzeniu postaci, ale jak pisałem wcześniej, gdyby twórcy dali głos głównemu bohaterowi, to raczej tych możliwości by nie było. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheNatooratx Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 O.o Czy ja jestem jydyna osoba ktorej brak glosu postaci gracza nie przeszkadza, a nawet sie podoba? Powaznie... Przez brak czytania wypowiedzi przez lektora mozna lepiej wczuc sie w postac, bo w takiej sytuacji nie tylko wybieramy co chcemy powiedziec, ale i jak to chcemy powiedziec. Prosty tekst moze brzmiec roznie rozniasto w zaleznosci od intonacji, humoru itd i taki sposob prowadzenia konwersacji pozwala nam 'wyobrazic sobie' jak sie wypowiadamy. Kiedy mamy lektora zostaje nam odebrana mozliwosc interpretacji NASZYCH wypowiedzi, a i zdarza sie, ze lektor powie cos nie tak jakbysmy tego chcieli. Przez pelny VA postaci gracza tracimy wrazenie kierowania NASZA postacia, a zamiast tego kierujemy 'kims tam'. Dobrym rozwiazaniem bylo by danie mozliwosci wyboru sposobu wypowiadania tych samych kwestii, np: 'powaznie', 'zatrobliwie', 'pogardliwie' czy to tam jeszcze by pasowalo. Oczywiscie takie podejscie wymagalo by dodatkowych kilku GB plikow dzwiekowych, wiec jest to raczej malo prawdopodobne. W takiej sytuacji jak obecnie jestem przeciwko dodawaniu VA dla postaci gracza. W subie tez nie jestem fanem pelnego VA dla NPCow, bo na tym traci zlozonosc dialogow(jak ja uwielbiam czytac opisy do dialogow) , chociaz fakt, w 'dynamicznych' sytuacjach VA sie faktycznie sprawdza. Co do porownania do Mass Effect... ME to strzelanka i przez to kieruje sie swoimi wlasnymi zasadami. Pomijajac juz to, ze system 'dialogowy' w ME(zwany 'rosyjska ruletka' badz 'kolem fortuny') ssie niczym czarna dziura. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 (edytowany) A czy macie jakiś swój ulubiony cytat? Mam na myśli wersję polską. Moim faworytem (a w zasadzie faworytami) są plotkujący goście w Lothering i tekst jednego z nich: "Lepiej uważać. Nadchodzą pomioty". Wiem, że to może trochę niewyszukane, ale jego akcent, jest niesamowity:) . Ten tekst nie może mi wyjść z głowy od dobrych kilku dni Jakie są Wasze propozycje? Edytowano Styczeń 1, 2010 przez Wuwu1978 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Najlepszy cytat? Nie mam takiego, choć podobało mi się motto Szarych Strażników, które pojawiało się w czasie ładowania gry. Nie pamiętam jak to leciało.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cragir Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 "W pokoju - czujność, w walce - zwycięstwo, w śmierci - poświęcenie" Za to mi najbardziej podobały się teksty Oghrena, w szczególności te dotyczące Alistaira - było z czego się pośmiać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demilisz Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 (edytowany) "W walce- zwycięstwo. W pokoju - czuwanie. W śmierci - ofiara" Z cytatów: Alistair w pewnym momencie może powiedzieć "a teraz pozwolisz, że pójdę do kąta i dostanę małego zawału serca" Edytowano Styczeń 1, 2010 przez Demilisz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gwynnbleid Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 No tak, postać się nie odzywa... Ale zauważcie, że gdyby wprowadzono nagrania, dialogi być może nie byłyby równie rozbudowane... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Jak już mówicie o Oghrenie, to przypomniało mi się, jak opowiadał jak pewien krasnolud nie potrafił wejść w berserk i żeby to zrobić - w ramach pomocy - musieli go kopnąć w jaja :D:D Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheNatooratx Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 (edytowany) Co do moich ulubionych cytatow, to chyba tylko dwa zapadly mi w pamiec. Pierwszy to rozmowa z Morrigan kiedy chce nas zaciagnac do namiotu(PS Gralem w wersje nie skarzona polskim dubbingiem): [Morrigan] - Tis cold in my tent, all alone... [Ahmad*] - Than get a thicker blanket. Drugi ulubiony cytat, to komentaz po przebudzeniu sie z koszmaru, gdy Alistair nas zagadal czy mialem zly sen: [Ahmad] - It must've been something I ate. Mnie bardzo bawi gdyz nieustannie kojazy mi sie z (moze Bio od niego zrzynalo?). * Mialo byc Ahmad ibn Cousland, ale imiona w DA sa idiotycznie ograniczone do jednego krotkiego wyrazu, a nazwiska, rownie bezsensownie, nie idzie zmienic. Mówiłem coś kiedyś o reaction images, ale nie do wszystkich mogło dostrzec; tl;dr: jesteśmy na NIE - Rankin Edytowano Styczeń 2, 2010 przez Rankin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Nazwiska nie idzie zmienić, bo jest przypisane do fabuły. No, ale takiemu weteranowi RPG chyba nie muszę tłumaczyć tak prostych rzeczy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheNatooratx Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 (edytowany) Chyba jednak musisz, gdyz najwyrazniej moj prosty umysl nie jest w stanie pojac dlaczego zamienienie w codexie nazwiska Cousland na , powiedzmy, 'Jesus Christ Superstar' jest niemozliwe(dziwnym trafem z imionami sie udalo). Jedyne co moze stac na przeszkodzie jest wypowiadanie nazwisk(argument przeciwko VA?), ale z tego co sie orietuje, to chyba tylko wlasnie Cousland i Aeducan sa wypowiadanie jakies 2-3 razy w calej grze, a wszystkie inne sa(chyba) przemilczane. Nawet te szlacheckie rody mozna obejsc zastepujac je czyms neutralnym, np: zamiast mowic 'Rodzina Cousnald' powiedza 'Twoja rodzina' albo 'Rod Aeducan' na 'Rod poleglego krola Endrina' i po sprawie. Takze nadal nie widze dlaczego nazwiska sa przypisane na stale. Na sile mozna to przebolec, jesli faktycznie co chwile ktos by to nasze nazwisko wypowiadal i mialo by to jakies znaczenie, a tak... Ale imion to niestety juz 'przebolec' sie nie da. Ograniczenie bezsensowne w calej rozciaglosci. Edytowano Styczeń 2, 2010 przez TheNatooratx Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Mi to nie przeszkadza. Za to chciałbym wiedzieć, co myślicie o muzyce w tej grze. Wg mnie jest ona na średnim poziomie. Nie mówię tu o , lecz o muzyce pojawiającej się bezpośrednio podczas grania. Ta jest kiepska, a czasami wręcz denerwuje, np. podczas walki w Redcliffe, odpierając atak żywych trupów. Wtedy aż musiałem ściszyć głośniki, bo ta muzyka była okropna, wręcz nie dało się jej słuchać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiloren Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Ja poza tą w menu nie kojarzę żadnej innej. Leciało coś podczas gry ale nie zwracało na siebie żadnej uwagi, więc żadnej nie jestem sobie w stanie przypomnieć. Więc zgadzam się że jest słaba. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Takeru2009 Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 No tak, postać się nie odzywa... Ale zauważcie, że gdyby wprowadzono nagrania, dialogi być może nie byłyby równie rozbudowane... Raczej chodzi o to że nie mógłbyś się wczuć w postać, którą grasz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...