Skocz do zawartości
Gość kabura

Need for Speed (seria)

Polecane posty

Trzeba było grać, jak wyszła ta gra. Ja ją załatwiłem po nfsu2, w 2004 roku, po którym myślałem, że to ideał. Ale nfsu był i jest ZNAKOMITY!!! Lepszy od następnych nfs-ów. I jeszcze coś. Za chwilę jadę do mediamarkt kupić tę grę za 5 dych, bo poprzednia płyta (oryginalna) pękła w napędzie, bo ONA JESZCZE JEST tego wart, tej kasy. Małe podsumowanko: nfsu przeszłem jak na razie 18 razy, nfsu2 11 razy, mw 5, carbona 3 a pro shita raz. A undercover to będzie jedno wielkie G.... A jak dalej będziesz marudził na nfsu, to uważaj na zielone hondy civic po ostrym tuningu... akurat ta moja honda jest na razie tylko w nfsu2, ale co tam...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie seria skończyła się na NFSMW następne części były już do chrzanu Most Wanted miał ten swój klimacik, że chciało mi się w niego grać.NFSU lepsza ale według, mnie gorsza od Most Wanted a w NFSU2 był jakiś dziwaczny tryb jazdy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze coś. Za chwilę jadę do mediamarkt kupić tę grę za 5 dych, bo poprzednia płyta (oryginalna) pękła w napędzie, bo ONA JESZCZE JEST tego wart, tej kasy.

Nie jestem na 110% pewny ale chyba widziałem w MM pakiet NFSU2 MW i Carbon w jednym pudełku. Warto się za tym rozejrzeć. Cena była nawet zachęcająca wychodziło chyba trochę ponad 20 zł za jedną grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie wczoraj włączyłem NFS:U :) Zatrzymałem się na 40 wyścigu chyba, postanowiłem w końcu przejść. Jestem na 70-którymś. Do wtorku na pewno przejdę całe. Będę mieć prześwietną skalę porównawczą do Undercovera. I zobaczy się w co lepiej się gra ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy NFS z policją most wanted(ewetułanie carbon) / High Stakes (oczywiscie jak my gramy policją :D bo fajnie tak zasadzić koledze kolczatkę pod koła)

Najlepszy NFS z Tuningiem Undergrund 2

Najgorszy z NFS , Pro Street BRAK klimatu nielegalnych wyścigów.

Najlepsza frajda z jazdy NFS Porsche

Najlepszy NFS (moim zdaniem) NFS Porsche

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99 wyścig już mam ;) Wszystkich jest 111, do jutra skończę na bank.

Jestem pod ogromnym wrażeniem. Dawno w Undergrounda nie grałem... Ale nadal mi daje tyle frajdy co w 2003 roku, ta gra ma w sobie to "coś". Bez zbędnych bajerów itd. Tuning nie jest aż tak skomplikowany, ale nie ma problemu z tym, by zrobić coś indywidualnego. Wyścigi są tak energiczne, że szok. A grafika nawet dziś wygląda dobrze ;]

Najlepszy NFS moim zdaniem to właśnie Underground, nie tam żaden Most Wanted, ani Underground 2. Te gry straciły klimat i energię jaką miała wcześniej seria NFS.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pakietu nfsu2, mw carbon: widziałem, ale te gry są wart te 20 parę zeta za każdą, ale też świadczy o tym, że u1 jest lepszy grywalnie. Konkurencja typu 1 dobra gra za 5 dych a 3 średnie (chociaż u2 się do średnich nie zalicza) za ponad 7 dych są dobre tylko dla tych, którzy chcą mieć kilka gier naraz, bo np. kupili pierwszego kompa,a nfs ma jednak wyrobioną markę. Chociaż i tak CD-A daje lepsze fulle za mniej:-) A tak ogólnikowo: widział ktoś kiedyś hot pursuit 2 i u1 razem w pakiecie? Jak już, to są oddzielnie.

PS. już instaluje u1...

PS2. PABLO9666, jakim cudem przeszłeś nfsu w 2 godziny??? cheater jakiś...

PS3. Ktoś wie, czy i kiedy będzie demo undercovera? Jak dla mnie to ostatnia szansa dla nfs-ów, żebym jeszcze grał w tę serię...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS3. Ktoś wie, czy i kiedy będzie demo undercovera? Jak dla mnie to ostatnia szansa dla nfs-ów, żebym jeszcze grał w tę serię...

Nie będzie dema Undercovera, więc będziemy kupowali (ktoś będzie...?) kota w worku. Pewnie EA wychodzi ze (znając życie słusznego) założenią, że każdemu, kto grę zobaczy, odechce się ją kupować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie i tak najlepszy z całej serii był NFS III. Boże, ile ja się w to ugrałem...i grywam nawet do dziś. Na nim zaczęła się moja przygoda z tą sagą, później było niby też fajnie, ale jednak jeśli miałbym zrobić listę ulubionych NFSy, to byłaby ona idealnym odwróceniem chronoligicznego spisu wszystkich "need forów" (może jedynie zamieniłbym marnego UG2 z przyjemnym MW).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po Pro Street ERA tuningu powinna zniknąć, albo stworzyć np NFS Ferrari coś tam :P, i będą same samochody spod fabryki Maranello, na wzór fajnego Porsche.

EA z niewiadomych przyczyn nigdy nie miało licencji na Ferrari. A wielka szkoda bo chętnie bym tą markę w jakimś NFS zobaczył.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już przy tuningu w PS jesteśmy, miał on niby być dużo mniej ograniczony niż w poprzedniczkach? To niech mi tkoś zdefiniuje słowo "wolność", bo takie coś jak możliwość tuningowania tylko karierowcyh samochodów czy konieczność ustawiania wszystkiego pod aerodynamikę kłóci się ze znanym mi znaczeniem tego słowa.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wielokrotnie to tutaj nakreślałem, to tuning w nfs od MW po prostu suxx.

W MW, można było tuningować już tylko Body kit( jest skorupa, glanc na golfie, jeszcze tylko po barbie i pod klub).

W CRB, dostaliśmy może już zderzaki, ale były one strasznie brzydkie, i było ich okrutnie mało. Co prawda był ten cały ASC, ale co z tego, ile wariacji tego samego zderzaka można oglądać, zwłaszcza, że za dużo modyfikacji w tym nie mieliśmy. A o tuningu skorupy można było zapomnieć( szkoda, bo niektóre były naprawdę ładne), zamiast tego dostaliśmy mnóstwo nudnych prawie identycznych( i strasznie brzydkich) spoilerów, i masę felg, też niezbyt ładnych, zresztą ich model nie inspirował do dobierania ich pod body.

Wreszcie PS, strasznie mało strasznie brzydkich skorup( kombinacje zderzaków i progów z poprzedniej części to niezbyt dobry pomysł, jakby ci specjaliści od tuningu, którzy niby to pomagali przy produkcji, ze wsi się urwali, i na serio nie mieli najmniejszej ochoty zajrzeć do chociaż jednego katalogu z częściami), strasznie mało nudnych( i w kilku przypadkach) takich samych spoilerów, niby to wszystko sygnowane nazwami firm, ale raczej bym nie szalał.

I znów masa felg, firmowych, jak zawsze. Jedyne co naprawdę w tym wszystkim nowe, to klatka i fotele. Hura, po prostu skakać pod niebiosa.

W CRB oraz PS jedynie z naklejkami się postarali, z czego w Proszit już bardziej, lecz i tak nie ma się czym jarać.

Elekronicy zapewniają, że tym razem zajrzeli do katalogów, momo, neuspeed itd. itp. etc. ale jakoś im nie wierzę, z traileru prezentującego tuning, wynika raczej, ze mamy powtórkę z PS, tylko, że bez klatek foteli( i innych elementów- o BK chodzi mi również, tuningu wizualnego, których w PS zabrakło). Pewnie w zamian za powtarzalność dostaniemy tony alufelg, jak zwykle firmowych oczywiście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu te pakiety... A co do Ferrari w nfs: w hot pursuit 2 były te cacka:-)

Już w NFS2 można było dwoma Ferrari pojeździć. 355 i F50. W Hot Pursuit były też 2. 355 i Maranello. Ja osobiście zamiast tego wolałbym 360 Modena.

Ja najczęściej w NFSIII popylałem Lamborghini Diablo i tak samo w HP2.

Swoją drogą szkoda, że w Undercover dali McLarena ale już właśnie o Diablo zapomnieli.

Co do tuningu to swoją drogą niby szkoda, że bawią się w modyfikacje body itp. ale moim zdaniem to jest też zaleta bo jakoś nie widzi mi się specjalnie McLaren czy Aston Martin DB9 ze zderzakami, progami i innymi bajerami gdyby tuning miał przypominać choćby ten z NFSU2 i NFSU.

O co mi chodzi? O to, że takie samochody by wyglądały po prostu szpetnie z różnymi ziomerskimi bajerami.

W przypadku Pro Street to może istotnie denerwować bo tam jest więcej samochodów, do których taki tuning by pasował ale w Undercover gdzie 3/4 maszyn to super samochody to ten tuning by mi jakoś tam nie pasował.

Takie jest moje zdanie.

Edytowano przez Ruhisu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem jakiś trailer na youtubie (tzn. gameplay z policją) to sobie pomyślałem, co za żal, bo wszystko było idento jak w Most Wantedzie prócz paru szczegółów, no i oczywiście ten "bajer" co można takie heroiczne manewry robić, było to pokazane i tylko mnie dobiło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych heroizmów to tak: a) hamowanie i wsteczny to tak trochę przegięcie B) szybki obrót o 180 to już fan\jny bajer ale strasznie nierealistyczny :P c) wspomaganie skrecanie tez jakaś lipa psuje cała zabawe z wbijana sie w sciane z poslizgu :P jak to było w MW :) Teraz tylko czekać aż na PS2 wyjdze i zakupić i zobaczyc co to będzie :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tuningu to swoją drogą niby szkoda, że bawią się w modyfikacje body itp. ale moim zdaniem to jest też zaleta bo jakoś nie widzi mi się specjalnie McLaren czy Aston Martin DB9 ze zderzakami, progami i innymi bajerami gdyby tuning miał przypominać choćby ten z NFSU2 i NFSU.

O co mi chodzi? O to, że takie samochody by wyglądały po prostu szpetnie z różnymi ziomerskimi bajerami.

W przypadku Pro Street to może istotnie denerwować bo tam jest więcej samochodów, do których taki tuning by pasował ale w Undercover gdzie 3/4 maszyn to super samochody to ten tuning by mi jakoś tam nie pasował.

Takie jest moje zdanie.

Po raz kolejny będę bronił tuningu. To, ze tak napisałeś znaczy o twoim wąskim polu widzenia. Owszem modyfikacje jakie były w ostatnich częściach nfs były by straszne przy tak pięknych samochodach( i zwykle były dlatego ich unikałem, zwykle).

Zwykle nic dobrego z takich miksów nie wynikało,( Ford GT 40 i jego paskudne bodykit'y oraz spoilery, okrucieństwo w pełnej krasie), żeby jak to wcześniej napomknąłem, twórcy zajrzeli do chociaż jednego katalogu to zapewne wyglądało by to w ogóle inaczej. Dla oferty niektórych film sięgają dziesiątek modeli felg, spoilerów, części body kil, po "kolczyk" na felgę czy tłumik. I niektóre koncepty tunerów są nawet ładniejsze niż koncepty profesjonalnych twórców. Zamiast tego mieliśmy bubel tuningowy. straszna nuda. i psucie pięknych aut. Nic nie poradzisz, teraz gry tworzą ludzie z ograniczoną choć bujną wyobraźnią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszy to UG2 i Most wanted... Po Carbonie i Pro Street straciłem chęć do NFS'ów, pożyjemy zobaczymy co będzie z tego Undercover, jak dla mnie zapowiada się ciekawie, premiera już w piątek.

zgadzam sie z toba most wanted i U2 to moje ulibione, carbon i pro... żałuję że kase wydalem na nie... ale czlowiek uczy sie na błedach dlatego tym razem najpierw demo :rolleyes:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby ma dema nie być. A co do tuningu: W undergroundach dało się (w niektórych przypadkach) stworzyć auto niepowtarzalne, które nie kłóciło się z dobrym lub nawet znakomitym stylem, ale w nowszych częściach nie ma sensu kupowanie zderzaków, spoilerów, body-kitów do superdrogich bryk. Dla nich powinien być tuning jak w tdu, żeby nie psuć wyglądu. W rzeczywistości lepiej niepowtarzalnie stunować np. peugeot 205 niż kupić i jeździć lambo murcielago lp640. Wyjdzie o wiele taniej, a i tak wszyscy będą patrzeć. A że wolniejsze? Lepiej jest czasami jeździć wolniej, ale bezpiecznie nawet w grach takich ja nfs. (Jaka jest różnica między 360 km/h grande punto a 407 km/h murcielago?)

Punciaka dało się opanować przy tej prędkości. Lambo latało po całej autostradzie ( na boki, znaczy się). A tak wogóle niektórzy lubią stuningować popularne autka, inni wolą jeździć drogimi autami po tylko mechanicznym tuningu, a co całkiem dziwniejsi lubią tuningować wizualnie piękne auta. Ja w zasadzie do pierwszych dwóch typów się zaliczam:-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...