Skocz do zawartości
Gość kabura

Splinter Cell (seria)

Polecane posty

Poczekamy spokojnie jeszcze na ocenę w Cd Action,

Wiem ze to forum FA i że mogę się narazić. Ale po co czekać na ocene w CDA. czy ona wniesie coś nowego? Ocena jak ocena nie zawsze w CDA jest słyszna. Moje zdanie i tego sie trzymam. Ja tam specjalnie nie kupie CDA zęby nie patrzeć na screeny :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Achtung :!:

Na GOL'u Splinter Cell dostał 88%

http://www.gry-online.pl/s020.asp?ID=3703

Można się spodziewać takich ocen. Za dobrą jest "marką" ten Nasz Sam Fisher aby można było go w kolejnych częściach "zarżnąć". Poczekamy spokojnie jeszcze na ocenę w Cd Action, a potem radośnie udamy się do sklepu...komputerowego w celu wymiany sprzętu, a dopiero potem po grę :P:P

Ja jako ocenę w CDA spodziewam się takiej jak Chaos Theory czyli 9+

Jak będzie - przekonamy się wkrótce

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy silnik w trybie multi (mowa o Double Agent) jest taki sam jak w singlu a zatem wymagania sa takie same?

hmmm. Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie. Ponieważ silnik jest inny ale gra bardziej się tnie :oops: . No ale już wyszedł jakiś patch wiec nie wiadomo czy nie poprawili. Patcha do dema multi nie ma :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie

Gra w multi w trybie offline, działa płynnie na maxymalnych detalach na sprzęcie AMD Athlon XP +2200, 512 MB RAm i GeForce 6600GT (mercem podczas strzałów i z włączona latarka - znacznie gorzej), jednakże w trybie online z innimi graczami gra wyciaga mi 3-9 fps na minimalnych ustawieniach !!

Ja jako ocenę w CDA spodziewam się takiej jak Chaos Theory czyli 9+

Jak będzie - przekonamy się wkrótce

Ja nie byłbym tak optymistycznie nastawiony, ponieważ gra jedyne co ma lepszego to bardziej zróżnicowane lokacje, lepsza muzyke i klimat, a tak pozatym SCDA jest jakby dodatkiem do SCCT, czymś na wzór Pandora Tomorrow, a pierwszym Splinter Cellem. Z doświadczeń znajoych, którzy mieli okazję grac w pełną wersję wynika iż nie pieja z zachwtu, w dodatku co się okazało wersje SCDA na PC, XBox czy chocby PS2 różnią się w znacznym stopniu szczególnie w trybie single. Wg mnie ocena będzie miedzy 7 a 8, nie więcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - premiera 5 grudnia w podwójnej wersji językowej

2006-11-22 13:43

Jako partner firmy Ubisoft w Polsce, mamy przyjemność poinformować, że ustalona została oficjalna data wydania najnowszej odsłony przygód Sama Fishera - Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent. Kontynuacja bestsellerowej serii Splinter Cell pojawi się w sklepach już 5 grudnia, z zaimplementowanym patchem 1.01 i w podwójnej wersji językowej do wyboru. Gracze sami zdecydują czy chcą uruchomić Double Agent w oryginalnej, angielskiej wersji językowej, czy w polskiej wersji z napisami i dialogami, w której w postać agenta Fishera wcielił się Mirosław Baka. W celu zapewnienia kompatybilności z serwerami światowymi, gra w trybie wieloosobowym dostępna będzie wyłącznie wersji angielskiej. Cena gry ustalona została na przystępnym poziomie 99,90 złotych.

Jednocześnie informujemy, że wysyłka gier do osób, które zamówiły (bądź zamówią) grę w naszym sklepie internetowym rozpocznie się już 29 listopada.

29 wyślą to jest środa to tak gdzies dojdzie na piatek :)

A oprócz tego tutaj news do LEK od Cenegi dotyczący wyglądu pudełka na przykładzie gry MYST - no ale można sobie wyobrazić World Of Splinter cell :)http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=29865

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ukończyłem demko i powiem że zrobiło na mnie wrażenie (wymaganiami też), ale po kolei:

misja "zimowo-tankowcowa" już na samym początku pokazuje nam co może być całkiem nowego w Podwójnym Agencie - pływanie i misje dzienne. śnieg fajnie ogranicza widoczność przeciwnikowi więc można podejść bardzo blisko właściwie przystawiając lufę do łba niemilca. a moment kiedy wynurzając się spod lodu wciągniemy tam przeciwnika i już pod wodą złamiemy mu kark (przecudne "chrupnięcie" płynie wtedy z głośnika) będzie jednym z fajniejszych momentów dema.

dalej to już Splinter Cellowy standard - skradamy się, walimy w łeb, idziemy dalej.

dalsza część misji - ta rozgrywana na tankowcu już tak bardzo nie powala jak początek, ale mimo to trzyma klimat (mimo że kończy się głupio, a nawet wkurzająco - nie dane jest nam tak na prawdę ukończyć misji!!!)

graficznie - jest bajecznie (choć nie widziałem SC-DA w pełnej krasie. to jednak jestem bardzo zadowolony z tego co zobaczyłem, fajne efekty to przede wszystkim motyw z zalanym wodą obrazem kiedy Sam wyłazi z wody, kozacko układające się cienie kiedy niemilec odpala flarę, efekt soczewki przy patrzeniu przez celownik i kilka innych

co denerwuje - łamanie kodów (chyba jeszcze bardziej porąbane niż w Chaos Theory - polega na wyłapaniu w tłumie zmieniających się liczb tej jednej która akurat się zatrzymała).

- wymagania - o ile Chaos Theory chodził dość szybko przy rozsądnych ustawieniach to Double Agent na podobnych czasem przycina (aha i robi się coś śmiesznego - na samym początku misji kiedy Sam ląduje po skoku spadochronowym jest cały czarny - po prostu wsiąkają z niego tekstury, dopiero po przejściu fragmentu - kiedy wynurzy się z wody mogłem się dokładnie przyjrzeć zimowemu kamuflażowi)

- trochę dziwna też jest orientacja wrogów (scena - otwarte drzwi, oponent wychodzi na dwór (z kajuty) wprost na mnie, jest na celowniku, ale dowiaduje się o tym dopiero jak prawie na mnie nadeptuje!)

po dość krótkim demie ciężko osądzić czy będzie to gra WIELKA czy BARDZO WIELKA I PRZEWSPANIAŁA (trudno ocenić chociażby z tego względu, że nie dane jest nam sprawdzenie jak działa system wyborów między celami NSA a JBA, brakuje tego czegoś co sprawiłoby że gracz się zastanawia czy danego typa rozwalić czy nie (jak to miało miejsce w drugiej części )

tak czy inaczej zamówiłem DA jakiś czas temu i z niecierpliwością czekam aż kurier da mi powód do radości i zarywania nocy (byle tylko patch poprawił szybkość działania!!)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra ma takie wymagania bo jest oparta na unreal engine 3.0

Gra ma takie wymagania bo była robiona z myślą o x360. Ale AŻ takich dużych wymagań nie ma: demo mi latało bardzo fajnie na 1gb ramu i gf6600gt w 1024x768. Wymagania są standardowe - jak na dzisiejsze czasy, a były by niewiele wyższe niż te chaos theory, gdyby ubisoft nie olewał PC. A najciekawsze, że wersja PC Double Agent została trochę uszczuplona graficznie w stosunku do wersji x360, żeby móc obsłużyć więcej kart graficznych niż tylko najlepsze modele ge force 7, a jednocześnie wymaga tylko i wyłącznie PS 3.0 :P Niedawno zdesperowani posiadacze zwłaszcza radeonów z ps2.0 otrzymali oficjalną odpowiedź na forum splinter cella: patcha dodającego obsługę ps2.0 nie będzie...

Inna sprawa: Splinter Cell był multiplatformowy od samego początku, ale nigdy bym nie powiedział np. o pierwszym SC, czy o Chaos Theory, że gram w konwersję z konsoli, dla mnie SC był od zawsze grą wybitnie pecetową (nieważne jaka jest prawda). To się jednak zmieniło wraz z Double Agent - grając w demo na każdym kroku widziałem ślady Xboxa 360 (menu wyboru broni/gadżetów na przykład). W ogóle ten rok dla PC był bardzo zły (bo minął w cieniu x360), a najbardziej mnie boli nastawienie się Ubisoftu całkowicie na rynek konsolowy: i to w naprawdę bezczelny sposób - spójrzcie na R6 Lockdown (a i Vegas nie będzie prawdziwym R6). Rośnie nam drugie EA...

Double Agent może być dobrą grą, ale odpycha mnie jej konsolowy rodowód. Jakoś nie mam ochoty wydawać 100 zł na głupią, bezmyślną konwersję z x360. Może recka z nowego CDA mnie przekona... Inaczej dla mnie Splinter Cell pozostanie trylogią.

ps. a i mogę się mylić, ale silnik DA jest tym samym silnikiem co został użyty w Chaos Theory (tylko - rzecz jasna - podrasowanym), tak samo jak Pandora Tomorrow chodzi na silniku pierwszego SC.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się: UBI nie jest drugim EA. Jeszcze. He, zobacz ich zapowiedzi: Splinter Cell 5, Prince of Persia 4, GR Advanced Warfighter 2, Silent Hunter 4, kolejne Rainbow Six... Co ci to przypomina? :P Ich polityka wydawnicza staje się już tak wykalkulowana, jak EA: te tytuły na pewno dobrze się sprzedadzą, innych nie robimy. Kiedyś przynajmniej stać ich było na ryzyko (wydając chociażby Beyond Good & Evil, czy Sands of Time).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie do osób które zamówiły SC:DA w sklepie internetowym cenegi:

czy odstaliście już towar? bo mieli rozpocząć wysyłkę 29 (chodzi mi o opcję z kurierem), i teraz nie wiem czy już ich opierniczać za opieszałość czy jeszcze zaczekać..

jeśli ktoś miałby jakieś informacje to proszę o kontakt czy cuś:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje ustalenia w sprawie wysyłki:

jeśli w zakładce "moje zamówienia" pojawi się status "zrealizowane" zamiast "zaakceptowane" to dopiero wtedy paczka idzie do kuriera

firma kurierska ma 24 godziny na realizację (z reguły taki czas przy najtańszych opcjach)

nie wiem jak jest z dostarczaniem paczek w łykendy, ale sądzę, że nie kurierzy nie dostarczają wtedy paczek zwykłych

jeśli komuś na coś zda się informacja to zamówiłem 26 października, a status mam nadal "zaakceptowane":(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że mnie też przeraziła ocena Double Agent w Cda.

Mam takie pytanko. Tzn na jakie detale według was moge liczyć na takim sprzęcie :

-Asus M2N-E (nVidia nForce 570 Ultra)

-AMD Athlon 64 3500+ Orleans

-GeForce PCI-E 7600GT Palit XpertVision 256mb / 128bit

-DDR2 2x512MB PC-667 Kingston

Chciałbym wiedzieć na czym stoje żeby później nie mieć nie miłej niespodzianki :wink:.

A gre kupuje dopiero chyba około 10-12 grudnia bo wcześniej nie będzie na nią funduszy :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HA, zobacz czy to cię zachwyci :D:D

Szczerze, to tak można zrobić z większością tytułów, która ma niechlujnie zaimplementowany rag-doll. Tak naprawdę nie widzę w tym nic zabawnego. Sam pamiętam jak grając w Hitmana, jeden z zabitych bandziorów nagle zaczął "stepować" jedną nogą...

Nie wiem czy takich błędów się szuka specjalnie, czy po prostu są... nie ważne. Co tu jest ważne to to, że mamy do czynienia ze Splinter Cellem. Gram w tę grę od 2003 roku (czyli od pierwszej częsci) i spokojnie mogę powiedzieć, że wszystkie jej części były wykonane bardzo profesjonalnie, a Chaos Theory - perfekcyjnie. Gdybyśmy nie mieli do czynienia z SC, to Double Agent dostał by w CDA min. 7, max. 8+, a tak jest marna szóstka.

A video jest baaardzo zabawne :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy takich błędów się szuka specjalnie, czy po prostu są... nie ważne. Co tu jest ważne to to, że mamy do czynienia ze Splinter Cellem. Gram w tę grę od 2003 roku (czyli od pierwszej częsci) i spokojnie mogę powiedzieć, że wszystkie jej części były wykonane bardzo profesjonalnie, a Chaos Theory - perfekcyjnie. Gdybyśmy nie mieli do czynienia z SC, to Double Agent dostał by w CDA min. 7, max. 8+, a tak jest marna szóstka.

Zgadzam się... Marka robi swoje i nic tego nie zmieni...

W sumie, które studio tak niechlujnie złożyło wersję na PC? Z tego co wiem to Montreal stworzył wersje Xbox1 i PS2, Shanghai Xbox360, Annecy Multipayery. Pozostaje więc Mediolan...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po ukończeniu 4 misji - wprowadzenie, więzienie, kwatera JBA i plansza znana z dema (lodowa pustynia+tankowiec) powiem krótko:

W dechę:D

gra się trochę inaczej niż w poprzednie, chyba trochę bardziej taktyką save-load, bardziej na czuja (brak sygnalizacji jak bardzo Sam jest oświetlony), ale generalnie uważam że ocena w CD-A powinna być trochę wyższa niż te nieszczęsne 6.

co prawda posmakowałem jedynie początku, ale sądzę, że dalej będzie już tylko lepiej.

niesamowite ataki spod wody, niezłe cut-scenki, do tego bardzo fajne początki misji - a to spadochron się nie otwiera, a to śmigłowiec trzeba wyprowadzić z turbulencji, ciekawe co będzie dalej:).

jedyne co boli to wymagania (mój Gf6200 ledwuśko się wyrabia) i jeśli macie mało miejsca na dysku to sugeruję wywalenie kilku rzeczy bo Double Agent ma 10Gb apetyt na przestrzeń twardzielową.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być moze kogoś to interesuje jak wygląda Limitowana Edycja Kolekcjonerska Splinter Cell:

Foty LEK

img0022ec1.th.jpg

img0023rb8.th.jpg

img0024vt2.th.jpg

Jest tam ta cała Limitowana Edycja Kolekcjonerska - ale są jeszcze miejsca na 2 płyty więc w jedną wsadziłem sobie Double Agenta a w drugą wolną dołożę 5 część Splintera albo jak kupię Soundtrack Amona Tobina z SCCT.

Hmmm. Ciężko mi powiedzieć z czego jest TO zrobione.

1. To wielkie pudło z nadrukami - to gruba "tektura" lakierowana i "pastowana :P "

2. Pojemnik na płyty z przegródkami zrobiony z aksamitu.

3. Przegródki są naprawdę fajne :)

Odpaliłem na razie tylko Splinter Cella część pierwszą. Pierwsze co się rzuca na oczy w spolszczeniu (pomijając to że gra chodzi bez płyty) jest to , że przetłumaczyli nawet te dialogi które są wymawiane w czasie gry przez NPC (dialogi się wyświetlają u góry ekranu

splintercell20061226000si8.th.jpg

Jak macie jakies pytania to walić :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...