Jacekxyz Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 (edytowany) Aha, jeszcze jedna rzecz. ten duszek kłamał, powiedział, że niszcząc cybernetyki zabiję także siebie bo mam w sobie cybernetyczne elementy, ale u mnie było przebudzenie więc moja decyzja była na wskroś szlachetna. Chciałem zabić żniwiarzy kosztem swojego życia a jednak udało się przeżyć. Może się okazać, że Edi i Gethy też przetrwają. Może broń była tylko na żniwiarzy - słowa "duszka" były czystą indoktrynacją i mogły nie mieć nic wspólnego z prawdą. Dodatkowo zniszczenie przekaźników masy też mogło być wizją - rodzajem zemsty żniwiarzy tak aby mnie zabolało... Jeśli jednak Bio zawiodło i była to żywa Shepard (czyli wszystko bez sensu i pomieszane) i Joker wydostał się z układu słonecznego - mogło się to przydarzyć też innym statkom a może większości - w końcu nie wiadomo dlaczego Joker poleciał. Ta kula wokół Cytadeli była dosyć duża. Jak myślicie co oznacza ten link (uwaga można to uznać za spoilery): http://masseffect.bioware.com/community/comm_center/ czyżby Bio uzyskało to na co liczyło? Edytowano Marzec 31, 2012 przez Jacekxyz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 @ Jacekxyz - zawsze BW może sugerować się zdaniem większości, choć jeżeli nie szykowali tego od początku, uznaję ich za niepoważne i mało profesjonalne studio. Wychodzi na to, że fani wiedzą o wiele więcej nt. świata gry, niż ich twórcy. Absurd? Jak nic. ten duszek kłamał, powiedział, że niszcząc cybernetyki zabiję także siebie (...) więc moja decyzja była na wskroś szlachetna. To nie duszek, tylko IMO tak sobie Shepard (pod wpływem indoktrynacji?) wyobrażał katalizator. Katalizatorem nie był ten chłopiec, który ginie na początku gry, to była tylko taka wizja - być może Żniwiarze wykorzystali to, że Shepard przejmował się tym chłopcem (wnioskować można to po jego wizjach / snach w trakcie gry) i stąd podsunęli mu taką jego postać, by go "zmiękczyć" i zmylić. W końcu to najbardziej inteligentne maszyny w galaktyce, choć jak widać - nie inteligentniejsze od Sheparda. Dodatkowo zniszczenie przekaźników masy też mogło być wizją - rodzajem zemsty żniwiarzy tak aby mnie zabolało... Nieco naciągane, ale pasuje do teorii, o których było w temacie wspominane setki razy. Jak myślicie co oznacza ten link Skądeś to wygrzebał? Wygląda na swego rodzaju tablicę z opiniami (?). Na pierwszy rzut oka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 Jak myślicie co oznacza ten link (uwaga można to uznać za spoilery): http://masseffect.bioware.com/community/comm_center/ W zasadzie o co z tym chodzi? Jest ładna muzyczka, różne obrazki przelatują do różnych rzeczy o ME, ale co w tym ma być takiego? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacekxyz Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 (edytowany) Może chodzi o to, że gra i zakończenie spotakały się z dużym odzewem. Wcześniej mówili poczekajmy niech więcej osób skończy. Być może jest to jakiś grunt pod nadchodzącą wypowiedź w sprawie zakończenia? Edytowano Marzec 31, 2012 przez Jacekxyz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SomaticSense Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 (edytowany) W zasadzie o co z tym chodzi? Jest ładna muzyczka, różne obrazki przelatują do różnych rzeczy o ME, ale co w tym ma być takiego? No właśnie chodzi o to, że na tej stronie widnieją opinie ludzi o ME3. Co ciekawe jest tam berdzo dużo narzekań na zakończenie. Dziwne wydaje się to, że zawartość nie jest filtrowana i można znaleźć dużo krytyki. Tak jakby Bioware chciało żebyśmy to zobaczyli. Edytowano Marzec 31, 2012 przez SomaticSense Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeth711 Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 (edytowany) Może w ten pokrętny sposób chcą pokazać, że jednak słuchają ludzi i biorą pod uwagę wszelaki feedback (tak wiem, naiwny jestem). Albo też, robią sobie jaja z powodu 1 kwietnia. Druga opcja jest mniej prawdopodobna ze względu na wypowiedź jednego z członków BioWare Michaela Gamble na Twitterze: http://30.media.tumblr.com/tumblr_m1qgv5De...4nlgko1_500.png A dla ludzi, którzy przeszli wszystkie części Mass Effecta zamieszczam linki do bardziej dokładnej analizy wspomnianej serii (jest tam sporo na temat ME3 ale pod uwagę są brane różne sytuacje z poprzednich części). Oba filmy są tego samego autora ale niestety tylko w języku angielskim. Mimo tego polecam je obejrzeć, są naprawdę ciekawe: Część pierwsza: Część druga: Edytowano Marzec 31, 2012 przez Ardeth711 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiOx Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 (edytowany) Haha,: "Może by ogłosić fioletowe zakończenie jako DLC po 5$ na 1go kwietnia?", "Cenię sobie moje życie. Dziekujęcibardzo."... Czyli jednak słuchają i ślędż rage uważnie To comm center to faktycznie rzecz raczej zaplanowana. Ciekawy jestem czy ktoś tam zbiera i wrzuca opinie ręcznie czy jakiś robot wyczesuje wszystko co znajdzie Bo w takiej sytuacji raczej krzyku będzie więcej Ja polecam to: mimika gościa pokazujacego stany swoich uczuć podczas gry na poczatku filmiku - bezcenna i zgodna z moimi ! A do tego całkiem sensownie około 12:30 narzeka na zrąbany system questowania... Edytowano Marzec 31, 2012 przez LiOx Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 A powiedzcie, jak to jest z momentem naliczania gotowości galaktycznej. Ja nigdy nie przechodziłem gier po calaku (wyjątek to boski DE:HR), ani nie bawiłem się w takie rzeczy, jak ta gotowość, więc wziąłem się za atak na bazę Cerberusa przy gotowości 73% i 4,5k zebranej floty (zero wsparcia quarian i salarian). Czy skoro już zacząłem tą sekwencję, to nie muszę już się martwić spadającą wartością gotowości,czy nalicza to dopiero później? Niby Hackett już powiedział, że mobilizuje flotę. Mogę sobie dać już z tym spokój? Teraz mam 65%, ale zapis z 73%. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lochness Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 Zastanawia mnie pewna rzecz. Po wyjściu Jokera i teamu z Normandii było ujęcie z planetą/księżycem na niebie w oddali. Później, gdy astronom opowiada o Shepardzie, na niebie widać podobne obiekty. Myślicie, że to jest to samo miejsce? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary96 Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 (edytowany) A powiedzcie, jak to jest z momentem naliczania gotowości galaktycznej. Ja nigdy nie przechodziłem gier po calaku (wyjątek to boski DE:HR), ani nie bawiłem się w takie rzeczy, jak ta gotowość, więc wziąłem się za atak na bazę Cerberusa przy gotowości 73% i 4,5k zebranej floty (zero wsparcia quarian i salarian). Czy skoro już zacząłem tą sekwencję, to nie muszę już się martwić spadającą wartością gotowości,czy nalicza to dopiero później? Niby Hackett już powiedział, że mobilizuje flotę. Mogę sobie dać już z tym spokój? Teraz mam 65%, ale zapis z 73%. Ja bym polecał nabić sobie z powrotem 80%. Wydaje mi się że wskaźnik będzie spadać do momentu lądowania na Ziemi. A potem to juz wszystko zależy od save. Edytowano Marzec 31, 2012 przez Szary96 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 @Lochness To niemal oczywiste. Joker i załoga Normandii przybywają na jakąś obcą i zdatną do życia planetę gdzie później zakładają cywilizacje w której legenda o Shepardzie jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
b3rt Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 Właśnie, co w ogóle ma większy wpływ na zakończenie, gotowość czy punkty? Chciałbym się dorwać do lepszego zakończenia, wczytałem save sprzed ataku na Cerberusa i mam ok. 4200 punktow, i gotowość chyba 73%. W sumie sam nie wiem czy mogę jeszcze jakoś podbić punkty, bo zostało mi może pięć zadań w stylu "zaleć, weź, wróć na Cytadele". Gotowość mógłbym podbić przez multi bo szybko idzie jak się ma ogarnięty team, ale czy to faktycznie ma znaczący wpływ na koniec? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mewho Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 (edytowany) @Lochness To niemal oczywiste. Joker i załoga Normandii przybywają na jakąś obcą i zdatną do życia planetę gdzie później zakładają cywilizacje w której legenda o Shepardzie jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Z tak olbrzymią pulą genów to musi być bardzo ciekawa cywilizacja @b3rt Tak, jedyny wpływ na to czy będziesz miał tzw. "dobre" zakończenie to efektywna siła militarna (dolny pasek), czyli ta, którą można podbić na multi. Przy okazji - uważam za skandaliczne pociągnięcie EA by zmuszać gracza do młócenia w MP by uzyskać "dobre" zakończenie. Ja kończąc grę miałem niewiele ponad 7k punktów, jednak bardzo nie lubię grać w MP, tak więc mimo to, że zrobiłem prawie wszystko (prawie, bo kilka questów mi skasował atak Cerberusa na Cytadelę, nie wiem czy to zamierzony prztyczek w nos, czy po prostu niechlujne projektowanie) to i tak nie osiągnę odpowiedniego jedynego liczącego się współczynnika w grze. Olej fabułe - szczelaj w multi. Mnie takie postawienie sprawy w grze aspirującej do miana RPG się nie podoba. Edytowano Marzec 31, 2012 przez mewho Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki970 Napisano Marzec 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2012 Gorzej, że kiedyś wyłączą serwery i wtedy będzie kicha - 50%. Można - z tego co wiem - edytować odpowiedni plik zwiększając liczbę pkt, więc jest szansa, że za kilka lat nie będzie problemów. Możesz powiedzieć więcej na ten temat? Bo w ME 3 już gram, ale w multi grać nie zamierzam, a z tego co widzę, to jak nie pogram w multi to będę miał najgorsze zakończenie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 Ja polecam to: mimika gościa pokazujacego stany swoich uczuć podczas gry na poczatku filmiku - bezcenna i zgodna z moimi Gościu jest świetny. Oglądałem parę jego recek, nie powiem, wyróżnia się w internecie. I jeszcze ten jego akcent, taki dokładny, wręcz sztuczny. To niemal oczywiste. Joker i załoga Normandii przybywają na jakąś obcą i zdatną do życia planetę gdzie później zakładają cywilizacje w której legenda o Shepardzie jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Chyba sobie jaja robisz. Aby w ogóle możliwe było przeżycie (następowalność pokoleń), potrzeba bodaj około 40.000 ludzi (przynajmniej w rzeczywistości). Myślę, że nawet w tamtych czasach ludzi zabijały choroby, wady genetyczne i inne takie rzeczy. Załoga Normandii jest zdecydowanie zbyt mało liczna. Chyba, że to jednak prawda i BW znowu poszło na łatwiznę. Właśnie, co w ogóle ma większy wpływ na zakończenie, gotowość czy punkty? To proste. Punkty są wiążące i mnoży się je przez % gotowości (niem musisz tego liczyć, na dole jest pokazana realna siła galaktyczna, czyli np. 10 000 punktów i 75% gotowości to realne 7 500 pkt i taliczba się liczy). Jeżeli masz 4200 pkt. i 73% gotowości, to dobij w multi, przy 100% będziesz miał 5334 pkt, czyli wystarczająco dużo do obejrzenia wszystkich zakończeń i "oddechu" Shepa. Olej fabułe - szczelaj w multi. Mnie takie postawienie sprawy w grze aspirującej do miana RPG się nie podoba. Niestety, parszywe czasy, że wydawca ma znacznie więcej do powiedzenia niż developer, który jest tylko rzemieślnikiem. "Masz, rób grę tak, byśmy zarobili jak najwięcej, nawet kosztem fanów!". Możesz powiedzieć więcej na ten temat? Ktoś pisał w temacie, że edytował jakiś pliczek i podbił sobie punkty, ale jak to zrobił i czy to w ogóle możliwe - pojęcia nie mam. Musisz zapytaćwujka Google. Myślę, że spokojnie jest to możliwe, nie takie rzeczy ludzie zmieniali. PC (czy też Windows) ma moc. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matusiak97 Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 Co do dodawania War Assets, radzę zajrzeć tutaj. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vatherland Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 (edytowany) Podczas mojej rozgrywki, zrobiłem wiele zadań pobocznych i na koniec gry dysponowałem 7025 war assetsów, nie wiem skąd macie takie niskie wyniki Większość zadań jest na cytadeli a zrealizowanie ich jest wręcz banalna - polatać po galaktyce lub pochodzić po cytadeli. Jest oczywiście opcja wiele łatwiejsza - pod koniec gry gdy już jest niemożliwe wykonanie, niektórych pobocznych zadań w terminalu widm mamy potrzebne informacje. Idziemy kupujemy, zanosimy i zadanko wykonane - tadam. Edytowano Kwiecień 1, 2012 przez Vatherland Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hermiona15 Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 @Vatherland, Taką sumę nie jest ciężko zdobyć, wystarczy robić zadania poboczne. Problem jest taki, że liczy się wymierna liczba punktów war assets. Czyli z 7000 robi Ci się 3500, a najlepsze zakończenie jest od 5000. Więc trzeba albo grać w multi, aby podbić procenty przygotowania galaktyki (bez multi jest ich 50%) albo zmienić sobie punkty w edytorze save'ów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 @Vatherland, Taką sumę nie jest ciężko zdobyć, wystarczy robić zadania poboczne. Problem jest taki, że liczy się wymierna liczba punktów war assets. Czyli z 7000 robi Ci się 3500, a najlepsze zakończenie jest od 5000. Więc trzeba albo grać w multi, aby podbić procenty przygotowania galaktyki (bez multi jest ich 50%) albo zmienić sobie punkty w edytorze save'ów. skąd te dane o tych 5k? Pobawiłem się teraz sekundę edytorem, zmodyfikowałem sobie zebrane wojska z 4494 na prawie 10k, gdzie przy 64% gotowości na wojnę poleciałoby ponad 6k jednostek i mam w zakładce "więcej informacji" info, że prawdopodobieństwo sukcesu wynosi 50%. Przy troszkę ponad 3k jednostek, które miałyby polecieć na wojnę przy gotowości 73% i WarAssets 4494 miałem również szansę 50%. A więc może ten próg jest znacznie niższy, cooo? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg.u. Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 No to zrób sobie 4999 EMS (efektywna siła wojskowa) i zobacz czy po wybraniu czerwonego zakończenia Shepard weźmie wdech Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hermiona15 Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 Kiedy osiąga się pełny pasek gotowości galaktycznej (nawet przy 50% z multi), zawsze pojawia się napis, że mamy połowę szansy na pokonanie Żniwiarzy. Ale z doświadczenia mojego i innych graczy wiem, że aby zobaczyć scenkę gdzie Shep bierze oddech trzeba mieć przynajmniej 5000 pkt. wymiernej gotowości bojowej, czego nie da się osiągnąć bez grania w multi. Za pierwszym razem grałam bez multi, wykonując wszystkie misje poboczne, miałam ponad 7000 pkt., mimo tego scenka się nie pojawiła. Za drugim razem przerobiłam save'a w edytorze i miałam ponad 10000 pkt. (wymiernych ponad 5tys.) i owa scena się pojawiła. I tak mieli wszyscy gracze, których wypowiedzi czytałam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki970 Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 Co do dodawania War Assets, radzę zajrzeć tutaj. No OK, mam ten program, ale jakoś nie widzę opcji dodawania tych punktów. Wie ktoś jak wejść w opcję dodawania tych punktów? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hermiona15 Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 (edytowany) @luki970, Skopiowałam poradę jednej z użytkowniczek forum gamewalk.pl: Najpierw radzę byście zrobili kopię swoich save'ów! - Pobierz Gibbed do ME3 - włącz program - kliknij Open - wybierz postać - wybierz save, który chcesz modyfikować - kliknij Load - Wejdź w zakładkę Raw - zjedź na sam dół i kliknij raz na Player - z prawej strony pojawi się nowa "tabelka" - znajdź GAWAssets (Kolekcja) i raz na to kliknij by podświetlić. - Z prawej strony tego wiersza pojawi ci się przycisk "...". Kliknij go. - Pojawia się edytor kolekcji GAWAssets. Po lewej stronie masz zaznaczoną liczbę zero razem ze 173. Po prawej stronie masz "Różne". Pod spodem masz ID 173, a jeszcze niżej "Strenght". Kliknij na liczbę w tej tym wierszu i dopisz z jedno zero. - kliknij OK, a potem SAVE. I trzeba zmodyfikować save'a przed atakiem na bazę Cerberusa. P.S. Ja dodałam dwa zera. Edytowano Kwiecień 1, 2012 przez hermiona15 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matusiak97 Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 @luki970 hermiona ci wszystko ladnie opisala. ID bierz stad. I tak na przykład Jack to 30. Szukasz w edytorze GAWassets 30 i przy "strength" dopisujesz na przykład jedno zero. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enough Napisano Kwiecień 1, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2012 a tak teraz sobie skojarzyłem Grałem na ciekawym savie - gdzie pod koniec ME2 zginęła połowa teamu i cały skład Normandii. Jakbyście widzieli te pustki w trójce - albo pojawiali się ludzi z nazwą "oficer" etc. albo nie było zupełnie nikogo PS : ma ktoś save po ME2, kiedy Shepard umiera? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.