Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Assassin's Creed

Polecane posty

Assassin's Creed to prawdziwy fenomen!

Tytul ktory pokazuje ze zabugowana, pelna absurdow i shematów gra na 7 moze dostac i to zasluzenie oceny pokroju 8+, 9/10

Wszystko dzieki oprawie i cudownej architekturze miast. Free running w tak pieknym dopieszczonym na maxa srodowsku to czysta poezja. AC to dla mnie jedna z nieliczych gier ktorej niedopracowanie i bledy sa skutecznie przesloniete wspanialym feelingiem. Do tego dodajmy dobra fabule, dualizm rozgrywki ( nie pisze co i jak by nie spilowac ) i juz mamy hiciora ktorego naprawde warto kupic!

Wazne jednak zeby przed zagraniem w AC schowac do kieszeni wszelkie wymogi dotyczace realizmu, dobrej SI i jeszcze paru spraw. Potraktujcie AC jako prawdziwe ARCADE, jako gre ktora ma byc tylko gra i nie aspirowac do mina jakis realistycznych przedstawien swiata i zasad nim rzadzacych, wtedy bedziecie z AC w pelni zadowoleni.

Ja przez pierwsze godziny gry bylem nastawiony bardzo negatywnie. Buraki, tragiczne SI, walace po oczach absurdy i maksymalna schematycznosc rozgrywki, no i nuda bo poczatkowo mamy dostep tylko do bednych dzielnic kazdego z miast a te wygladaja niemal identycznie...teraz po ponad 30 h spedzonych a gra moge smialo wystawic jej ocene 8+/10 wlasnie dzieki free runningowi, oprawie, przepieknej architekturze, fabule i mocno kompromisowemu nastawieniu do tej gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady.Totalnie zabuggowany Assassins Creed nie jest, ja skonczylem dwa razy i nie mialem zadnego bledu. W necie są filmiki z zduplikowanym Altairem albo z kimś kto zablokowal się w ścianie, błąd widziany w setkach innych gier. Tak więc nie ma powodu żeby robić aferę :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po 2 5 godzinnych sesjach z grą.

Oceną daję od razu: 9.99/10.

Grafika- 10/10

Dźwięk- 9.5/10

Grywalność- 9.8/10

Żywotność - 8.5/10 (Przebija Gears of War, CoD4 [sP] i Crysisa)

Historia- ok. 8.../10 (Jeszcze całej gry nie przeszedłem - edytuję jak to zrobię)

Zabawa z ucieczki przed strażnikami, leap of faith, combosów, kontr-ataków, przeciskania przez tłum by wbić sztylet w cel, zapierających dech panoramach miast - bezcenne

Ostrzegam - mogą pojawiać się drobne spojlery

Grafika

Coś wspaniałego, cienie, twarze, tekstury tkanin, shadery i efekty. Fotorealistyczne laboratorium. Świetne menu ładowania (mozna sobie pobiegac w "chmurze pamieci". Sądzę że długo będe wspominał widok Damaszku jak pędząc galopem zatrzymałem się po to by podziwiać miasto. Pierwsza faktycznie fotorealistyczna gra na rynku. Niektórzy wspominali o spadku FPSów - nieczego takie nie uświadczyłem nawet to długiej rozgrywce, choc gra fatycznie wyciska z konsoli ile się da - klatki nie spadły poniżej 25.

Dźwięk

Buduje klimat i nie przemawia jeden główny theme - w takim Gothicu 3 po 2 godzinach wyłączało się głośniki - tutaj jest okej. Jak ktoś mądrze powiedział "Najlepszą chlubą dla autora audio jest to że nikt nie zwaca uwagi na jego obecność" - muzyka wtapia się w świat i dodaje atmosfery kiedy "brodzisz" łokciami w Jerozolimie na targu.

Grywalność

Niesamowite sterowanie i wykorzystane animacje. Nie wiem ile panowie je tworzyli ale zanotowałem ze na zwykły słup na ulicy mozna wpaśc na 4 sposoby. Wiele mówiono o pasywności w ataku strażników. Bullsh*t. Chciałbym was widziec jak bronicie się na środku rynku przed 4 templariuszami i 7 strażnikami. Gra jest trudna - wspinaczka tylko pozornie wyglądan na kierowanie gałeczką i wymaga inwencji gracza. A przyjemności z używania ukrytego sztyletu do końca gry nic mi nie odbierze :). spojler

Fajnie, że dodano futurystyczną otoczkę. Otóz w każdym momencie gry możemy po prostu... Wyjść z maszyny do przeżywania wspomnień zawartych w DNA i pochodzić po laboratorium. Jak nam sie znudzi to wchodzimy znowu i wcielamy się z powrotem w Altaira
.

Animacje

Wybitne. Nie jest to poziom jeszcze tego co widać na trailerze i w intrze gry ale robi wrażenie jak bohater gładko - ku zaskoczeniu przechodnia opiera mu ręke na ramieniu i lekko odpycha. Tak samo wszelkie przewrócenia, skoki, obroty (polecam przeleciec przez stragan - efekt jak w spidermanie)

Żywotność

Misje poboczne, achievementy, zdobywanie flag, prób wiary nowych broni i skilli. Gra w części liniowa lecz można przejść nakilka sposobów - po eliminacji celu nr. 2 gracz ma swobodę. W każdym momencie można opuścić miasto i pojechać w inne miejsce. AC =/> GTA :P

Dlaczego 9.99/10? Sterowanie. Altair posiada tyle ruchów i combosów, skoków uników, chwytów, że przez 2 godziny nie idzie się połapać... A potem? Gracz jest bogiem, przeskakuje stragany, biega po palach łodziach w mgnieniu oka robi leap of faith.

Gra roku, czekam na AC2 (mam nadzieję na rozwinięcie myśli z wspomieniami w DNA i pana Desmonda Milles'a).

P.S. - Misja z "szejkiem" wymiata!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako szczęśliwy nabywca x-pudła mogę wreszcie wyrazić swoją opinię o AC.

Na wstępie powiem tylko, że w tej chwili potwornie cierpię, X360 "dostanę" dopiero na święta (22 dni!!! jak ja to przeżyję!!!) i dostałem jedynie możliwość przetestowania "czy aby działa". Poleciałem do Empiku i pojawił się ogromny problem... Assassin Creed czy Mass Effect.

Wybrałem AC.

Włączyłem grę i...

Byłem w przeszłości od 16 do 2 w nocy, odkrywałem wszystkie detale, opanowywałem kontrolę, zdobyłem część archievementów, odkryłem część wspanialej (moim zdaniem) historii (choć jestem dopiero w połowie), jeżeli moje przypuszczenia co do ogólnej historii się zgadzają (zdrada, wykorzystanie itp. itd.) to moim zdaniem jest ona na ósemkę (to późniejszego zedytowania ponieważ całej fabuły nie znam), podoba mi się także

dwuwątkowość fabuły cześć w przeszłości i ta w przyszłości.
już teraz nie mogę wytrzymać do świąt kiedy będę mógł zagrać znowu. 9-/10

Grafika jest genialna, nie wiem jak zazwyczaj wyglądają cienie na x-pudle ale te są całkiem niezłe (część z nich jest zbyt kwadratowa ale i tak jest niezle) tekstury są boskie a modele i animacja postaci wręcz idealne. 9/10

Dźwięk, grałem dość cicho bo w nocy postanowiłem grać z troszkę słabszym dźwiękiem więc słabo słyszałem muzykę ale to co usłyszałem BAAARDZO mi się podobało ^^. 10/10

Sterowanie- czyli moim zdaniem najlepsza część gry, co prawda wymaga opanowania a układ klawiszy nie jest dostępny w każdym momencie (chodzi mi o jakiś prosty spis) ale po godzinie (może 2) przechodzenie przez miasto to czysta i nieodparta przyjemność. Moim zdaniem strażnicy mogli by troszkę lepiej ścigać Altaira (nawet mimo to że w kilku momentach wyszło na jaw to że strażnicy też umieją skakać i to bynajmniej nie gorzej niż Altair), co nie zmienia faktu że lubię od czasu do czasu zaatakować kilku(nastu/dziesięciu) strażników i urządzić wielki pościg w mieście, nie wspominając nawet o tym jak GENIALNYM elementem rozgrywki jest ten rozsławiony tłum, przyjemnością jest też łażenie po okolicy słuchając jak kupcy usiłują coś sprzedać motłochowi a biedaczka podbiega i błaga o pieniądze (swoją drogą szkoda że nie można jej żadnego keszu dać) pad od xboxa daje spore możliwości i poruszanie się w jakikolwiek sposób jest bardzo miłym przeżyciem. !11!/10

Ostateczna ocena 9,50/10 Po 10 godzinach grania. Następną grą jaką kupie będzie Mass Effect...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też umieją skakać i to bynajmniej nie gorzej niż Altair

Dzięki temu pościgi nie kończą sie an dachach - strażnicy mają takie samo możliwosci jak Altair! Jedenj tylko błąd - jak koleś w zbroi przeskakuje przez te dachy to ja nie wiem :)

Co do biedaczki to dokładnie to samo myślałem - dałbym jej np. parę monet skradzionych wcześniej od strażnika i byłby spokój, a tu trzeba ją rzucić albo potrącic by sie odczepiła. Raz niechcący zdarzyło mi się ją... Wpadkowac w rusztowanie i zabić ją :P wysztko spadło, na szczęscie obok byli mędrcy (mnisi czy jakos tak) i oddaliłem się.

AC2 - jedno słowo. CO-OP. I teraz wyobraźcie sobie coś ala SC: Chaos Theory. Dwóch asasynów pod achach, współpraca, jeden odwraca pościg drugi leci za celem :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AC2 - jedno słowo. CO-OP. I teraz wyobraźcie sobie coś ala SC: Chaos Theory. Dwóch asasynów pod achach, współpraca, jeden odwraca pościg drugi leci za celem :)

Moim zdaniem multi w AC było by co najmniej fajne. Aczkolwiek należało by grać z kimś znajomym, pamiętam jak to wygląda np. w Chaos Theory kiedy pojawia co-op trzeba trafić na dobrego gracza, bo tak gra kompletnie nie ma klimatu jeno pędzi towarzysz na przód rozwala wszystkich wrogów a mi "wczuwającemu" się w klymat zwyczajnie nic nie zostaje...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AC2 - jedno słowo. CO-OP. I teraz wyobraźcie sobie coś ala SC: Chaos Theory. Dwóch asasynów pod achach, współpraca, jeden odwraca pościg drugi leci za celem :)

Moim zdaniem multi w AC było by co najmniej fajne. Aczkolwiek należało by grać z kimś znajomym, pamiętam jak to wygląda np. w Chaos Theory kiedy pojawia co-op trzeba trafić na dobrego gracza, bo tak gra kompletnie nie ma klimatu jeno pędzi towarzysz na przód rozwala wszystkich wrogów a mi "wczuwającemu" się w klymat zwyczajnie nic nie zostaje...

tja...pamietam to. Normalnie taka maskra byla ze mi sie odechcialo w multi grac. Ale gdyby zrobic Co-op ze znajomymi, to by nawet wypalilo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AC2 - jedno słowo. CO-OP. I teraz wyobraźcie sobie coś ala SC: Chaos Theory. Dwóch asasynów pod achach, współpraca, jeden odwraca pościg drugi leci za celem :)

Moim zdaniem multi w AC było by co najmniej fajne.

Wolałbym CO-OP'a niż tak jak jakies lamy sugerowały np. death match. Akurat mi by najbardziej pasowała wspólna rozgrywka z kumplem nawet na podzielonym ekranie.

Widziałem kiedyś taki odcinek "Nasha Bridgesa" w którym paru gości szukało się po mieście i próbowali się nawzajem pozabijać (taka gra w której ostatni żywy zgarniał nagrodę). Tu pomysł opierałby się na tym że gracze (im więcej tym lepiej) wyglądają jak normalni ludzie, przy czym skin za każdym razem jest losowany, nie wiadomo kto z tłumu może być Asasynem a zabójstwo niewinnej osoby powoduje panikę i skupia na siebie uwage zabójcy który w razie pomyłki byłby łatwym celem. Jak poznać innego Asasyna? trzeba obserwować tłum i badać reakcje, kto zachowuje się inaczej jest podejrzany. I samemu trzeba uważać na zachowanie. Asasyni odróżniali by się troche od zwykłej gawiedzi ale byłby to drobny szczegół, widziany z bliskiej odległości (np. nożyk przyczepiony do paska, nietypowa husta itp.)

To byłoby coś!!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy ja jestem az tak głupi czy to jakis błąd? Otóz po zabiciu drugiego kolesia kiedy otrzymujemy pełną swobodę, za nic nie mogę pchnąć fabuły do przodu. Odkryłem już wszystkie punkty widokowe w każdym mieście (tzn. w dzielnicach które są odblokowane), wykonałem mnóstwo zadań pobocznych (tzn. uratuj mieszkańca) a nigdzie na mapce nie widzę oznaczeń misji pickpocket czy podsłuchania. Zaznaczam, że byłem u "przewodnika" (tzn. w bareu) ale ciągle gada, żebym brał się do roboty itp. Ktoś mi powie co mam zrobić? Już mam dosyć tego bezsensownego biegania po mieście :?

EDIT: Chyba już wiem :P Trzeba się chyba udac do nowej dzielnicy w miescie, myslalem ze sa zablokowane wszystkie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim nie doświadczyłem multi w Splinter Cell nie sądziłem że można to jakoś sensownie rozwiązać (w końcu to skradanka, gra stricte singleplayer etc.), ale jednak ludziom z Ubi się udało i wyszło to naprawdę nieźle więc jeśliby się postarali to pewnie i w AC można by to sensownie rozwiązać.

Np. takie cóś:

w mieście jest kilka, albo nie, jak szaleć to szaleć, kilkanaście celów o różnym stopniu trudności: liczba straż, liczba łuczników na pobliskich dachach, mobilność (cel się porusza albo nie)oraz trudność ucieczki (np. w zadaszonym rynku skąd trudniej zwiać). Z losowych punktów na mapie startują gracze asasyni. I teraz proste: na mapie są oznaczone położenia celów, kto pierwszy ten lepszy. Można sprzątnąć komuś cel sprzed nosa, tak więc taki multi premiuje ataki z rozpędu. Wywołane alarmy działają miejscowo utrudniając działanie w danym rejonie. Np. gdy widzimy że drugi gracz już zbliża się do celu a my nie zdążymy, można wywołać alarm i uniemożliwić mu stealth atak tylko zmusić do otwartej walki z licznymi strażami. Możnaby też lekko zmodyfikować system żeby rzut nożykiem w innego gracza spowodował u niego jakąś dysfunkcjonalność utrudniającą walkę (np obrażenie nogi, postać nie może uciec ani wdrapać się, lub obrażenie dłoni, trudniejsza walka). Ciekawym motywem byłoby polowanie graczy wzajemnie, np. atak hidden blade na innego gracza udałby sie gdyby ten nas nie zauważył, takie coś byłoby trudne ale premiowane przejęciem punktów zabitego, dlatego czasem warto by było - zamiast eliminować cel - poczekać w ukryciu (np na budce na dachu lub ławce) i zdjąć drugiego asasyna zgarniając jego pulę. Wyobraźcie sobie co by się działo gdy zostanie tylko jeden cel, istna huzia na Józia :D Coś takiego byłoby IMO całkiem niezłe, może nie tak wyrafinowane jak Vehicle CTF z nowego Unreala ale mimo wszystko fajnie byłoby się zmierzyć online z innymi graczami.

Inny tryb wymyśliłem, już bardziej prostacki ale też niezły :)

RACE. Na mapie jest tylko jeden cel, gracze startują z kilku punktów dokładnie po drugiej strony miasta;każdy z innego punktu jednakowo oddalonego od "mety", na początku nie widzą się nawzajem ale ich trasy zbliżają się do siebie w miare jak maleje odległość od celu. I teraz tak: upadek na ziemię = się śmierć, można biegać tylko po dachach. Te usiane są gęsto łucznikami a na niektórych budynkach stoją normalni żołnierze (żeby nie wdawać się w czasochłonne walki te budynki trzeba omijać, tak więc droga do celu nie jest idealnie prosta). Za pomocą throwing knives można spowalniać przeciwników; np trafienie w locie innego asasyna (co łatwe nie jest) może spowodować że spadnie on na bruk, łapie się w miejsce gdzie dostał nożem i traci równowagę w locie, jeśli wyląduje na dachu to ok, poturla się i biegnie dalej. Natomiast jesli skok miał zakończyć sie uchwyceniem ściany budynku to postać bezwładnie odbija się od niej i spada na dół. Wygrywa ten kto pierwszy zlikwiduje cel.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się plota o wymaganiach AC na PC.

http://exophase.com/pc/rumor-assassins-cre...ements-3054.htm

Minimum System Requirements:

* Windows XP or Vista

* 2 GB RAM

* Dual core processor (Intel Pentium D or better)

* 256MB Direct3D 10 compatible video card, or Direct3D 9 card compatible with Shader Model 3.0 or higher

* DirectX compatible driver

* DVD-ROM dual-layer drive

* 16 GB free hard disk space

* DirectX libraries (included)

* Vista compatible sound card

* Keyboard, Mouse

* Microsoft Xbox 360 Controller (optional)

Recommended System Requirements:

* Intel Pentium Core 2 Duo, or better processor

* 3 GB System RAM

* ATI HD2900 series, Nvidia GeForce 8800 series, or better video card

* 5.1 sound card

* Microsoft Xbox 360 controller

*Supported Video Cards at Time of Release

DirectX10 compatible cards, recommended ATI HD2900 series, Nvidia GeForce 8800 series

Direct3D 9 card compatible with Shader Model 3.0 or higher

Mam nadzieję, że to jednak plota.

Swoją drogą, Ubi, co prawda jeszcze nie oficjalnie, ale wpisało na swoją niemiecką stronę datę wydania, obecnie jest to 27 marca 2008.

http://www.ubi.com/DE/Games/Info.aspx?pId=5918

Za to IGN wciąż upiera się, że to 12 lutego: http://pc.ign.com/index/release.html

a Gamespot przybliża się do daty Ubisoftu- 25 marca: http://www.gamespot.com/newthisweek.html?d...ten;all;rdate;3

No to czekamy. Naprawdę mam nadzieję, że te wymagania to plota, bo niby jaka karta jest "better than GF 8800"? O SLI chodzi?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to rybka bo nie znalazłem jeszcze gry która by doprowadziła mojego kompa do zadyszki :lol:, wszystkie wymagania spełnione z nawiązką, także czekam i zacieram rączki 8)

"Nie mów hop" ;)

Core2Duo 2,66

GeForce 8800GT

4 GB Ramu

Napinka :lol:

może są lepsze maszyny, ale wątpię żeby akurat AC doprowadziło mojego kompa do zadychy... 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzizas. kolejna gra w ktorej pecetowcy beda czesciej pisac o problemach przy instalaci, łatkach, wymaganiach systemowych etc. niz o samej grze.

Respect panowie. Macie zaparcie to trzeba przyznac. Ladujecie kabone w coraz wiecej ramu i geforce'y z coraz wyzszymi numerkami by bawic sie instalowanie skonwertowanych z konsol gier :roll:

To juz nie lepiej kupic X0 i cieszyc sia Assassinem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mocnego kompa i co? skonczylem AC prawie miesiac temu na x0 i mam w d*pie jakies kaprawe konwersje 8)

Jesli konwersja bedzie kaprawa technicznie (zwalone wymagania) to przy odpowiednio mocnym kompie tego nie zauwazysz. A jesli juz przeszedles AC to wiadomo, ze grac na kompie nie musisz, bo i po co? po co drugi raz kupowac ta sama gre? A, np ja, PeCetowiec zamiast dla AC kupowac Xbox'a 360 wole zainwestowac w dodatkowy RAM i nowa grafike i cieszyc sie jeszcze ladniejszym AC niz na Xbox'sie i moc zagrac w Crysis'a na wyzszych ustawieniach podziwiajac znowu grafe.

Aha, co do "kolejna gra w ktorej pecetowcy beda czesciej pisac o problemach przy instalaci, łatkach, wymaganiach systemowych etc. niz o samej grze. "

To pisac beda glownie piecoletnie dzieciaki, ktore przy instalowaniu/uruchamianiu kazdej gry maja problemy a co do czego to okazuje sie, ze np DirectX za stary albo plyty do napedu nie wlozyl, jeden z drugim ynteligent. Albo gre bedzie sto razy przeinstalowywac, jakby to cos dac mialo :lol: Ja nigdy nie musialem na forum sie pytac jak zrobic, zeby jakas gra u mnie poszla.... inny przyklad, ma taki GeForce'a 8500 (moj kumpel ostatnio z tym gownem kompa kupil...;)) i sie pyta dlaczego mu Crysis w 1280X1024 na high chodzic nie chce.... o Far Cry'a moglby sie pytac...;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszły OFICJALNE minimalne wymagania AC na PC.

http://skroc.pl/ec0a - skrócony link do oficjalnego FAQu Ubisoftu.

In order to play this game properly, your PC MUST meet or exceed these minimum requirements:

Supported OS: Windows XP / Vista (only)

Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)

RAM: 2 GB (3 GB recommended)

Video Card: 256 MB DirectX 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (512 MB video card recommended) (see supported list)*

Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card (5.1 sound card recommended)

DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (included on disc)

DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive

Hard Drive Space: 12 GB

Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

*Supported Video Cards at Time of Release:

ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series

NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series

Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game.

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...