DJUDEK

Forumowicze
  • Zawartość

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DJUDEK

  • Tytuł
    Człowiek

Sposób kontaktu

  • AIM
    9331836
  • Strona WWW
    http://ja.gram.pl/DJUDEK
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa
  • Zainteresowania
    Dużo...

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Max Payne
  • Ulubiony gatunek gier
    FPS/strzelanki
  • Konfiguracja komputera
    Producent: –
    Procesor: Intel Core i5-4460 3.2 GHz
    Pamięć: 8192 MB RAM Goodram
    Dysk twardy: WD Blue 1 TB
    Karta graficzna: nVidia GeForce GTS 250, 1 GB VRAM
    Monitor: 17" LCD NEC LCD170V
    Karta dźwiękowa: Realtek HD Audio (?)
    Głośniki/słuchawki: 2.1 Tracer
    Klawiatura: Art
    Mysz: A4Tech X-750 BF
    Sensor myszy: laserowy
    System operacyjny: MS Windows 7 Home Premium SP1
    Płyta główna: Gigabyte GA-B85-HD3
    Obudowa: Tracer Joker (with USB 3.0)

Ostatnie wizyty

2489 wyświetleń profilu
  1. Nutka spoko, zwłaszcza zaje-bisty początek, ale wokal... Tak mi trochę przeszkadza... inb4 sam nie umiem lepiej śpiewać
  2. ^o, to, to!
  3. msm

    No hejka! XD
  4. UFF JUSZ SIE BAŁEM ŻE JEZDEŹ GÓPIM LEWAGIEM!!!`111oneoneone Heh, na mnie zawsze możesz liczyć, jeśli chodzi o pisownię!
  5. YHM...
  6. Ale że błędy dla żartu? Czy tematyka/treść?
  7. A już myślałem, że napiszesz w nawiasie "bez sensu". (Nieśmieszne?).
  8. Sorka xD Słyszałem od kilku osób, że kulturoznawstwo ssie. A jaka uczelnia? Właśnie miałem pisać, że niezły zapłon - ponad miesiąc. XD Ale sam nie byłem lepszy.
  9. Jest rok 1880. Colton White, młody rewolwerowiec i myśliwy, właśnie stracił ojca. Żądny zemsty wyrusza na poszukiwanie osób odpowiedzialnych za śmierć najbliższej mu osoby, by wymierzyć sprawiedliwość. Nie, to nie jest fabuła Call of Juarez czy RDR. Tak się przedstawia zarys historii opowiedzianej w produkcji pt. Gun – nie do końca znanej grze westernowej, ale jak najbardziej wartej uwagi. Bardzo Dziki Zachód Jak można się domyślić ze wstępu, świat przedstawiony w grze jest naprawdę okrutny i brutalny – czyli jak w typowym westernie. My jednak nie wcielamy się w rzezimieszka napadającego na banki czy pociągi, lecz młodzieńca, który styczność z bronią palną miał wyłącznie podczas polowań z ojcem. Dlatego Cole White musi się zderzyć i spojrzeć w oczy zła tego świata – musi po prostu stać się mężczyzną. A jest to konieczne, bo na bohatera będzie czyhać niebezpieczeństwo w postaci rozbójników, skorumpowanych polityków i urzędników oraz chciwych właścicieli ziem. Colton, choć za główny cel ma zemstę, może także zboczyć trochę z toru, jeśli chodzi moralność i literę prawa (o czym za chwilę). Poza tym, w grze nie zabraknie litrów krwi, brutalnych cut-scenek oraz możliwości oskalpowania konających wrogów. Red Dead Gun Dzieło zamkniętego niedawno Neversoft gatunkowo przynależy do trzecioosobowych strzelanek o strukturze sandboksowego świata, co słusznie przywołuje skojarzenia z serią GTA lub Red Dead Revolverem, które zostało wydane rok wcześniej. Przez pierwsze trzy misje gra ma charakter liniowy, ale potem do dyspozycji gracza zostaje oddany niemal otwarty teren, który wraz z postępami poszerza się o nowe lokacje. Jeśli chodzi o (nie)liniwość fabularną, niestety wszystko jest z góry ustalone przez scenarzystów i gracz nie ma wpływu na losy głównych postaci. Natomiast inny aspekt nieliniowości jak najbardziej występuje. White między misjami fabularnymi może wykonywać różnorakie questy, od pilnowania bydła na ranczo, przez dostawy kurierskie i polowania na dziką zwierzynę, na schwytaniu bądź zabiciu poszukiwanych przestępców kończąc. Sam protagonista w pewnym stopniu też może być ”tym złym” – zabijanie cywilów jest możliwe, ale uszczupla pasek reputacji w danym mieście. Natomiast cały świat, który przemierzamy piechotą lub koniem, do wielkich nie należy, ale z początku gracz może się czuć zagubiony, a widoki i miejscówki są całkiem ładne i klimatyczne. Winchesterem go! Jeden z nieodłącznych atrybutów dzikiego zachodu to rewolwery i laski dynamitu. Oprócz tego podstawowego oręża, bohater może dzierżyć w dłoniach nóż, łuk, śrutówki, karabiny oraz pistolety firmy Volcanic. (Spokojnie, kartaczownice też są). Broń (oraz inne statystyki gracza, które jednak nie mają większego wpływu na gameplay – a przynajmniej ja nie odczułem różnicy) można ulepszyć w sklepach za gotówkę. A tę można zarobić przez pobocze questy, granie w karty oraz wydobywanie złota. Przy okazji, w grze jest tryb spowolnionego czasu, podczas którego jest widać akcję z oczu, ale tylko przy korzystaniu z rewolwerów i pistoletów. XIX-wieczna technologia O ile fabuła i gameplay są naprawdę porządne, to grafika niestety kuleje. Już w 2005 roku silnik do spektakularnych nie należał (prezentując się ładnie tylko na PS2 i PSP). Najbardziej blado ze wszystkich rzeczy wypadają słabe tekstury i modele. Niestety dynamiczne cienie oraz technologie T&L i pierwszych shaderów nie za bardzo polepszają wrażenia graficznego. Natomiast na pochwałę zasługują animacje postaci oraz udźwiękowienie, zwłaszcza dubbing. Głównym bohaterom głosu użyczyli m.in. Thomas Jane, Kris Kristofferson czy Ron Perlman – dziś niekoniecznie popularni aktorzy, ale kinomanom doskonale znani. Sama gra też na szczęście jest wolna od błędów i błędzików. Esencja Dzikiego Zachodu GUN może nie jest idealną produkcją, ale dał mi dużo satysfakcji. Dobrze się bawiłem podczas strzelania, lubiłem podziwiać widoki w grze, a historia Coltona White'a wciągnęła mnie niemal tako samo jak los braci McCall z rodzimego Call of Juarez. Jedynym dla mnie dużym minusem jest brak multiplayera. Ale sandbox, czyli to czego brakuje serii CoJ, oraz możliwość eksploracji świata już po zakończeniu gry zachęca do wracania do gry. Dlatego polecam Wam się zapoznać z tym tytułem – czy to na PC, czy konsolach (PS2, XBX, GCN, X360 oraz PSP).
  10. Cytując Ciebie: "Jakość tego wątku (wpisu) jest...eh nawet nie warto o tym mówić".
  11. I jak się wyjaśniła ta sytuacja?