Jump to content

nano360

Forumowicze
  • Content Count

    1,009
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

663 Znakomita

About nano360

  • Rank
    Skalny Troll
  • Birthday 04/16/1990

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array

Recent Profile Visitors

32,268 profile views
  1. Niedawno wróciłem do ogrywania ETS 2 i muszę przyznać, że wprowadzenie naczep do zakupu było świetnym pomysłem! Nie tylko urozmaica to rozgrywkę, ale też ze względu na dużą liczbę wariantów, części i malowań eliminuje potrzebę korzystania z modów bo wreszcie naczepy są lepiej wykonane i bardziej odpowiadające realiom. Dobrze też że stopniowo pracują nad ulepszeniem mapy i dodawaniem nowych ciągników jak niedawny MAN TGX, jeszcze Efficent Line 3 i Renault T i wszystko będzie. Jeszcze idąc do tematu ostatniego dodatku. Początkowo nie byłem zachwycony brakowało tego "czegoś". Jednak im dłużej pojeździłem tym bardziej doceniłem klimatyczne drogi nierzadko przypominające znane z realu plenery, duże obszary industrialne czy świetnie odwzorowaną infrastrukturę jak choćby bardzo fajny odcinek autostrady biegnący przez przedmieścia Petersburga. Dodatek jest na pewno warty wypróbowania, ale nadal dla mnie Italia pozostaje najlepszym, Baltic mógłby ją przebić gdyby SCS trochę bardziej przyłożyło się do odwzorowania miast, dodało więcej aut AI odwzorowujących wschodnią myśl motoryzacyjną i trochę bardziej rozbudowało Rosję, bo jak dla mnie to właśnie ten kraj ma w dodatku najfajniejszy klimat. Liczę że kiedyś SCS rozszerzy mapę o kolejne rosyjskie miasta, a być może również dodadzą Kamaza skoro nieoficjalnie pojawiają się takie plotki.
  2. nano360

    Temat growy

    Polecam ten artykuł z trzech powodów: po pierwsze bo jest ciekawą lekturą, po drugie bo pokazuje że Train Simulator to już od dawna rasowy symulator który można stawiać na równi z czołówką gatunku i po trzecie bo pozwala poznać niezwykłego pasjonata, bez którego pracy fałszywe byłoby stwierdzenie "po drugie". https://www.rockpapershotgun.com/2016/09/23/the-flare-path-the-man-who-listens-to-trains/
  3. nano360

    Temat growy

    Będzie szeroki przekrój jednostek pływających takich jak niszczyciele, łodzie torpedowe czy łodzie podwodne to jeden z głównych "ficzerów" Battle of Kuban który potem zostanie rozwinięty w odsłonach na Pacyfiku, ponadto dojdą też nowe jednostki naziemne no i co najważniejsze nowa mapa. Ponadto mają pojawić się poprawki w silniku gry i powrót do kampanii w stylu Rise of Flight (także dla BOS i BOM) czyli zamiast serii losowych misji będziemy mieli kampanię dynamiczną w której będziemy odgrywać postać dowolnie skonfigurowanego przez nas pilota (nazwisko, biografia) i przydzieleni zostaniemy do konkretnej eskadry, a nie tak jak teraz że możemy dowolnie zmieniać sobie samoloty czy stronę konfliktu. Dodatkowo jak ukaże się Ju-52 to będzie on zintegrowany z nowym systemem misji transportowych i desantowych.
  4. nano360

    Temat growy

    Mesjasz właśnie nadszedł bo twórcy serii IŁ2 Sturmovik zapowiedzieli że po Battle of Stalingrad/Moscow i będącym obecnie w produkcji Battle of Kuban (nowe samoloty z lend-lease takie jak A-20, Airacobra oraz rosyjskie takie jak Yak-7b) kolejną produkcją będzie Battle of Midway i Battle of Okinawa czyli śmiganie amerykańskimi maszynami i japońskimi Zero przy wybornej grafice, fizyce i realizmowi znanemu z najnowszych odsłon serii. Jeszcze tylko Francja 1944 i seria pozamiata rynek lotniczej symulacji! Na przystawkę już w grudniu grywalne modele Ju-52 i Yak-1B dla BOS i BOM.
  5. nano360

    Temat growy

    Dostałem "Deadly Tower of Monsters" i mimo że jest to gra ACE Studio (twórcy Zeno Clash które bardzo lubię) to wątpiłem czy spodoba mi się taki styl rozgrywki, zwłaszcza po Abbys Odyssey które dobiło mnie poziomem trudności. Tymczasem okazuje się że "Wieża Potworów" to mega wciągająca i naprawdę dobrze zrobiona produkcja! Ogólnie naszym celem jest dotarcie do szczytu tytułowej wieży pokonując po drodze różne przeciwności i tytułowe monstra, a wszystko to osadzone w konwencji filmów Sci-Fi klasy B, mamy więc latające spodki, jaszczurodzili, plastikowe dinozaury poruszające się w beznadziejnym (celowo!) "stop-motion" oraz głównych bohaterów w postaci "astronautów" i robota. Do tego masa różnego rodzaju mieczy, buław, noży czy blasterów, działek Tesli, miotaczy ognia i tak dalej, wszystko w klimacie kiczowatych filmów lat 50/60! Sporo jest także humoru bo nasze poczynania na bieżąco komentuje "reżyser" filmu który odgrywamy, dużo jest więc puszczania oka do graczy! Co też ważne całość przechodzi się płynnie dzięki systemowi checkpointów i nawet jeśli czasem gra cofa nas do poprzednich lokacji to tylko po to by rzucić nam zupełnie nowe wyzwania, no i poziom trudności jest racjonalny w przeciwieństwie do Abbys Odyssey gdzie dotarcie do połowy "jaskiń" to była mordęga, a w razie niepowodzenia zaczynaliśmy od zera. Polecam zdecydowanie bo gra praktycznie przeszła bez echa, a oferuje masę dobrej zabawy i unikalnej rozgrywki!
  6. nano360

    Temat growy

    Prawdopodobnie jestem jedyną osobom na tym forum którą to naprawdę interesuje, ale długo zapowiadany Train Simulator na Unreal Engine 4 został wreszcie pokazany i do tego wystartuje w wersji beta już w grudniu! Nie ma obecnie żadnej gry na którą tak bardzo bym czekał, jak właśnie na to. Od 5 minuty.
  7. nano360

    fajne rzeczy

    Podziwiam ludzi mających na tyle talentu i umiejętności by stworzyć z symulatorów niemalże produkcje filmowe. Tutaj na przykładzie "Rise of Flight", idealne do zobaczenia w oczekiwaniu na Battlefield WW 1. https://www.youtube.com/watch?v=ywug11nLFfg https://www.youtube.com/watch?v=mKspJtIMPH0
  8. Myślałem że nic mnie nie zaskoczy w dziedzinie lotniczej symulacji, aż pojawił się Aerofly FS 2. Pod względem realizmu wymaga jeszcze sporo szlifów, ale wizualnie jest to coś z czym nie mieliśmy wcześniej do czynienia, i to wszystko "w podstawce" bez żadnych płatnych pakietów scenerii.
  9. nano360

    Temat growy

    Przyznam że nie wiedziałem o takim sposobie, ale nie wiem czy w ATS też tak jest bo zbieram dopiero na drugiego trucka co przy mniejszej skali mapy trochę trwa.
  10. nano360

    Temat growy

    @deffik Niestety nadal zdarzają się zlecenia w stylu przerzucenia naczepy na drugą stronę ulicy, ale na szczęście bardzo rzadko.
  11. nano360

    Temat growy

    (W pokoju rozbrzmiewa dźwięk alarmu) American Truck Simulator to w dużej mierze to samo jeśli chodzi o założenia rozgrywki i nawet menu jest bardzo podobne, ale oczywiście wszystko inne jest amerykańskie więc drogi są szersze, prędkości większe no i do tego ten klimat! Poziom detali scenerii przewyższa dodatek "Skandynawia" do ETS 2 i wiele można znaleźć w ATS pięknych widoków jak chociażby drogę nad Pacyfikiem czy spalone słońcem pustynie Nevady, ale co najważniejsze to miasta są większe niż dotychczasowe kwadraty (na przykład LA to spory kawał terenu) i do tego każde ma swój wyjątkowy klimat. Jest wiec na co popatrzeć i co zwiedzać, tylko póki co nie ma za bardzo czym bo w podstawowej wersji są tylko 3 modele ciągników (plus oczywiście modyfikacje), ale są oczywiście mody i samo SCS obiecuje że będzie dodawać kolejne. Ogólnie ATS jest wart zagrania i oferuje coś więcej niż tylko "ETS z amerykańską nakładką", ale trzeba pamiętać że wiele rzeczy powinno jeszcze zostać dodanych, tym niemniej jak ktoś lubi tego typu rozgrywkę to w ATS będzie się bawił super, więc warto zakupić nawet jeśli mamy już ETS 2.
  12. nano360

    fajne rzeczy

    Wkrótce w Train Simulator.
  13. Nowy wpis na blog jest w tworzeniu. :)

×
×
  • Create New...