Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

League of Legends v.2

Polecane posty

O kurczę,sporo tych zmian. Co mi się podoba:

- Zmiana Nether Blade u Kassadina. Wreszcie ten skill choć trochę się przyda.

- Buff Udyra. Mocniejszy Fenix i mniejsze koszty skilli? Super! Junglowanie będzie jeszcze przyjemniejsze.

- Buff Spirit Visage. Wreszcie ten item będzie zwiększał też spellvamp i lifesteal, więc będzie nieco bardziej efektywny.

- 15 golda za feedera zamiast wcześniejszego minimum - 90. Z czasem zabicie takiego da mniej niż zabicie miniona. Jest to pewna ulga ;)

- Zmiana w działaniu shieldów.

- Nerf Philozophera. W early to stanowczo za silny item.

A nie podoba mi się:

- Eve!!! Jak usuwali stuna to juz mogło im wystarczyć. Nerf ulti jest mocno nie na miejscu. Od tego patcha jak zobaczę Eve w mojej drużynie- na 100% wychodzę z wybierania postaci. Na 100%.

- Nerf (mały, ale jednak) flagi Jarvana. Passive wystarczył.

- Brak buffa Galio :wink:

No i czekam na Yoricka. Lubię w grach postacie opierające się na summonach, a to będzie pierwsza taka postać w LoLu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerf Eve: trochę niepotrzebny nerf stuna, który zamienili na slow. Passive z ult dobrze, że znerfiony ale cholera na 3 poziomie daje mniej niż wcześniej na 1 :ohmy: , chociaż trzeba to przyznać był on wcześniej zdeka przegięty.

Nerf Jarvana: jak oni mają tak go nerfić to proszę bardzo, 2% to mało więc za bardzo się tego nie odczuje, a flaga też nic specjalnego co mnie cieszy bo nadal można nim świetnie będzie całą grę "wykerować" (ostatnio 2v3 nim wygrałem FTW!).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać że to jeszcze nowość, ale fajnie zobaczyć na bot kogoś innego niż Ashe i Sona... grałem wczoraj z 4-5 gier i w 3 z nich była Sona z Ashe czy innym ranged AD a w kompletnie każdym była Irelia na top... każdym (przynajmniej zwykle to ja mam najlepszą w teamie)!

Nerfhammer w Eve... hmm, nie lubię jej, trzeba wydać fortunę na wardy i oracle aby się skutecznie obronić. W sumie to mogło by jej nie być, wolę niemal wszystko na jej miejsce, bo zwykle denerwuje obie strony.

Nerf Jarvana- mogli by zmniejszyć mu wszystko o jeszcze więcej % ale i tak będzie bardzo dobrym pickiem. Razem z Irelią straszą biedne squishe po nocach :S

No i szkoda że tak odwlekają z tym patchem... na nic tak nie czekam jak na Leone. Mam nadzieję że wydadzą kolejne postacie w normalnym odstępie czasowym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego narzekania na zbyt duże nerfy Eve. Takie przecież było ich zadanie - wyłączyć ją z gry do czasu zmiany systemu stealtha. IMO uda się to idealnie, chociaż spodziewam się sporej ilości Evelinek zaraz po wprowadzeniu patcha. Pewnie masa ludzi będzie ją testowała na normalach :/

Nerf Vlada jest kosmetyczny, mam nadzieję, że wraz z osłabieniem Hextecha spełni swoje zadanie. Do tego trzeba będzie poczekać na efekty zmian u healerów, ciekawe jak bardzo ich to osłabi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buff Irelii, chore, chyba najlepszy carry na gry Solo Q dostaje buffa. Kilka killi w early + ogromna farma i w mid/late możemy nawet inicjować zabijając samemu 3 a za 2 pozostałymi gonić

Połączenie Xina, Olafa i Siona >.>

Mój main, uważam, że jest za dobra i potrzebuje więcej nerfów. Dreamhack pokazał, że w niektórych meczach irelia + jarvan w 1 teamie to były dwa kombajny nie do zatrzymania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Riot zarżną Swaina niemilosiernie jednym głupim nerfem.

Let's get started with a quick analysis of the recent change in Swain. Swain was in my opinion one of the very few champions who was truly balanced so in a sense i was surprised to see a change to Swain in the patch log, let's further investigate the changes made into our feathery friend.

Swain

Ravenous Flock now heals Swain for 50% of the actual damage he deals (instead of 50% of the raw damage he deals), but the heal is not reduced if the damage is shielded.

This short little quip of information looks innocent enough. At first I actually just shrugged it off as a minor nerf, after reading a bit of controversy over this change I decided to crunch the numbers.

So this nerf essentially means, Swain will no longer receive 50 % of the indicated damage in the tooltip (Raw damage) as healing. It is now been changed to 50 % of the actual damage (damage after it has been affected by resistances).

This nerf is starting to look a bit more serious after all.

So let's assume your average carry DPS champion has about 40 % magic resistance, tanky dps about 55 % and dedicated tank 70% upon reaching metagame. Let's say our friend Swain here is dealing 200 damage per raven. Under previous circumstances he would be healing a cool 100 health per raven. Let's look at what the new patch does to these numbers

Healing Vs. Dps carry - Healing reduced from 100 to 60

Healing Vs. Brusier - Healing reduced from 100 to 45

Healing Vs. Tank - Healing reduced from 100 to 30

Let's not forget that minions MRES scale with time making healing off them more costly, will push your lane faster and overall make lane sustain harder for swain.

So what you may scoff. Just learn2play and build some Magic penetration.

Building lots of magic penetration not only will not completely negate the Mres required for a full heal like pre-nerf but it will make you a glass cannon. This does not work well on Swain. For the same reason no successful swain just went straight AP swain before the nerf, no matter how high your healing is, you need to be able to survive the burst.

It's not the end of the world Aieros, just target the squishies it's your job anyways.

Unfortunately being a squishy hunter makes you a big target for the enemy bruisers (tanky dps) and even tanks. They are going to run right for you, meaning your R will automatically be forced to attack them, and you will heal almost nothing.

The final dagger

Imagine all of these massive nerfs to swain. Now as any competent player will do, swain is ignited. His healing just dropped from 100, to 50 to 25.

Conclusion

In conclusion swain will be almost forced to buy medium tier items as a core to counter-balance the effect of this new nerf. It will be almost mandatory for swain to get a few of the following items: Spirit visage/Hextech revolver combo(SV boosts the HR lifesteal both items will be useless individually), haunting guise, Sorcerers boots, Void staff. I hope I wasn't too biased, in my opinion Swain is one classy son of a ***** and it pains me to see him hit this hard.

TL-DR New patch notes should read as follows

Swain

Ravenous Flock now heals Swain for up to 40-70% less than previously. Late game presence severely crippled and new core requires glass cannon Mpen build and the use of medium tier items such as the just nerfed hextech revolver + Spirit visage. Tanky dps will slaughter you mercilessly 1v1 and ignite will obliterate any chance of viability left, but don't worry, those shields won't be giving you a hard time anytime soon.

Na polski:

Swain leczy się o 50% z dmg który faktycznie zadał a nie za 50% dmg od ulti. Czyli jeśli ktoś ma magic res to leczysz się prawie nic. R.I.P. Swain... Brawo Riot... wy to umiecie zniszczyć postać. Co ciekawe nie dali mu nic w zamian...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kasahara

Irelia dostała nerfa. Przeczytaj to co napisał CriX, to samo donosi się do Irelii. Teraz heal jest liczony PRZED resistami. Po patchu będzie liczony PO resistach. A to oznacza znaaaacznie słabszy heal z ulti i zmiana z 20% do 25% praktycznie nic tu nie zmieni. Irelia będzie słabsza.

I teraz rozumiem buffa Udyra. Rekompensata za nerf Turtle Stance(nerf wszystkich shieldów tego typu, więc i Udyra i nerf lifestealu z tego skilla, bo tak samo jak u Swaina i Irelii, leczenie z Turtle Stance będzie zmniejszone przez resisty po tym patchu).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crx- Nerf się swainowi należał, może nie aż taki, ale jednak. Widziałem w ostatnim tygodniu trzech swainów, którzy byli ogarnięci- nie mając pro-uber statów (wszyscy około 1-2 kille więcej niz deady), jak wbijali w teamfight to ja(anivia), akali, trynda + jarv[pierwszy swain, przy kolejnych były kosmetyczne zmiany składowe] mieliśmy problem go ubić fokusując się na nim. Pozostałą czwórkę z jego teamu składaliśmy najczęściej we dwóch bez start własnych.

Co do evki- rozuemim chęć nerfienia jej, lae teraz będzie total useless, chyba że będzie miała za sobą zaraz wsparcie +2 teammatów- wtedy slow sie przyda, a w reszcie przypadków? użycie skila, target zakłada Ci swojego stuna i nie żyjesz;/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Na dodatek jak dostanie z Ignite to jej heal będzie wynosił praktycznie 0 (to samo ze Swainem). Tak więc przeżycie Ignite może być teraz extremalnie trudne... a i zwykłe walki będą już duuuużo trudniejsze bo ktoś odrobinę silniejszy będzie nas kosił że aż miło...

@UP

Wcale że mu się nie należał bo aż tak silny to on nie był... Teraz na dodatek że mu ulti zniszczyli to nic jeszcze nie zbufowali... czekać tylko aż Elementz wywali go z listy... i trafi do najgorszych picków.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podałem tylko przykładowe, pierwsze które mi przyszły na myśl. A Swain ze swoim healem jest całkiem wytrzymały. Supporty takie jak Lux czy Morgana są bardzo przydatne w czasie TF. Oczywiscie są LEPSZE picki. Ja poprostu podałem przykłady bohaterów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do ubicia jak ktoś nie ogarniał... Ignite i po sprawie. Malz ma większą dominację line. Teraz Swain to bardzo słaby pick będzie. Po za tym po takim drastycznym nerfie ulti powinien dostać buffa innych skili, ale oczywiście nie... Teraz taki Veigar czy LeBlanc będą go składać od razu nie dając szansy na chociaż lekkie wyleczenie i przeżycie... a gdzie nerf dla nich?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, właśnie miałem jeden z tych meczy, w którym całemu teamowi nic nie wychodzi. Byłem Nidalee przeciw LeBlanc na midzie, skończyłem ze statami 1/6/0 - po prostu tak dawno nie grałem na tego champa, że zapomniałem już, jak wielki burst ma. Kumplom szło nie lepiej, każdy ginął, jedynie Kassadin spoza premade skończył z 2/1/1. Należę do - jak to tu wcześniej określono - tryhardów, ale czasem po prostu nie da się wygrać i nic nie wychodzi, każdemu chyba trafiają się takie mecze. Kassadin strzelił focha i poszedł afk, prosząc przeciwny team o raport na nas. Napisałem do nich, że sorry, ale nikt tu nie feeduje specjalnie a Kass zachowuje się jak dziecko. Ostatecznie trafiło biedaka 9 raportów. Niby głupio, bo jako jedyny coś robił, ale nie lubię takiego zachowania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze Swainem nie miewam problemów (z drugiej strony dużo ich nie spotkałem).

Eve totalnie zniszczona przez swój nerf, więc zostaje czekać na zapowiedziany rework.

Dziwi mnie trochę zmniejszenie golda za zabicie przeciwnika z Legendary. Riot chce chyba sprawdzić żeby było jeszcze trudniej wyratować się ze złej sytuacji.

Nerf Vlada - IMO słaby. Dla mnie ta 1 sekunda na CD dużo nie zmieni w nim a w zamian ma trochę lepszy damage.

Nerf Rumbla - no dobrze że zmienili to co IMO było w nim najgłupsze czyli strasznie mały CD na ulti biorąc pod uwagę jego użyteczność, a mniejszy damage też pomoże, jednak nadal będzie strasznie dobry w early na top solo.

Może mi ktoś wyjaśnić ten kawałek:

Wards and spawned minions that don't attack are no longer targetable/manipulated by spells (except Summoner Teleport). This means, for example, that wards will no longer be able to block Rammus' Powerball, Mushrooms will not block skillshots, and Jax is no longer able to Leapstrike onto a ward".

"Spawned minions that don't attack" czyli rzeczy typu grzybki Teemo i Jack in the box Shaco? I rozumiem, że z takim Tibersem, wieżyczkami Heima i normalnymi minionami nic się nie zmieniło?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiddlem długo już nie grałem ale widzę że chyba będzie warto do niego wrócić... Chociaż smuci mnie śmierć Swaina to pocieszam się tym że kupię sobie Yoricka i będę nim grał bez przerwy aż mi się znudzi... Swaina i Morde mam już ogranych do nieprzytomności a jeszcze mi sie nie znudzili :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż nerfy spore, na szczęście Xina ominęli. Z lifestealem wynoszącym ok 51% w late game wbijam w grupę wrogów zaliczam triple killa i leczę się ich kosztem. Zwłaszcza przy lekkim feedzie w early( coraz częściej się to zdarza) dość łatwo jest mi uzbierać build: Wriggles Lantern, Ionians Boots, The Black Cleaver, Ghostblade, Bloodthirster i The Executioner. Coraz więcej widzę ludzi próbujących naśladować akcje z turnieju, ale kończy się to zazwyczaj feedem. Dlatego staram się grać full premade ze znajomymi, bo wystarczy 1 taka osoba by zepsuć mecz. Np. w jednym meczu gość wziął Annie, poszedł na mid, kłócił się z Nunu o buffa, po czym lamił strasznie kończąc mecz statami 1/11/2. W pewnym momencie napisał rozbrajające I can play Annie. Ta, a feed Le Blanc to przypadek. Rozbrajają mnie też próby 5 osobowego ganku na midzie na starcie, które kończą się niczym.

Jaki byście polecili build i masterki dla Alistara?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Udyra - Heal z żółwia zmniejszony do wartości z resistami. A co z maną? Też liczona po resistach czy jeszcze przed?

Wgl ten patch dosyć dużo zmienia. Jak widać nadrabiają zaległości, które wynikły z Dramhacka.

Ogólnie dosyć średnio podoba mi się częściowe zmniejszenie zdobywanego złota za zabijanie czempionów. Ogółem same zmiany w czempionach też są IMO na plus.

Heh, odłożone mam 8,6k IP i nie wiem czy skusić się na Yoricka czy też może w końcu kupić Amumu, jakiegoś DPSa i runy na magów. Najpierw muszę zobaczyć spotlight i opinie o nowym czempionie, bo już się nauczyłem, że kupowanie w ciemno na dobre mi nie wychodzi. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NERFED SWAIN OMG QQ ŻAL... nie. Był stanowczo za silnym championem i mu się należało. A że w taki sposób, to już zróbcie QQ i powiedzcie THANKS RIOT :(((

Ale eve!?!?! co to ma być, że nerfią championa, który był wyważony, na którego była kontra, i wszystko zależało od umiejętności tego, co nią grał i tego, co ją chciał skontrować?!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić ten kawałek:

Wards and spawned minions that don't attack are no longer targetable/manipulated by spells (except Summoner Teleport). This means, for example, that wards will no longer be able to block Rammus' Powerball, Mushrooms will not block skillshots, and Jax is no longer able to Leapstrike onto a ward".

"Spawned minions that don't attack" czyli rzeczy typu grzybki Teemo i Jack in the box Shaco? I rozumiem, że z takim Tibersem, wieżyczkami Heima i normalnymi minionami nic się nie zmieniło?

Chodzi tu np. o to że Blitz swoim Q nie przyciągnie już grzybka Teemo który postawił grzybka w momencie lecenia łapy ;>

Albo ze Rammus swoim powerballem nie zatrzyma się już na wardzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...