Arlekin Napisano Maj 9, 2020 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2020 Przepraszam, że piszę jeden post pod drugim ale trafiła mi się nieprzyjemna sytuacja i jestem załamany "wsparciem" jakie dostałem ze strony Rockstara. Zostałem okradziony z mojego konta Rockstar na którym miałem GTA V i RDR 2. Kilka dni temu na email dostałem wiadomość, że adres przypisany do konta został zmieniony. Od tego czasu nie mogę się zalogować ani do Social Clubu ani do Rockstar Game Launcher. Gdyż najwidoczniej poza emailem jest już ustawione nowe hasło. Oczywiście w tej sprawie napisałem do Rockstara. Następnego dnia dostałem jedynie odpowiedź, że nie mają danych by mój adres był powiązany z danym kontem. Dziękuję za taką pomoc. Dzisiaj wygrzebałem jeszcze numer telefonu do pomocy technicznej i będę się próbował tam z nimi jakoś dogadać. Próbowałem dzwonić ale w łikendy najwidoczniej nie pracują bo automat się odezwał tylko by dzwonić w godzinach pracy. Mam nadzieję, że tam dostanę lepsze wsparcie bo po prostu krew mnie zalewa, że ktoś się włamuje a tu takie olewanie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scouser Napisano Maj 9, 2020 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2020 4 godziny temu, Arlekin napisał: Przepraszam, że piszę jeden post pod drugim ale trafiła mi się nieprzyjemna sytuacja i jestem załamany "wsparciem" jakie dostałem ze strony Rockstara. Zostałem okradziony z mojego konta Rockstar na którym miałem GTA V i RDR 2. Kilka dni temu na email dostałem wiadomość, że adres przypisany do konta został zmieniony. Od tego czasu nie mogę się zalogować ani do Social Clubu ani do Rockstar Game Launcher. Gdyż najwidoczniej poza emailem jest już ustawione nowe hasło. Oczywiście w tej sprawie napisałem do Rockstara. Następnego dnia dostałem jedynie odpowiedź, że nie mają danych by mój adres był powiązany z danym kontem. Dziękuję za taką pomoc. Dzisiaj wygrzebałem jeszcze numer telefonu do pomocy technicznej i będę się próbował tam z nimi jakoś dogadać. Próbowałem dzwonić ale w łikendy najwidoczniej nie pracują bo automat się odezwał tylko by dzwonić w godzinach pracy. Mam nadzieję, że tam dostanę lepsze wsparcie bo po prostu krew mnie zalewa, że ktoś się włamuje a tu takie olewanie. Polecam dzwonić, mi w marcu ktoś shackował w jakimś Pakistanie (pewnie przez VPN robione) konto na netflixie, zmienił mejl i hasło - zadzwoniłem, podałem swoje dane i Pani mi odblokowała w 5 minut i przywróciła wszystko. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Maj 9, 2020 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2020 @Arlekin A mam takie pytanie, co do tego zdarzenia. Masz na Rockstar Social Club ustawioną weryfikację dwuetapową? Na wszystkich kontach dystrybucji cyfrowej mam to ustawione, poza tym co roku, dwa lata zmieniam hasło zawierające duże i małe litery, liczby oraz znak specjalny. Po odzyskaniu konta radzę zastosować się do tych wskazówek. Kiedyś weryfikacja dwuetapowa uratowała mi tyłek, bo jak skończyłem grać w Gothic 2 na Steamie nagle program się zamknął. Próbowałem się logować, nic z tego. wysłałem prośbę o hasło na maila, też nici. Dopiero na telefon mi coś przyszło i tak dosyć szybko przyszło mi odzyskać konto. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arlekin Napisano Maj 9, 2020 Zgłoś Share Napisano Maj 9, 2020 2 godziny temu, Scouser napisał: Polecam dzwonić, mi w marcu ktoś shackował w jakimś Pakistanie (pewnie przez VPN robione) konto na netflixie, zmienił mejl i hasło - zadzwoniłem, podałem swoje dane i Pani mi odblokowała w 5 minut i przywróciła wszystko. Oby w moim przypadku udało się to równie sprawnie. Choć obawiam się, że reakcja będzie taka sama jak na zgłoszenie przez internet. 1 godzinę temu, goliat napisał: @Arlekin A mam takie pytanie, co do tego zdarzenia. Masz na Rockstar Social Club ustawioną weryfikację dwuetapową? Na wszystkich kontach dystrybucji cyfrowej mam to ustawione, poza tym co roku, dwa lata zmieniam hasło zawierające duże i małe litery, liczby oraz znak specjalny. Po odzyskaniu konta radzę zastosować się do tych wskazówek. Kiedyś weryfikacja dwuetapowa uratowała mi tyłek, bo jak skończyłem grać w Gothic 2 na Steamie nagle program się zamknął. Próbowałem się logować, nic z tego. wysłałem prośbę o hasło na maila, też nici. Dopiero na telefon mi coś przyszło i tak dosyć szybko przyszło mi odzyskać konto. Niestety nie mam ale jeśli uda się odzyskać konto to na pewno tak zrobię. Choć najdziwniejsze i najbardziej niepokojące dla mnie jest to, że niby nie mają żadnych informacji by mój email był kiedykolwiek przypisany do tego konta. W prawdzie dopiero od kilku tygodni ten adres email był przypisany do tego konta ale chyba mimo to powinni mieć informacje o tym? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arlekin Napisano Maj 17, 2020 Zgłoś Share Napisano Maj 17, 2020 Niestety mój problem z kradzieżą konta nie ma szczęśliwego zakończenia gdyż nie udało się mi go odzyskać. Pisałem kilka razy do pomocy technicznej z różnymi argumentami i sreenami wiadomości ale za każdym razem odpowiedź była ta sama - brak danych. Telefon też nie okazał się pomocny gdyż cały czas zgłaszał się automat. Czytałem o podobnych problemach użytkowników i niestety wielu kończyło tak jak ja z niczym. Nawet gdy udawało się im dodzwonić do pomocy to ta bezradnie rozkładała ręce. W zaistniałej sytuacji założyłem nowe konto i jedyny pozytyw to darmowe GTA V więc choć tyle udało mi się odzyskać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...